Warning: strpos(): Empty needle in /home/ebm/www/tipcars6/moduly/interlink/interlink.php on line 78
Diskuze - Škoda Octavia 1.4 TSI prošla testem spotřeby
0
back
 

diskuze k tématu: Škoda Octavia 1.4 TSI prošla testem spotřeby

category of topic classification: česká vozidla
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 10.03.2009 22:04, RE: hmm-downsizing .... hmm asi neee
mikes posted by:
Paneboze, uz zase tu je ten rozsypany caj od Kylie, puvodne jsem si rikal ze uz tohle cist nebudu, nakonec jsem se premohl (asi naposledy):
4. pokud se kvalita/agilita podvozku neprojevi ve schopnosti zatacet, pak uz nevim v cem by se mela projevit, v jizde rovne? Na to nepotrebujete Mazdu, to zvladne i C5.
Fantazirovani ve smyslu tenhle motor bych si predstavovala v tomhle aute s perovanim z tohohle auta je mimo misu. Srovnavejte auta ktera existuji se vsemi jejich plusy i minusy.
3. Zkuste lep...
Milý mikes! Jistě se SHODNEME, že "sypaný" čajj je KVALITNĚJŠí (než pytlíkované - zde mnohem prodávanější - zbytky).
NEchtělo se mi číst, CO jste zase "vymyšeňkoval", nakonec jsem se však PŘEMOHLA (ze staré známosti) a .... to muselo VELKOU práci dát - má slova TAKTO "přetransformovat" - proto se TOTÉŽ pokusím napsat JEŠTĚ JEDNOU a pokud možno "neprůstřelně" (tady jsem chtěla napsat jiné slovo, ale .... BEZ ironie to zkusím ještě jednu naprosto POCHOPITELNĚ a NEprůstřelně/BLBuvzdorně - to BEZ urážky!):
2. Proč o té dálnici píšete jako o TAJNÉ?!? Já zmínila svůj OBLÍBENÝ (to je "citace") kus dálnice ...
"Normální" je možná pro vás - pro testování vyšších rychlostí se v Deutschland používá tento úsek A9 (nebo A5 od Frankfurt směrem na Karlsruhe) ...
NEvím/NEtuším, jestli jste svým výrokem "normální kus dálnice" jen tak "střelil" od boku, nebo jestli tam občas jezdíte, ale těch úseků kde "rychleji" se jet dá ani v Deutschland až tak moc NEní - TENTO prostě patří k mým "oblíbeným" (vaše "překroucení" na "tajný" nějak NEchápu)
O maximální rychlosti Brumly, stejně tak i o jeho "rozumné" maximální rychlosti jsem se párkrát zmiňovala (stejně jako o konkrole rychloměru navigací).
Dle německého AutoTip v textu přesnosti tachometrů dopadl Citroën C5 na stupních vítězů - nejsem si už jista, jesli byl 2hý či 3tí, za Porsche 911. Malá odchylka cca 2-3 km je KONSTANTNí po celý průběh tachometru až do rychlosti těsně nad 220 km/h - ostatně TUTO rychlost mám "vyzkoušenu" jako takové "rozumné" maximum ("papírové" maximum je u automatu 232 km/h). Do té rychlosti zrychluje/reaguje celkem "svižně/pružně" BEZ problémů. Zhruba v polovině cesty mezi 220ti 230ti "běh" ručičky po tachometru (a číslíček na navigaci) až VÝRAZNĚ "zpomalí" a když DÁL "na podlaze" stojíte DÁ si říct a pomalu zlehka další kilometry přidává, ukazatel "okamžité spotřeby" (tento ukazatel asi NEní až tak zcela přesný, ale jako "orientace" docela "funguje") se někam kousek nad 20 litrů /100 km nastěhuje a kilometřík po kilometříku (na TO potřebujete ty DLOUHÉ DLOUHATÁNSKÉ rovinky - jako například mezi .... chtěla jsem říci "normální kus dálnice" ...) se "probojutete" kousíček nad těch 230 km/h (kde Brumla ve verzi s automatem "končí" - verze s manuálem šly ještě o kousek dál - myslím že na 240 km/h).
O rychlosti 300 km/h jsem se zmínila (v souvislosti s tou "normální" - mou "oblíbenou" dálnicí), NEříkala jsem že to "umí" Brumla (asi je načase to PROZRADIT - NEpracovala jsem u/pro firmu Citroën ... ale pro JINOU ,-)
S tím "zpochybňováním" spotřeby je to už docela TRAPNÉ (nemáte dojem?). Já tu údaje o rychlosti/spotřebě uvedla - někteří diskutující (i vy?) ZPOCHYBNiLi - j á vyfotila - vy dnes OPĚT "zpochybňujete" (mimochodem nafotila jsem toho DOST - domníváte-li se že jsem tisíce a tisíce km jezdila .... "pro VÁS - pro ty FOTKY" - na to věru NENí co říci - to "blbě" zní (skřípe) asi i vám ,-) Pokud EMOCE "vypnete" a mé údaje si projdete - myslím že celkem "odpovídající" jsou. Zde na TipCars se dělají testy spotřeby na pár desítek km - já NEJKRATŠÍ údaj nafotila právě ten "rychlostní" a to po 75 km a ostatní po STOVKÁCH km jsou (2hý "nejkratší" je myslím po téměř 900 km) a ty ostatní jsou po TÍSÍCÍCH km. Domnívám se že spotřeba od 8,4 litru po 16,5 je (s dlouhodobým průměrem 10,9 l) celkem "odpovídající" je, nebo? (Řekněte KOLIK byste si pro C5 V6 3.0 automat "představoval" jako "odpovídající" vy?)
