0
back
 

diskuze k tématu: Majitel Octavie: Od českého Mercedesu jsem čekal víc

category of topic classification: česká vozidla
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 22.04.2008 12:43, RE: Problémy s Octávií
anonym posted by:
hoši chyťte se za ruce a běžte si ty svoje hospodský mozdra mektat někam jinam!
A proč se nechytneš na ty ceny budíků?
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 22.04.2008 12:45, RE: bez předmětu
anonym posted by:
Nevím co to koupil za pelech zkroucenej. .. moje Oct. I z roku 1997 měla u mě najeto od nuly 385tisíc když jsem jí předloni prodával, nic takovýho u ní nebylo. Naopak auto bylo spolehlivý, tedy do nějakých 250tisíc vše drželo, pak to začalo postupně od brzd tlumičů atd. Bežný servis. Nemůžu říct křivýho slova.
Ano, tohle vypadá na solidní výpověď. Žádný přehnaný zastávání, žádný přehnaný hanění...
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 22.04.2008 12:55, BUDÍKY!!!!
TAK NAPOSLED APELUJI NA ZASTÁNCE OKTÁVEK, ABY REAGOVALI NA CENU TĚCH OBROVCKÝCH VOCHCÁVÁCKÝCH BUDÍKŮ!!! PROČ MNĚ NIKDO NĚNÍ SCHOPNE ODPOVĚDĚT?
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 22.04.2008 13:13, benzin
Octavia II je dobrý auto a pokud se nebude držet cena ojetiny moc vysoko, tak benzínovou 1,8 TSI asi za 2 roky koupím. Octavia I je nepřirozeně vychválený auto (hlavně po hospodách), který je zajímavý pouze motorem TDI(ale to je minulost). Za tu cenu ojetin O-I se dá sehnat lepší auto.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 22.04.2008 13:20, RE: AndrewN
anonym posted by:
Wow - přesně souhlas. Vyprávěli mi, jak chlápek prodával Oktávku s 270 000 km, stáhnul to na 200 000 a za měsíc ji poznal v Anonci a měla 140 000. Takže asi obecná praxe a 140 000 je magické číslo - neodradí. Jinak já kupoval Oktávku v dieslu na 146 000, teď má 360 000 a jezdí jako nová - holt kus štěstí... Závady minimální - teď mi začal týct chladič, tak jsem koupil nový za 1600 Kč - a jsem šťastný jak blecha.
dokud se prodavaji tak, jak se prodavaji, nic nenuti vyrobce snizovat cenu. tecka. az se zacnou prodavat hur, tk klesne i cena a zlepsi se vybava. na to nemusim byt studovany ekonom, abych chapal zakladni trzni mechanismy.
nevim, co vas irituje.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 22.04.2008 13:26, RE: bez předmětu
anonym posted by:
proč kupovat octavii, když můžu mít o hodně lepší auto a o dost levněji.Tak třeba jsem se rozhodoval co teď kopím? octavii II 1.9tdi nebo Lagunu.1.9dci. r.v.2006, měl jsem nároky na vybavu, octavie by mě vyšla na skoro 450tis a laguna na krásných 350tis.Laguna je mnohem pohodlnější a bezpečnější a hlavně super výbava už není tolik poruchová, to byli pouze ty první ročníky 2001-2004. No a co, že mi umře turbo,repaso stojí 10.500,- což je stejný jako na octavii.Hlavně má lagunu silnější motor,tak ...
kupuj si co chceš
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 22.04.2008 13:29, Srovnání
Kdysi tady bylo porovnání Mondea a Octy. Octa zvítězila pouze v kategorii velikost kufru. Snažili se jí připsat i vítězství za náhradí díly, avšak posuzovali díly, jako jsou světlomety blatníky a nárazníky. Když člověk zapátral na netu po opravdu potřebných ND, jako jsou destičky, kotouče a třeba výfuk, tak zjistil, že i v tomto srovnání Mondeo Octu opět převálcovalo.
Poukazovat na to, že jezdí spousta Octavií nemá smysl, protože poměrně hodně jich je služebních. Sám znám ve svém okolí pouze 2 lidi, co ji mají jako soukromou. Jeden ji koupil od novoty a druhý od otce, který si ji vybral jako služební a pak ji odkoupil.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 22.04.2008 13:46, BUDÍKY 2?
e? Co? Ja nějak nerozumím? Kde jsou ti rozumbradi s budíky za 2750,-kč?
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 22.04.2008 14:09, RE: AndrewN
anonym posted by:
Potvrzuji. Okna u Octavky padaji běžně, hlavně obě přední. Hlavně v zimě na horách či za svižné jízdy po dálnici je to super závada. Kde asi udělali soudruzi z Mladé Boleslavi chybu?
kdyz mi padlo prvni okynko, nelenil jsem a rozebral cele dvere - opravdu soudruzi... v kolejnickach jsou plastove pidi nosice, ktere nemaji sanci okno udrzet, pokud nekdy spustite zamrzle ci otevirate casto. Dokonce jsem si i dopisoval s MB... pry uz to vylepsili... nejhorsi je, ze musite pro vymenu koupit cely nosic okna, jen u zadnich se da menit cast
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 22.04.2008 14:36, RE: Podstatna a pravdiva
anonym posted by:
Jéžiš, to další osel ! To je snad někdo klonuje.....

