0
back
 

diskuze k tématu: RECENZE OJETINY: Škoda Octavia II - firemní i rodinná klasika

category of topic classification: česká vozidla
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 05.07.2010 06:29, rada
Hlavně aby byla stříbrná, na hlínách, f plný palbě a s křídlem!!!
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 05.07.2010 07:50, rada
DSG se vyrábí už pět let??? Jen se ptám
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 05.07.2010 08:07, rada
dobry den vyber motoru je vhodny auto s nim sice neni raketa, coz ale vynahradi svou vetsi spolehlivosti, co se tyka prevodovky dsg, tak chybu rozhodně neuděláte, razeni je s ni rychle, prevodovka je inteligentni, presto nekdy zazmatkuje a nevi co radit- nicmene jizda s automatem je znacne pohodlna a po vlastni zkusenosti bych uz manualni auto nechtel. je ale treba mit na pameti i fakt, ze DSG prevodovka se nechova jako klasicky hydrodynamicky menic, tudis po navoleni D se neaktivuje lehky zaber, kdy auto necouva napr. v kopci. Take couvani s DSG neni tak sametove jako u klasickeho tiptronicu, nicmene samotna prevodovka je pri jizde komfortni. co me osobne vadi oproti tiptronicu je rozjezd ktery lze prirovnat k rychleji pustene spojce, kdy auto z meho pohledu relativne vystreli vpred, kdezto u klasickeho tiptronicu je rozjezd plynuly. Chybu ale rozhodne neudelate
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 05.07.2010 08:09, rada
osel: mas nejake osobni problemy? ze se ventilujes na verejnosti?doporucuju prochazku na vzduchu evidentne mas nejaky rodinny komplex asi ti holka odjela s borcem ve stribrnem aute na hlinach a s kridlem kdyz to tu tak prezentujes vid :-d neboj to prejde
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 05.07.2010 08:20, rada
Dobrý den,já bych se u ojetiny takové převodovce asi vyhnul jako čert kříži, protože případná oprava může být dražší jak celé auto.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 05.07.2010 09:11, rada
automaty jsou pro lidi bez radosti z jízdy, nudné a stádní pohodlné typy. Není nad to hezky před zatáčkou podřadit ručně, a na tečně cítit jak to tahá ven
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 05.07.2010 09:57, rada
Automatika je nuda,..
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 05.07.2010 10:09, rada
Souhlas doktorem, automat nikdy.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 05.07.2010 10:26, rada
Dobrý den,
mám Octavku 1,9 TDI DSG, tudíž si myslím že Vám mohu poskytnout informace, které Vám pomohou v rozmýšlení. Nejprve bych se zmínil k převodovce DSG - je rychlá, inteligentní a přeřazení ani necítíte. Mohu srovnávat s automatickými převodovkami, jelikož doma máme 5 automobilů v automatu a DSG převodovka patří mezi elitu v řazení, ale je pravda jak zde bylo zmíněno že rozjezd či couvání do kopečka má klasický automat hladší - ale nebojte u DSG to není žádná katastrofa . A pokud se týká otázek o životnosti či podobných úvahách tak bych se vůbec nestrachoval, jelikož jedno z našich vozů je Volkswagen Caddy 1,9 TDI DSG a to tahá vozík a je naložené vším možným a slouží celé tři roky bez sebemenšího problému. I servisáci říkají že s převodovkami DSG nebývávají žádné problémy ani po 300tis km nájezdu. Obecně mohu říct jednu věc-všechny naše rodinná i firemní auta mají automatické převodovky a nikdy jsme s nima neměli problém za celých 10 let. Takže komu se pokazí automat tak ať si sáhne do svědomí jak se k němu choval a zda dbal poučení co se píší v příručce vozidla. A podobné hlášky že automat je pro lenochy a nebo pro lidi co neumí řídit jsou jen z úst zakomplexovaných lidí co si potřebují léčit svůj mindrák nic jiného, protože podle jejich názoru by celá amerika neuměla řídit žeeee? A to je asi ptákovina uznejte . Teď bych se zmínil k dynamice jízdy. Octavka v 1,9 TDI s DSG jak již bylo zmíněno není žádná raketa, ale ani to rozhodně není žádný lenoch - je to auto na příjemné cestování. Já osobně jsem si nechal udělat od renomované firmy na své octávě DSG chiptuning na 100 KW a točivý moment 310 Nm (6st. DSG maximálně přenese totiž 350 Nm). A na dynamice je to hodně znát znát-rychlé předjíždění a rychlé tempo není problém a co se týká spotřeby klesla v průměru o 0,5l/100km takže maximální spokojenost. Takže pokud máte vyhlídlou octávku v DSG, která má prověřený původ a pravidelný servis, tak bych se nebál koupit.
