0
back
 

diskuze k tématu: Jaké kombi do 220 tis. Kč a stáří šesti let?

category of topic classification: poradna, jaké auto koupit, servisní náklady, česká vozidla, francouzská vozidla, francouzská vozidla, francouzská vozidla
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 14.02.2008 17:24, RE: Vyber vozu ...
anonym posted by:
Hodně japončíkářů znám, většinou mladý socky, který za pár peněz seženou rychlý auto.....fajn, my pracující v manažerské sféře kupujeme tak 2-3 roky stará BMW řady 3, většinou 325-330i a stejně jim ujedeme.....:o)
oooo vy manažeři hmm takoví ti rádobi manažeři vid'.. Vždyt vi čecháčkové nevíte co je to manažer!!! Vozíte si zadky v MB nebo BMW a myslíte si jak super značku máte... Já jsem teda taky socka protože jsem ted vyměnil BMW za Lexuse..A víš proč? Protože to BMW bylo fakt jen předraženej krám co nic nevydržel. Asi jsem divnej manažer co se vozí v Japonském voze. A nepatřím mezi lidi co dělí ostatní na ty co se vozí ve FR, JP DE autech to mi přijde dost směšné a povrchní..Pokud je určitý model nebo značka prostě špatná tak to řeknu na rovinu a ne podle toho jestli je to evropské či asijské. Nezajímá mě značka či nějaká bývalá prestiž ale aktuální kvalita !!!
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 14.02.2008 17:32, RE: Mondeo
Vepř posted by:
Vysoká ceny váhy vzduchu pro TDI jsou minulostí. Já ji měnil minulej měsíc (po 138000 km, 1,9 TDI 81 KW) a stála 2200 a výměna trvala 10 minut. Byla to cena pro každýho normálního smrtelníka. Když se píše o koncernovým autě, tak je to vždycky uváděno, jako obrovská nevýhoda motoru TDI. Přitom kdejaká chujovina stojí na autě mnohem víc a mění se mnohem častěji, ale v recenzích se o ní nedozvíte. Prostě váha vzduchu už dnes není problém. PS: dofuám, že se tady začne probírat kvalita TDI traktoru. ...
Váhy vzduchu na TDI jsou častěji točeným artiklem a cena klesá. U těch benzínů jsou jiné a cena tak příznivě nevychází. Proto jsem psal, co to bylo za motory (VW 1.6 x Ford 1.8). Podobně to je u oprav dieslů - první TDCi se kazily, často a draze se opravovaly a teď jsou to snad nejlevněji opravitelné diesly vůbec. Ford je nízkou cenou náhradních dílů známý a co jsem byl nucen kupovat (nebylo toho moc), to drahé nebylo.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 14.02.2008 17:34, RE: Automechanik
anonym posted by:
Nehledě na odporný design těch japonců, mizernou bezpecnost, spatne odhlučneni, nekvalitni materialy a slicovani, spatne diesly, korodujici plechy, malo ucinne svetlomety a nulovou reprezentativni hodnotu.....Dobry jsou az ty Mazdy 6 a Avensis posledni generace, to uz jsou hezka auta (ikdyz u te mazdy je sileny nepomer mezi interierem a exterierem, intos je bida na druhou....)
slícování a kvalita materiálu a tím myslím odolnost materiálů byla mnohem lepší než u golfů to se na mě nezlob kamaráde..rezivějící plechy jsou jen u nekterých modelů protože 99% modelů ma pozink.A ruku na srdce jak vypadal golf v roce 97 .Diesely špatné protože japonci je nevyvíjeli.Nafta je záležitostí hlavně v evropě. A benzínové morory jsou teda propracovanější než u VW. špatná bezpečnost - tenké plechy s tím souhlasím ale ne u všech modelů stejně jako odhlečnění, světla také souhlasím a však čirá optika se začala dělat zhruba ve stejném roce! Cenu dílů nemá cenu řešit z druhovýroby to vyjde cca stejně ...A dnes? Mám pocit že naftové motory už japonci umí a možná jsou i lepší!
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 14.02.2008 17:37, RE: Ceny
mufik.martin posted by:
Jeste k tem cenam, GOLF 4 me neprijde jako nejak predrazeny, kdyz se podivam na ceny Astry, Focusu tak vyjdou na temer stejne penize jako GOLF. 307 je trosku vyse posazena, ale asi to je tim, ze se zacala vyrabet pozdeji.
předražený to je relativní..Vzhledem ke kvalitě mi to ale přijde, že jo. Např. předražené přijde BMW 3 raději volím Lexus 220 nebo 250 nejen že je to kvalitněji zpracované ale i líp vyxbavené...
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 14.02.2008 19:59, RE: Automechanik
anonym posted by:
Nehledě na odporný design těch japonců, mizernou bezpecnost, spatne odhlučneni, nekvalitni materialy a slicovani, spatne diesly, korodujici plechy, malo ucinne svetlomety a nulovou reprezentativni hodnotu.....Dobry jsou az ty Mazdy 6 a Avensis posledni generace, to uz jsou hezka auta (ikdyz u te mazdy je sileny nepomer mezi interierem a exterierem, intos je bida na druhou....)
öbzvast ten lexus nebo avensis maji nulovou representativni hodnotu. Mezi pasaky se ovsem lib ujme 10 let starej bavorak. Jinak co se tyce bezpecnosti, od pulky 90ch let jsou na tom japonska auta lib nez evropska konkurence ve stejne tride. Vyjimkou je lidova sracka jmenem Suzuki
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 15.02.2008 15:25, RE: Pane Hrdlička
anonym posted by:
já teda nevím pro mě VW group je předpotopní..kvalita zpracování??Hmm na oko ano, to s licování ok ale po 3letech v těch herkách všude něco vrže sem tam něco upadne..Prostě 3-5let nebo 100tisíc km a pak prodat protože jste nasranej! Frantíky moc nemusím ale protože v práci mám nového megana můžu říct jen to, že sedačky jsou pohodlné, mají dobré boční vedení, auto se teda nenaklání jako starší frantíci..Co mě vadí je mizerné řazení (z 3 na 4), měkčenné plasty které se loupají stejně jako u BMW E4...
Dovolím si oponovat, stále ještě provozuji VW Vento 1.9D, rok 1994, najeto 280.000 km a v interiéru ani vrznutí.... Měl jsem možnost jet Citroenem Picasso a to vrzání v interiéru mi šlo pěkně na nervy...
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 23.06.2008 18:54,
Dávejte si pozor na firmu KSH Profit v Brně !!!. Koupil jsem od nich auto a až když jsem je přebíral, zjistil jsem, že originální klíček je od jiného auta. Bohužel jsem jim uvěřil, že jde o omyl a že se vše vyřeší. Klíček dodnes nemám a situaci musím řešit na svoje náklady.
respond
1 2 3 4


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, all rights reserved.