0
back
 

diskuze k tématu: Majitel Octavie: Od českého Mercedesu jsem čekal víc

category of topic classification: česká vozidla
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 22.04.2008 19:43, RE: octavia
anonym posted by:
presne tak a navic do aut delam a ford uz nechce ani davat zaruky na motory,tvrdi ze je tady hrozny palivo,hlavne nafta teda....ale jestli spis chyba nebude ve vyrobe...
A nekecas Emile?
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 22.04.2008 20:25, RE: octavia
anonym posted by:
je celkem zábavné číst úvahy teoretiků, kteří hážou špínu na škodu .......... vezmu-li ale jako příklad město brno a auto škoda versus např. ford, tak ford má v brně 3 servisy a škoda cca 15 - i to je argument a pokud si někdo koupí octavii v 1,6 a čeká, že bude svižná - tak je snílek (slušně řečeno) ....
To je přece jasný! Demagog by řekl, že Ford potřebuje servis pětkrát méně než škoda... .

Osel
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 22.04.2008 20:29, RE: bez předmětu
anonym posted by:
Ano, podle mně každý, kdo dobrovolně zaplatí "víc peněz za míň muziky" je hloupý jak sám velký Paroubek. Že design R je takový, či makový není oběktivní pohled. A co se týká spolehlivosti? Okt. není zrovna v žebříčcích na horních příčkách!
Nicméně Laguna okupuje příčky poslední
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 22.04.2008 20:33,
To jsu kecy ja mam koktu a kromě stěraču jsem nemusel nic měnit a to mam najeto 485 tis. Mějte se volové
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 22.04.2008 20:39, RE: octavia
anonym posted by:
presne tak a navic do aut delam a ford uz nechce ani davat zaruky na motory,tvrdi ze je tady hrozny palivo,hlavne nafta teda....ale jestli spis chyba nebude ve vyrobe...
Pravdou je, že když jsem teď byl 2x v servisu (výměna oleje a výměna brzdových destiček), tak náhodou přede mnou byl jednou Peugeot 307 a jednou Laguna - oboje slavné common raily a oba závada na čerpadle. Toho majitele 307 uklidnili, že možná nebude muset kupovat celé čerpadlo cca 30 000, ale jen jednu část. Laguňák se skoro rozbrečel. Prý běžná závada - kvalita nafty. Takže s kompresorama mi frantíci můžou.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 22.04.2008 20:49, Mám náhodou opravdu Medvěda, koupeného s 140 tkm
a tehdy 4 roky starého. Čili přesně bazarový stav tachometru, jenomže za pouhé 4 roky a koupeno u Mercedesa ve Stuttgartu.
Momentálně mám 196 tkm, za tu dobu mi opravdu také spadlo pravé zadní okno, náhradní sada na opravu stála 30 Euro, což je asi 800 Kč. Jinak jsem také měnil ojničky na předním stabilizátoru, také asi 1000 Kč včetně práce. Jinak je auto velmi pohodlné a úsporné, dlouhodobý průměr spotřeby za posledních skoro 6000 km je 6,3 l na 100. Při poslední návštěvě německého servisu v Mnichově (ty české bohužel nestojí za nic) mi bylo sděleno, že našli několik malých rezavých míst, v srpnu mi to auto odrezí a přelakují na náklad výrobce, záruka na Mercedes je totiž 8 let.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 22.04.2008 20:50, okna
Je fakt, že bratr kupoval 8 let starou Octavku TDI, má jí 2 roky s minimálním nájezdem a již nechal opravovat 3 okna, motorek stěrače a startér. Vše chronické poruchy + rezivějící okolí nádrže. Má stále určité problémy se startováním při teplém motoru a ani diagnostika to neurčí.
Auto je již jpo několikátém majiteli a ani km bych se neodvažoval odhadovat. Na můj vkus sice relativně dosti závad, ale znám mnoho majitelů výše zmiňovaných vozů, kteří měli daleko více závad, daleko dražších a u daleko novějších vozů. A přirovnávat dělníka Octavku k Mercedesu mi přijde úsměvné
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 22.04.2008 23:06, Bludy z krabičky
Za prvé, komu jela Lada 180, to bych chtěl vidět.... Za druhé, moje Octavia má už takřka 300 tisíc a krom běžných nemocí TDI, jako jsou váha vzduchu, ložisko předního kola, turbo ( v pořadí výměny ) se ani jednou nevysypalo okno, neodešla přístrojovka a podobné bludy jsem neslyšel ani od známých. Tahle mrcha, co tu autor uvádí, buď nemá 160 tisíc najeto, ale půl mega, anebo je to ještě mohykán po záplavách. Ale spíše bych si tipnul na slohové cvičení autora s aurou zajímavosti.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 22.04.2008 23:34, RE: OCTAVIA lpg
anonym posted by:
Je fakt, že bratr kupoval 8 let starou Octavku TDI, má jí 2 roky s minimálním nájezdem a již nechal opravovat 3 okna, motorek stěrače a startér. Vše chronické poruchy + rezivějící okolí nádrže. Má stále určité problémy se startováním při teplém motoru a ani diagnostika to neurčí.
Auto je již jpo několikátém majiteli a ani km bych se neodvažoval odhadovat. Na můj vkus sice relativně dosti závad, ale znám mnoho majitelů výše zmiňovaných vozů, kteří měli daleko více závad, daleko dražších a u dale...
Taky jsem vlastnil octavii 1.6 glx-tedy 55kw s lpg.r.v 97-poruchy během 2 let,celkem jsem mněl najeto 130tkm,neustále kolisaní otáček,vadna lambda,prorezly vyfuk,přebijení akumulatoru,ojeta spojka.koroze u víčka nadrře,spotřeba 10,5 lpg/100km+0,5 lpg na cca100/km,takře spotřeba mne sklamala,i výkon.Nyní mám novější octavii1,9 slx-a auto je po ročním uřívání,zatím bez poruch,kromě jedné prasklé stahovačky.Nynějši auto mám dovezené z Belgie-a s octvii 1.6 55kw-nejde co se jakosti tyká porovnat,je prostě zatím bez problému.Marek
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 22.04.2008 23:41, RE: Bludy z krabičky
anonym posted by:
Za prvé, komu jela Lada 180, to bych chtěl vidět.... Za druhé, moje Octavia má už takřka 300 tisíc a krom běžných nemocí TDI, jako jsou váha vzduchu, ložisko předního kola, turbo ( v pořadí výměny ) se ani jednou nevysypalo okno, neodešla přístrojovka a podobné bludy jsem neslyšel ani od známých. Tahle mrcha, co tu autor uvádí, buď nemá 160 tisíc najeto, ale půl mega, anebo je to ještě mohykán po záplavách. Ale spíše bych si tipnul na slohové cvičení autora s aurou zajímavosti.
Mně jela škodovka stovka nějakých 135, tak u žigula bych tomu aj věřil.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 22.04.2008 23:48, RE: Bludy z krabičky
anonym posted by:
Za prvé, komu jela Lada 180, to bych chtěl vidět.... Za druhé, moje Octavia má už takřka 300 tisíc a krom běžných nemocí TDI, jako jsou váha vzduchu, ložisko předního kola, turbo ( v pořadí výměny ) se ani jednou nevysypalo okno, neodešla přístrojovka a podobné bludy jsem neslyšel ani od známých. Tahle mrcha, co tu autor uvádí, buď nemá 160 tisíc najeto, ale půl mega, anebo je to ještě mohykán po záplavách. Ale spíše bych si tipnul na slohové cvičení autora s aurou zajímavosti.
Až na to, že poddimenzovaný plast je plast. Takže okénka padají i u referentských ojetin ze Škodovky, i u nově zakoupených.
A praskání okna? To může být dáno kroucením karosérie. Takhle jsem viděl prasklé přední sklo i u Subaru Impreza i u Forestera po jízdě lesem. Anebo špatným uložením skla a lokálním napětím. S najetými kilometry to nemá nic společného.


