0
back
 

diskuze k tématu: Škoda Octavia 1.6 GLX a zkušenost majitele po pěti letech

category of topic classification: česká vozidla
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 26.10.2009 13:36, RE: Oktávkářská lobby
Horst posted by:
Souhlasím, ale schválně si tady projděte recenze jiných značek, se kterými měli jejich majitelé problémy. U většiny najdete buďto nějaké věcné poznámky, anebo škodolibosti typu "máte, co jste chtěl". Ale tady unisono zaznívá "chyba majitele" a "můžete si za to sám".
To je reakce na styl recenze - autor to předkládá, jako že O1 je strašně nespolehlivé auto a přitom je jasné, že koupil naprosto zhuntovanou zbořeninu. Většina závad souvisí s velkým nájezdem, špatnou údržbou a havárií, nikoli s konkrétní značkou, modelem a motorizací. Kdyby napsal: "naletěl jsem", byly by rekace jiné (jako třeba u nedávné recenze podobně zhuntovaného Toleda, kde autor přiznal, že koupil vrak).
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 26.10.2009 14:13, klasika
myslím, že to naprosto napovídá o podprůměrných umístění Skodovek ve všech testech spolehlivosti tzn. vše okolo 50.místa a dále... každopádně mne na WV nejvíc štve to, že vám to vykrádaj s dvouměsíční pravidelnosti ať už parkujete nebo jezdíte kdekoliv. Uřezený bag spolujezdce máme v naší octávce 4x... momentálně už v ní nemáme ani bag řidiče... oprava resp. výměna palubovky a 2 bagů přišla bratru vždycky okolo 30.000....
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 26.10.2009 14:15, RE: Tohle je fakt pech
Mazel posted by:
Toliko smuly na ojetem aute... By me zajimalo ktery bazar v Ostrave takhle okate prodava auto s tim ze prezuje gumy na horsi. Muze ho majitel jmenovat? Ja se uz setkal s nadhodnocenymi vraky v autobazaru Viva - to bude tak v dobe kdy pisatel koupil tohle auto. Docela se mi prici praxe pretaceni tachometru, kdy pak majitel nemuze nevedomky dodrzet doporucene servisni ukony dane vyrobcem. A bazar pokud je dobry tak auto s pretocenym tachometrem pozna diky overeni v danem servise (a to i v zahranic...
Nebyl to náhodou Bazar u auto heller, ti totiž kamarádovi udělali to samé s těma gumama a navíc mu tam dali prořezávané pneu!!
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 26.10.2009 14:19, 120 000????
Podle mě ta Octávka měla najeto nejméně 300 000km.
Mám nejeto mraky kilometrů na různých octavkách, ale ani jedna neměla podobný výčet vad. Až u jedné po najetí 350 000km začaly podobné problémy...
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 26.10.2009 16:06, RE: klasika
jozo posted by:
myslím, že to naprosto napovídá o podprůměrných umístění Skodovek ve všech testech spolehlivosti tzn. vše okolo 50.místa a dále... každopádně mne na WV nejvíc štve to, že vám to vykrádaj s dvouměsíční pravidelnosti ať už parkujete nebo jezdíte kdekoliv. Uřezený bag spolujezdce máme v naší octávce 4x... momentálně už v ní nemáme ani bag řidiče... oprava resp. výměna palubovky a 2 bagů přišla bratru vždycky okolo 30.000....
Tohle a ještě mizerná bezpečnost škodovek mi také vadí.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 26.10.2009 16:14, RE: Oktávkářská lobby
Horst posted by:
Souhlasím, ale schválně si tady projděte recenze jiných značek, se kterými měli jejich majitelé problémy. U většiny najdete buďto nějaké věcné poznámky, anebo škodolibosti typu "máte, co jste chtěl". Ale tady unisono zaznívá "chyba majitele" a "můžete si za to sám".
Chápeme na co narážíš, ale tady se opravdu nedá napsat nic jiného, než že je majitel pitomá lama. Na druhou stranu, to s tou "škodofkářskou modlou" a "fiaty reznoucími už v katalogu" jsi trefil. Ale co naděláš, předsudky jsou jednodušší než trochu číst a přemýšlet.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 26.10.2009 21:04, No jo....Skoda ze je to Skoda
Fuj tajxl,koupit takovy vergl...a to srseni ve sloupku me dostalo,no a ta prevodovka....stejnou jsem mel v Seatu 1.9sdi,pry je to normalni,odesla ve 134tis,potkava tojen 1.6 a 1.9sdi.Po me chteli na vrakaci 15k nastesi se da kombinovat s jednou starsi prevodovkou koncernu VW,tak me cela sranda vysla na 5k
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 26.10.2009 21:16,
Tuhle Oktavku mame v rodine jako druhe auto, akorat ze silnejsi verzi 74kW. Mame najeto 210000km.