Já přeci tu Octavii II nějak NEodstřelila - na NEJMENŠí motor je to jen VYŠŠí spotřeba - myslím že 1.8 zajistí až VÝRAZNĚ lepší jízdní možnosti/parametry a spotřeba asi NEbude nějak zásadně "jiná" - TO jsem napsala - stejně jako že srovnávám "téměřnejmenší" a "teměřnejvětší" motory a vozy různých tříd - rozdíly ve spotřebě bych očekávala spíše VĚTŠÍ - toť vše.
TO je (dle mne - abych "otočila" vaši větu) argumentace fakt docela "k věci" (opravdu vám to "mimo" příjde? Prostě srovnáváme třeba golf 1.4 a passat 3.6 - mezi vozy (i motory) je docela VELKÝ rozdíl (i přes stejný/příbuzný podvozek - já vím, ten vtípek co začíná slovem "modulární", ten znám .-) a očekávala bych i VELKÝ (větší) rozdíl ve spotřebě - NIC víc.
Takže PROSíM zkuste můj příspěveček "v klidu" přečíst - opravdu v tom ŽÁDNÁ "war" NENí
Průměrná rychlost je samozřejmě TAKÉ "nafocena" (a "mrška" padá MNOHEM rychleji než spotřeba - "vteřinku" než jsem po zpomalení na 100 km/h "nafotila" ukazoval počítač průměrnou rychlost přes 170 km/h ,-)
Ta vaše závorka s ".... jen pro info ..." to je trochu "žert" ne? Když vám někdo vjede do cesty a vy musíte na chvíli zpomalit, tak tím věru NEušetříte (neb to následné zrychlení na původní rychlost "sežere" NÁSOBNĚ více energie = benzínu, než kolik jste "ušetřil" tou chvilkou pomalé/pomalejší jízdy, než on "uhl" z pruhu) - zde se až HRUBĚ pletete (energie potřebná ke zrychlení, u těch "vyšších" rychlostí je toto ještě "výraznější" - na spotřebu je tato "činnost" prostě NEJHORŠí - tak mne tak napadá: "Čím jezdíte? Vy nějaké "perpetuum mobile" máte?") Kolik "ujíždějí" některé tachometry vím (z testů i z praxe - "miluji" obsazený levý průh a nějakých reálných 115-120 km/h - ale on OPRAVDU možná na tom tachometru přesně 130 km/h má).
Vzhledem k tomu že cesta od benzínky na hranice byla 75 km dlouhá (napsala jsem i že šlo o nový kus dálnice na Nürnberg - konkrétně od Tankstelle ÖMV do místa krátce před hranicemi, kde je omezení na 100 km/h), takže bych na (vámi zmiňovanou) "cestu z kopce" nebo na "vítr v zádech" asi moc NEvěřila - ach a ta PRŮMĚRNÁ rychlost byla 168 km/h (PROTO/v té souvislosti jsem zmínila můj oblíbený kus dálnice, kde při slabším provozu lze dosahnout lepších až VÝRAZNĚ lepších "hodnot")
Při jízdě "nadoraz" mi ta spotřeba příjde "přiměřená", nebo spíše "odpovídající" - autu a motoru (ostatně na tabulky spotřeby můžete shodou okolností mrknout zde ve "vedlejším" článku - taková cupka bmw 330i s manuálem by URČITĚ lepší byla - prostě "můj" motor NEní žádný "zázrak", ale "sympaťák" ve víceméně JAKÝCHKOLIV otáčkách docela ano - MÁ své "limity" /a spotřeba by jistě mohla být NIŽŠí/, ale i tak si myslím že spíše PODceňovaný zde je - "charakterem" i "výkonem" s autem typu C5/C6 docela "souzní" - do C6 by se mi i VÝKONNĚJŠí verze "líbíla/pasovala")
Tak to bude k bodu 2) asi vše - snad jsem "do detailu" vše vysvětlila
Pěkný den
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 10.03.2009 22:27, RE: hmm-downsizing .... hmm asi neee
mikes posted by:
Paneboze, uz zase tu je ten rozsypany caj od Kylie, puvodne jsem si rikal ze uz tohle cist nebudu, nakonec jsem se premohl (asi naposledy):
4. pokud se kvalita/agilita podvozku neprojevi ve schopnosti zatacet, pak uz nevim v cem by se mela projevit, v jizde rovne? Na to nepotrebujete Mazdu, to zvladne i C5.
Fantazirovani ve smyslu tenhle motor bych si predstavovala v tomhle aute s perovanim z tohohle auta je mimo misu. Srovnavejte auta ktera existuji se vsemi jejich plusy i minusy.