Pokud byste měl nějaký další dotaz tak rád zodpovím, můžete mě kontaktovat na mailu: rud.nas@seznam.cz
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 05.07.2010 11:28, rada
Najel jsem za tri roky pres 100 tis. km s 1,9 TDI manual a nyni mam najeto za dva roky pres 60. tis. s 2,0 TDI DSGa musim rict, ze kdo tvrdi, ze DSG je pro nudne a pohodlne typy, tak auto s DSG nikdy neridil. Nemluve o tom, ze zde stale zustava moznost radit v pripade potreby i manualne. Automat radi neuveritelne rychle, pri proslapnuti plynu auto podradi i o vice rychlosti a doslova vystreli dopredu. S autem se da jezdit jak klidne a pohodlne tak vyslovene sportovne i v automatickem rezimu. Uz bych nikdy nechtel manual. A samozrejme dokud jsem si DSG automat sam nevyzkousel, tak jsem taky tvrdil, ze automat je zbytecny atd.... klasicke argumenty z neznalosti...
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 05.07.2010 11:49, rada
ja sem nedavno porizoval novou oct a moje volba jednoznacne padla na DSG, zena ale byla proti, protoze se bala ze se odnauci radit, tak jsme nakonec DSG nekoupili. mame ted 2 aute a je pravda, ze pri zarazovani zpatecky musim koukat na sajtrpaku, kde ten kvalt je, takze davam za pravdu, ze by zena z razenim manualu v pripade porizeni automatu problem mela. na druhou stranu, i kdyz jsme koupili relativne silny motor (1.8tsi 160k), vzhledem k tomu, ze ma motor hodne dlouhe prevody, musi si docela casto radit. motor umi je i jen na 1200ot (od1500 ma max tocivy moment), ale prece jen zrychleni na sestku ze 60km/h neni nijak zavratny, dokonce ani ne na petku, ani ne na ctyrku. tim ze motoru nedela zadny problem jet na nizky otacky to svadi k tomu davat tam nejvyssi rychlostni stupen a k podrazovani klidne o 3 stupne jsem nejak zlenivel. z tohodle duvodu bych ted DSG rozhodne volil, protoze k tomu stejne jednou dojde. dalsi "potiz" s 6q manualem mame ten, ze nekdy pri zarazovani uplne presne nedhadnes kde ses, tedy jestli 1-3-5 a 2-4-6, protoze motor si necha hodne libit a neni slyset...
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 05.07.2010 12:25, rada
Klasické kecy odpůrců automatů, co ho nikdy neměli v ruce. Nechápu jak může někdo hodnotit něco, co si nikdy nevyzkoušel. Je strašně zajimavé, že všichni majitelé automatů co znám ho předtím nikdy nechtěli a považovali to téměř za potupu, ale dnes ho již nechtějí dát z ruky, což je i můj případ.
A víte co miluju na automatu. Potupně podrtit vytuněného WV Golf s cucákem s kšiltovkou nakřivo, co si myslí, že má raketu :DDD. Automat vždy vystartuje a točí pěkně vysoko na 1 a na 2 zařadí 10x rychleji než manuálka. Nikdy si ten luxusní pocit nenechám ujít :DDD, jak čumí, když mě dojede na dalším semaforu a pokouší se o další, marný pokus :DDD.
Nehaním manuální převodovku, protože jsem ji zažil, nehaňte automatickou převodovku, když jste si nevyzkoušeli....
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 05.07.2010 13:03, rada
S automaty jezdím víc než 15 let a už bych také neměnil za manuál. Pokud automat dostane pravidelný servis ( výměna oleje a filtru) většinou přežije zbytek auta. Také záleží, jak se k ní majitel chová. Automat si pořizují lidé, kteří mají najetou větší porci kilometrů. Nepotřebují projíždět zatáčky na hraně a HLAVNĚ dokáží předvídat. A oprava automatu je dražší, než manuálu, ale takový rozdíl to zase není. Vše je o vlastních zkušenostech. Hodně štěstí při výběru automatu.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 05.07.2010 15:41, rada
jeste jedno bych uved ve prospech DSG, 1.9tdi v manualu ma tahle oktavka pouze 5-ti kvalt a pri dalnicnich rychlostech ta sestka muze chybet. DSG je sestikvalt.
