0
back
 

diskuze k tématu: Pracovní combi pro nastávající rodinu

category of topic classification: poradna, jaké auto koupit, jaký typ motoru vybrat, servisní náklady, technické dotazy, česká vozidla, francouzská vozidla, japonská vozidla, korejská vozidla
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 24.11.2008 19:06, rada
Nechci aby se to tu zvrtlo jen na P407 ano/ne. Ale přihodím malý postřeh, který sám o sobě nic neznamená. A jeho význam nechť každý posoudí sám. U nás jezdí jeden P407 v dehtu v plné palbě. Na zimu si dává do předního nasávacího otvoru papírový karton stejně jako dřív u Karos apod. Já stále nevím, co může přimět u auta kolem 1mega Kč strkat tam takovouhle zběsilost. Pochybuji, že majitl to tam strká dobrovolně nebo ze své úchylky. Když zkrátka auto za 1mega potřebuje ke svému životu karton, je podle mě něco špatně. A to pomíjím příšerný vzhled s megapředním převisem. Duši možná má, ale pro mě je pěkně odpudivá (byť se samozřejmě jinému múže líbit).
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 24.11.2008 20:23, rada
Nezapomínejme na fakt že vůz bude brán také jako pracovní a jestliže pán v něm něco hodlá vozit znovu připomínám že nosnoti některých kombi se mohou výrazně lišit. 407-490kg, Mondeo předchozí generace 590kg, současná 607kg, O1 510kg, O2 630kg, M6 současná 610kg, předchozí 470kg a na závěr C5 o které se tady ještě nikdo nezmínil ale určitě se najdou lidé kteří jí doporučí 583kg.
Vše s ropnými motory plus mínus 2,0d
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 24.11.2008 20:48, rada
Zdravim. Ja do poručuji 407 sw. Ale že by měl malou spotřebu , to se říct nedá. Teď před zimou hodně slevnily a lze je sehnat už od 230000 kč. Já hlavně nedoporučuju 1.6 hdi
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 24.11.2008 22:15, rada
Ty pochybuješ,že majitel tam strká ten karton ze své úchylky a já se zas zeptám - kolik jsi viděl jiných 407 s kartonem? Já žádnou. Takže to tam asi fakt strká z té úchylky. Dobře fungující naftová 407 topí po 2,5km a je ohřátá na 80 po 5km. Olej se ohřeje po cca 10km na provozní teplotu. ( mluvím o vnějších teplotách 5 - 10 pod nulou ). Velký přední převis je tam kvůli bezpečnosti ( osádky i chodců ) a také lepšímu zatížení přední hnané nápravy.
To René - asi máš jinou představu o pracovním autě než tazatel. On chce kombík, protože čeká rodinu ne kvůli práci. Na práci potřebuje něco co ho pohodlně bude vozit 5tis km měsíčně. Zřejmě nějaký obchodní zástupce na vlastní živnost či pojišťovák - ten kila neřeší.....
Z dotazu myslím,že je jasné,že chce koupit cca 1-2 letý auto. Jinak by se fakt do těch 400tis nevešel. Proto jsem taky už doporučoval tu Mazdu 6.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 24.11.2008 23:09, rada
Zvažte místo kombi hatchbak, zvlášť u Oktávky. Nevím co potřebujete vozit pracovně, ale 1. dítko odvozíte i v něm. Já sám jsem řešil stejný problém, koupil jsem kombi a zbytečně. Kočár, stejně jako později např. boby nebo sáňky se do hatchbaku vejdou stejně a netaháte za sebou takový ten kombíkový pytel. To auto má opravdu vyšší spotřebu, při koupi je dražší atp.
Co se týká variability při převozu různých krámů (kterých je i bez malého dítka dost) je nejlepší nějaké MPV. Stačí už třeba Ford C-max tím, jak umí sklápět a vyndavat sedadla. Na co je Vám kombík, který nemá prostup pro dlouhé předměty(např. lyže) a vy musíte pokaždé stejně sklapnout sedačku?
Jinak mám dobré zkušenosti s VW koncernem (co se týká poruchovosti, provozu atp.) Nevýhodou je vyšší cena ojetin, která však u mladších aut klesá. Za Vaše peníze už asi pořídíte i nějaké "jednoroční" auto, kde se rozdíl smaže, možná by byla koupě takto staré Oktávky výhodnější než koupě stejně starého konkurenta, kterého si prodejce (narozdíl od trhu) ještě pořád v tomto stáří cení víc.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 24.11.2008 23:22, rada
A teď něco z jiného soudku. Fiat Croma. Už stříhám metr.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 24.11.2008 23:43, rada
To: To rohYpnol
Jasně, já na kartónu nestavím tvrzení, že to je šunt. Ale majitele nemám za idiota, finančně na tom také nebude nejhůř (tzn. případná oprava by ho určitě nezrujnovala). Nicméně mě to opravdu zaráží.
Přední převis je kvůli bezpečnosti a kvůli zatížení nápravy - tak to je ubohý marketingový blábol. To mi někdo chce tvrdit, že BMW/M-B s mnohem mnohem kratším převisem je méně bezpečný vůz? A kvůli zatížení??? To diesel nad přední nápravou není dostatečné zatížení? Přední převis je a)kvůli neschopnosti Peugeotu b)kvůli bezpečnosti chodců. A ad b) kvůli tomu opravdu nehodlám strpět takovou designovou disproporci...