Třeba opravy CANovských přístrojů možné jsou, ale na to je už potřeba slušně vybavená elektrotechnická dílna a v ní člověk minimálně s maturitou a značnou dávkou šikovnosti. To stojí takové peníze, že při sériovosti v autoprůmyslu je jednodušší takové součástky vyměnit. Nehledě nato, že při počtu autoservisů by do toho nikdo nesehnal lidi.

A druhá věc je, že od automobilky a jejích dodavatelů asi těžko můžete čekat, že bude prodávat za ceny,...
"... a v ní člověk minimálně s maturitou ... " Já bych tu maturitu zase tolik nepřeceňoval. Maturitní vysvědčení nebo vysokoškolský diplom z nikoho lepšího nebo šikovnějšího člověka neudělá. To jen tak na okraj...
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 22.04.2008 15:07, RE: Co by chtěl
anonym posted by:
Dle oslích počtů:

Palivo: u benzínu 8l/100 a 29 kč. je 232, u LPG 9,5l/100 a 15 je 142. Oslíkovi vychází úspora 90 háků na km. Ale ono záleží jak kdo práská do kočáru.
Podle mýho je potřeba do kalkulace zahrnout životnost nádrže, ty můžou být různý, prý tak mez 6 - 10 lety. Co stojí nová, nevím, hádal bych tak 10 000.
Nevím co stojí revize LPG. Fakt jenom 200 Kč? Včetně revize nádrže?
Nicméně uznávám, že při nájezdu 15 000 za rok se může vyplatit si LPG pořídit, pokud předpokládám, že auto b...
Podle Oslích počtů asi ano. Nicméně podle počtů majitele spotřeba není 9,5, ale 8,5 LPG. Podle Oslích počtů je rozdíl LPG / B95 19%, ve skutečnosti je to kolem 12%. To pak není divu, že Oslíkovi vychází 0,9 Kč/km.
Na tom, jak kdo práská do kočáru... no záleží, ale čím víc bude práskat, tím větší rozdíl ve prospěch LPG. Ale já to počítám pro normální ježdění.

Revize ano, včetně nádrže. Dá se dokonce i za 140. Jde jen o kontrolu papírů a obejití s detektorem plynů. Nová nádrž má zákonem stanovenou životnost 10 let. Výměna stojí, včetně práce do 6 000,-

Jinak ta přestavba, co jsem uvedl je spíše na horní hranic:
"Karburátorové vozy"cca 11.500 - 13.000 Kč, Jednobodové vstřikování (např. MONO BOSCH) kolem 15.000 - 19.000Kč , vícebodový vstřik benzínu (Mpi,...) 17.000 - 23.000Kč, Sekvenční vstřikování LPG od 27.000 do 32.000Kč (vše za 4 válcové verze)


To, jestli je takový nájezd podezřelý, nemá smysl TADY řešit. Protože to nemáme jak ověřit.
Jak s tím souvisí "škodovkář", to nechápu. No Osel asi chápe.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 22.04.2008 15:20, RE: BUDÍKY 2?
anonym posted by:
e? Co? Ja nějak nerozumím? Kde jsou ti rozumbradi s budíky za 2750,-kč?
Já se obávám, že Vám již nikdo neodpoví...

Pokud máte pravdu, a já se obávám že ano, neboť jsem mněl práblémy s přístroji v jiném voze, a cena byl obdobná, ukáže se, že se opravdu lidé zastávají škodovek naprosto neoprávněně, a jsou ochotni si i vymýšlet. Skutečně udělat s dvaceti tisíc dva tisíce je už opravdu přehnané.

Ovšem já osobně jsem rád, že ceny škodovek jsou tak kde jsou, neboť pro nás ostatní to vlastně (ikdyž nepatrně) snižuje ceny vozů v "naší" kategorii.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 22.04.2008 15:23, RE: jenom pro zajímavost, jaká je to snůška blábolů
anonym posted by:
Takže škodisti čumte!!!!!!

Dnes, 22.4.2008 v 10:10
Michl Motorsport Kuřim
prodejce a servis vozů Škoda
Tyršova
664 34 Kuřim

tel: 541 424 344

štít přístrojů (budíky)
bez tzv Maxi-DOTu 12-15.000,- kč dle motorizace +cca 500,- kč výměna

s Maxi-DOTem 24.000,- +- dle motorizace.

Ptal jsem se přímo v servisu, na konečné a skutečné ceny!!!
A ještě pro blbce: ANO!!! Ptal jsem se na Octavii erste edition!!!

