0
back
 

diskuze k tématu: Je lepší Octavia, nebo Mondeo v benzínu?

category of topic classification: poradna, jaké auto koupit, servisní náklady, vše o spotřebě, technické dotazy, česká vozidla, německá vozidla
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 03.03.2008 16:39, RE: Mondeo x Škoda ...
anonym posted by:
tyhle dvě auta se prostě v diskuzích nemají rádi. Mám zkušenost s oběmi a neodpustím si tedy pár připomínek. Soukromé Mondeo po poslední modernizaci z roku 6/2000 (Mk II, motor 1,8 16 V, výbava Ambiente). Auto je prostorné, spolehlivé, komfortní, motoricky optimální se spotřebou od 6,5 do 8,2 l/100 km a má najeto 105 tis km s jediným problémem a to prohnilým chladičem klimy (oprava výměnou ve Fordu za 4680 Kč včetně nové náplně a desinfekce), jinak vždy pouze pravidelný servis po 15000. Původní ...
Vážený tazateli:Ford je vhodné koupit jako nový,bude sloužit do 100tkm,někomu jen80,jinému třeba 140tkm,záleží na způsobu použití.Ale pane tazateli chcete-li koupit ojetinu a s ní, i problémy které přicházeji budete si nadávat do blbcu.....Ford bude vždy podřadné auto(podívejte se na klíče od Forda),a můžou si to tu chválit jak chtejí,dělají to z levných materiálu,až hrůza........Diesely jsou úplně na hovno,benzin žere,když to lechtáte ,jezdite za 8,když ne,tak 10,město 14l,drahá havarijní pojistka,klíče se opotřebujou za tři roky provozu(již několik genercí Fordu),jestli vám nevadí,že chladič klimy na Mondeu zkoroduje za čtyři roky provozu(a klekne vám v tu nejnevhodnější chvíli,to mi věřte),tak mně ano!!!Stalo se mi to i na Fokusu,jestli vám nevadí chrastění převodovky,tak mně ano!!!Jestli vám nevadí měnit alternátor co 80tkm(jednou v záruce)tak mně ano!!K tomu je třeba spočítat vedlejší škody od roztrhnutého řemene.Jestli vám nevadi dvakrat do roka se vozit na odahovce,tak mně ano..Jestli vám nevadí malý rejd,tak mně ano,protože 75% jízd jezdím po městě,100%jízd zakončím parkováním mezi auta,...A ty jejich levné originální díly vyrábějí asi v Číně,protože nevydrží nic...Je to prostě kýč,na který lákají lidi co o tom nic neví,nebo chtějí prostě velké auto,kterého se už nezbaví za rozumnou cenu...Důkaz toho,že Fordy dělají pořád ti samí lidé bych spatřoval v generačních chybach,které se pořád opakujou(viz oxidace kondenzátoru klimy se vyskytovala snad na všech Fordech ,problémy s elektroinstalací a oni s tím nic nedělají..co je to proboha za automobilku..,a pod.)Každy ojetý Ford je taková křištálová studánka,jen budete sypat a sypata sypat peníze a pak se budete bít do hlavy,co vše jste si mohl za ty peníze koupit,kde zajet ...Ja jich mněl bezpočet,a už nikdy!!!
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 03.03.2008 16:45, RE: TonyK
Ráďa posted by:
No tak na tom že O1 tdi je výrazně nestabilní trvám. Měl jsem co dělat abych to nad 120 km/h udežel v přímém směru. To zametalo v dálničním pruhu ze strany na stranu pořád a nejen na každém hrbolu či poryvu větru. Jsem držel volant obouma rikama jak v autoškole a byl jsem zpocený až na .... . Samozřejmě že to je subjektivní pocit a třeba nějaké Aro/Niva by bylo zas ještě jinde Na druhou stranu uznám že ta O1 má úžasný rejd a ve městě kde já parkuju na 3-4 krát se tam s tím zajelo na pár metr...
kolik toho tak vypiješ ,že na tom trváš???