Zkus si představit, že by ti doma v almaře prasklo sklo, protože je už 10 let stará... blbost že. Ale o auta ti to jako blbost nepřide...
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 22.04.2008 23:55, RE: bobo
anonym posted by:
odjezdil jsem 2 Oktávky. Obě šly pryč po 5 letech a cca. 250 tis km.
1/ 1,6 benzin 74 kW - závady byly spínač couvaček a palivový filtr. Spotřeba prům kolem 8,2
2/ 1,9 Tdi 81 kw. Po 180 tis km výměna brzdových kotoučů, ve 120 tis spojka (upálil jsem ji vlastní blbostí - zahrabal jsem se). Spotřeba kolem 5,2
Na kvalitu jsem si ani u jedné z nich nemohl stěžovat.
Ze zkušenosti kamaráda, který bydlí u hranic vím, že oprava na motoru často v Německu vyjde levněji než u nás.
Ale v současné době se dá...
tak jestli jsi jezdil s 1.9 81kw za 5,2l tak to auto nevidelo vyssi otacky nebo jezdilo hodne dlouhe trasy mimo mesta. 1.9/74kw PDI jezdi normalne za 7-7,5 litru A niz je problem se dostat.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 23.04.2008 08:42, RE: Co by chtěl
anonym posted by:
Blahoslavení chudí duchem, neboť jejich je království nebeské. To dříve projde velbloud uchem jehly, nežli ti dojde o čem je vlastně řeč.
Abych se Oslíka zastal, tak jeho dedukce není úplně mimo mísu, protože montovat LPG do auta, jen tak z plezíru tak, aby se náklady akorát pokryly s úsporou, nepovažuji za moudré. Nicméně jsou mezi námi lidé, kteří si koupí auto za 0,75 mio a najedou 10000 ročně. Proč ne když na to mají.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 23.04.2008 09:00, Údiv
Celkem mi dělá problémy uvěřit, že někdo najel s autem třeba čtvrt milionu a nic na něm neměnil. Nemyslí oni to tak, že na něm nic neměnil mimo předepsané intervaly výměn? A že mu třeba během údržby na něco přišli, tak to vyměnili taky, ale dotyčný to považuje za běžnou údržbu (např. repase turba, spojkový komplet a jiné libůstky)?
Ještě by mě zajímaly průběžné ceny těch servisních prohlídek, kdy se na autě nic nevyměňovalo, krom oleje a filtrů.
Zdá se to podezřelý jen mě nebo je nás víc?
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 23.04.2008 09:06, RE: Údiv
David V posted by:
Celkem mi dělá problémy uvěřit, že někdo najel s autem třeba čtvrt milionu a nic na něm neměnil. Nemyslí oni to tak, že na něm nic neměnil mimo předepsané intervaly výměn? A že mu třeba během údržby na něco přišli, tak to vyměnili taky, ale dotyčný to považuje za běžnou údržbu (např. repase turba, spojkový komplet a jiné libůstky)?
Ještě by mě zajímaly průběžné ceny těch servisních prohlídek, kdy se na autě nic nevyměňovalo, krom oleje a filtrů.
Zdá se to podezřelý jen mě nebo je nás víc?
Je.