3. Zkuste lep...
Milý mikes!
4) Vy to zase "překrucujete" - já NEřekla (že se) NEprojeví - ale že ta hledání "limitů" NEjsou "důležitá/podstatná" - popravdě KDY vy naposled (a KOLIKRÁT v životě - jestli vůbec) jste zkoušel nějaký vůz "naprosto nalimitu"?)
To že je podvozek "lepší/horší" se pozná/cítíte při normální jízdě (nebo vy NEpoznáte při "normální" jízdě - třeba z Prahy do toho Nürnberg - jestli jedete ... doplňte si co chcete ,-) Já (z praxe) vím, že VELKÝ rozdíl to je .... zda v Clio či v C5 jedete (nebo třeba i v něčem ještě "lepším")
NEšlo mi o nějaké "fantazírování" - JEN jsem upozornila na "běžnou" praxi kdy je pro někoho nejlepší TATO značka a pro jiného TAMTA (v praxi to spíš trochu JINAK bývá - TATO značka má např. lepší podvozek, TAMTA motor, ONAMTA zavazadelník a výbavu - například)
V tom MÉM (komplexním) hodnocení to v nižší střední třídě NEvyhrává octavia (jako u většiny lidí v česku), ale právě ta mazda 3 a to konkrétně s motorem 1.6 HDi (slušně působí i nový 2.2 vlastní konstrukce mazda, ale ten asi spíše do střední třídy a řady 6)
PS: Tak nějak bych si "tipla", že až (jestli) jednou nějaký Citroën C5 (v těch vyšších verzích) vyzkoušíte - docela "překvapen" (třeba právě z toho "zatáčení", resp. vůbec "chování" podvozku budete)
3) Definuji "Citroën patří v Deutschland k těm DRAŽŠíM" - NEhledejte v tom žádnou "fintu" (váš VTÍPEK o vyšších výbavách ale NEní "špatný" ,-) - prostě vemte si německý Auto motor und Sport a projděte si ceník ZÁKLADNíCH verzí modelů ... ceny (skoro všech) značek jsou oproti česku "posunuté/jiné" ... ostatně to platí třeba i pro některé značky oblečení
1) k bodu jsem se vlastně již vyjádřila - váš komentář je .... bez komenáře ... spotřeba Brumly je taková jaká je - což jsem kdysi napsala - po "zpochybnění" nafotila ... nyní přišlo "další" zpochybnění ...
Popravdě skoro to NEchápu - JAKOU si (popravdě prosím!) představujete spotřebu?
Tak snad jsem nic nezapomněla - kdyžtak "dovysvětlím" (začnete mi někdy "věřit", nebo alepsoň "věřit" že si NEvymýšlím? ... a ten komentář že jsem mnohosetkilometrové resp. tisícikilometrové vzdálenosti jezdila systémem "economy run", abych nějakého/-ké anonymní diskutující někde na webu "přesvědčila" - to musí "absurdně" působit i na vás, ne?
Pěkný den
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 10.03.2009 23:47, RE: hmm-downsizing .... hmm asi neee
David V posted by:
Domnívám se, že turbo benzíny nejsou tak náchylné, jako turbo nafty. Přecejen pracují s nižším tlakem paliva i vzduchu. Jinak co se týká zacházení, tam platí to stejné pořádně prohřát po studeném startu a dochladit po velkém zatížení. Samotné turbo dmychadlo rozdílné výrazně nebude. Podstatný rozdíl je v distribuci paliva a tam se to u turbo benzínu dle mého až tolik oproti atmosférické variantě neliší. Ten tlak na konci komprese stejně nesmí být nad mez samozápalu směsi a tím je v podstatě všechno dané.
No nakonec ukáže až čas jestli budou třeba konkrétně TSI motory spolehlivé a budou mít obvyklé náklady na servis (aspoň při srovnání se stávajícími benzíny koncernu).

Každopádně sám až takový nadšenec do high tech věcí nejsem, abych investoval několik statisíců do ještě neprověřené technologie.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 11.03.2009 00:00, RE: bez předmětu
mikes posted by:
Fakt nechapu v cem je ta "vyhoda" koupeni drazsiho jen proto ze ho za drazsi prodam, ztrata ceny je vyssi, takze pokud u noveho priplatim 40T, za 3 roky prodam auto za polovic, dostanu zpatky polovic ze 40T, tzn. 20 slo do vzduchu.
O kolik se prodavaji 81kW proti 66kW lip nedokazu posoudit, nemam relevantni data a bazarista nejsem, vy k tomu mate asi dostatecne kvalitni podklady.
Jde i o to že pokud auto držím třeba 5 let, tak těch 5 let mám slušný motor, příp. i lepší výbavu. A to přeci za dejme tomu těch 20 tisíc navíc stojí. Samozřejmě každý má jiné priority.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 11.03.2009 20:26, RE: hmm-downsizing .... hmm asi neee
Kylie posted by:
Opravdu? A já "bubka" myslela, že dle právě TĚCHTO (a pár dalších) parametrů ODBORNíCi vozy do jednotlivých tříd řadí ,-)
PS: Znám JEDINOU výjimku - škoda octavia (vw jetta/brera; seat leon/toledo) je/jsou (na této planetě) řazeny do NIŽŠí STŘEDNí třídy (s "maličkou" výjimkou "maličkého" územíčka o pár km2, kde je JEDEN z výše vyjmenovaných, technicky stejných/shodných vozů, řazen "o třídu výš" (než ostatní ,-) ... taková "kuriozita" to je (zatím mi NIKDO NIKDY NEbyl schopen ...