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 03.03.2008 17:04, RE: TonyK
Koloděj posted by:
Podle toho, co jste napsal, jezdíte klidně, auto neničíte. Auto je spotřební materiál, potřebujete ho k přesunu, žádná radost z jízdy, prostě doprava. Proč ne? Nadivím se, že byste podvozek Mondea nevyužil, koupil jste si auto, které vám vyhovuje. Známý má O1 TDI 66kW taky by neměnil. Jsou lidi, kteři s O1 problémy mít nebudou, ale pokud by byli zvyklí na něco lepšího a pak přesedli do O1 (nebo i O2), tak potíže mít budou. Jako můj bratr, který ač není závodník už byl na sněhu dvakrát zaskočen h...
Problém bude někde mezi volantem a sedadlem.....Já třeba například zajedu s průměrem 80km/h (pal.poč hodnota na jedničce)bez jakéhokoli smyku na mokru z Jablunkova do Jeseníku s O1,(3roky na půjčovně,6let jako taxi,najeto 620tkm),v běžném provozu..a to auto ještě nikdo nikdy nenaboural,kapota a náraznik včetně masky,které vyblednul znak je tak otřískaná od kamenů,že si už někteří lide myslí,že je to tam schválně....Ps:1.6 100koní,klima,světla už nesvítily,tak jsem je rozebral,vyčistil,dal silnější žárovky a o.k.,spojka měněna dvakrát(za doby půjčovny),řazení je brutálně vychozené,ale funguje(na řadičce už není vidět ani náznak schématu řazení.A 3xměněno čelní sklo.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 03.03.2008 17:15, RE: Mondeo x Škoda ...
anonym posted by:
Vážený tazateli:Ford je vhodné koupit jako nový,bude sloužit do 100tkm,někomu jen80,jinému třeba 140tkm,záleží na způsobu použití.Ale pane tazateli chcete-li koupit ojetinu a s ní, i problémy které přicházeji budete si nadávat do blbcu.....Ford bude vždy podřadné auto(podívejte se na klíče od Forda),a můžou si to tu chválit jak chtejí,dělají to z levných materiálu,až hrůza........Diesely jsou úplně na hovno,benzin žere,když to lechtáte ,jezdite za 8,když ne,tak 10,město 14l,drahá havarijní pojis...
A tenhle blbe*c perli...Až na to, že ve stvé třídě a ve svojí generaci to byl etalon, s největší spolehlivostí, s fenomenálním podvozkem (tam kde se mazda 626 nebo passat prali v adhezi, tam mondeu nepisklo ani kolo). I mazda6 má co dělat tohle auto podvozkově udržet v dohledu. Další bylo na svoji dobu fenomenalni odhlučnění (hlavně 2.5 a 3.0V6, a odhlučnění od silnice jako takové), výtečné řízení, které řidiče informuje téměř o všem. Brzdy a řazení bylo průměrné, na Vectru svého času stačilo s přehledem, na korejce, škodovky a italské vozy také. k tomu spousta místa, elegantní design, dobrá výbava a celkový komfort, zároveň výborné vedení vozu v zatáčkách. Nevim, co chtít více za 180-220t.....Možnost tady je, zhuntovaná E46, nebo Volvo S60 skoro chcíplé. Nebo nudného spolehlivého Japonce, který ovšem v této době krom spolehlivosti nenabídne moc (slabší bezpečnost, horší odhlučnění, horší design a palubky)...Nebo Octavia, předražená a obyčejná? Fabie? Malá a nevybavená? Když s dobrým motorem a výbavou je většinou oddělaná. I tak bych za ni 200t. nedal.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 03.03.2008 18:02, RE: Mondeo x Škoda ...
anonym posted by:
A tenhle blbe*c perli...Až na to, že ve stvé třídě a ve svojí generaci to byl etalon, s největší spolehlivostí, s fenomenálním podvozkem (tam kde se mazda 626 nebo passat prali v adhezi, tam mondeu nepisklo ani kolo). I mazda6 má co dělat tohle auto podvozkově udržet v dohledu. Další bylo na svoji dobu fenomenalni odhlučnění (hlavně 2.5 a 3.0V6, a odhlučnění od silnice jako takové), výtečné řízení, které řidiče informuje téměř o všem. Brzdy a řazení bylo průměrné, na Vectru svého času stačilo s ...
