0
back
 

diskuze k tématu: Jakou spolehlivou ojetinu?

category of topic classification: poradna, jaké auto koupit, servisní náklady, technické dotazy, česká vozidla, japonská vozidla, francouzská vozidla
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 23.03.2007 11:47, Prasata
Blbcu v octaviich a passatech je nejvic asi proto, ze to je u nas absolutne nejrozsirenejsi auto, a hlvne jako sluebni je u nas nejpoutivanejsi. Ono taky tezko nekdo bude delal stejne vylomeniny ve sluzevnim cliu kdzy to tolik nejede a kazdy by se mu smal kdyz by se lepil na paty octavie, ale octavia a passat TDI jedou docela svizne, maji dobr epruzne zrychleni, takze se casto tlaci a ukazuji jak jim to jeste v kopci ze 130 zrychli
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 23.03.2007 11:48, sluzebaky koncernu VW
David_Logins posted by:
Ne, ten ne...Mufik (spoluzak s jazykovky...:))
Ja si myslim ze to je jenom zaujatost proti koncernovejm vozum. Kazdej kdo vidi cernou A6 slinta, a touzi po ni a panove kecali byste kdyby ne. S vaší almerou se muzete pretahovat se sousedem, kterej ma octavii nebo staryho golfa a soutezit kdo je lepsi. Vy ho budete stirat motorem, on v pripade golfa4 bezpecnosti a komfortem odhlucneni, v pripade TDi Octavie kufrem a spotrebou....ja sem zastance VW, asi jako 80procent lidi u nas, ale proti japoncum kuprikladu nic moc nemam...horsi je korea
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 23.03.2007 11:48, RE: pre Davida
David_Logins posted by:
Ne, ten ne...Mufik (spoluzak s jazykovky...:))
Jo jo s Davidem Loginsem se zname z jazykovky
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 23.03.2007 11:58, RE: pre Davida
mufik.martin posted by:
Jo jo s Davidem Loginsem se zname z jazykovky
Spolehlivost se vyplati jenom u ojetiny a pro toho, kdo chce mit auto dele. Rodice to resi tak, ze splati leasing a auto kopnou do riti, maj na akontaci a dal splaci stejne jako predtim. Za 4.500.-/mesicne vlastne porad novy auto a o nic se nestaras...zadna pojistka, pojisteni proti kradezi, vsechno v cene....zaruka..pohoda.....za 4 roky je najeto asi 60.000.- a jeste to vykoupej za 190.000.- takze akontace super..
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 23.03.2007 12:01, RE: pre Davida
David_Logins posted by:
Spolehlivost se vyplati jenom u ojetiny a pro toho, kdo chce mit auto dele. Rodice to resi tak, ze splati leasing a auto kopnou do riti, maj na akontaci a dal splaci stejne jako predtim. Za 4.500.-/mesicne vlastne porad novy auto a o nic se nestaras...zadna pojistka, pojisteni proti kradezi, vsechno v cene....zaruka..pohoda.....za 4 roky je najeto asi 60.000.- a jeste to vykoupej za 190.000.- takze akontace super..
Pokud to ještě stihnou, nemusí měnit ani peumatiky (okolo těch 60.000km je stejnak hodně)....prakticky do auta nevrazí ani korunu....otázka co chudák budoucí majitel. Zajímalo by mne, jestli pře prodejem schválně vymetají kanály a díry v silnici, aby auto co nejvíc zhuntovali:)
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 23.03.2007 12:02, RE: pre Davida
Jerab posted by:
Pokud to ještě stihnou, nemusí měnit ani peumatiky (okolo těch 60.000km je stejnak hodně)....prakticky do auta nevrazí ani korunu....otázka co chudák budoucí majitel. Zajímalo by mne, jestli pře prodejem schválně vymetají kanály a díry v silnici, aby auto co nejvíc zhuntovali:)
Ne, tak to auto bylo krasny, v pohode
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 23.03.2007 12:18, Ale jo
pitrs posted by:
No to co napsal Driver, to byl teda šplecht. To můžu klidně napsat, že když si kdokoliv koupí nový, třeba větší, silnější, modernější vůz, kterékoliv značky, tak se bude chovat úplně stejně jako píše Driver o majitelích Fabií, Octavií a Superbů.
Trochu se nad tím zamysli, není to třeba jen nanávist ke značce Škoda? Nebo nebude to asi tím, že škodovek je u nás mnohonásobně víc než automobilů jiných značek? Tudíž asi to riziko, že tě škodovka nějak prasácky předjede bude asi několikanásobně vyšší.