Co, kam a jak radi kdejaky Helmut pseudonovinar a podle ceho neni podstatne, zakaznik na to kasle. Pro nej je podstatne co auto nabizi. Ale kdyz uz jsme u toho nastudujte si kam radi Octavii treba ADAC - to je jedna takova organizace v jedne male zemi o par km2 nachazejici se na zapad od ceskych hranic, a ze jste to vy, napovim vam, mluvi se tam nemecky. Takovy Autobild radi Octavii tamtez, NCAP taky, takze prestante fantazirovat o nejakem ceskem specifiku. Auto tam radi podle predem stanovenych parametru, ne podle toho jak se novinar zrovna vyspal.
Poznamka o nejake nasobne potrebe vetsiho kufru v cesku vas pouze usvedcuje z docela amaterske neznalosti automobiloveho trhu, ale to nema cenu rozebirat. Proc by si nekdo kupoval kombi, kdyz nepotrebuje kombi, ale dostatecny zavazadlovy prostor? Pokud mate kombi, kolikrat jste vyuzila ten vzduch co vozite v aute nad zavazadlovym prostorem? :o)))
M3 je sedan nebo hatchback, nabizi snad i neco jineho? Nebo jste snad chtela misto sedanu s podprumernym kufrem nabidnout hatchback s jeste mensim podprumernym kufrem? Tomu rikam vyhra.... zadni vyklopna stena to nezachrani.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 11.03.2009 20:53, RE: hmm-downsizing .... hmm asi neee
Kylie posted by:
Milý mikes! Jistě se SHODNEME, že "sypaný" čajj je KVALITNĚJŠí (než pytlíkované - zde mnohem prodávanější - zbytky).
NEchtělo se mi číst, CO jste zase "vymyšeňkoval", nakonec jsem se však PŘEMOHLA (ze staré známosti) a .... to muselo VELKOU práci dát - má slova TAKTO "přetransformovat" - proto se TOTÉŽ pokusím napsat JEŠTĚ JEDNOU a pokud možno "neprůstřelně" (tady jsem chtěla napsat jiné slovo, ale .... BEZ ironie to zkusím ještě jednu naprosto POCHOPITELNĚ a NEprůstřelně/BLBuvzd...
Asi tak na odstavec vyvracite neco o cem jsem se ani nezminil, nepresnost tachometru, pletete si ji s udajem o spotrebe, ktery jsem zminoval. Ale to me uz neprekvapuje :o)
Ja nezpochybnuju spotrebu kterou jste nekde snad vyfotila nebo nevyfotila, jen jsem naznacil co vsechno ji muze celkem zasadne ovlivnit a jsem rad ze souhalsite, ze udaj zvlaste v pripade vyssich spotreb, je spise orientacni. Za kolik ve finale jezdite me je celkem jedno, jen nechapu proc kritizujete spotrebu u Octavie, kdyz ji ma jednu z nejnizsich z porovnatelnych aut. Snad si nemyslite ze 90kW motor s autem 1,3 tuny bude jezdit za 3 litry. V testech byla vsechna auta s 1.6 nebo 1.8 a stejneho vykonu ziznivejsi prumerne o 0.6litru na 100 proti O2 1.4T. Nebo kterepak auto to je co jezdi usporneji se stejne vykonnym motorem a stejnou vahou - velikosti karoserie? To jsem fakt zvedav. Sem s nim.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 11.03.2009 21:00, RE: hmm-downsizing .... hmm asi neee
Kylie posted by:
Milý mikes!
4) Vy to zase "překrucujete" - já NEřekla (že se) NEprojeví - ale že ta hledání "limitů" NEjsou "důležitá/podstatná" - popravdě KDY vy naposled (a KOLIKRÁT v životě - jestli vůbec) jste zkoušel nějaký vůz "naprosto nalimitu"?)
To že je podvozek "lepší/horší" se pozná/cítíte při normální jízdě (nebo vy NEpoznáte při "normální" jízdě - třeba z Prahy do toho Nürnberg - jestli jedete ... doplňte si co chcete ,-) Já (z praxe) vím, že VELKÝ rozdíl to je .... zda v Clio či v C5 je...
ad 4) na ceste Praha Norimberk houby poznate jak auto sedi v zatackach kdyz jedete skoro porad rovne. Poznate jestli je podvozek komfortnejsi coz nema s se schopnosti zatacet moc spolecneho, resp. tyto vlastnosti se celkem uspesne vylucuji.