Spojku jsem menil ve 200000Km. Sterace take zatuhly - protoze mechanismus je z uhlikove oceli, ktera casem zkoroduje. Dal jsem rovnou novy nerezovy mechanismus a od te doby je klid.
To srseni ve sloupku dveri jsou nejspis preklesane kabely v pruchodce mezi dvermi a karoserii. Da se to opravit svepomoci s pajkou v ruce za jedno odpoledne. Mel jsem to take.
Vymena prevodovky me jeste nepotkala a doufam, ze nepotka.
Zamky mi take blbnou - u zadnich dveri nezavira central a musi se zamackavat rucne.
V posledni dobe uz opravujeme jen veci, ktere maji vliv na bezpecnost a jizdni vlastnosti. Mene podruzne veci uz neresim a pomalu se pripravujeme na to, ze auto pujde z domu.
Suma sumarum, nektere zavady, ktere autor clanku zminuje jsou proste pro Oktavky prvni generace typicke. Prece jen tohle auto je cca 10 let stare.
Na druhou stranu autor clanku asi opravdu koupil totalne zhuntovane auto s najezdem 300000km, o ktere se pred prodejem nikdo poradne nestaral. Jinak si nedovedu vysvetlit to mnozstvi zavad.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 26.10.2009 21:33, RE: bez předmětu
fova posted by:
Tuhle Oktavku mame v rodine jako druhe auto, akorat ze silnejsi verzi 74kW. Mame najeto 210000km.

Spojku jsem menil ve 200000Km. Sterace take zatuhly - protoze mechanismus je z uhlikove oceli, ktera casem zkoroduje. Dal jsem rovnou novy nerezovy mechanismus a od te doby je klid.
To srseni ve sloupku dveri jsou nejspis preklesane kabely v pruchodce mezi dvermi a karoserii. Da se to opravit svepomoci s pajkou v ruce za jedno odpoledne. Mel jsem to take.
Vymena prevodovky me jeste nepotkala a douf...
Koupit v Ostravě ojeté auto může jenom blázen.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 26.10.2009 21:36, RE: Tohle je fakt pech
Riccardo posted by:
JO, to asi jo, i když o té převodovce na 1.6 benzínu už to tady bylo v recenzích několikrát zmiňováno. Ostatní závady, to jsou typické následky těžké služby - vyhrkané, zavlhlé, zanedbané auto.