S většinou bych asi souhlasil. Až na ty japonce, jednoho mám a jsem velice spokojen, nudný mi rozhodně nepřijde. Pravda ale je, že ani můj Galant se nechytá na jízdní vlastnosti Mondea
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 03.03.2008 18:11, RE: převodovky
anonym posted by:
Když srovnávate rok 1998,tak taková toyta(z ještě šedivějším interierem) ma cenu poloviny takové octavky....čím to asi je?A ceny v EU jsou na stejné ůrovni....
Pane, nevím kde jste na to přišel, ale pokud mi seženete například Toyotu Avensis z roku 1998 ve stavu min. jako té jedničkové oktávie, která se prodává již kolem 120 000Kč, tak od vás ihned beru 5 ks. Klidně se s Vámi spojím a považujte mně za obchodního partnera. Z vašich výštěků je vidět, že se v tom absolutně nevyznáte a jen tak melete nesmysly. Naopak pokud chcete porovnávat ceny v EU, tak Vám můžu říct, že třeba Toyota je venku většinou dražší, protože venku nejsou lidi tak zabednění. Prostě jenom výkřik do tmy a nic víc. Klikně te si na pár auta proberte se. Navíc porovnávat třeba 1,6 VVT-i s TDI nelze, tento motor se vyrábí dodnes, protože byl tak dobrý a TDI, taky, proto že je VW neschopný!
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 03.03.2008 18:13, RE: převodovky
anonym posted by:
Pane, nevím kde jste na to přišel, ale pokud mi seženete například Toyotu Avensis z roku 1998 ve stavu min. jako té jedničkové oktávie, která se prodává již kolem 120 000Kč, tak od vás ihned beru 5 ks. Klidně se s Vámi spojím a považujte mně za obchodního partnera. Z vašich výštěků je vidět, že se v tom absolutně nevyznáte a jen tak melete nesmysly. Naopak pokud chcete porovnávat ceny v EU, tak Vám můžu říct, že třeba Toyota je venku většinou dražší, protože venku nejsou lidi tak zabednění. Pros...
tak tak, za polovic beru taky pár kousků, udělám na tom celkem slušnej balík.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 03.03.2008 18:38, RE: TonyK
Koloděj posted by:
Podle toho, co jste napsal, jezdíte klidně, auto neničíte. Auto je spotřební materiál, potřebujete ho k přesunu, žádná radost z jízdy, prostě doprava. Proč ne? Nadivím se, že byste podvozek Mondea nevyužil, koupil jste si auto, které vám vyhovuje. Známý má O1 TDI 66kW taky by neměnil. Jsou lidi, kteři s O1 problémy mít nebudou, ale pokud by byli zvyklí na něco lepšího a pak přesedli do O1 (nebo i O2), tak potíže mít budou. Jako můj bratr, který ač není závodník už byl na sněhu dvakrát zaskočen h...
S tím spotřebákem sem se asi vyjádřil nepřesně. Samo že k autům mám vztah(hlavně ke svému :o)) Chtěl sem tím říct že se někteří podivují že se na O I pokazí např. stahovaní oken.Ten co se diví tvrdí že na jeho XXX se nikdy nic takového nestalo a tudíž má The best car.Ale např. je svobodný a nemá děti (a ty jsou opravdu zatěžkávající zkouškou pro kažou automobilku). Dojíždím denně 88km do a 88km z práce(hlavně neřešte proč a proč chcu jako další benzín). Do práce jedu furt kilo,kilodeset z práce jak kdy (R47). Tachorychlost nerad překračuju nad 180 (pak se dostavuje takový pocit viny) a opravdu nejsem brzda provozu.(bez emocí,jen konstatování). Ale asi opravdu nejsem závodník,protože mě nikdy auto nevyneslo do protisměru, vživotě mi neuletěla prdel. Na konec je docela prdel že jak vychvalovali O I po představení ( podvozek A3,nej na světě a podobný kidy ) tak ti samí lidé ji teď odsuzují jako nejnepovedenější zpackaninu. Na Toledo se stejným podvozkem se hledá horkotěžko podobná recenze. How. Pěkný den.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 03.03.2008 22:35, RE: Mondeo x Škoda ...
