0
back
 

diskuze k tématu: Škoda Octavia 1,8 T - jak ji hodnotí majitel?

category of topic classification: česká vozidla
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 07.05.2008 13:09, RE: bez předmětu
anonym posted by:
Čo s vámi ? Také dojebané auto z Č uu R !!!
Hlavně že slováci těch aut hodně vyrobili. A Škoda 1203 je pěkně dojebaná a to je Vaše dílo... frajere.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 07.05.2008 13:12, RE: Jaké BMW bylo před oktou?
anonym posted by:
)))))))))))) ))))))))))))))) ))))))))))))))))))))))
Mě k tomu něco napiš ne?
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 07.05.2008 13:17, RE: Jaké BMW bylo před oktou?
anonym posted by:
Mě k tomu něco napiš ne?
Zkus si zjistit co to je BMW M3! Jestli máš doma bavoráka a tohle nevíš,tak ......
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 07.05.2008 13:24, RE: Jaké BMW bylo před oktou?
anonym posted by:
Zkus si zjistit co to je BMW M3! Jestli máš doma bavoráka a tohle nevíš,tak ......
A ty o tom něco víš? Myslím že ne jinak by ses tady do mě nesral.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 07.05.2008 13:52, RE: Spotřeba
anonym posted by:
To jsi docela sebevrah jet s O1 240 km/h - ten podvozek na to nemá. Už při 200 km/h se to vlní a houpe a je to dost neklidný. Modli se, ať nezabiješ sebe nebo někoho jiného.
Tak opatrne - srot to urcite neni, ale uprimne - nad 190 je to vyzva - bavime se o tacho rychlostech - do 190 auticko super zrychluje, pak to chce chvilicku ke 220, mezi 220 az nad 240 to pak chvili trva....co se tyce podvozku a motoru - proste podvozek schade a motor audi - tim ani jedno nechvalim nebo nehanim, proste nad 170 zacne plandat zad a nejen bohuzel nahoru, dolu, ale obcas i do strany, asi by to vyresilo kridlo, bohuzel pak auticko vice vypada jako pubertalni vytunena rachotina a ne seriozni vuz.....jinak, tyhle rychlosti lze testovat v "zemi krale Miroslava - Deutschlandu"....urcite ne v CR, jednak body a jednak nasi ridici jsou prevazne tragove, kteri nemaji moc odhad..... urcite s tim clovek nekoho nezabije nebo neohrozuje, naopak, je zajimave, jak v kopcich odpadavaji v cca 190 premiovejsi znacky se slabsi motorizaci - takove ty A4 1.9, 2.0, 318, 320 atd....ostatni mainstream ani neresim....moc dobre se toto testuje na 6-3 proudy dalnici mezi Munchenem a Nurnbergem - asi 30 km pred sjezdem na dalnici na Regensburg, dost pruhu, dost kopcu....
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 07.05.2008 13:56, RE: spotreba
anonym posted by:
problém je, že PP v O1 docela lže - reál je vyšší (ne dramaticky, ale je) a pokud se Ti DLOUHODOBÁ spotřeba hýbe řádově o půl litru, tak si buďto vymýšlíš, nebo střílíš od pasu - mě se dlouhodobá spotřeba mění maximálně o 0,2l/100 a to jen při nějakých dálkovkách, které už s tímhle autem nedělám ....
No, ja mam zkusenost, ze to je +- PP a real. Jinak prumerna spotreba se dost meni v zavistlosti jestli jezdis po Praze a mimo a v zavislosti na pneu a rocnim obdobi.....na 15 v zime, klidna jizda....6,8l, na 16kach v lete - sport - 8,2 a stale stoupa....asi tak....nevymyslim si, nelzu, jen s autem jezdim ruzne, jak je treba, jake je pocasi atd....tak priste opatrne...
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 07.05.2008 14:04, RE: A já mu věřím
anonym posted by:
Vážení čtenáři!
Článek recenzisty nestojí za moc. Je to takové blábolení z východu. O to zajímavější je tato diskuze. Šedesát procent příspěvků napadá předchozího pisatele. O to zajímavější je těch čtyřicet. Tam se alespoň člověk něco dozví.
Jinak má zkušenost po 40 tkm a dvou letech s 1,8T je taková: V zatáčkách těžkopádné Octavii ujede kde co. Rovněž podvozek je citlivý na nerovnosti, boční vítr a zatížení auta.. Na pěkné dálnici či silnici a při pěkném počasí se nechá jezdit docela svižně. M...
Naprosty souhlas s pisatelem...jen s jedinou vyjimkou - nejezdi po meste (ja bohuzel po Praze a hodne:(((() a tam uz to takova slava ohledne spotreby neni - je to jako prvni 2 -3 km jizdy. cili pravidelne nad 10l nezridka 12..nicmene to se bavime o zacpach a kazdodenni hruze....zde je 1.6 75 kw daleko lepsi volbou, spotreba je okolo 10 v podobnem zatizeni, spise pod...pro mimomestske jezdeni naprosty souhlas - na 1.8T nic nema. Tak proc si kurna ti lidi kupujou jezdici kamna (naftu)?
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 07.05.2008 14:07, RE: Jaké BMW bylo před oktou?
anonym posted by:
A ty o tom něco víš? Myslím že ne jinak by ses tady do mě nesral.
Ježiš ty seš ubožák!! BMW M3 je vrchol trojkové řady. V podstatě lépe řečeno třída sama pro sebe. Nemám náladu ani čas tady někoho vzdělávat. Ale jen abys trochu veděl- v generaci E 36 se objevil nejdřív motor 3,0 s 210 kW a od roku 95 zvedli objem na 3,2l a výkon na 236 kW. Jinak první M3 se objevila v roce 86 v generaci E30-motor 2,3l
Ty tu svojí 318 iS máš kterou? E30,nebo E36? Tak nebo tak měla vždy 103 kW.Nikdy 100kW.
