0
back
 

diskuze k tématu: Octavia, Forus, nebo Astra? Hledá se génius průměrnosti

category of topic classification: česká vozidla, německá vozidla, německá vozidla
Pavlik
number of posts1328
date of registration09.10.2008
Friday 04.01.2013 22:54, RE: Octavia je podle mne mezitrida nebo spis lowend stredni tridy
BMW3 taky nema uplne rozmery Mondea a presto je ve stredni tride. Pokud chce automobilka udelat levne auto ve stredni tride, musi nekde usetrit. Muze pouzit starsi techniku (motory, elektro,..) nebo pouzije podvozek z mensiho modelu a opticky auto nafoukne. Potom jde uz jen o to, jestli jim na to zakaznik skoci coz evidentne funguje uplne skvele.

BMW 3 je stejně jako A4 nebo Mercedes třídy C střední třída jak vnějšími rozměry tak hlavně rozvorem (což byl a je hlavní určující prvek automobilové třídy). Na poměry střední třídy jsou uvnitř malá, ale proti octavii pořád o notný kus větší. Nebo mi chceš opravdu tvrdit, že např. Rapid je nižší střední a Superb je vyšší střední? Cenou možná, rozměry ani kvalitou v žádném případě .
respond
Reno
number of posts1352
date of registration30.03.2010
Saturday 05.01.2013 08:15, Proč
Proč jít do 650i radši než do 645i? Větší výkon? Jinak nevím o ničem, jen, že je to novější model ke konci produkce /měl jsem po faceliftu/ a závady nebyly žádné do 120 tkm, pak jsem ho prodal.

Koloss ještě jsem zapomněl, jezdil jsem mezitím s novou 335i a ta totéž co Focus 1,6 zvládala za 9,5
respond
Pepe
number of posts1136
date of registration09.05.2007
Saturday 05.01.2013 17:25, RE: Proč
Reno posted by:
Proč jít do 650i radši než do 645i? Větší výkon? Jinak nevím o ničem, jen, že je to novější model ke konci produkce /měl jsem po faceliftu/ a závady nebyly žádné do 120 tkm, pak jsem ho prodal.Koloss ještě jsem zapomněl, jezdil jsem mezitím s novou 335i a ta totéž co Focus 1,6 zvládala za 9,5


Dík. Jen je mezi 645 větší výběr, přijde mi. A ten rozdíl výkonu už mi v našich podmínkách přijde nepodstatný.
respond
Reno
number of posts1352
date of registration30.03.2010
Saturday 05.01.2013 17:48, RE: Proč
Pepe posted by:
Reno posted by:
Proč jít do 650i radši než do 645i? Větší výkon? Jinak nevím o ničem, jen, že je to novější model ke konci produkce /měl jsem po faceliftu/ a závady nebyly žádné do 120 tkm, pak jsem ho prodal.Koloss ještě jsem zapomněl, jezdil jsem mezitím s novou 335i a ta totéž co Focus 1,6 zvládala za 9,5
Dík. Jen je mezi 645 větší výběr, přijde mi. A ten rozdíl výkonu už mi v našich podmínkách přijde nepodstatný.


Taky je to starší kousek. A nevím jaké má zrychlení 645 ale bojím se, aby ti to nedávali sežrat i 530d. Přece jen benzínový osmivál by měl mít nějakou nadvládu