S jednou C5 jsem mel co do cineni a musim rict ze agilita byla opravdu tragicka. Na jezdeni rovne semtam zvlaste po mene kvalitni ceste ok, ale na zataceni nee...
ad 3) hlavne to nerikejte nahlas v nemecku ze si Citroen hraje na premiovku, aby neumreli smichy....
ad 1) spotrebu vaseho auta neresim, jen srovnavejte srovnatelne

respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 11.03.2009 21:37, RE: hmm-downsizing .... hmm asi neee
mikes posted by:
Co, kam a jak radi kdejaky Helmut pseudonovinar a podle ceho neni podstatne, zakaznik na to kasle. Pro nej je podstatne co auto nabizi. Ale kdyz uz jsme u toho nastudujte si kam radi Octavii treba ADAC - to je jedna takova organizace v jedne male zemi o par km2 nachazejici se na zapad od ceskych hranic, a ze jste to vy, napovim vam, mluvi se tam nemecky. Takovy Autobild radi Octavii tamtez, NCAP taky, takze prestante fantazirovat o nejakem ceskem specifiku. Auto tam radi podle predem stanovenych...
Tedy mikes! TENTO příspěvek se vám příliš NEpovedl (PROČ se mnou tak válčíte?)!
To s tím "... PSEUDO....Helmut(em)" to mi trochu MOC příjde - a v těch dalších větách maličko "mlžíte" (u NCAP doknce LŽETE - doporučuji EuroNCAP "vyťukat" a "prostudovat" ...)
Octavia II generace NEní žádný "průšvih", ale to že v česku se prodává "po desetitisíccíh" a VEŠKERÁ konkurence z celé planety DOHROMADY nedá to co JEDEN model (jež je shodou okolností jen "klonem" vw golf ... s tím batohem ,-) - to mne asi NEpřesvědčíte, že to je "zcela odpovídající" (nebo vy si myslíte, že všichni ostatní dohromady se té octavii NEvyrovnají?). Pokud vím v česku je v této třídě docela PROPADÁk např. bmw 1 (doma se ho prodá VÍCE než těch octavií).
Prostě váš první odstaveček s URÁŽLIVÝM komentářem k HELMUT(ovi) a naopak "vyzdvižením" některých německých testů - ten mi OPRAVDU "přehnaný" příjde (ale nedávno jsem četla srovnávací test nového superb a Audi A6 a škoda zvítězila ... v jedné reklamní agentuře takhle před lety "upravovali" dva prací prášky ... a PODPOROVALi jejich vzájemný SOUBOJ na trhu - výrobcem OBOU byla JEDNA firma - tak jako zde vw - TAK to prostě chodí ... ,-)
Prostě ČESKÉ vnímání Octavia jako NEJLEPŠÍHO, cenově NEJVHODNĚJŠÍHO atd. atp. vozu nižší (vlastně on je zde řazene do STŘEDNí třídy - CO VY NA TO? TADY JSTE NEODPOVĚDĚL!! PROČPAK? ,-) je "přehnané" (nic víc nic míň, jeho tržní podíl asi bude NAVĚKY vysoký, ale NEbude už /doufám/ NIKDY tak "absurdní" jako ještě před pár lety - navíc STEJNĚ domácí jsou dnes i Hyundai ... a trochu i Kia Ceed - a její OPRAVDU ATRAKTIVNÍ cenová politika ... mimochodem CO říkáte na testík kde Ceed PORAZIL gofl ?
Tak "...amaterska neznalost automobiloveho trhu" - vy HODNĚ "v úzkých" se asi cítíte, když až TAKový slovník "vytahujete"!
To co píšete o kombi sedanu hatchbacku ... není to trochu "komedie"?
Pokud já vím ta koncepce co se používá u clio-thalia či golf-octavia je NEJSNAZŠí NEJJEDNODUŠí "metoda" pro větší zavazadelník a NENí na tom nic "prémiového" či "složitého", používá se to HLAVNĚ pro NEnáročné trhy - třeba jižní amerika, východní evropa či (spíš dříve China).
Já vám NEnutím zrovna mazdu 3 - je to MŮJ "favorit" nižší střední (pravda octavia je vlastně v česku OFICIÁLNĚ soupeřem Mondeo, bmw 3, audi A4 či nové Toyoty Avensis a Opel Insignia - já asi opravdu AMATÉRSKÉ ZNALOSTi mám - mně to jako TOTÁLNí "bubost" příjde!) a domnívám se že ve smyslu "auto" je to prostě LEPŠí vůz (pravdu máte - s menším zavazadelníkem ... ale já si víno raději dle CHUTi kupuji - NE dle velikosti lahve/balení).
NEmáte (alespoň trochu) pocit, že to jak jste mne "sepsul" s těmi NEznalostmi na téma kombi ... že to je HODNĚ "mimo"? Zkuste se ještě jednou podívat na MOJi původní větu a JAK to bylo myšleno, V JAKÉ sovislosti to bylo napsáno a na VAŠi "napruženou" reakci ...
NEvím jestli jste a kolika jste jel "soupeři" octavie, ale já z té první VŮBEC nadšena NEbyla a touhle "technický" problém NEmám, ale to místní "masové" nadšení mi prostě PŘEhnané připadá ... a verze se starým pumpe-düse bych NEchválila už vůbec - NENí náhoda že v "prémiovém" segmentu u audi a pak u "vlastní" značky vw tyto motory koncern "omezil" již před lety a "do posledního dechu" je právě ve ŠKODA používá...
