0
back
 

diskuze k tématu: Koupit za 400 tisíc zánovní Octavii, nebo starší Mercedes třídy E?

category of topic classification: česká vozidla, německá vozidla
KoobaS
number of posts1040
date of registration23.04.2014
Friday 28.07.2017 10:17, Re:
Nebo, třeba, čistě teoreticky náhodou... Kdyby to nemuselo bát fdízlu a oslňovat sousedy... Tak yb to mohl být třeba novej Focus ve výbavě Titanium s motorem 1,5 Ecoboost...
respond
sheogorath
number of posts527
date of registration27.05.2016
Friday 28.07.2017 13:59, Oct vs MB E ...........
Ono uz jen davat na vahu proti sobe E-klasse a S. Octavia je trosku ulet A vetsina motoru nabizenych MB bude lepsich nez ty od VAG... spis bych z rovnice vyskrtl Oct. a nahradil napr Toyotou Avensis, nebo F. Mondeo
respond
Citroenak
number of posts727
date of registration13.04.2012
Friday 28.07.2017 15:00, Mercedes E trieda
Len pre info, mercedes je dve triedy nad octaviou. Vidim, ze sa Vam pacia auta so styrmi svetlami vpredu. U mna by to bolo jasne. Mercedes E. Len s benzinovym motorom. Jediny problem vidim v tom, ze obe auta sa kradnu podobne...
respond
Driver79
number of posts130
date of registration20.11.2014
Friday 28.07.2017 15:11, RE: Re:
KoobaS posted by:
Nebo, třeba, čistě teoreticky náhodou... Kdyby to nemuselo bát fdízlu a oslňovat sousedy... Tak yb to mohl být třeba novej Focus ve výbavě Titanium s motorem 1,5 Ecoboost...


Prosím o info, kde se dá sehnat focus s 1.5 ecoboost za rových 400. To jsem zatím neviděl ani 5dv.... Vždy min přes 450t Kč...
respond
KoobaS
number of posts1040
date of registration23.04.2014
Friday 28.07.2017 15:37, RE: Re:
Driver79 posted by:
KoobaS posted by:
Nebo, třeba, čistě teoreticky náhodou... Kdyby to nemuselo bát fdízlu a oslňovat sousedy... Tak yb to mohl být třeba novej Focus ve výbavě Titanium s motorem 1,5 Ecoboost...
Prosím o info, kde se dá sehnat focus s 1.5 ecoboost za rových 400. To jsem zatím neviděl ani 5dv.... Vždy min přes 450t Kč...


V dotazu je specifikovaná částka 450 tisíc (i když je v nadpise 400...). Jinak stačí zapátrat po ceníku na oficiálních stránkách ford.cz. Kombi je teď za cenu 5dv. a 1,5 EcoBoost Titanium je v nabídce za 454900 Kč. Jasně, pár užitečných příplatků by se našlo, ale ani tak není titanuim zrovna holátko...
respond
Reno
number of posts1352
date of registration30.03.2010
Saturday 29.07.2017 14:24, blablabla blablablabla balalala
Prémiové auto se prémiově kazí a potom to prémiově stojí. Nové má záruku a nemělo by nic takového potkat. Jestli máte rezervu 100 tisíc tak kupte benzínovou ojetinu, s klasickým podvozkem, ne na vzduchu, automatu se asi nevyhnete.
Nové je nové ale když vám ho někdo nabourá za první rok dvakrát, moc velkou radost z toho nemáte. A naučíte se parkovat buď na druhém konci parkoviště u nákupáku, nebo přes dvě místa...
respond
ivan2
number of posts118
date of registration11.11.2010
Monday 31.07.2017 18:40, 126456
Hádám že se jedná o éčko předchozí generace, zkusím napsat pár svých zkušeností. Za necelé 3 roky co jsem auto měl (od nějakých 126tis.km) mě odešlo kolečko ovládání commandu - oprava 10tis. s prací (prý to občas u těhle aut odchází) a potom se mi ulomil po vyjetí z myčky nějaký plastový kolíček, co drží zpětné zrcátko v nastavené poloze a tím pádem nešlo el. sklápět, jen manuálně. V servisu mi řekli že se musí vyměnit vnitřek zrcátka, cena cca 10tis. Jinak jiné závady jsem neměl. Pro doplnění kabinový filtr 1200kč, vzduchové jsem tam měl 2, jeden za 1500kč. Na druhou stranu ty filtry vydrží docela dlouho, tak 30-40tis. km odhaduju. Motor jsem měl 3l diesel, žádnej problém s ním nebyl, spotřeba za dobu užívání nějak těsně pod sedm litrů, ale už bych do něj nešel. Ten projev dieselu mi prostě vadil, nezvykl jsem si a když se trefíte že po příjezdu do garáže běží regenerace filtru dpf, ten smrad stojí opravdu za to (spouští se co 800km). Teď mám turbo benzín a nemůžu si ho vynachválit. Ohledně podvozku, airmatik bych opravdu nebral, bylo to velký zklamání, žádnej znatelnej přínos. Auto jinak pohodlný, ideální na dálnici. Tam bych ten diesel možná ještě vzal, ale pokud toho po dálnicích tolik nenajezdíte, raděj bych šel do benzínu. Prý neni špatná ta atmosféra 3,5l.
respond
mariov2
number of posts30
date of registration17.01.2014
Monday 31.07.2017 19:04, C vs Oktavie
Velikostí jsou ty auta srovnatelná, ale to je poslední bod, kde se dají srovnávat. Ano, výhledově bude mercedes asi servisně dražší, ale bude ten servis potřebovat? Nakonec se ho ještě podaří i lépe udat, i když hodnotu si u nás Oktávky drží až nezdravě. I tak, ani bych nad Oktávkou neuvažoval... Takové C 220CDI kombi s klasickým automatem na nějakém normálním podvozku ideální kára.