Takže nazdar zdar! A vzhůru do áček pro kokty!!!!
Milej zlatej, budíky Maxi-DOTem ti klidně seženu za 20% uvedené ceny, a věř mi, nikde je krást nebudu. Nepleť si cenu dílu s částkou, co účtuje "autorizovaný servis".
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 22.04.2008 15:28, RE: jenom pro zajímavost, jaká je to snůška blábolů
anonym posted by:
Jenom pro zajímavost, jaká je to snůška blábolů - ty budíky stojí asi 2750 korun a to ve značkovém servisu. Cena typu 10 tisíc je naprostý výmysl. Docela by mě zajímalo, jak si to opravoval svépomocí (předpokládám, že má už nějakou CANovskou verzi).

Jinak majitele potkaly +- závady, jaké se dají u ojetiny s kdovíjakým původem (a asi pravaděpodobně tachometrem stočeným na polovinu) čekat.
Obávám se, že rv99 jsou ještě neCAN, a pokud jde o tu opravu - člověk se musí trochu snažit a hledat, znám člověka, co to opravuje za 1000,-, ale jde v podstatě o hovadinu - přehřívá se jeden nechlazený stabilizátor a odnášejí to pájené spoje...
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 22.04.2008 15:33, Dobrý auto
Máme Octávku 1.6 z listopadu 1997. Koupena jako nová, dnes najeto 180000km, a spolehlivější auto aby člověk pohledal.
Závady: 1x zadní ložisko, prasklé zadní sklo, čidlo ABS, toť vše.
Auto je denně v provozu, v létě, v zimě, v soli a sněhu a vždycky stačí jen otočit klíčkem v zapalování a jet........
Příbuzní a známí měli a mají různá auta jako např. Laguna (tu vyměnili rádi za Fábii TDI), Mondeo, Mazda 626 a měli daleko víc a závažnějších a hlavně dražších závad než naše O1. A dva roky starý Accent strejce (najeto nula nula nic) už museli dvakrát odtáhnout na laně......
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 22.04.2008 15:36, Honza
Škoda Octavia za pět let a cca 200 000 km se projevila jako dost poruchový automobil. Trvalý úhyb jízdy doprava, 2x popraskané reflektory, prasklé levé přední pero, 2x výměna vadných předních ložisek, nefunkční levá páčka pod volantem, nefunkční časovač blinkrů, 2x výměna předních brzdových kotoučů-kmitání volantu, vysypané vodní čerpadlo, upadlá rolnička vedení řemenice, část byla v záruce, část z peněženky, ale spotřeba nafty do 4,9 l/100km není zase tak špatná.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 22.04.2008 16:03, RE: jenom pro zajímavost, jaká je to snůška blábolů
anonym posted by:
Milej zlatej, budíky Maxi-DOTem ti klidně seženu za 20% uvedené ceny, a věř mi, nikde je krást nebudu. Nepleť si cenu dílu s částkou, co účtuje "autorizovaný servis".
Tím je to horší, jen se opět potvrzuje jací jsou v autorizovaných servisech zloději. Zažil jsem si s nima taky svoje, navíc jsou tam často hrozní lempli, ne opraváři, ale fakt jen měniči. Co vám dokáže vykládat za bláboly třeba p. Šimeček z Motortec Brno (autor. servis Fiat, Alfa, Lancia) je fakt neuvěřitelné. Tomu bych osobně nesvěřil už ani trojkolku.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 22.04.2008 16:29, RE: Octávia?
anonym posted by:
Dotyčný má 100% pravdu. Škodovka auta dělat neumí, nikdy neuměla a umět nebude...Vizitka jejich pracovníků je Š 1203 a Škoda 120. To je všechno jen propaganda. Články jako: Zrodila se legenda, Český Mercedes jsou ubohé. Popsat všechny poruchy nemá smysl. i prezident nechce jezdit se Superbem (už ten název je hrozný) prý skáče, což je pravda.
to je debill.................................
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 22.04.2008 16:40, RE: Mám octavii 1.8 20 V
anonym posted by:
Lambda a benzínové čerpadlo po 100.000.....? Dost vážné závady po tak málo km.....
Kdybysme umeli cist, tak v textu je napsano, ze je majitel 4 roky a ma 10ti lete auto, a ze on s nim najel 100t km, takze nikde neni napsano, kolik to auto ma najeto. Ale to chce umet cist...
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 22.04.2008 16:52, RE: jenom pro zajímavost, jaká je to snůška blábolů
anonym posted by:
Takže škodisti čumte!!!!!!

Dnes, 22.4.2008 v 10:10
Michl Motorsport Kuřim
prodejce a servis vozů Škoda
Tyršova
664 34 Kuřim

tel: 541 424 344

štít přístrojů (budíky)
bez tzv Maxi-DOTu 12-15.000,- kč dle motorizace +cca 500,- kč výměna

s Maxi-DOTem 24.000,- +- dle motorizace.

Ptal jsem se přímo v servisu, na konečné a skutečné ceny!!!
A ještě pro blbce: ANO!!! Ptal jsem se na Octavii erste edition!!!

Takže nazdar zdar! A vzhůru do áček pro kokty!!!!
Tak jen pro zajímavost budíky s Maxi-Dotem se dají klidně sehnat za 3000kč
Např na http://forum.skodahome.cz/index.php?showtopic=37458

stačí jen chvíli hledat!!!
respond
  1 ... 4 5 6 ... 9


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, all rights reserved.