ale ja bych se docela bal koupit naftu se 150tis ńajetyma km, vzhledem k tomu ze kupujete takhle ojete auto, predpokladam, ze toho zas tolik nenajedete. opravdu se vam ten dyzl za vyssi porizovaci cenu, to riziko drahy opravy a ty cmoudy z vyfuku vyplati??? ale v pripade oktavek je tezke nejaky benzinovy motor doporucit, protoze klasicka 1.6 je lina a zere, 2.0 taky zere a 1.4tsi a 1.8tsi jsou moc "mlade" motory na tok kolik asi chcete utratit.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 05.07.2010 16:52, rada
Vše má své proti i proti.
V SUperbu V62,5TDI jsem měl Tiptronic a nic lepšího jsem dosud nepoznal. Kombinace silného (navíc "přikrmeného) dýzlu a automatu s tempomatem má své silné kouzlo, o nic se nemusíš starat. DOma zařadíš D a v cíli P a tečka a ruku máš na koleně a nebo výše spolujezdkyně
Ad opravy. máš to vlej vylej - u manuálu zacáluješ dříve či pozdějí za dvouhmoťák a spojku, u automatu za repasi, poklud to někdo ojebal a neměnil olje a filtr. Paradoxně, automat se zdá být levnější alternativa s ohledem na cenu servisu, protože automat odejít nemusí, ale u 99% dnešní produkce ten 2hmoťák odejde.A to dříve čo později, ale zcela určitě.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 05.07.2010 18:08, rada
Pracuji v autorizovaném servisu jako mechanik a DSG bych do ojeté oktávky moc nedoporučoval.Uvědomte si že tyto auta si nekupoval nikdo aby ujel za rok 15000 km.To znamená že vesměs mají najeto více než je na tachometru.Takže pokud takové auto koupíte je potřeba nebo ještě než ho koupíte zjistit kdy byl měněn olej a filtr v DSG převodovce.Má se měnit po ujetí 60000 km,v autorizovaném servisu vyjde výměna cca na 10000-12000kč.Litr oleje vyjde na 900kč,filtr500kč.Množství oleje v převodovce je asi 5,6l,plus práce.Jinak se u těchto převodovek vyskytují závady s tzv. mechatronikou převodovky.její výměna reprezentuje zhruba 70000kč.Z vlastní zkušenosti vám mohu říct jelikož jsem už těchto převodovek několik opravoval a většinou to byly právě oktávky z bazaru bych asi hodně dlouho zvažoval koupi oktavky s DSG.Těžko se potom vysvětluje zákazníkům že oprava bude orazně řečeno dražší než auto....
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 05.07.2010 19:50, rada
Rada - klimic blablablabla to ze pracujes v autorizovanem servise neznamena vubec nic, ze vlastnis DSG taky jsem se nedocetl, ze tomu rozumis?. Ty vase ceny v prvni vesnici za hranicema v nemecku jsem na polovine. A kdyby jsi tomu rozumel tak bys MUSEL taky napsat, ze VW/skodovka mela svolavacky kvuli DSG. To jen tak pro poradek pred rokem jsem mel golfa s DSG a plna spokojenost, jen bych si dal pozor at to neni auto z nemecka po duchodci, nebourane a jezdici pouze do aldi v sobotu rano a kostel v nedeli. Litr origa oleje 500,-/ filtr 500, nova RJ DSG (mechatron.) 40 000 kc a uz jsou firmy co delaji opravy asi za 12 000,-kc takze kdyz pocitam i kdyby natrefil na kus co nebyl na svolavacce a nebude debil aby jel nakrmit zbytecne 90 000 korunami vymenovace nahr. dilu v autorizovanem servise tak ho to vyjde do 20 000kc !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 06.07.2010 09:32, rada
Mám třetí auto a automatem a nedám na něho dopustit , kdo h$o pomlouvá zřejmě neví o čem mluví . Vřele doporučuji . Kdo automat ozkouší , již se ho nevzdá .
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 06.07.2010 13:50, rada
mam o2 1.9 Tdi DSG už patý rok a absolutne bez problemů mamé doma A8 4.0 TDI s tiptronicem a octavia řadí čištějš a plynulejš určitě doporučuju!!!!!!
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 06.07.2010 18:40, rada
Dobrá kombinace! Navíc je DSG šestistupňová, mechanická pouze pětist. Jdi do toho!!!!
respond
1 2 3 4


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, all rights reserved.