mikes posted by:
Paneboze, uz zase tu je ten rozsypany caj od Kylie, puvodne jsem si rikal ze uz tohle cist nebudu, nakonec jsem se premohl (asi naposledy):
4. pokud se kvalita/agilita podvozku neprojevi ve schopnosti zatacet, pak uz nevim v cem by se mela projevit, v jizde rovne? Na to nepotrebujete Mazdu, to zvladne i C5.
Fantazirovani ve smyslu tenhle motor bych si predstavovala v tomhle aute s perovanim z tohohle auta je mimo misu. Srovnavejte auta ktera existuji se vsemi jejich plusy i minusy.
3. Zkuste lep...
Milý mikes
! Jistě se SHODNEME, že "sypaný" čajj je KVALITNĚJŠí (než pytlíkované - zde mnohem prodávanější - zbytky).
NEchtělo se mi číst, CO jste zase "vymyšeňkoval", nakonec jsem se však PŘEMOHLA (ze staré známosti) a .... to muselo VELKOU práci dát - má slova TAKTO "přetransformovat" - proto se TOTÉŽ pokusím napsat JEŠTĚ JEDNOU a pokud možno "neprůstřelně" (tady jsem chtěla napsat jiné slovo, ale .... BEZ ironie to zkusím ještě jednu naprosto POCHOPITELNĚ a NEprůstřelně/BLBuvzdorně - to BEZ urážky!):
2. Proč o té dálnici píšete jako o TAJNÉ?!? Já zmínila svůj OBLÍBENÝ (to je "citace") kus dálnice ...
"Normální" je možná pro vás - pro testování vyšších rychlostí se v Deutschland používá tento úsek A9 (nebo A5 od Frankfurt směrem na Karlsruhe) ...
NEvím/NEtuším, jestli jste svým výrokem "normální kus dálnice" jen tak "střelil" od boku, nebo jestli tam občas jezdíte, ale těch úseků kde "rychleji" se jet dá ani v Deutschland až tak moc NEní - TENTO prostě patří k mým "oblíbeným" (vaše "překroucení" na "tajný" nějak NEchápu)
O maximální rychlosti Brumly, stejně tak i o jeho "rozumné" maximální rychlosti jsem se párkrát zmiňovala (stejně jako o konkrole rychloměru navigací).
Dle německého AutoTip v textu přesnosti tachometrů dopadl Citroën C5 na stupních vítězů - nejsem si už jista, jesli byl 2hý či 3tí, za Porsche 911. Malá odchylka cca 2-3 km je KONSTANTNí po celý průběh tachometru až do rychlosti těsně nad 220 km/h - ostatně TUTO rychlost mám "vyzkoušenu" jako takové "rozumné" maximum ("papírové" maximum je u automatu 232 km/h). Do té rychlosti zrychluje/reaguje celkem "svižně/pružně" BEZ problémů. Zhruba v polovině cesty mezi 220ti 230ti "běh" ručičky po tachometru (a číslíček na navigaci) až VÝRAZNĚ "zpomalí" a když DÁL "na podlaze" stojíte DÁ si říct a pomalu zlehka další kilometry přidává, ukazatel "okamžité spotřeby" (tento ukazatel asi NEní až tak zcela přesný, ale jako "orientace" docela "funguje") se někam kousek nad 20 litrů /100 km nastěhuje a kilometřík po kilometříku (na TO potřebujete ty DLOUHÉ DLOUHATÁNSKÉ rovinky - jako například mezi .... chtěla jsem říci "normální kus dálnice" ...) se "probojutete" kousíček nad těch 230 km/h (kde Brumla ve verzi s automatem "končí" - verze s manuálem šly ještě o kousek dál - myslím že na 240 km/h).
O rychlosti 300 km/h jsem se zmínila (v souvislosti s tou "normální" - mou "oblíbenou" dálnicí), NEříkala jsem že to "umí" Brumla (asi je načase to PROZRADIT - NEpracovala jsem u/pro firmu Citroën ... ale pro JINOU ,-)
S tím "zpochybňováním" spotřeby je to už docela TRAPNÉ (nemáte dojem?). Já tu údaje o rychlosti/spotřebě uvedla - někteří diskutující (i vy?) ZPOCHYBNiLi - j á vyfotila - vy dnes OPĚT "zpochybňujete" (mimochodem nafotila jsem toho DOST - domníváte-li se že jsem tisíce a tisíce km jezdila .... "pro VÁS - pro ty FOTKY" - na to věru NENí co říci - to "blbě" zní (skřípe) asi i vám ,-) Pokud EMOCE "vypnete" a mé údaje si projdete - myslím že celkem "odpovídající" jsou. Zde na TipCars se dělají testy spotřeby na pár desítek km - já NEJKRATŠÍ údaj nafotila právě ten "rychlostní" a to po 75 km a ostatní po STOVKÁCH km jsou (2hý "nejkratší" je myslím po téměř 900 km) a ty ostatní jsou po TÍSÍCÍCH km. Domnívám se že spotřeba od 8,4 litru po 16,5 je (s dlouhodobým průměrem 10,9 l) celkem "odpovídající" je, nebo? (Řekněte KOLIK byste si pro C5 V6 3.0 automat "představoval" jako "odpovídající" vy?)