Při přečtení nadpisu jsem si hned zatipoval a trefil jsem se do prvních dvou Nissan a Octavia. Co se týče Nissanu, přesně tento typ si koupil na začátek podnikání náš hospodský jako ojetinu. Jezdil skutečně cestou necestou, choval se k tomu s vědomím, že to jen na začátek a po roce si koupí něco lepšího a nového. A ejhle! I když se "vypracoval" (manželce koupil novou Lagunu, sám má ještě dodávku) s Nissanem se loučil po neuvěřitelných šesti letech náročné služby. Nové je opět Nissan.
Octávka tady byla několikrát proprána a nebudu nosit vodu do moře. S kvalitou pozinku, robustností karosérie plně souhlasím. Kdysi jsem se ptal: Viděl někdo už rezavou Octávku??? Ptát se můžu i teď po 11 letech ve výrobě. Ovšem se vším, co pan Vaculík napsal o řidičích Oktávek, nesouhlasím. Navíc mě docela namíchla hodně ironická recenze na MB mířená proti Oktávkářům. Sám mám "elegantní Oktáfku kombajn f ropě a na hlínách" (takhle nějak se ti antiškodovkářští bejčci vyjadřují, né?). Ale toto není auto vybrané srdcem, ale čistě účelově a takto se k němu chovám. Nemyju to, údržba až když musím, doveze mě a mou rodinu z místa A do místa B s dobrou spotřebou i pohodlím. S tím prasáctvím to bude spíš tak, jak to napsal PITRS. Často jezdím se svými dětmi a od minulého týdne hrajeme hru: jedu předpisově, poklidně, ale ne úplně jako slimák. Auta, která mě strouhnou přes plnou, ve městě, zkrátka jakkoli zaprasí nahlásím dětem a oni udělají čárku k příslušné značce a typu. Budeme hrát aspoň 3 měsíce a pak zveřejním výsledky. Prozatím uvádím pořadí a počet "prásáků":
1. Renault Laguna 5x
2.. Opel Kadet a Ascona 3x
3. Dodávky všech typů 3x
4.-11. Fábia, Octávia, Felícia, Fiat Tipo, Honda Acord, Wartburg, MB (ani jsem neviděl označení, když mě bral tak 150km/h v obci...), R 19 všichni 1x
Ten šťastný výraz mladíka ve starém Kadetu, když předjížděl (sice docela dlouho, ale já mu to nijak nestěžoval) moje 96kW TDi, byl nezapomenutelný. Myslím, že se udělal hned za první zatáčkou. Zda se ověří zase moje hypotéza, že předjetím Oktávky se zvyšuje sebevědomí řidičů jiných vozů (protože Oktávka pro ně je velký soupeř), vám doložím výše popsanou statistikou za ty tři měsíce. Zatím zdravím koncerňáky i antikoncerňáky.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 23.03.2007 12:54, RE: pre Davida
David_Logins posted by:
Spolehlivost se vyplati jenom u ojetiny a pro toho, kdo chce mit auto dele. Rodice to resi tak, ze splati leasing a auto kopnou do riti, maj na akontaci a dal splaci stejne jako predtim. Za 4.500.-/mesicne vlastne porad novy auto a o nic se nestaras...zadna pojistka, pojisteni proti kradezi, vsechno v cene....zaruka..pohoda.....za 4 roky je najeto asi 60.000.- a jeste to vykoupej za 190.000.- takze akontace super..
Myslím si, že spolehlivost se vyplatí i u nového vozu. Na co Ti bude stroj, který stejně nemůžeš používat, byť ho zadarmo v záruce opraví. Stojí Tě to čas a vyřizování, popřípadě handrkování, pokud není přístup dealera profesionální. Soukromé nové auto? Proč ne, ale jedině za hotové, takové, jaké chci a ne na jaké mám. Leasing na auta pro soukromé účely s víkendovým ročním nájezdem 15 kkm já osobně považuji za vyhazování peněz. Ekonomicky nemůže nové auto nikdy konkurovat ojetému stejné kategorie (pokud nejsem lama a nekoupím hujdu) a tím méně na leasing. Navíc říkat mám auto na leasing není tak úplně pravda, neboť do splacení Ti auto stejně pane neříká nebo je snad v techničáku Tvoje jméno?
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 23.03.2007 12:55, RE: Ale jo
Ryšár posted by:
Při přečtení nadpisu jsem si hned zatipoval a trefil jsem se do prvních dvou Nissan a Octavia. Co se týče Nissanu, přesně tento typ si koupil na začátek podnikání náš hospodský jako ojetinu. Jezdil skutečně cestou necestou, choval se k tomu s vědomím, že to jen na začátek a po roce si koupí něco lepšího a nového. A ejhle! I když se "vypracoval" (manželce koupil novou Lagunu, sám má ještě dodávku) s Nissanem se loučil po neuvěřitelných šesti letech náročné služby. Nové je opět Nissan.