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 24.11.2008 23:59, rada
Osobně jsem před měsícem koupil C5 novou za necelých 400 bez DPH a po třech oktávkách si to nemohu vynachválit. Peugeota jsem měl naposled 405, nestěžuji si,ale v tabulkách TUV má peugeot o 50% vyšší poruchovost než C5 a to je vyšší než Octavie.. Uvidím za dva roky...
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 25.11.2008 09:49, rada
ak ide o vyššiu strednú triedu, tak trochu závidím "kocourovi". Nová C5 Tourer je krásne auto (nič proti 407, ale tie posledné peugeotovské designy s veľrybími tlamami je fakt hnus).
Pohodlnejšie auto v danej triede a cene jednoducho nenájdete. A ak by som jazdil 5tkm mesačne, tak pohodlie bude vždy na prvom mieste.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 25.11.2008 15:45, rada
Ten Fiat Croma je určitě dobré auto z hlediska pohodlí ale dá se sehnat za rozumné peníze. Já doporučuji 1.9 m-jet 16 v. Je to velice dobrý motor který má velice kultivovaný chod a má rozvodový řetěz takže je téměř bezůdržbový. Navíc má malou spotřebu a díky dobrému výkonu má docela slušnou dynamiku. Navíc kromě ford mondeo a opel vectra je to jedno z největších aut ve své třídě.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 25.11.2008 17:48, rada
skoda octavia combi zatim jsem nenasel minus
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 25.11.2008 17:57, rada
Výběr asi takto:
design - Peugeot 407 SW
spolehlivost - Octavia II, Mazda 6
prostor - Mazda 6
blbost - Kia Ceed SW
Octávii II bych bral jedině 4x4. Mazdu jedině zánovní po faceliftu a Peugeota bych nechtěl z důvodu nižší spolehlivosti oproti výše uvedeným konkurentům,i když vypadá vzhledově nejlépe ....
Sedněte do každého vozu, projeďte se a budete mít hned jasno.Naše kecy Vám budou stejně na nic, my v tom autě jezdit nebudem
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 25.11.2008 18:17, rada
Svatá pravda Marcusi
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 25.11.2008 18:25, rada
Stejně ale být vámi tak se zkusím podívat na Mondeo nebo budu odvážnější a jdu do
mercedesu e kombi
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 26.11.2008 10:28, rada
První co si musíme ujasnit Škoda Octavie II je nižší střední třída, Peugeot a Mazda je stření třída (rozdíl ve velikosti je značnej) ale v ceně žádnej. Takže za stejný peníze u škodovky méně muziky.
V téhle kategorii vozů je výběr docela těžkej, a je to subjektivním pohledu každého, jakému designu a jakému měřítku dá přednost. Výběr je Mondeo, C5, Mazda 6, Peugeot 407, Opel ectra caravan, Renault Laguna, Volvo V70, Pasát combi (a na některý jsem jistě zapoměl)
Osobně jem dal přednost Opela Vectru caravan 2.2 DTCI, mírně jetou 10/2005 (stav nového vozu) za 300tis Kč. A jsem s tím nadmíru spokojenej.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 26.11.2008 13:16, rada
jenže si musíte uvědomit,že škoda octávie 2,je nejlepší vůz na celém širém světě!!!Náhradní díly zadarmo,spotřeba mizivá do 3L/100Km a skoro vůbec se nekazí!!!český národ prostě pozvedává vozy škoda do vyšších tříd odjakživa!!!každopádně oproti O1 je O2 opravdu skok vpřed!!!šel bych do mazdy 6 nebo Accorda.Passat B6 mě zklamal,popř.bych zamířil do MB nebo BMW,to je opravdu jiná muzika!!!Petr
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 26.11.2008 17:24, rada
3.0 lytry u oktávky? Tak na to bych nevsázel.1.9 tdi má tak min. 4.5 kombinovaně 2.0 tak 5.2 kombinovaně . Podle mne je oktávka špatná volba.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 26.11.2008 18:41, rada
Co třeba Honda Accord, Toyota Avensis nebo Subaru Legacy ?
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 26.11.2008 20:14, rada
Za 400tisíc teď prodávají Oktávku2 NOVOU, model před tím faceliftem, 1.9TDi 77kw. Nový auto je nový auto...když si na něm něco zkur...., můžu si za to sám. Má jasnou historii, záruku...šel bych do toho.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 26.11.2008 23:32, rada
Tak to určitě něco novýho....co budeš dělat se sice větším a luxusnějc se tvářícím Peugeotem, ale starším a bez záruky, až se začne sypat? A to začne při tom extrémním nájezdu. Nebo ho dáš do 2 let zase pryč? To tě pak musí to nakupování, shánění a zkoušení různejch aut fakt bavit. Navíc, min. co se servisu týká, není Peugeot žádný úsporný auto.
Nemám nic proti Peugeotům, svezení to může bejt dobrý, ale každá sranda něco stojí a ta francouzská ještě kapku víc...
respond
1 2 3 4


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, all rights reserved.