NEdávno jsem měla možnost ozkoušet novou Lancii Delta (NEní "špatná"), ale reakce na ní v česku až NEpochopitelně NEgativní jsou/byly ... a její prodejní šance ... 1 ks Lancia na 1000 škoda octavia? Možná - JEN možná! Já si myslím že ten poměr JINÝ měl by prostě být - to byl jen PŘÍKLAD ... ostatně podobné to asi bude i s OPRAVDU VELMi povedeným subaru impreza 2.0D - TĚŽKO
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 11.03.2009 21:41, RE: hmm-downsizing .... hmm asi neee
Kylie posted by:
Tedy mikes! TENTO příspěvek se vám příliš NEpovedl (PROČ se mnou tak válčíte?)!
To s tím "... PSEUDO....Helmut(em)" to mi trochu MOC příjde - a v těch dalších větách maličko "mlžíte" (u NCAP doknce LŽETE - doporučuji EuroNCAP "vyťukat" a "prostudovat" ...)
Octavia II generace NEní žádný "průšvih", ale to že v česku se prodává "po desetitisíccíh" a VEŠKERÁ konkurence z celé planety DOHROMADY nedá to co JEDEN model (jež je shodou okolností jen "klonem" vw golf ... s tím batohem ,-) - to mn...
"přeťukla" jsem se - už zase píši na notebooku a ...
...VELMi povedené subaru impreza 2.0D jen TĚŽKO přeTĚŽKO se (byť zřejmě NEJLEPŠíM motorem kategorie osazené, byť nejkvalitnějším podvozkem ve třídě vybavené) se z desetiny prodejů Octavia s dobíhajícím TDi pumpe-düse vyrovná ... TO se mi prostě "NEzdá"
TAk už mne nějak NEbaví vás "přesvědčovat", takže ...
Pěkný den
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 11.03.2009 21:56, RE: hmm-downsizing .... hmm asi neee
mikes posted by:
ad 4) na ceste Praha Norimberk houby poznate jak auto sedi v zatackach kdyz jedete skoro porad rovne. Poznate jestli je podvozek komfortnejsi coz nema s se schopnosti zatacet moc spolecneho, resp. tyto vlastnosti se celkem uspesne vylucuji.
S jednou C5 jsem mel co do cineni a musim rict ze agilita byla opravdu tragicka. Na jezdeni rovne semtam zvlaste po mene kvalitni ceste ok, ale na zataceni nee...
ad 3) hlavne to nerikejte nahlas v nemecku ze si Citroen hraje na premiovku, aby neumreli smichy...
ad 4) myslím že to SNADNO poznáte i na téhle cestě (ona se místy ta dálnice docela "klikatí"), ale klidně JINOU cestu "vymyslete" (NEní problém ,-) Já jen že shodou okolností jsem tímto směrem párkrát již (a NĚKOLIKA vozy RŮZNÝCH tříd) jela (v průběhu posledních 20ti let) a tak VÍM o čem "mluvím" ,-)
Já konkrétně u C5 doporučuji/preferuji 3 motorizace (další "akceptuji"), motor 1.8 16 V - TEN mi asi "zbývá" ten JEDNOZNAČNĚ do takového auta NEpatří - čím jste jezdil vy?
Na "zatáčení" (resp. na "zábavu") bych asi spíše volila vůz nižší střední - vím že se o mondeo např. říká, že "zatáčet umí", ale já bych ve střední třídě jako "zatáčecí" nazvala/pojmenovala asi JEN nějakou zadokolku - tedy bmw 3 konkrétně (ale NEtuše čím jezdíte vy bych vás s "líným" Brumlou ráda někdy v nějaké "vracečce" potkala ,-)
ad 3) vy to stále NEchcete "pochopit" (a POUZE a ... nezlobte se ... "omezeně" - z českého pohledu) se na to díváte - opravdu TAK jako se např. na některé značky oblečení JINAK v česku a Deutschland pohlíží, STEJNÉ je to i s auty - TAK jak jsem napsala - vemte si nějaký ČESKÝ přehled/ceník aut a NĚMECKÝ ... a porovnejte!
Já považuji trh v Deutschland za NESKONALE "sofistikovanější", "lépe" a "bohatěji" zásobovaný a hlavně "zkušenější" ... v česku se vozy před nějakými 15ti lety začaly prodávat - to opravdu NENí dlouhá doba!