Octávka...
on je taky rozdíl v čem člověk jede.
Když jedu služební fábií tak se na mě octavky lepí jedna za druhou a každý řidič s felícií mi chce dokázat jak mu to jede, ale když mám octavku (jezdím stejně rychle jako s fábií), tak už mám pokoj.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 23.03.2007 12:58, RE: Autor ma pravdu
David_Logins posted by:
No jinak jeste jak pisete o tech sluzebnich vozech:) Mam jednu zalibu....vlastnim Feldu Jednou jsem prejizdej Fabii telecomu, 40kW..stacil jsem si vsimnout ze ma cerny "P" v napisu motorizace. Samozrejme me zacal pridavat, ale ne jako to delam ja, ze kdyz se na me lepi tak pridam, on pridaval v momente, co jsem jel vedle neho, coz uz je prasarna. Nic mene jsme blokovali oba pruhy v delce asi 3 km a jeli jsme vedle sebe asi 150km/h.....bylo videt ze furt neco pyskoval a gesta hrozive vyhlizejici...
Mám felicii 1.6 a většině fabií co se mě snaží machrovsky předjet se musím jen smát.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 23.03.2007 13:07, RE: Ale jo
Ryšár posted by:
Při přečtení nadpisu jsem si hned zatipoval a trefil jsem se do prvních dvou Nissan a Octavia. Co se týče Nissanu, přesně tento typ si koupil na začátek podnikání náš hospodský jako ojetinu. Jezdil skutečně cestou necestou, choval se k tomu s vědomím, že to jen na začátek a po roce si koupí něco lepšího a nového. A ejhle! I když se "vypracoval" (manželce koupil novou Lagunu, sám má ještě dodávku) s Nissanem se loučil po neuvěřitelných šesti letech náročné služby. Nové je opět Nissan.
Octávka...
Zavodeni si nechte na dalnici, ja osobne v meste jezdim 55km/h dle tachometru, a pred kazdym byt prehlednym prechodem zpomaluju min. na 40km/h. Okresky brousim podle prehlednosti 80-110km/h. Dalnice vetsinou pod 130 nejdu.¨Cestovni rychlost je okolo 140 docela OK. Vic jak vykon motoru preferuji odhlucneni, podvozek a vybavu. Myslim si ze 1.8 16V v benzinu je idealni motor. Taky protoho ho hledam do budouci astry H. Pokud by clovek chtel vykon ve vsech rezimech, mohu smele doporucit BMW 330d - to tahne skvele az do 250km/h a do 280km/h zrychluje byt neochotne, prece..:) A myslim si ze lepsi takto male auto neni...to bude v prdeli kazda octavia a kazdej seriovej japonec. V Nemecku je to nejlepe videt. V Pravo jsou starsi auta typu astra F, kadet,Feldy obcas,golf 2,3 a miniauta jedouci okolo 120km,uprostred zbytek do 140 a vlevo nad 150 porsche, BMW a Audi atd (Videl sem i Nisana abyste byli spokojeni tusim Z....sportak nejakej starej asi 2 roky maximalne..nevim neznam)....a taky jeden Cechacek v Octavii....predjizdel me, kdyz sem mel na tachometru 180km/h, dalo mu to dost prace....ale predjel, nez prisel kopec byl predemnoui
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 23.03.2007 13:10, RE: Ale jo
anon posted by:
on je taky rozdíl v čem člověk jede.
Když jedu služební fábií tak se na mě octavky lepí jedna za druhou a každý řidič s felícií mi chce dokázat jak mu to jede, ale když mám octavku (jezdím stejně rychle jako s fábií), tak už mám pokoj.
