0
back
 

diskuze k tématu: Peugeot 307 kombi, Mazda Premacy, nebo Škoda Octavia?

category of topic classification: poradna, jaké auto koupit, jaké palivo vybrat, jaký typ motoru vybrat, servisní náklady, vše o spotřebě, technické dotazy, česká vozidla, francouzská vozidla, japonská vozidla
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 19.05.2006 00:18, 1.6 HDi
"By možna stálo za to uvažovať i o dieselovém motoru 1.6 HDi".
Tak pán redaktor. Myslím, že pán Šťastný si stanovil hranicu do 240 000Kč. Keď tento pomerne nový motor zoženiete do tejto hranice tak ste macher!
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 19.05.2006 05:54, RE: 1.6 HDi
Kolega zo Slovenska posted by:
"By možna stálo za to uvažovať i o dieselovém motoru 1.6 HDi".
Tak pán redaktor. Myslím, že pán Šťastný si stanovil hranicu do 240 000Kč. Keď tento pomerne nový motor zoženiete do tejto hranice tak ste macher!
myslím,že pokud někdo najede jen 5000km ročně,tak je jedno co si koupí,snad se řídit srdcem co se mu líbí,u ojetiny platí-za co nejméně peněz co nejméně ojeté.Přestože se zabývám ojetými vozy již 16let, oktávku nemusím ,ale do teď to byla jedna z nejlepších investic do ojetiny,problém je najít dobrý kus,protože na trhu s oktávkami je k mání spousta "sraček" .Jezdím na naftu přes 20let, proto bych volil tdi,ale 1.8 T také dobré,takže hodně zdaru při výběru
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 19.05.2006 08:33, zajímavé rady
musím pochválit autora že nám tu sdělil podrobné informace které si muže kařdý najít v autokatalogu, dokonce i statistiky poruchocvosti jsou všeobecně známé...myslím že tazatele zajímalo s jakými konkrétními problémy se muže u zmíněných aut setkat......ale to se bohužel nedozvěděl......takovžý odpovědi bych mohl psát klidně taky.......
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 19.05.2006 08:51, octavia 1.6i 74kw
Nevím jestli zájemce o koupi vozu trvá u škody pouze o diesel nebo benzinovou 1.8T. Já bych mu doporučil 1.6i 74kw. Když jsem si přečetl jeho požadavky na vůz a hlavně při tak malém ročním pojezdu by pro něho ten motor byl ideální. Vzhledem k tomu, že auto bude využíváno k rodinným ůčelům tak výkon 100 PS je zcela dostačující. Dále je zde výhoda nízkého pov. ručení a slušná spotřeba okolo 7 L. Nehledě na to , že bude mít nižší pořizovací cenu než diesel nebo 1.8T.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 19.05.2006 09:19, RE: octavia 1.6i 74kw
davy posted by:
Nevím jestli zájemce o koupi vozu trvá u škody pouze o diesel nebo benzinovou 1.8T. Já bych mu doporučil 1.6i 74kw. Když jsem si přečetl jeho požadavky na vůz a hlavně při tak malém ročním pojezdu by pro něho ten motor byl ideální. Vzhledem k tomu, že auto bude využíváno k rodinným ůčelům tak výkon 100 PS je zcela dostačující. Dále je zde výhoda nízkého pov. ručení a slušná spotřeba okolo 7 L. Nehledě na to , že bude mít nižší pořizovací cenu než diesel nebo 1.8T.
No nevím, ale výhoda povinného ručení je možná tak proti tdi, 1,8T je stejná sazba. Já bych radši 1,8T - 1,6 mi přijde taková nijaká-navíc na to, jaký má výkon, žere skoro stejně jako 1,8T , ale jede nesrovnatelně hůř.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 19.05.2006 09:43,
Jak je na tom turbo se spolehlivosti u vw 1.8T,konkretne me zajimaji audi TT a A6, docela hodne jsem ( zvlast TT ) videl s poskozenym turbem
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 19.05.2006 10:06, RE: bez předmětu
DD posted by:
Jak je na tom turbo se spolehlivosti u vw 1.8T,konkretne me zajimaji audi TT a A6, docela hodne jsem ( zvlast TT ) videl s poskozenym turbem
Ked si niekto kupi audi TT jakozto sportak, tak sa k nemu bude tak aj spravat a turbo zachvilu odide do vecnych lovist. Myslim, ze motor 1.8T je dostatocne odolny pri spravnom zaobchadzani a pokial ho nebude za studena vytacat a po jazde ho necha minutu az dve oddychnut na volnobeh, nieje coho sa bat. Ja si myslim ze ked oktavku tak 1.8T, ale z neskorsej produkcie, tie prve vraj neskutocne zrali a boli na H. Volakde tu bolo o tom pisane....