anonym posted by:
S většinou bych asi souhlasil. Až na ty japonce, jednoho mám a jsem velice spokojen, nudný mi rozhodně nepřijde. Pravda ale je, že ani můj Galant se nechytá na jízdní vlastnosti Mondea
Konec devadesátých let nebyl zrovna valnej....u japonců.....zastaralé interiéry, nepříliž atraktivní design...v tom vidim tu nudu. Motory dobré, jízdně zábavné, pro oko nudné, takle jsem to myslel.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 04.03.2008 08:30, RE: Mondeo x Škoda ...
anonym posted by:
Dobře napsáno, snad jen dodat, že pokud by se tazateli podařilo sehnat kvalitní Mondeo Mk II. z roku 2000 - tzn. právě pánem zmiňovaný model, tak je rozhodně lepší investovat do něj než do vybraného Mondea Mk. III z roku 2001. Mk II je model, který byl faceliftován a to velmi zdařile a je ve výrobě od roku 1996 a právě model 2000 prošel jeho poslední modernizací (zesílená náprava, nová diagnostika a ŘJ, upravené zavěšení, snížený hluk a spotřeba, jiný systém seřizování ventilů aj.) a tyto vozy p...
Přesně, raději původní Mondeo ke konci výroby 99/00 než první ročníky druhé generace. Získáte auto bez chronických vad, které je nadprůměrně spolehlivé, prostorné a solidně stavěné. Cenově se ročníky 99/00 pohybují mezi 100.000 - 130.000 (podotýkám, že se jedná o vozy s jasnou minulostí, nájezdem do 150 tKm a u autorizovaných dealerů) samozřejmě se nabízí i podstatně levněji, ale to jsou již spíše vyježděné služební střepy s nájezdem od 500 tKm více. Důležité je, aby vůz měl pravidelný servis, předepsaný typ oleje (motor preferuje lehkoběžný 5W30 A1/B1) a poté se prakticky až na ten chladič klimatizace stává takřka nesmrtelným. Já osobně mám dvoulitrové Mondeo z roku 2000 s nájezdem 380 tKm a bez problému (nepočítám klasický spotřební materiál) a v roce 2005 jsem ještě přibral novou generaci, která je také výborná, ale vnitřního prostoru, masivnosti a amerického stylu první generace již bohužel nedosahuje i tak nadprůměrné auto. Doporučuji v každém případě obě auta projet, ale je třeba myslet na to že porovnáváte opravdu něco co porovnat nelze, je to asi jako v osmdesátých letech Škoda 120 l (jinak také poslední uznávané auto Škodovky) a třeba Trabant (Oktávkáři prominou)
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 04.03.2008 15:21, RE: TonyK
anonym posted by:
Problém bude někde mezi volantem a sedadlem.....Já třeba například zajedu s průměrem 80km/h (pal.poč hodnota na jedničce)bez jakéhokoli smyku na mokru z Jablunkova do Jeseníku s O1,(3roky na půjčovně,6let jako taxi,najeto 620tkm),v běžném provozu..a to auto ještě nikdo nikdy nenaboural,kapota a náraznik včetně masky,které vyblednul znak je tak otřískaná od kamenů,že si už někteří lide myslí,že je to tam schválně....Ps:1.6 100koní,klima,světla už nesvítily,tak jsem je rozebral,vyčistil,dal silněj...
Neopisujte slogany. To zaprvé. A za druhé - já zatím vždy své auto ukočíroval, nikdy jsem neboural a problém nemám ani s Mondeem, ani s Octavií, takže ten slogan je mimo.

Nicméně vlastnosti Octavie nejsou mým výmyslem - přečtěte si více recenzí, nejsem v tom názoru osamocený. Jezdci rallye o Octavii svého času říkali, že to je jediné auto s motorem vpředu a pohonem předních kol, které je přetáčivé. Znám lidi, kteří se už s Octávií párkrát zatočili, ale znám lidi, kteří naopak mají jízdní vlastnosti Octavie rádi - rádi totiž projíždějí zatáčku dveřmi napřed.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 04.03.2008 15:38, RE: TonyK
anonym posted by:
S tím spotřebákem sem se asi vyjádřil nepřesně. Samo že k autům mám vztah(hlavně ke svému :o)) Chtěl sem tím říct že se někteří podivují že se na O I pokazí např. stahovaní oken.Ten co se diví tvrdí že na jeho XXX se nikdy nic takového nestalo a tudíž má The best car.Ale např. je svobodný a nemá děti (a ty jsou opravdu zatěžkávající zkouškou pro kažou automobilku). Dojíždím denně 88km do a 88km z práce(hlavně neřešte proč a proč chcu jako další benzín). Do práce jedu furt kilo,kilodeset z práce ...