Tyhle obyčejný trojky mají s M3 společný tak možná zdálky vzhled,ale pro generaci E30 ani to neplatí. Tam byla M3 výrazně rozšířena.Stačí?
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 07.05.2008 14:15, RE: Slovo do pranice
anonym posted by:
Tato diskuze je velice zajímavá, přihodím něco do pranice... je mi 33 let a od 17 dělám autemechanika... mám svůj servis. Motor 1.8 T v Octavii je opravdu zdařený. A je to asi nejlepší český vůz co jsem kdy měl v servisu. Poměr výkonu ku spotřebě je super. Když chcete závodit 1.8T Vás nezklame, naopak když máte chuť jet pouze svižně a lehce 1.8 T Vás překvapí svoji spotřebou. Nebudu zde uvádět žádné údaje o spotřebě, protože byste je hned vyvraceli, ale spotřeba 6.2 litru na 100 km je reálná.......
Tak tohle jsem nepochopil - jako majitel, ktery si vuz koupil pred 4 roky novy, ma naletano 101 tis km a cas vymeny dozral. Proc pises, ze spotreba 6,2 l je realna a pak ty :nasledujici uvahy o 5000 km"? Bud to auto preci jezdi v prumeru za 6,2 na libovolny pocet km nebo nejezdi - a tim tedy nemyslim prumer z kopce, kdy vynuluju PP....to pak jezdi pri sjezdu ze Zernezu az na Martinu - sjezd ze Svycarskych do Rakouskych Alp - prumer 2,7l - nicmene to je hodnota uplne na nic...ta jen rika, ze jsem jel pod rychlosti, neslapal na plyn a toto PP ukaze....s realnou spotrebou to nema nic spolecneho....a ta tady asi pisatele potazmo, potencialni zajeme o porizeni zajima....tech 6,2 je nerealny - tedy pokud mozna bydlis mimo velke mesto, do prace jezdis 30 km a moc to nehonis...pri beznem jezdeni je daleko realnejsi 8 jak tu nekdo pise.....btw 6,2 dlouhodobe jsem nemel ani s 1.6 75 kw a to byl strizlik proti 1.8 T co se spotreby tyce - neni problem s nim prejet Benelux za 5,5 l dle PP - kdo tam byl tusi - na dalnici se muze 100-110 a moc ji tam neni.....1.6 75 kw zrala 6,7 - 7,2.....
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 07.05.2008 14:24, RE: spotreba
anonym posted by:
problém je, že PP v O1 docela lže - reál je vyšší (ne dramaticky, ale je) a pokud se Ti DLOUHODOBÁ spotřeba hýbe řádově o půl litru, tak si buďto vymýšlíš, nebo střílíš od pasu - mě se dlouhodobá spotřeba mění maximálně o 0,2l/100 a to jen při nějakých dálkovkách, které už s tímhle autem nedělám ....
PP v O1 ma dva "rezimy" mereni. Jeden se vymaze automaticky, kdyz auto stoji tusim 2h a dele, druhy se musi vymazat rucne, nebo se nuluje kazde 2tkm. Takze ten udaj je odecten vzdy z toho druheho pred otocenim zminenych 2tkm. Rozdil cca 0,5l je dan spis tim, v jakem rezimu byl najet. Kdyz je to prevazne mesto+dalnice, je prumer vetsi. Kdyz se clovek mota po okreskach, tak pada dolu. Jinak se priznam, ze rozdil mezi PP a realem nepocitam. Rozsviti se oko, vezmu plnou. Jestli to v realu bere o pul litru vic, me moc nezajima.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 07.05.2008 16:19, RE: spotreba
Womaida posted by:
PP v O1 ma dva "rezimy" mereni. Jeden se vymaze automaticky, kdyz auto stoji tusim 2h a dele, druhy se musi vymazat rucne, nebo se nuluje kazde 2tkm. Takze ten udaj je odecten vzdy z toho druheho pred otocenim zminenych 2tkm. Rozdil cca 0,5l je dan spis tim, v jakem rezimu byl najet. Kdyz je to prevazne mesto+dalnice, je prumer vetsi. Kdyz se clovek mota po okreskach, tak pada dolu. Jinak se priznam, ze rozdil mezi PP a realem nepocitam. Rozsviti se oko, vezmu plnou. Jestli to v realu bere o pul...
ja mam RV 2004 a PP se mi nuluje auto pri 4999 km....
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 07.05.2008 16:43, RE: bez předmětu
anonym posted by:
Hlavně že slováci těch aut hodně vyrobili. A Škoda 1203 je pěkně dojebaná a to je Vaše dílo... frajere.
No borečku ! Je jedno kdo co vyrbí, ale jak se chvástá !!!! čehuni v tom jsou jedničky !! Až to němec proda automobilce TATA , Budete čumět jak angláni . Ty si také zakládali ! Jsem teda take čehun ale škoda krumpl tak zvracím !
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 07.05.2008 20:27, RE: b.b.
anonym posted by:
potivých, to jako že je vypotila?
poctivých))
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 07.05.2008 20:36, RE: Slovo do pranice
anonym posted by:
Tak tohle jsem nepochopil - jako majitel, ktery si vuz koupil pred 4 roky novy, ma naletano 101 tis km a cas vymeny dozral. Proc pises, ze spotreba 6,2 l je realna a pak ty :nasledujici uvahy o 5000 km"? Bud to auto preci jezdi v prumeru za 6,2 na libovolny pocet km nebo nejezdi - a tim tedy nemyslim prumer z kopce, kdy vynuluju PP....to pak jezdi pri sjezdu ze Zernezu az na Martinu - sjezd ze Svycarskych do Rakouskych Alp - prumer 2,7l - nicmene to je hodnota uplne na nic...ta jen rika, ze jsem...
Pane Bože,ty to vidíš.Kolik je tomu blbečkovi co to napsal - tipuji že 18 určitě má podsvícené prahy a kšilt dozadu.Typický dement se škodou.Vždyť ten článek má úroveň jak od dětí z mateřské školy.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 07.05.2008 21:57,
najprv napisem prispevok a potom si pojde precitat komentare ostatnych.