ja kdyz jedu Fabii na chalupu a to 1.2 12V a jedu sam, tak to smazim 170 a nepredjede me ani jedno auto....jinak zalezi na fabii kterou si tou 1.6 davas, mozna MPi a HTP, jinak od 1.4 16V, prez 1.4TDi a 1.9TDi by si se nechytal, ta felda 1.6 vic jak tachometrovych 180 proste neda....a uz ve 160 se klepe jak osyka
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 23.03.2007 13:13, RE: Ale jo
David_Logins posted by:
ja kdyz jedu Fabii na chalupu a to 1.2 12V a jedu sam, tak to smazim 170 a nepredjede me ani jedno auto....jinak zalezi na fabii kterou si tou 1.6 davas, mozna MPi a HTP, jinak od 1.4 16V, prez 1.4TDi a 1.9TDi by si se nechytal, ta felda 1.6 vic jak tachometrovych 180 proste neda....a uz ve 160 se klepe jak osyka
Sam mam taky jednu feldu a do 140km/h relativne OK, pak okolo 150km/h je uvnitr silenej fyzikalni kraval, vzduch, meluzina, sum, hukot od motoru a auto se fakt klepe. A to neni zadna sracka, ale posledni rocnik 2001, jeste s pridanou antihlukovou vystylkou na kapote...stejne hruza. Ve 160km/h se opravdu bojim. Fabia ve 160km/h je OK...nejvic jsem jel asi 190km/h, to uz bylo znat ze na male auto toho je dost, ale i tak byla lepsi ve 190 nez Felicie ve 150...a to o dost...
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 23.03.2007 13:28, RE: Ale jo
David_Logins posted by:
ja kdyz jedu Fabii na chalupu a to 1.2 12V a jedu sam, tak to smazim 170 a nepredjede me ani jedno auto....jinak zalezi na fabii kterou si tou 1.6 davas, mozna MPi a HTP, jinak od 1.4 16V, prez 1.4TDi a 1.9TDi by si se nechytal, ta felda 1.6 vic jak tachometrovych 180 proste neda....a uz ve 160 se klepe jak osyka
Tomu rád věřím. Toho fenoménu jsem si všiml už dávno, pokud se dálnicí řítí Fábia a šmahem všechno předjíždí, tak je to v 95% HTP. A pak nerad jezdím po dálnici, v případě, že se neustále s někým se slabým motorem předjíždím, protože já jedu stabilně 140 a on pořád co to dá, takže po rovině a z kopce mě předjíždí a do kopce ho předjíždím já.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 23.03.2007 13:32, RE: Skok 4m
mufik.martin posted by:
Me by zajimalo jak probihal takvoy skok ze 4m? to zvedli auto jerabem i s posadkou do vysky a uvolnili lano? Nebo se auto rozjelo a skocilo z nejakeho utesu? Coz pochynuji, protoze by se asi prevazilo na cumak. Jinak Logan je orpavdu delany na vychod sveta, tazke na jeste horsi silnice nez jsou u nas v CR, takze se neni cemu divit, ze se s nim da litat v lese mezi stromy a jedine co vas eliminuje je trakce, ale auto snese hodne ran do bricha a podvozek dira sem dira tam, nezanecava zadne stopy, ...
Ja som te skok pochopil tak, že to bol skok do dĺžky 4 m a nie z výšky 4 m.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 23.03.2007 13:36, Pro Ryšára
Ryšár posted by:
Při přečtení nadpisu jsem si hned zatipoval a trefil jsem se do prvních dvou Nissan a Octavia. Co se týče Nissanu, přesně tento typ si koupil na začátek podnikání náš hospodský jako ojetinu. Jezdil skutečně cestou necestou, choval se k tomu s vědomím, že to jen na začátek a po roce si koupí něco lepšího a nového. A ejhle! I když se "vypracoval" (manželce koupil novou Lagunu, sám má ještě dodávku) s Nissanem se loučil po neuvěřitelných šesti letech náročné služby. Nové je opět Nissan.
Octávka...
ale to je logický..Laguny jsou podnikatele, kteri si mysli kdovi co nemaj - komplex menecenosti, Laguna je nejhorsi auto (podle me) stredni tridy. Kaded a stara Ascona....mlady vyhulenci, tunari a podobne, nechci nikoho urazit ale tyhle typy lidi nesnasim. Dodavky - to jsou vyjezdeny mazaci, ktery vsude a porad pospichaj, protoze je zamestnavatel honi (vetsinou jsou za to i prekvapive dobre placeny...par jich znam z minule prace, vozili nam elektroniku, fakt super lidi akorat berou rizeni jako rutinu, jsou to profici) A ten zbytek uz je na nahode, vetsinou stare zahranicni auto z 80. let si k telu nepoustim, sedi tam nejaky mlady fetak a ukazuje zbytku jak mu ta lacina popelnice frci....rikam ne vzdycky ale vetsinou. Potom uhybam kdyz vidim za sebou xenonova svetla, jsou to lidi, kteri jsou nadlidi, alespon si to mysli a pokud jim predpisove "prekazite" jsou schopni vas zastrelit a spolu s vami celou rodinu. Ja neprasim, to me musi nekdo nasrat do vysoke miry, abych neco udelal...a je to vyjimka. I tak to udelam pokudmozno bezpecne a jenom naznakem...