Já přeci tu Octavii II nějak NEodstřelila - na NEJMENŠí motor je to jen VYŠŠí spotřeba - myslím že 1.8 zajistí až VÝRAZNĚ lepší jízdní možnosti/parametry a spotřeba asi NEbude nějak zásadně "jiná" - TO jsem napsala - stejně jako že srovnávám "téměřnejmenší" a "teměřnejvětší" motory a vozy různých tříd - rozdíly ve spotřebě bych očekávala spíše VĚTŠÍ - toť vše.
TO je (dle mne - abych "otočila" vaši větu) argumentace fakt docela "k věci" (opravdu vám to "mimo" příjde? Prostě srovnáváme třeba golf 1.4 a passat 3.6 - mezi vozy (i motory) je docela VELKÝ rozdíl (i přes stejný/příbuzný podvozek - já vím, ten vtípek co začíná slovem "modulární", ten znám .-) a očekávala bych i VELKÝ (větší) rozdíl ve spotřebě - NIC víc.
Takže PROSíM zkuste můj příspěveček "v klidu" přečíst - opravdu v tom ŽÁDNÁ "war" NENí
Průměrná rychlost je samozřejmě TAKÉ "nafocena" (a "mrška" padá MNOHEM rychleji než spotřeba - "vteřinku" než jsem po zpomalení na 100 km/h "nafotila" ukazoval počítač průměrnou rychlost přes 170 km/h ,-)
Ta vaše závorka s ".... jen pro info ..." to je trochu "žert" ne? Když vám někdo vjede do cesty a vy musíte na chvíli zpomalit, tak tím věru NEušetříte (neb to následné zrychlení na původní rychlost "sežere" NÁSOBNĚ více energie = benzínu, než kolik jste "ušetřil" tou chvilkou pomalé/pomalejší jízdy, než on "uhl" z pruhu) - zde se až HRUBĚ pletete (energie potřebná ke zrychlení, u těch "vyšších" rychlostí je toto ještě "výraznější" - na spotřebu je tato "činnost" prostě NEJHORŠí - tak mne tak napadá: "Čím jezdíte? Vy nějaké "perpetuum mobile" máte?") Kolik "ujíždějí" některé tachometry vím (z testů i z praxe - "miluji" obsazený levý průh a nějakých reálných 115-120 km/h - ale on OPRAVDU možná na tom tachometru přesně 130 km/h má).
Vzhledem k tomu že cesta od benzínky na hranice byla 75 km dlouhá (napsala jsem i že šlo o nový kus dálnice na Nürnberg - konkrétně od Tankstelle ÖMV do místa krátce před hranicemi, kde je omezení na 100 km/h), takže bych na (vámi zmiňovanou) "cestu z kopce" nebo na "vítr v zádech" asi moc NEvěřila - ach a ta PRŮMĚRNÁ rychlost byla 168 km/h (PROTO/v té souvislosti jsem zmínila můj oblíbený kus dálnice, kde při slabším provozu lze dosahnout lepších až VÝRAZNĚ lepších "hodnot")
Při jízdě "nadoraz" mi ta spotřeba příjde "přiměřená", nebo spíše "odpovídající" - autu a motoru (ostatně na tabulky spotřeby můžete shodou okolností mrknout zde ve "vedlejším" článku - taková cupka bmw 330i s manuálem by URČITĚ lepší byla - prostě "můj" motor NEní žádný "zázrak", ale "sympaťák" ve víceméně JAKÝCHKOLIV otáčkách docela ano - MÁ své "limity" /a spotřeba by jistě mohla být NIŽŠí/, ale i tak si myslím že spíše PODceňovaný zde je - "charakterem" i "výkonem" s autem typu C5/C6 docela "souzní" - do C6 by se mi i VÝKONNĚJŠí verze "líbíla/pasovala")
Tak to bude k bodu 2) asi vše - snad jsem "do detailu" vše vysvětlila
Pěkný den