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 19.05.2006 10:52, Benzin nebo diesel
Jeste bych bral v uvahu jednu vec - nafotvym motorum vice prospivaji delsi trasy a naopak jim velmi skodi studene starty. To se pak zvysuje poruchovost, musi se casteji menit zhavice a treba i akumulator. Za studena navic obecne vice hrozi poskozeni motoru nesetrnou jizdou. Takovemu dieselu trva v treskutych mrazech klidne 15 km, nez se ohreje na provozni teplotu, ted v prijemnych venkovnich teplotach je to okolo 5-10 km, zalezi na konkretnim motoru. Ve srovnani s benzinem, ktery s trochou nadsazky topi uz pri vyjezdu z parkoviste, je to ale porad pomerne hodne. Takze pokud obvykla trasa auta ma 5 km tam a pozdeji zase 5 km zpatky, urcite bych bral benzin, ale pokud auto vyuzivate tak, ze pres tyden auto stoji a o vikendu jedete s rodinou na chalupu treba 50 km daleko, rozhodl bych se asi spis pro naftu.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 19.05.2006 11:08, turbo
bubu posted by:
Ked si niekto kupi audi TT jakozto sportak, tak sa k nemu bude tak aj spravat a turbo zachvilu odide do vecnych lovist. Myslim, ze motor 1.8T je dostatocne odolny pri spravnom zaobchadzani a pokial ho nebude za studena vytacat a po jazde ho necha minutu az dve oddychnut na volnobeh, nieje coho sa bat. Ja si myslim ze ked oktavku tak 1.8T, ale z neskorsej produkcie, tie prve vraj neskutocne zrali a boli na H. Volakde tu bolo o tom pisane....
Jel jsem asi před půl rokem s kolegou do Prahy s jeho zrovna dovezenou A4 1,8 turbo rok 1999, jel jak prase tachometrově furt přes 200, byla noc. Říkám si tak to jsem zvědav co to turbo, navíc když stavěl na benzínce, hned vypnul motor a vůbec to nezchladil. Ještě se mi chlubil jak je to turbo krásně červený, jistě když to mělo nonstop záběr.
No a teď před měsícem mi volal, že auto prodal že je to krám. Prý se vys... něco na motoru. Jak jsem se dozvěděl později, odešlo turbo.
Takže jistě, řidič prase odrovná cokoliv.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 19.05.2006 11:47, RE: turbo
Aleš posted by:
Jel jsem asi před půl rokem s kolegou do Prahy s jeho zrovna dovezenou A4 1,8 turbo rok 1999, jel jak prase tachometrově furt přes 200, byla noc. Říkám si tak to jsem zvědav co to turbo, navíc když stavěl na benzínce, hned vypnul motor a vůbec to nezchladil. Ještě se mi chlubil jak je to turbo krásně červený, jistě když to mělo nonstop záběr.
No a teď před měsícem mi volal, že auto prodal že je to krám. Prý se vys... něco na motoru. Jak jsem se dozvěděl později, odešlo turbo.
Takže jistě, řidi...
tak ten tvuj kolega je peknej debil a jeste auto proda, by me zajimalo jestli to prodal s tim "vys*anym" motorem, takove lidi nakopat do pr*ele...
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 19.05.2006 12:03, RE: turbo
anonym posted by:
tak ten tvuj kolega je peknej debil a jeste auto proda, by me zajimalo jestli to prodal s tim "vys*anym" motorem, takove lidi nakopat do pr*ele...
Tak to souhlasím ale říct mu to nemůžu :o), jinak špatný turbo pozná při jízdě i absolutní blbec, to není žádná skrytá vada.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 19.05.2006 12:07, Peugeot 307
Tak pokud mohu krátce poradit, rozhodně bych nedoporučoval Peugeota. Měl jsem 307 v 1.6 benzínu a to auto mě strašně zklamalo. Pořád jsem byl v servisu. Spotřeba motoru je rovněž podle mého názoru velmi vysoká. Mě se nedařilo jezdit s lehkou nohou pod devět litrů. V servisu mi řekli, že je to normální, auto má prý velký odpor vzduchu. No ten design se ale nezapře, fakt moc pěkný auto. Ale už bych Peugeota nikdy nevolil!
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 19.05.2006 12:10, RE: turbo
anonym posted by:
tak ten tvuj kolega je peknej debil a jeste auto proda, by me zajimalo jestli to prodal s tim "vys*anym" motorem, takove lidi nakopat do pr*ele...
Ono by sa to aj dalo kupit, ale musel by zlavit tak 20 - 30 tisic, pretoze asi tolko stoji nove turbo, aspon myslim teda....