Chápu majitele, že už měl prachy nachystané a těšil se na auto, ale s těma gumama - to bych se na místě otočil a jel pryč. To totiž vvypovídá o solidnosti bazaru.
Tak tohle neni pech, tohoto smejda jsem mel bohuzel take ale jako nove! Nanestesti mi ho po cca 3 letech ukradli tak si uziva nekdo jiny! Od te doby mi Skoda nesmi do baraku, protoze Skodovka byla smejd a tim jim bohuzel v mych ocich i zustane! Mne ale tato zkusenost stala cca 370tis.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 26.10.2009 21:37, RE: 120 000????
mkacid posted by:
Podle mě ta Octávka měla najeto nejméně 300 000km.
Mám nejeto mraky kilometrů na různých octavkách, ale ani jedna neměla podobný výčet vad. Až u jedné po najetí 350 000km začaly podobné problémy...
Je to také ukázka úrovně prodejců ojetin, stáčení tacho. považuji za trestní čin a pokud bude takto deklarován v našem trestním právu, skončí dvě třetiny "bazarníků" za mřížema !!! Mám bohaté zkušenosti s "lidmi" prodávajícími ojeté vozidla a fakt se mi z nich zvedá kufr. Jejich super káry v plné náloži, půl kilové řetězy na krku otřepané fráze a arogantní chování je výsměchem všem slušným lidem, kteří si za svoje (častokrát těžce vydřené peníze) jdou koupit vysněnou ojetinu. Je mi líto pána co zde popisuje svou Oktávku a je potřeba pochopit, že každý autům nerozumí. Pak si (bohužel) nechá poradit od prodejce a průser je na světě !!!
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 26.10.2009 21:43, RE: octavie
eftik posted by:
V práci mam kolegu,co jezdi od 97 roku octavii 1,9 66kW a ma najeto 745 000km ale cca v 320t kdyz umrel menil za silnejsi motor z audi a na nem ma uz taky 300tisic. Rika,ze uz tak netahne jako po vymene, ale zatim jede, Octavia uz rezne, opadava doslova lak, ovsem co bylo pro me neuveritelne, spojka puvodni. Meni jen rozvody, opravy na naprave a tlumice. A obcas repasuje alternator ci starter.
Hm, me menili spojku po cca 12tis km, v 25 tis. opet v haji. Vsechno jsem musel zaplatit, u noveho auta opravdu parada!!! A co jsem si musel vyslechnout, ze se mam naucit jezdit a podobny kecy!!! U jinyho auta se mi to v zivote nestalo! Az pozdeji jsem se dozvedel, ze meli u nejaky serie konstrukcni chybu ale to mne bylo prd platny. Jinak ty sterace velmi prijemny evergryn, kdy pri prutrzi mracen na D1 spadnou dolu a ja tam stojim jako blbec a nebo v zime kdyz spadli okynka!!! To jsou zazitky, rikam porad Skoda byla smejd a smejdem zustane !!!!!!!
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 26.10.2009 23:29, RE: Bouračka
Riccardo posted by:
My najezdíme ročně 12tis., ale to skoro vůbec nejezdíme, jenom párkrát týdně po městě a občas o víkendu kolem města.
Takže najezdit za 10 let 120tis. to je blbost - zvláště když takových aut jsou v bazarech mraky.
Už je to tu zase...
A kam by pořád ti lidi jezdili, pokud auto nevyužívají ještě třeba k podnikání? Já najedu na svým autě taky 12.000 km ročně a to jezdím denně 12 km do práce, pak ještě různý rozvoz školka, atd.
Nyní mám půjčené matčino Clio 2004 a na tachometru je 32 tisíc a nějaké drobné, z toho minimálně 500 km jsem najel já minulý týden
Autem drandí v městském provozu a zvenku i uvnitř je to hodně znát. Kdejaký "odborník" by si klepal na čelo, že to musí mít najeto 5x tolik.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 27.10.2009 01:41, Super vrak!
Super vrak... Jsem myslel, ze mam poruchove auto, ale po precteni clanku jsem zjistil, ze je vlastne 100% spolehlive
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 27.10.2009 06:07, RE: Bouračka
klobrch posted by:
Najezdit za 10 let 120 tisíc km není blbost. Já najedu ročně 4 až 5 tisíc km, takže za 10 let to vychází maximálně na 60 tisíc km. Za poslední 3 roky jsem najel 10670 km celkem.
To nic neni! Muj kolega si v lete minuleho roku koupil ojetou fabii. A predstavte si, uz 3x ! tankoval. Takze ano i takovi exoti se najdou :) Ja mu rikam nez to proda at pretoci kilometry, jinak tomu nikdo neuveri :)
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 27.10.2009 07:42, To nebyl pech, ale blbost.........
Ostravský autobazar a 120000 km najeto, to už by mi stačilo........navíc ty pneu......ty by mě dorazily - ani bych s sebou nemusel mít mechanika. Každé auto slouží tak, jak se o něj majitel stará....v tomto případě na to předchozí majitel kašlal a věděl kdy se auta zbavit. Pokud si neděláte srandu, příště musíte být uvědomělejší........
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 27.10.2009 11:56, RE: bez předmětu
fova posted by:
Tuhle Oktavku mame v rodine jako druhe auto, akorat ze silnejsi verzi 74kW. Mame najeto 210000km.

Spojku jsem menil ve 200000Km. Sterace take zatuhly - protoze mechanismus je z uhlikove oceli, ktera casem zkoroduje. Dal jsem rovnou novy nerezovy mechanismus a od te doby je klid.
To srseni ve sloupku dveri jsou nejspis preklesane kabely v pruchodce mezi dvermi a karoserii. Da se to opravit svepomoci s pajkou v ruce za jedno odpoledne. Mel jsem to take.
Vymena prevodovky me jeste nepotkala a douf...
To nezavírání centrálu v zadních dveřích je s velkou pravděpodobností způsobeno opotřebováním mikrospínače v ceně cca 70 Kč...
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 27.10.2009 20:21, RE: bez předmětu
JARDA22 posted by:
Koupit v Ostravě ojeté auto může jenom blázen.
JJ. jsem byl taky blázen. Koupil jsem v Superauta.cz ojetého Superba 2,5V6 tiptronic. Tu nejhorší možnou kombinaci motoru a převodovky. A světe, dive se! Já ho koupil s tachovými 87.000km po 3 letech (ukončený lízink) - čemuž jsem věřil jak pohádce o stašidlech, ale stav byl dobrý a šel jsem do toho. Najel jsem s ním za 2,5 roklu dalších 70tkm - bez jedinéhop problému (vlastně malý problémek byl- kapala servohadice - výměna u VW 8500CZK. zabil bych je, ale co dělat, když jsem spěchal) a pak repase alternátoru - 1500.