Jo Éčko, tak to jsme ale o třídu jinde. Ale tady už jsou jiné i servisní náklady! Aby mercedes ještě dlouho zůstal tím mercedesem!
respond
Pavlik
number of posts1328
date of registration09.10.2008
Tuesday 01.08.2017 07:44, RE: C vs Oktavie
mariov2 posted by:
Velikostí jsou ty auta srovnatelná, ale to je poslední bod, kde se dají srovnávat. Ano, výhledově bude mercedes asi servisně dražší, ale bude ten servis potřebovat? Nakonec se ho ještě podaří i lépe udat, i když hodnotu si u nás Oktávky drží až nezdravě. I tak, ani bych nad Oktávkou neuvažoval... Takové C 220CDI kombi s klasickým automatem na nějakém normálním podvozku ideální kára.Jo Éčko, tak to jsme ale o třídu jinde. Ale tady už jsou jiné i servisní náklady! Aby mercedes ještě dlouho zůstal tím mercedesem!


To nejsi mimo o třídu, ale o dvě třídy. Konkurentem pro Octavii je Mercedes třídy B. Třída C je auto střední třídy, tedy konkurent Superbu. A konkurenta třídy E škodovka (potažmo koncern) vůbec nevyrábí.
Servisní náklady jsou podobné, jen specifické díly na opravy funkční výbavy jsou drahé, viz. výše zmíněný Command systém.
respond
Uzivateltipcars
number of posts7
date of registration03.11.2008
Friday 01.11.2019 13:27, Jel jsem v obou autech
[img][/img]Jel jsem v obou autech. MB je komfortnější podvozek a odhlučnění. To jsem očekával. Co mi však vyrazilo dech, že je octavia prostornejsi. Skutecne vpredu i vzadu. Mam 186cm a 140kg a v octavii si mohu sednout více doširoka, za mou sedackou je v octavii vice mista. Loketni operka vpředu lze zvýšit tak že sedíte jako v křesle, v MB je napevno a vyšší postava se opre pouze po nakloneni doprava, coz neni dvakrat ergonomicke.
Rozhodl jsem se pro octavii scout.
Pokud bych vsak byl štíhlý, volil bych MB, jizdou je komfortnejsi, ovsem servis je dražší cca 2x tolik, overoval jsem to na konkretnich dilech a ukonech vc. ceny servisu na hod. Souhlasim vsak s tim, ze MB je dvakrát komfortnejsi, tedy jedna se ciste o preference zajemce a take v tomto je clanek pravdivy.
respond


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, all rights reserved.