0
back
 

diskuze k tématu: Módní policie TipCars.com hodnotí Octavii 1.8 20V

category of topic classification: česká vozidla
anonymous
number of posts-
date of registration-
Saturday 22.10.2011 01:06, Octavia
Tohle ještě jde, ani to nevypadá blbě, škoda jen, že jako obvykle má rádio víc výkonu než motor. Nicméně nedávno jsem u Globusu viděl na parkovišti O1 s 1.9TDi na hlínách a s křídlem. Zdá se, že někdo vzal průpovídky na internetu o tom jak 1.9TDi na hlínách táhne krásně odspodu a s křídlem táhne ještě líp, opravdu vážně. Bohužel jsem to zapomněl vyfotit
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Saturday 22.10.2011 05:17, Důležité je,
že se samotnému majiteli jeho auto líbí. Co se týká sériových aut, pokládám veškeré přídavné aerodynamické prvky za zbytečné. Jezdí se 90/130 na volných silnicích. Tak nevím k čemu mu bude vyšší přítlak na zadní nápravě. Lepší je, když si dá třeba 25 kg pytel suché malty do kufru. Pak má lepší přítlak na zadní nápravě stále. Věřím, že měřením by se zjistilo, že zadní křídlo zvyšuje spotřebu. Vycházím ze zkušenosti mého kamaráda, který byl donucen sundat neschválené prvky, včetně širokých kol. Na dotaz, jak se mu s tím jezdí řekl, že stejně, pouze má 0,6 l. nižší spotřebu.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Saturday 22.10.2011 09:38,
Raději než vyhodit spoustu peněz za tyto zbytečnosti bych si nechal dodělat klimu. Byť je to vo..r dodatečná instalace, tak zřejmě poslouží lépe než křídlo, černé kola, a píst místo šaltrpáky.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Saturday 22.10.2011 11:19, Tuningová nuda
Ale v Dolní Lhotě bude pan řidič king.. Jinak ty kola vůbec neladí se zbytkem. Jsou velká, zbytečně placatá, takové mlýnské kameny... V kombinaci s krátkým rozvorem a velkými převisy... pěst na oko. A hlavně by mi na nich vadilo to Made in China. Křídlo to je sen každého tunera..., akorát že průměrný tuner neví, k čemu křídlo na výkonných autech slouží... to se na učilištích neučí.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Saturday 22.10.2011 11:40,
Kola pěkný, auto pěkný, ale k sobě mi to nějak napasuje, vidim to podobně jako gablenz. To křídlo - na rodiném autě vypadá divně, spíš by slušelo nějakému kupé, ale každého věc. Dávám palec nahoru za tuning v "rozumných" mezích. Jináč ta hliníková šaltrpáka jestli špiní, tak by nebylo možná od věci jí za pár korun naeloxovat, třeba i červeně. A potom ten děsnej žlutej nápis www.autobazar-lojza.cz pod tabulkou spz, to bych vyhodil, všude se dá koupit ten plast bez nápisu, cena cca 80kč.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Saturday 22.10.2011 21:45, Má tam lepší auto
Nevím proč tuní tohle lidové vozítko, když mu tam na fotce před garáží stojí něco daleko zajímavějšího...
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Saturday 22.10.2011 21:49,
Omlouvá se za svoji vtíravost..., ale ještě něco. Ta poslední fotka je dokonalý žánrový snímek. Odporný barák ve stylu Dolnolhotské novoromantiky s přesahem do fekalní secese, polorozpadlý seník na pozadí a v popředí mohutné křídlo od firmy Amerikána tuning Dolní Olbramovice u Újezda. Doporučuju tu fotku archivovat.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Sunday 23.10.2011 01:23,
ahoj všem,všechny vaše názory respektuju,a gablenzi,jestli mysliš že me zkazíš radost z mýho auta,tak se pleteš,takovýhle keci maj většinou socky,co choděj pěšky
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Sunday 23.10.2011 01:28, RE:
ivan2 posted by:
Kola pěkný, auto pěkný, ale k sobě mi to nějak napasuje, vidim to podobně jako gablenz. To křídlo - na rodiném autě vypadá divně, spíš by slušelo nějakému kupé, ale každého věc. Dávám palec nahoru za tuning v "rozumných" mezích. Jináč ta hliníková šaltrpáka jestli špiní, tak by nebylo možná od věci jí za pár korun naeloxovat, třeba i červeně. A potom ten děsnej žlutej nápis www.autobazar-lojza.cz pod tabulkou spz, to bych vyhodil, všude se dá koupit ten plast bez nápisu, cena cca 80kč.