Je úúúúplně JEDNO jestli se VY budete či nebudete smát - PODÍVEJTE se na NĚMECKÉ ceny vozů citroën - NEmluvila jsem ale o "prémii", zmínila jsem JEN o něco "vyšší" ceny - v česku je jako "lowend" presentován, v Deutschland spíše trošičku "dražší" než ostatní "mainstreamové" modely bývá ... (ostatně ten "název" NEmám ráda - on trochu NEsmyslný totiž je - CO je prémiového na mercedesech A a B a Audi A3 1.6 atd. atd.? PRAVDU máte ... NIC - je to JEN "hra")
ad1) chtěla jsem jen trochu "extrémní" příklad dát, ale OK - beru
Pěkný den
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 11.03.2009 22:31, RE: hmm-downsizing .... hmm asi neee
mikes posted by:
Asi tak na odstavec vyvracite neco o cem jsem se ani nezminil, nepresnost tachometru, pletete si ji s udajem o spotrebe, ktery jsem zminoval. Ale to me uz neprekvapuje :o)
Ja nezpochybnuju spotrebu kterou jste nekde snad vyfotila nebo nevyfotila, jen jsem naznacil co vsechno ji muze celkem zasadne ovlivnit a jsem rad ze souhalsite, ze udaj zvlaste v pripade vyssich spotreb, je spise orientacni. Za kolik ve finale jezdite me je celkem jedno, jen nechapu proc kritizujete spotrebu u Octavie, kdyz j...
Také mne to už NEpřekvapuje, ale já tedy asi ŠPATNĚ pochopila vaše "... vite kolik premeruje PP pri 200 km/h ...." atd. - jak jste to tedy myslel? Já to pochopila že NEdůvěřujete .... navíc jste přímo zmiňoval tu cestu z kopce s větrem v zádech .... (já tedy 75 km dlouhý kopec NEznám ,-) ...no nic, nechme to být ...
Co se spotřeby týče, u třílitru v citroën je taková jakou uvádím (celkem "prověřeno" to za ty roky a "pár" kilometrů už mám zleva/zprava zdola/shora) a tak nějak SOUHLASíM s přehledem spotřeb zde "vedle" zrovna náhodou uveřejněným, neb ten "velký" (větší) motor se prostě NEnamáhá (při normální jízdě i ten starý šestiváleček v C5 jen tak "převaluje" se v nízkých otáčkách (třeba 1700 ot/min, málokdy se někam nad 3000 podíváte, přitom "to PRAVÉ" až NAD 5000 ot. začíná ...) a tiše "brumlá" a v tomto režimu prostě až tak moc NEpapá ....
.... STEJNÉ je to u vozu Octavia, PROTO do ní jako "optimum" vidím přeci jen "objemnější/silnější" 1.8 TSi, neb sice VĚTŠINOU ho NEvyužijete, ale on NEmusí se namáhat a pro pohon takového vozu je tak TEN PRAVÝ - to si prostě myslím já
Já NEjsem fanynkou C4 (ale teď po faceliftu prý NEní "špatné"), ale ty "bmw" motory 1.4 a 1.6 (65, 88 a 110 kW) možná "lepší" budou (ale tady nějaký zvláštní přehled NEmám - malý turbomotor 1.4 v Lancii Delta sice ZAJÍMAVÝ /opravdu DIVOKÝ/ byl, ale SPOTŘEBA též skoro "NEmístná" byla ,-) prostě z hlavy NEvím - ach 1.8 v Civic docela "příjemný/povedený" motor také je - musela bych se "do análů" podívat - ovšem to NEmění nic na tom, že rozdíl ve spotřebě mezi 1.4 a 1.8 u octavie možná (skoro určitě) NEbude velký a ten LEPŠí (větší) motor je prostě ...
OBECNĚ k tomu "downsizing" - dle mne to JEN u DVOUturbových (bi/twin-turbo) motorů SMYSL MÁ - jinak to opravdu jen "napůl" výhoda je ... (ale to tu píši relativně často) - prostě "když už", tak "dvouturbo" - to si alespoň myslím já
PS: Budu-li stíhat, po nějakých těch zajímavých "motorech/autíčkách" se podívám (ráda bych totiž zítra po práci nach Geneve vyrazila - je tam totiž taková .... doporučuji alespoň JEDNOU navštívit - NEchci "urážet" Brno, ale tam na autovýstavě já jen 2x byla - poprvé a naposled) - opravdu se VYPLATí si "popojet" ... asi nejlépe zrovna sem - to je v evropě (zřejmě) NEJ-lepší ("koncentrát" autíček pro "nadšence")
Pěkný den
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Saturday 14.03.2009 16:22, RE: hmm-downsizing .... hmm asi neee
Kylie posted by:
4. To přeci VŮBEC NEmá co dělat s "rychlostí"?!? To PODSTATNÉ je, že vůz se "lépe/příjemněji" řídí - jestli jste ve výsledku je klidně o 5 km/h rychleji - to NEní příliš "důležité"
Doporučuji NAFTU - protože tam je POVEDENĚJŠí (což jistě sám víte), pokud bych hledala malý 1.4 a 1.6 BENZÍN, tak bych sahla po 150 PS 1.6ce od bmw .... když se bavíme o MOTORech - "skloubit" nej- motor a nej- auto docela TĚŽKÉ bývá (i PROTO to "vidění" JEN "automobilek" - TA je "špatná", ta zas "skvělá" až "sm...
Řešení této situace je poměrně jednoduché: a to nekupovat automobily (asle i jiné výrobky) těch firem, jejichž zastoupení sem do ČR (či jinam) nedodává špičkovou technologii. Kdyby to každý tak porováděl, tak by dotyčný dovozce (téměř) nic neprodal a marketingoví stratégové dotyčné automobilky by to určitě nenechalo klidnými, pravděpodobně by to řešili a případně by změnili oficiálního zástupce v dotyčné zemi. D. M.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 18.03.2009 20:40, RE: hmm-downsizing .... hmm asi neee
Kylie posted by:
Tedy mikes! TENTO příspěvek se vám příliš NEpovedl (PROČ se mnou tak válčíte?)!