Pre autora - ty si riadny pako. Tak otrasne formulovane vety a celkove vyznenie tvojej "recenzie" je uplne katastrofalne. Pevne verim, ze ti ucitelka SJ na ZDS dala poriadne pociti, ze si debil. Na tvojom mieste by som sa isiel niekam ticho hanbit do kuta a urcite by som neprispieval nikde, kde niekto dokaze citat. Takze este raz ty tupec: uz sa to radsej neobjavuj, lebo sa z dalsieho tvojho prispevku dogrciam :((
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 07.05.2008 23:36, RE: Recenzia od dedinskeho chlapca
anonym posted by:
ono mnou napisane, ze som isiel co to dalo znamena, ze som isiel co to dalo stale...cca 220 km prejdene za 1 hodinu 15 minut..a to je v case zapocitany odjazd z namestia a zaparkovanie do garaze...cize hruba priemerna rychlost 175 km/h, realna este trosku vyssia, kedze tak 5 minut mi zobralo ten prijazd ku garazi a odchod (predsa len, po uzkych ulickach sa neda valit 190 kmh)....
osobne mam odjazdene celkom dost kilometrov ci uz na diesloch, alebo benzinoch, a pri porovnatelnom style jazdy mi m...
No dobre, ale takto sa jednak normalne nejazdi a Oktavia uz vobec nie je na takyto styl robena. Takze tvoje zistenia maju vypovednu hodnotu mizivu.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 08.05.2008 13:59, RE: Recenzia od dedinskeho chlapca
anonym posted by:
Myslím si , že octavia je jedno z najlepších áut na tuning