ta řadička je z duralu,vytočil jsem ji na soustruhu,a vůbec nešpiní,není potřeba ji lakovat nebo něco takovýho
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Sunday 23.10.2011 16:18, RE:
gablenz posted by:
Omlouvá se za svoji vtíravost..., ale ještě něco. Ta poslední fotka je dokonalý žánrový snímek. Odporný barák ve stylu Dolnolhotské novoromantiky s přesahem do fekalní secese, polorozpadlý seník na pozadí a v popředí mohutné křídlo od firmy Amerikána tuning Dolní Olbramovice u Újezda. Doporučuju tu fotku archivovat.
Gablenzi, nemá každý milióny, ale to neznamená, že je pro to horší člověk. Ale ty jsi regulérní ču.rák a nic na tom nezmění jestli budeš bydlet ve funkcionalistické vile na ořechovce nebo v krabici od TV.
Kdyby ses nevtíral, bylo by tu líp.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Sunday 23.10.2011 18:26, RE:
Michal posted by:
Gablenzi, nemá každý milióny, ale to neznamená, že je pro to horší člověk. Ale ty jsi regulérní ču.rák a nic na tom nezmění jestli budeš bydlet ve funkcionalistické vile na ořechovce nebo v krabici od TV.
Kdyby ses nevtíral, bylo by tu líp.
líp bych to neřek,díkysvoje auto mam rád i když nejsem zazobanej machýrek
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Sunday 23.10.2011 19:18, RE:
gablenz posted by:
Omlouvá se za svoji vtíravost..., ale ještě něco. Ta poslední fotka je dokonalý žánrový snímek. Odporný barák ve stylu Dolnolhotské novoromantiky s přesahem do fekalní secese, polorozpadlý seník na pozadí a v popředí mohutné křídlo od firmy Amerikána tuning Dolní Olbramovice u Újezda. Doporučuju tu fotku archivovat.
Tak nevim,jak souvisí barák a kolna s úpravou auta.Myslíš si ,jak jsi chytrý,ale opak je pravdou.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Sunday 23.10.2011 21:14, RE:
gablenz posted by:
Omlouvá se za svoji vtíravost..., ale ještě něco. Ta poslední fotka je dokonalý žánrový snímek. Odporný barák ve stylu Dolnolhotské novoromantiky s přesahem do fekalní secese, polorozpadlý seník na pozadí a v popředí mohutné křídlo od firmy Amerikána tuning Dolní Olbramovice u Újezda. Doporučuju tu fotku archivovat.
Jedna věc je fotka, skutečně mohl fotograf vybrat jiné pozadí, uject kilometr někam k rybníku by určitě nebyl problém, ale ty tvoje kecy "alá já jsem někdo a ostatní nuly ze vsi" by sis mohl odpustit a své názory prezentovat v jiné košilce, tvoje agresivita je příšerná a pak i Tvé názory ,byť často snimi souhlasím, jsou přijímány s nevolí.
Jinak co se tuningu týká, křídlo jak z letadla je úplně příšerné, kola se tam nehodí, ale jestli byl zachován rozměr pneu jaký má být dle TP. tak to ničemu nevadí, naopak méně neodpružené hmoty než u ocelových. Fofrklacek oceňuji, na funkci to asi zásadní vliv nemá, ale je tam největší přidaná hodnota ze strany majitele. Pokud majitel nezanedbává pravidelnou údržbu, jak jí definuje výrobce na úkor právě těhle blbin, tak je toto ještě celkem neškodná úprava. Nevýhoda toho celého je, že to ocení většinou jen kdo to dělal a pak jsou potíže s prodejem atd.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Sunday 23.10.2011 21:25, RE:
Projectigi posted by:
Jedna věc je fotka, skutečně mohl fotograf vybrat jiné pozadí, uject kilometr někam k rybníku by určitě nebyl problém, ale ty tvoje kecy "alá já jsem někdo a ostatní nuly ze vsi" by sis mohl odpustit a své názory prezentovat v jiné košilce, tvoje agresivita je příšerná a pak i Tvé názory ,byť často snimi souhlasím, jsou přijímány s nevolí.