Aha, takže jak jste psal, že musím jezdit jako prase, tak to prase jste Vy. Podle sebe soudím tebe. Doufám, že se s Vámi na silnici nepotkám.

Patrně jste hodně najezdil, takže neptříte do té kategorie, o které jsem psal - normální řidič, který zvyklý na chování běžného vozu bude zaskočen chováním Octavie.

Mimochodem - ten podvozek je z Golfu, A3 není přece jen totéž.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 04.03.2008 16:52, ND
Vždycky mě pobaví uvedené náhradní díly. Jen kotouč, výfuk a spojková sada má význam, ostatní díly jsou tam na prd. Chci většinou s autem jezdit a ne zrušit mu předek, abych následně ušetřil na ND. Velmi často se to tady takto objevuje: světlu, blatník, kapota, zrcátko -naprosto k ničemu!!
Dejte sem díly, jako jsou: destičky, pakny, kotouče, výfuk, filtry, rozvody, tlumiče, ramena, silentbloky a ostatní věci, které u nás podléhají opotřebení a s blatníkama a světlama běžte k šípku nebo je alespoň bodově nesrovnávejte.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 04.03.2008 17:51, : TonyK
Kolodмj posted by:
Aha, takže jak jste psal, že musím jezdit jako prase, tak to prase jste Vy. Podle sebe soudím tebe. Doufám, že se s Vámi na silnici nepotkám.

Patrně jste hodně najezdil, takže neptříte do té kategorie, o které jsem psal - normální řidič, který zvyklý na chování běžného vozu bude zaskočen chováním Octavie.

Mimochodem - ten podvozek je z Golfu, A3 není přece jen totéž.
Já sem o vašem stylu ježdění nenapsal ani písmenko,je to tady takové nepřehledné,asi ste si mě spletl.Nevím jak se tady zaregistrovat abych měl svůj nick.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 05.03.2008 10:47, RE: ND
David V posted by:
Vždycky mě pobaví uvedené náhradní díly. Jen kotouč, výfuk a spojková sada má význam, ostatní díly jsou tam na prd. Chci většinou s autem jezdit a ne zrušit mu předek, abych následně ušetřil na ND. Velmi často se to tady takto objevuje: světlu, blatník, kapota, zrcátko -naprosto k ničemu!!
Dejte sem díly, jako jsou: destičky, pakny, kotouče, výfuk, filtry, rozvody, tlumiče, ramena, silentbloky a ostatní věci, které u nás podléhají opotřebení a s blatníkama a světlama běžte k šípku nebo je alespo...
OK...jdeme na to Mondeo 1,8 proti Octavia 1,6 oba benzín
brzdový kotouč ATE přední - Mondeo 1100,- / Octavia 1208,-
brzdové destičky ATE se signalizací - Mondeo 1574,- / Octavia 1535,-
tlumič přední Bilstein - Mondeo 2440,- / Octavia 2168,-
olejový filtr Mahle - Mondeo 168,- / Octavia 208,-
vzduchový filtr bez uhlíku Mahle - Mondeo 311,- / Octavia 328,-
katalyzátor Bosal - Mondeo 8513,- / Octavia 10060,-
kompresor klimatizace Valeo - Mondeo 15951,- ) Octavia 17204,-
Je to jen takový průřez dílů od stejných výrobců se stejnými parametry z webových stránek prodejce APM.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 06.03.2008 09:13, RE: ND
anonym posted by:
OK...jdeme na to Mondeo 1,8 proti Octavia 1,6 oba benzín
brzdový kotouč ATE přední - Mondeo 1100,- / Octavia 1208,-
brzdové destičky ATE se signalizací - Mondeo 1574,- / Octavia 1535,-
tlumič přední Bilstein - Mondeo 2440,- / Octavia 2168,-
olejový filtr Mahle - Mondeo 168,- / Octavia 208,-
vzduchový filtr bez uhlíku Mahle - Mondeo 311,- / Octavia 328,-
katalyzátor Bosal - Mondeo 8513,- / Octavia 10060,-
kompresor klimatizace Valeo - Mondeo 15951,- ) Octavia 17204,-
Je to jen takový průřez dílů...