respond
gottak
number of posts208
date of registration10.06.2010
Saturday 05.01.2013 18:50, RE: Octavia je podle mne mezitrida nebo spis lowend stredni tridy
Pavlik posted by:
nicco posted by:
Focus od faceliftu 2008 ma ESP standardne, jenom nema tlacitko na palubovce, jako pred faceliftem, ale vsechno je v menu PP.Ijon pise ze v Octavce je vic mista nez ve Focusu, mozna pocitove, jinak Focus je sirsi a ma delsi rozvor, ale Octavia je podle mne mezitrida nebo spis lowend stredni tridy, protoze Skoda je lowend od VW, tak jako je Audi luxusni znacka a Seat by mel byt sportovni znacka, tedy je to lowend stredni trida pro vychodoevropske trhy. Rapid je zase podobne lowend nizsi stredni trida pro vychodoevropske trhy.Rapid ma podvozek z Fabie, ale vetsi kastli nebo radsi kufr a Octavia ma podvozek z Golfa, ale kufr je uz v stredni tride.
Čím se dostala Octavia do střední třídy (kromě marketingových sloganů), velikostí kufru? Podprůměrným rozvorem i na poměry nižší střední třídy? Vnitřní velikostí typickou pro nižší střední třídu? Totéž Rapid a Superb, co je proboha řadí o "třídu výše"? Z dotazovaných vozů bych volil jednoznačně Focus II s 1,6 - podle nájezdu benzínem (74kw) nebo naftou (80kw). Nemá sice pro čecha úžasný punc das auto (či simply cosi), ale má podstatně lepší podvozek i motor, prostornost uvnitř je výjma kufru stejná a bude (ve stejném technickém stavu) podstatně levnější než Octavia. Astru nekomentuji, u ní nejsem sto překonat odpor k designu a nelogičnost ergonomie uvnitř, takže bych byl předpojatý.


1,6 80kW s naftou nebrat, trpi na karbon a odchazeji turba - hlavne ma ale DPF...
1,8 85kW je uplne jina kava, hlucna ale superspolehliva....jezdi do 6

Nejlepsi je ale benzin 1,6 16V od Yamahy, zvlast pri tomto najezdu.
respond
Pavlik
number of posts1328
date of registration09.10.2008
Saturday 05.01.2013 23:08, RE: Octavia je podle mne mezitrida nebo spis lowend stredni tridy
1,6 80kW s naftou nebrat, trpi na karbon a odchazeji turba - hlavne ma ale DPF...1,8 85kW je uplne jina kava, hlucna ale superspolehliva....jezdi do 6Nejlepsi je ale benzin 1,6 16V od Yamahy, zvlast pri tomto najezdu.

S 1,6 TDCi (Hdi) mám osobní naprosto bezproblémové zkušenosti. Jedinou věc kterou bych tomuto motoru vytknul je absence 6°převodovky. Není to velký problém, zpřevodování je i na dálnici velmi dobré, ale pomohlo by to k ještě lepšímu využití potenciálu motoru. Problémy které zmiňuješ působí nevhodný druh provozu (výrazná převaha městského provozu) nebo pitomý řidič který podtáčí motor (nejčastěji odchovanec rotačky TDI) - common rail nesnáší podtáčení. Turba likviduje především "kvalitní" garážový servis, kdy "mechanici" netuší nic o existenci sítka oleje před turbem (které je potřeba alespoň občas vyčistit). 1,8 TDCi je sice spolehlivý, ale hlučnost je otravná, spotřeba nic moc a má i na diesel velmi úzké pásmo použitelných otáček - ta slušná spolehlivost to nezachrání, 1,6 HDi je výrazně lepší.
respond
cypressjoe
number of posts23
date of registration04.12.2008
Sunday 06.01.2013 21:38, Focus III
Dobrý den,
doporučuji poslední focus pro lepší pocit a kontakt s vozovkou, podvozek se opravdu povedl. Nejlépe nové za 300 a vaše prostředky použijte na akontaci. ( nebo nový golf, když už koncern!)

Focus II mám zkušenosti pouze s diesly tdci, jsou hlučnější a mají turbo-díru :)(nečekaně zatlačí do sedačky), zato jsou výborní tahouni s dobrou spotřebou.

Pokud budete mít možnost vyzkoušejte krom vašich kandydátů i c-max. Vyšší posez má také svoje kouzlo

Držím palce při výběru !


respond
Koloss
number of posts639
date of registration19.09.2008
Monday 07.01.2013 16:14, RE: Proč
Reno posted by:
Koloss ještě jsem zapomněl, jezdil jsem mezitím s novou 335i a ta totéž co Focus 1,6 zvládala za 9,5


Jo, já nenapadám volbu silnějšího motoru, pokud je požadována razantnější jízda, tak výkonnější a větší motor bude nejspíš předvádět nižší spotřebu, klidně i při větším rychlostním průměru.
respond
1 2


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, all rights reserved.