To s tím "... PSEUDO....Helmut(em)" to mi trochu MOC příjde - a v těch dalších větách maličko "mlžíte" (u NCAP doknce LŽETE - doporučuji EuroNCAP "vyťukat" a "prostudovat" ...)
Octavia II generace NEní žádný "průšvih", ale to že v česku se prodává "po desetitisíccíh" a VEŠKERÁ konkurence z celé planety DOHROMADY nedá to co JEDEN model (jež je shodou okolností jen "klonem" vw golf ... s tím batohem ,-) - to mn...
S tim EuroNCAP vam musim dat za pravdu, byly to crashtesty OAMTC, ne EuroNCAP.
Nic urazliveho nepisu, jen reaguji systemem "jak se do lesa vola, tak se z lesa ozyva?". Asi to mate prooblem rozdychat. Btw, ja zadne auto s batohem nevidim, kupte si lepsi brejlicky.
Jak jste prisla na nejlepsi, cenove nejvhodnejsi nevim, nikde jsem to nikdy nenapsal, to jsou vase slova. Stejne jako to ze Octavia patri do stredni tridy (pokud ano, zkuste ocitovat kde jsem to uvedl, pokud tak elementarni ukon zvladnete, ale moc bych na vas nevsadil). Srovnani Clia s Octavii je vice nez usmevne, asi o tom fakt nemate paru kdyz placate takove blbosti.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 18.03.2009 20:54, RE: hmm-downsizing .... hmm asi neee
Kylie posted by:
Také mne to už NEpřekvapuje, ale já tedy asi ŠPATNĚ pochopila vaše "... vite kolik premeruje PP pri 200 km/h ...." atd. - jak jste to tedy myslel? Já to pochopila že NEdůvěřujete .... navíc jste přímo zmiňoval tu cestu z kopce s větrem v zádech .... (já tedy 75 km dlouhý kopec NEznám ,-) ...no nic, nechme to být ...
Co se spotřeby týče, u třílitru v citroën je taková jakou uvádím (celkem "prověřeno" to za ty roky a "pár" kilometrů už mám zleva/zprava zdola/shora) a tak nějak SOUHLASíM s...
PP byl myslen palubni pocitac, tachometr (ktery zminujete) je zpravidla jine zarizeni. 75km SOUSTAVNEHO klesani taky neznam, ale pokud jste to nepochopila, kdyz jedete mezi 2 body, ktere jsou od sebe vzdalene 75km a cilovy bod je nize nez vychozi, pak jste prumerne klesala, pochopila? Nemam problem verit tomu co jste na PP videla, jen jsem poznamenal ze udaj 1. muze "trochu" kecat (to nebylo mysleno nejak osobne proti vam) a za 2. ze zalezi jakym zpusobem clovek jezdi (ne v pripade extremne rychle jizdy ale pri beznem pouzivani auta).
Co se tyka jeste toho vyseho zrychlovani a tim udajne zvysene spotrebe, pro info, bezny vuz stredni tridy s trilitrovym motorem benzin ma pri 150kmh spotrebu cca 14l/100, pri 200kmh je okamzita spotreba od 20litru vyse, pri 220kmh uz je to kolem 24litru/100. Takze pokud byste mela "prodelat" na zpomaleni a nasledne akceleraci, byla by spotreba vyssi nez pri 200kmh, coz evidentne nebyla.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 18.03.2009 21:12, RE: hmm-downsizing .... hmm asi neee
Kylie posted by:
ad 4) myslím že to SNADNO poznáte i na téhle cestě (ona se místy ta dálnice docela "klikatí"), ale klidně JINOU cestu "vymyslete" (NEní problém ,-) Já jen že shodou okolností jsem tímto směrem párkrát již (a NĚKOLIKA vozy RŮZNÝCH tříd) jela (v průběhu posledních 20ti let) a tak VÍM o čem "mluvím" ,-)
Já konkrétně u C5 doporučuji/preferuji 3 motorizace (další "akceptuji"), motor 1.8 16 V - TEN mi asi "zbývá" ten JEDNOZNAČNĚ do takového auta NEpatří - čím jste jezdil vy?
Na "zatáčení" (re...
ad 4) 2.0HDi
ad 3) a vy nechcete pochopit, ze vsem v cesku je ukradene ze jsou "udajne" citroeny v nemecku nesmyslne predrazene (to je to slovo ktere pouzivate v souvislosti se znackou Skoda v cesku, ze? :o)
A trochu vas poopravim (jde videt ze ne vsechny informace uz dorazily do onoho vyspeleho nemecka), auta se tady prodavaji dele nez 15 let, opravdu jsme tady do r. 1993 nejezdili na konich a oslicich, jak si vy a mnoho vasich spoluobcanu asi mysli :o)))
respond
1 2 3 4


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, all rights reserved.