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 23.03.2007 13:41, RE: Ale jo
David V posted by:
Tomu rád věřím. Toho fenoménu jsem si všiml už dávno, pokud se dálnicí řítí Fábia a šmahem všechno předjíždí, tak je to v 95% HTP. A pak nerad jezdím po dálnici, v případě, že se neustále s někým se slabým motorem předjíždím, protože já jedu stabilně 140 a on pořád co to dá, takže po rovině a z kopce mě předjíždí a do kopce ho předjíždím já.
Tady se nejedná o dálnice,jet felinou od 140 výš je už ne moc příjemné ale o zrychlení na okreskách a v kopcích tam na mou 1.6 má jen fabia TDI,2.0 a možná 1.4 16v 100 p.s.,o 1.4 tdi bych se raději nezmiňoval cha.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 23.03.2007 13:46, RE: Ale jo
David V posted by:
Tomu rád věřím. Toho fenoménu jsem si všiml už dávno, pokud se dálnicí řítí Fábia a šmahem všechno předjíždí, tak je to v 95% HTP. A pak nerad jezdím po dálnici, v případě, že se neustále s někým se slabým motorem předjíždím, protože já jedu stabilně 140 a on pořád co to dá, takže po rovině a z kopce mě předjíždí a do kopce ho předjíždím já.
V kopcich to moc nespomaluje.....da se to udrzet, na strakonicky docela dobre....chce bejt v aute sam a nebyt nalozenej, pak to jde a myslim si ze nikomu nebranim ve svobodne jizde, pokud nekdo chce, tak ho pustim driv nez musi dat nohu s plynu
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 23.03.2007 13:55, zaujimave
Zaujimavy dotaz...a zaujimava odpoved. Inak celkom rad by som videl napriklad foto a nejake info jednak o redaktoroch a druhak o diskutujucich. Myslim, ze by to bolo dost zaujimave. Co sa tyka vyberu auta, tak bud chcete spolahlive auto na prevoz z bodu A do B, alebo cakate od auta trochu viac-dizajn, "sportove" vyzitie a pod. Ja ako mladas ocakavam zatial to druhe, mozno sa to na starobu zmeni, ale pochybujem. Na zaklade toho treba aj vyberat. S tymi oktavkarmi a fabiistami si dovolim suhlasit (su to predsa najrozsirenejsie firemne auta), samozrejme jazdia aj iní "xichti", dost casto sledujem vodicov a niekedy su to dobré typy....Najviac sa obavam mladych trapakov, co dali vsetky svoje peniaze za nejaku haraburdu a teraz ked nasetria sem-tam aj na benzin, predbiehaju vsetko rad-radom, hrabú na krizovatkách, chcú s vami zavodit na semafore. Vtedy sa najviac bavim, ked si pomylsim, ako sa asi tvari ked vidi, ze za nim nejdem a zbesilo nevytacam jednotku do víšin. Este mal autor pravdu s tym, ze niekto k bezporuchovemu auto prijde ako prtasa k zitu a ani o tom nevie, to je zakon schvalnosti.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 23.03.2007 14:10, RE: Ale jo
Dave_Logins posted by:
V kopcich to moc nespomaluje.....da se to udrzet, na strakonicky docela dobre....chce bejt v aute sam a nebyt nalozenej, pak to jde a myslim si ze nikomu nebranim ve svobodne jizde, pokud nekdo chce, tak ho pustim driv nez musi dat nohu s plynu
Na silnicích jezdí spousta bláznů, to je pravda, ale na druhou stranu je fakt, že lidi ve slabších autech strašně rozčiluje, když je někdo brutálně jistě předjede a oni na to nestačí. Já si v žádném případě nepotřebuji nic dokazovat (z toho jsem už vyrostl, navíc bych častěji vyhrál, než prohrál), ale je pravda, že nejezdím úplně podle předpisů. Může mě, ale prcek vzít, když předjedu někoho ve městě a on na mě začne blikat, troubit a ukazovat prostředníčkem, že jsem jednička Jestliže nikoho neohrozím, tak jedu holt rychleji, když mě chytnou, tak zaplatím. Dneska jsem jel z Pardubic na Vysoké Mýto a ihned za kopcem stál porouchaný kamion. Myslíte, že ten starší řidič profesionál dal na kopec aspoň trojúhelník? Z okénka jsem na něj hulákal, že je debil, tak se cýtil dotčený. Doufám, že tam nikdo nezemřel, pitomců je stále víc. Věřím, že zrovna tenhle profík by se strašně rozčiloval, že jsem ho předjel na 50tce.
respond
  1 2 3 ... 5


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, all rights reserved.