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 19.05.2006 13:40, RE: turbo
Aleš posted by:
Tak to souhlasím ale říct mu to nemůžu :o), jinak špatný turbo pozná při jízdě i absolutní blbec, to není žádná skrytá vada.
to jo ale ten pristup, vysralo se me turbo, tak pryc s tim on si to nejakej vul koupi.....
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 19.05.2006 14:24, RE: turbo
anonym posted by:
tak ten tvuj kolega je peknej debil a jeste auto proda, by me zajimalo jestli to prodal s tim "vys*anym" motorem, takove lidi nakopat do pr*ele...
nevite jak je to s turbem u TDi treba VW Passat? taky by se melo nechat vyfoukat na volnobeh po dojeti? slysel jsem ze pokud turbo u tohoto motoru piska (a to je slyset dostr znacne) tak uz to s nim neni prilis valne.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 19.05.2006 15:10, RE: Peugeot 307
anonym posted by:
Tak pokud mohu krátce poradit, rozhodně bych nedoporučoval Peugeota. Měl jsem 307 v 1.6 benzínu a to auto mě strašně zklamalo. Pořád jsem byl v servisu. Spotřeba motoru je rovněž podle mého názoru velmi vysoká. Mě se nedařilo jezdit s lehkou nohou pod devět litrů. V servisu mi řekli, že je to normální, auto má prý velký odpor vzduchu. No ten design se ale nezapře, fakt moc pěkný auto. Ale už bych Peugeota nikdy nevolil!
Souhlasím, Peugeota 307 nebrat..
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 19.05.2006 15:12, RE: turbo
MaClaud posted by:
nevite jak je to s turbem u TDi treba VW Passat? taky by se melo nechat vyfoukat na volnobeh po dojeti? slysel jsem ze pokud turbo u tohoto motoru piska (a to je slyset dostr znacne) tak uz to s nim neni prilis valne.
Ano, malo by sa nechať vyfoukat na voľnobeh po dojeti ako každý motor s turbom. A turbo môže jemne syčať nie však pískať. Ak píska má už niečo za sebou a málo pred sebou )
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 19.05.2006 15:23, RE: turbo
Kolega zo Slovenska posted by:
Ano, malo by sa nechať vyfoukat na voľnobeh po dojeti ako každý motor s turbom. A turbo môže jemne syčať nie však pískať. Ak píska má už niečo za sebou a málo pred sebou )
ptam se z toho duvodu ze kamarad ma prave Passata 1.9 TDi. kdyz ho slysim kolem me jet tak to piskani je uz pomerne znacne, alespon me se tak jevi. Nevim co si o tom myslet. mel jsem vzdy za to ze tyto motory jsou drzaky... o tom ze by nechaval vyfoukat turbo nevim, ale pochybuji..
kazdopadne diky za odpoved!
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 19.05.2006 23:04,
Mám Premacy, 74 kW, spotřeba v pohodě pod 6 litrů (nejezdím nijak šetrně) a myslím si ze zkušeností známých a svých, že je to nejlepší volba (z tohoto výběru). Testy TÜV to celkem dokazují.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 19.05.2006 23:15, RE: Peugeot 307
anonym posted by:
Tak pokud mohu krátce poradit, rozhodně bych nedoporučoval Peugeota. Měl jsem 307 v 1.6 benzínu a to auto mě strašně zklamalo. Pořád jsem byl v servisu. Spotřeba motoru je rovněž podle mého názoru velmi vysoká. Mě se nedařilo jezdit s lehkou nohou pod devět litrů. V servisu mi řekli, že je to normální, auto má prý velký odpor vzduchu. No ten design se ale nezapře, fakt moc pěkný auto. Ale už bych Peugeota nikdy nevolil!
Já mám Peugeota 307 SW 2,0HDI s panoramatickou střechou rv 2003 a jsem naprosto spokojen. S Octavií bych to vůbec nesrovnával... Spotřebu mám 5,6l - 6,2l podle stylu jízdy. To je jediné v čem jsou tato auta srovnatelná. Jinak variabilita Peugeotu, vyšší posez, lepší výbava (6x airbag, ESP, tempomat, parkovací senzor, navigace, senzor stěračů a světel, atd.) nebo prosklená střecha dělají s Peugeotu o třídu lepší auto. Měl jsem služební Octavii 1,9TDI rv 2001 i 1,8 20V Turbo - pokud máte děti, tak vzadu nemají žádné místo nebo se vy krčíte namáčklý na volantu... tři dospělí lidé se vám dozadu nevejdou ani náhodou... Peugeout má vzadu 3 plnohodnotná sedadla a navíc je homologován jako sedmimístný. Mám rád prostor a toho je u 307mičky dostatek. Volil bych jednoznačně 307 HDI a být vámi popřemýšlel bych od verzi SW.
respond
1 2


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, all rights reserved.