Jinak co se tuningu týká, křídlo jak z letadla je úplně příšerné, kola se tam nehodí, ale jestli byl zachován rozměr pneu jaký má být dle TP. tak to ničemu ne...
ahoj,tohle auto se už prodávat nebude,to jěště pár let odslouží a pak konec,docela mě mrzí,že dost lidi tady haní moje kolesa,ja myslím že červený oktávce docela slušej,ale Vaše názory beru na vědomí,každej má jinej názor,a to křídlo je dost velký,ale zadek oktávky bez něj je nudnej
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Sunday 23.10.2011 21:27, RE:
viper2 posted by:
ta řadička je z duralu,vytočil jsem ji na soustruhu,a vůbec nešpiní,není potřeba ji lakovat nebo něco takovýho
Ok, přírodní hliník taky nevypadá špatně. Jinak ten elox neni lak, ale velmi slabá a tvrdá vrsta oxidu hlinitého, dělají to v galvanovnách, pak to vypadá pěkně, možné jsou různé barvy..
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Sunday 23.10.2011 22:45, tuning po česku
Tohle auto, dle mého názoru, vystihuje valnou většinu českého tuningu. Koupí se nejlevnější verze auta (tzv. social edition), vybavená slabým motorem a navěsí či nalepí se na to nějaké serepetičky, křídlo, kola - a je vytuněno. Péče o detail nula, technický přínos nula (v lepším případě), estetika diskutabilní. Jsem rád, že se to majiteli líbí, ale na nikoho jiného s výjimkou šestnáctek před diskotékou toto vozidlo valný dojem neudělá.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 24.10.2011 07:25, RE: tuning po česku
Pavlik posted by:
Tohle auto, dle mého názoru, vystihuje valnou většinu českého tuningu. Koupí se nejlevnější verze auta (tzv. social edition), vybavená slabým motorem a navěsí či nalepí se na to nějaké serepetičky, křídlo, kola - a je vytuněno. Péče o detail nula, technický přínos nula (v lepším případě), estetika diskutabilní. Jsem rád, že se to majiteli líbí, ale na nikoho jiného s výjimkou šestnáctek před diskotékou toto vozidlo valný dojem neudělá.
Já bych nesměšoval optický a mechanický tuning. Chápu, že ten optický by měl evokovat vyšší výkonnost, ale mně se na druhou stranu zase líbí model "Karel".
Jestli teda někdo četl Tři kamarády od Remarqua
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 24.10.2011 07:51, RE: tuning po česku
Michal posted by:
Já bych nesměšoval optický a mechanický tuning. Chápu, že ten optický by měl evokovat vyšší výkonnost, ale mně se na druhou stranu zase líbí model "Karel".
Jestli teda někdo četl Tři kamarády od Remarqua
Přesně tak! zvenku nenápadná plečka, o kterou by si nikdo ani kolo neopřel, ale uvnitř špičkový motor, který rozseká všechny blbečky co ohrnujou nos Taky se mi líbí tenhle styl.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 24.10.2011 08:35, RE: tuning po česku
Michal posted by:
Já bych nesměšoval optický a mechanický tuning. Chápu, že ten optický by měl evokovat vyšší výkonnost, ale mně se na druhou stranu zase líbí model "Karel".
Jestli teda někdo četl Tři kamarády od Remarqua
Nesměšuji technický a optický tuning, psal jsem o tuningu obecně. Vím, že jsou zde i kvalitní tuneři, ale těch jsou promile nikoli procenta celkového počtu . Možná je důvodem nutnost mít na technický tuning finance i technické předpoklady.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 24.10.2011 08:37, RE: tuning po česku
Thomassino posted by:
Přesně tak! zvenku nenápadná plečka, o kterou by si nikdo ani kolo neopřel, ale uvnitř špičkový motor, který rozseká všechny blbečky co ohrnujou nos Taky se mi líbí tenhle styl.
S tímto úhlem pohledu doporučuji tank - vzhledově nic moc, ale rozseká každého v dosahu
respond
  1 2 3 ... 8


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, all rights reserved.