Dnes vlastní auto další majitel a vesele se směje- Supík lítá jako drak a já odhaduji, že může mít reálný nájezd někde kolem 230.000km - někdo ho o cc 80tkm utočil.

Čili má zkušenost s OVA bazarem je celkem dobrá.

Spíše lutuji majiteklé nešťastné Oktávky, že nerozpoznal varovné signály, když kupoval své auto - výměna gum je signál k tomu se otočit a pelášit pryč.

Jiank obecně tyto motory (74 a 75kW) patří k tomu lepšímu, co se dělalo, je to asi 15 let stará kocepce z bývalých Golfů, lety vychytaná. Ale přesto chce motor své - zacházení jako se stroje ma ne s dobytke, a pak nějaké ty servisní povinnosti. A najede klidně těch 350tkm do GO.

A potvrzuji, jako bývalý vlastbník 2x1,9TDI, že opravdu antikorozní ochrana zaslouží 5* z 5.

Brýle opět nemám
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 27.10.2009 22:26, recenze je irelevantní, auto za to nemůže
Recenze je zcela irelevantní !!! Nehodnotíte totiž bohužel auto, ale zasr*** zkur*** český bazar ! To už je jedno zda je to Toyota nebo Moskvič, z českého bazaru je to nabastlený podvod a tečka. Takže o Octávií (ať je jaká chce) to nevypovídá defakto nic. Záměrně dáváte takovým lidem vydělat. Proč nepodporujete rovnou kapsáře atd? Když auto, tak buď nové nebo pro ojetinu individuálně do němec. Jiná cesta není. Ale komu není rady tomu není pomoci. A když už jste jeliman že nepoznáte nastražený bastl (vpoho, já zas neumím jiné věci) tak si příště si ke koupi někoho vemte. A nebojte se dávat ruce pryč. Podezřelý nájezd? Naschle! Přehazujete gumy? Naschle! Nahřátý motor? Naschle! Jako nezájem, takhle se busines nedělá a dokud to ty prasata nepochopí, tak se vám budou stále smát jak jim ochotně nosíte letité úspory.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 28.10.2009 08:18, RE: recenze je irelevantní, auto za to nemůže
Fénix56 posted by:
Recenze je zcela irelevantní !!! Nehodnotíte totiž bohužel auto, ale zasr*** zkur*** český bazar ! To už je jedno zda je to Toyota nebo Moskvič, z českého bazaru je to nabastlený podvod a tečka. Takže o Octávií (ať je jaká chce) to nevypovídá defakto nic. Záměrně dáváte takovým lidem vydělat. Proč nepodporujete rovnou kapsáře atd? Když auto, tak buď nové nebo pro ojetinu individuálně do němec. Jiná cesta není. Ale komu není rady tomu není pomoci. A když už jste jeliman že nepoznáte nast...
Tak tak. Naprostý souhlas celkem ve všem. Na autě se vydělat holt nedá. Na autě vydělá jen bazarník.

Ale přesto bYch některé bazary neodsuzoval, mám sám pár zkušeností se seriozními lidmi. Jenže, naše povaha česká je ke všemu přijít lehce a tudíž řada lidí dá přednost před jednodušší a rizikovější koupí u českého bazarníka, než letět pro auto ne dp Německa, ale třebas do Švédska či Dánska. Němcům totiž já osobně věřím jen to, že bydlí v Německu. Tamní banda tureckejch podvodníků udělala za posledních pár let na trhu s ojetinami v N docela "kus práce". V tom horším slova smyslu. Stáčení tachometru, falšování servisek a další.

Ale jak říkám, ne každý má na auto nové a ne každý má na to, aby si pro něj zajel. Jsou to často věci, které dotyčný člověk nezná, neumí, nemůže a nebo prostě nechce....
respond
1 2 3


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, all rights reserved.