Právě a jsme u toho - vítězí opět Mondeo a ne Oktávka - na to jsem chtěl poukázat, takže žádný 3-2, ale 4-1 v prospěch Mondea.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 06.03.2008 11:25, Pokud je otázka položena
je lepší Octavia nebo Mondeo v benzínu, tak odpověď je jasná - Mondeo je opravdu lepší i když se tyto vozy porovnávat prostě nedají. Benzínové motory Fordu ať už Zetec E v původní generaci nebo Duratec v novější vždycky byly na samé špičce. Jízdní vlastnosti jsou naprosto neporovnatelné, komfort také. Je třeba myslet, že Mondeo je auto vyšší střední třídy a takto bylo vyvíjeno od samého začátku, zatímco Octavia je karoserie narostlá na platformě Golfu tzn. auta malé třídy a podle toho ten paskvil také dopadl. Nestabilní, v benzínu neatraktivní (původní TDi to aspoň dohánělo spotřebou a spolehlivostí agregátu), ztísněné a finanančně předražené a často s minimální výbavou ( v základu s jedním airbagem, kličky na okna, bez klimy a ABS). Nechci opravdu hanit tato auta, ale Škoda se u nás chová jako v rozvojové zemi (i když tam jsou na tom lépe, protože tam se chce Škodovka prosadit a tak i nová auta jsou tam o dost levnější než u nás).
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 06.03.2008 12:10, RE: : TonyK
anonym posted by:
Já sem o vašem stylu ježdění nenapsal ani písmenko,je to tady takové nepřehledné,asi ste si mě spletl.Nevím jak se tady zaregistrovat abych měl svůj nick.
Když se otevře okýnko pro reakci, je tam vpravo nahoře možnost Přihásit/Zaregistrovat. Je to hned.

Zkušenému řidiči může tohle chování vyhovovat, znám lidi, kterým se líbí, jak snadno se dá ten smyk udržet pod kontrolou. Ale velká většina tyhle zkušenosti a ambice nemá, při prvním náznaku smyku sundají nohu z plynu a jsou v hodinách ani neví jak.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Saturday 08.03.2008 18:25, RE: Mondeo x Škoda ...
anonym posted by:
Vážený tazateli:Ford je vhodné koupit jako nový,bude sloužit do 100tkm,někomu jen80,jinému třeba 140tkm,záleží na způsobu použití.Ale pane tazateli chcete-li koupit ojetinu a s ní, i problémy které přicházeji budete si nadávat do blbcu.....Ford bude vždy podřadné auto(podívejte se na klíče od Forda),a můžou si to tu chválit jak chtejí,dělají to z levných materiálu,až hrůza........Diesely jsou úplně na hovno,benzin žere,když to lechtáte ,jezdite za 8,když ne,tak 10,město 14l,drahá havarijní pojis...
Mám Monedeo 2.0 benzín 11/2001, najeto 180000 km. Klíček - není problém, spotřeba 8,5 a to jezdím 80% město, chladič klimy původní, převodovka nechrastí a s tou škodováckou plně srovnatelná - přesná, alternátor, tlumiče - původní, parkuju každý den ve městě a opět žádný problém, drobné chybičky se najdou, ale to je u všech aut a výbava proti srovnatelné oktávce 1,6 v benzínu nesrovnatelná (benzín u Oktávky se nekupoval do firem a proto je ve většině případů v základu bez klimy a dalších vymožeností). Neplácejte nesmysly, pokud tomu nerozumíte a nesrovnávejte Focus a Mondeo.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 25.03.2008 07:52, RE: mondeo
anonym posted by:
Asi bych koupil mondeo!Octavie je zastaralá i starej Peugeot 405 má lepší jízdní vlastnosti!!!
Já se pořád koukal po Focusech a měl jsem o nich vyčteno snad včechno. O oktávce či mondeu jsem neuvažoval vůbec, a to do té doby než jsem se v Mondeu jen tak z hecu svezl......od té doby jsem ztracený a musím říct, že toto je opravdu výborné vozítko a je úplně jinde než oktávka.
respond
  1 ... 6 7 8


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, all rights reserved.