----> Si sa musel s konom zrazit !!!



S týmto autom som šiel aj na 6,2 l a nešiel som pomaly ale tak priemerne (asi 100 Km/h)

-------> priemerka 100 km/h ?? tak tak si stal niekde na cervenej tak si mal co dohanat.. S tou
spotrebou ti to aj tak nikto neveri...




Ja osobne nechodím rýchlo ale radšej mám dobré zrýchlenie.

-----> Sa pozri na okamzitu spotrebu pri zrychleni lolo.. Myslim ze pod 30L to nebude !!



Asi pred 5 rokmi so...
No len sa ukľudni a nezáviď, ak by aj bol majiteľ z dediny tak recenzia je dobrá...octavia JE dobré auto na tuning, neviem podľa čoho usudzuješ že nie je...BMW s M-paketom mohol kľudne mať trebárs požičané alebo niečo staršie a prestalo ho baviť tak si kúpil niečo normálnejšie-trebárs tú oktávku...ver tomu že M-paket MÁ tvrdší podvozok ako bežné verzie...takže jediný plácal si tu ty, závidieť už aj oktáviu, hm to musí byť mindrák jak prasa
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 08.05.2008 14:06, RE: k těm vrzajcím plastům...
anonym posted by:
doporučuji kontrolu karosérie,bývá to jev špatně provedené opravy po nehodě(vyměněna čtvrtka,půlka,a pod.),to se pak může celé auto ve vyšších rychlostech vlnit a od průseru není daleko.
nemusí byť vôbec búraná, pred faceliftom stáli plasty v ochcáfke za hovno
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Saturday 10.05.2008 22:32, cože?
9 let stará oktávka a 100 000 km
1,8T a 6,2 litru
HA HA HA
100 000 najezdila za 10 let i manželka a to jezdí jen po městě a okolí. 1,8T když jedu jako svižný důchodce tak se dostanu na 6,7 - 6,9, když se snažím a jedu jako důchodce po infarktu tak možná zmiňovaných 6,2, spíš 6,4. běžné ježdění ale vezme v průměru 7,7-8,2 a kdo ten motor využívá tak se blíží k 9
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Saturday 10.05.2008 22:59, RE: Jaké BMW bylo před oktou?
anonym posted by:
Ježiš ty seš ubožák!! BMW M3 je vrchol trojkové řady. V podstatě lépe řečeno třída sama pro sebe. Nemám náladu ani čas tady někoho vzdělávat. Ale jen abys trochu veděl- v generaci E 36 se objevil nejdřív motor 3,0 s 210 kW a od roku 95 zvedli objem na 3,2l a výkon na 236 kW. Jinak první M3 se objevila v roce 86 v generaci E30-motor 2,3l
Ty tu svojí 318 iS máš kterou? E30,nebo E36? Tak nebo tak měla vždy 103 kW.Nikdy 100kW.
Tyhle obyčejný trojky mají s M3 společný tak možná zdálky vzhled,ale pro...
Tak díky za přednášku... mysli si co chceš
respond
  1 ... 4 5 6


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, all rights reserved.