Osel
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 23.04.2008 09:07, RE: Co by chtěl
David V posted by:
Abych se Oslíka zastal, tak jeho dedukce není úplně mimo mísu, protože montovat LPG do auta, jen tak z plezíru tak, aby se náklady akorát pokryly s úsporou, nepovažuji za moudré. Nicméně jsou mezi námi lidé, kteří si koupí auto za 0,75 mio a najedou 10000 ročně. Proč ne když na to mají.
Ale ne, toho dotyčného štve, že se navážím do škodovek. Toť vše.

Osel
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 23.04.2008 09:08, RE: Co by chtěl
David V posted by:
Abych se Oslíka zastal, tak jeho dedukce není úplně mimo mísu, protože montovat LPG do auta, jen tak z plezíru tak, aby se náklady akorát pokryly s úsporou, nepovažuji za moudré. Nicméně jsou mezi námi lidé, kteří si koupí auto za 0,75 mio a najedou 10000 ročně. Proč ne když na to mají.
Jo to, jsou. Jednoho takovýho starýho osla znám. Ale takové vozy se obvykle nedávají do bazaru a obvykle se moc nekazí. Dostanou je na rajtování mladí oslíci, kteří jim požádně vohulí!

Osel
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 23.04.2008 10:38, RE: Co by chtěl
anonym posted by:
Za drzost považuju srovnávat Lagunu s Oktávkou....Laguna je hroznej šmejd. Souhlasím, že Oktávka je předražená, ale srovnatelná s vozy cizí provenience technikou, vlastnostmi i spolehlivostí prostě je. Navíc O1 se vyrábí hrozně dlouho, je to vpodstatě auto 1.1/2 90.let.
Dokonce by se dal její původ vystopovat už za totáče :- )
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 23.04.2008 13:45, osobní zkušenost s O1
Dobrý den, jen se chci podělit o osobní zkušenost.
Kdysi jsem koupil o1 jako novou, s TDI s max výbavou, tedy wokna, klima, centrál, opěrky hlavy v barvě potahů, koberečky, přední sklo s možností otírání stěrači, zadní sklo vyhřívané, otáčkoměr, anténa, příprava pro rádio +2 repro atd. Najel sem sní asi tak půl mil. km naprosto bez poruchy, s průměrnou spotřebou 4,8. Potom pouze čepy, tlumiče, gumičky ve stěračích jinak opravdu nic. Od tohoto posledního servisu dalších 500.000 km naprosto bezproblému (až na ty gumi ve stěračích), těď se chystám vůz prodat. Protože chci vyzkoušet, jestli to vydrží i jiná auta. Ale vím už dopředu, že ne. Vůz má skutečně najtý milion, skutečně jezdí za 4,6-4,8. Motor je pořád tichý, jako nový. Cena 150.000,-kč. Rychlé jednání=sleva. tel: 800 110 800
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 23.04.2008 14:20, RE: Co by chtěl
anonym posted by:
To si jako myslíte, že Laguna, Vectra, popřípadě Mondeo s x variantami problémových motorů je lepší volba? Znám alespoň 5 majitelů Laguny, kteří se jí zbavili max. do roku... A nešlo vždy o ojeté auto... :) Octavia patří pořád k těm spolehlivějším. Zde jmenovaná už může mít nejlepší léta zasebou :)
No pokud se bude jednat o benzínové motory, jako má recenzovaná Octavia, tak si myslím, že ve stejné ceně se dá sehnat Vectra, Mondeo nebo Laguna novější a v lepším stavu. A v těch benzínových motorech budou na tom se spolehlivostí stejně, asi lépe ale ne hůř. Navíc lepší komfort, lepší výbava.
respond
  1 ... 6 7 8 9


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, all rights reserved.