0
back
 

diskuze k tématu: Škoda Felicia 1,3 MPi

category of topic classification: česká vozidla
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 30.04.2007 00:06, filcka
Pěkný český autíčko, dodnes jí mám a slouží skvěle.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 30.04.2007 06:12, recenze
Vtipná a čtivá recenze, zvlášť ta zmíňka o tlumičích...
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 30.04.2007 06:57, "za málo peněz hodně muziky" ???
To je trochu úchylný závěr, obzvlášť u Felicií, které se prodávají v bazarech nekřesťansky dráž, než je jejich skutečná hodnota!
Spíš bych to formuloval jako "Za balík peněz venkovská kutálka"
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 30.04.2007 07:43, Felda
Felda byla lídrem trhu v roce okolo 2000? Já myslel, že se dobře prodávala jen do faceliftu a pak, že už to moc slavné nebylo, hlavně v 99 nastoupila Fabia a feldy už se moc neprodávaly ne? Jinak když to bylo auto firemní a pro nájezd cca 40 tis km ročně bych asi Feldu nebral, ani posilovač řízení, airbagy, abs. Zajímalo by mě, kolik stála tehdy nová felda. Jinak na když jezdilo auto do Servisu Škoda, tak se divím, že nenechal vymněit zámek, udělat zavčasu nástřik dutin a preventivní ochranu zadních dveří. S tím alarmem to je škoda, jinak na tolik km není závad moc, hlavně pokud jde o díly na feldu, tak jsou opravdu levné a auto je technicky jednoduché a snadno opravitelné
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 30.04.2007 08:00, RE: Felda
mufik.martin posted by:
Felda byla lídrem trhu v roce okolo 2000? Já myslel, že se dobře prodávala jen do faceliftu a pak, že už to moc slavné nebylo, hlavně v 99 nastoupila Fabia a feldy už se moc neprodávaly ne? Jinak když to bylo auto firemní a pro nájezd cca 40 tis km ročně bych asi Feldu nebral, ani posilovač řízení, airbagy, abs. Zajímalo by mě, kolik stála tehdy nová felda. Jinak na když jezdilo auto do Servisu Škoda, tak se divím, že nenechal vymněit zámek, udělat zavčasu nástřik dutin a preventivní ochranu zad...
No tatík má 1.3 MPI r.v.99 combíka s klimou v LPG ) Dnes najeto 420000 km !!! - je v tom druhý motor, spotřebu má kolem 9l LPG - nedávno jsem v tom jel a dost jsem se zděsil - z venku to auto vypadá celkem solidně, ale co se týče mech. dílů tak je to na rozsyp - řadící páka to je jak losovat rychlosti - kulisa úplně v prdeli, ale kupodivu jsem vždy zařadil přesně co jsem chtěl - motor - LENOCH, LENOCH, LENOCH - předjet kamion tak to chce už kurva dobrou přípravu a pořádně dlouhou rovinku - po zkušenostech s první feldou co měl (ta šla do světa po 240t km - na salónu měla 120t km byla bouraná přes střechu - na salónu "NEBOURANÉ" ) tak ji určitě prodejce škodovky umě stočí na 180t a nějaký důchodce to do smrti dojezdí.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 30.04.2007 08:43, Zajímavé příhody
To co popisuje autor mně přivádí na myšlenku, že měl asi smůlu. Mně se s Formanem nikdy nic podobného nestalo. Jenom elektriku kolem centrálu a alarmu můžu potvrdit, že je nějak blbě řešená. Ve formanovi rezaví plošné spoje.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 30.04.2007 08:52, RE: Felda
PetrX posted by:
No tatík má 1.3 MPI r.v.99 combíka s klimou v LPG ) Dnes najeto 420000 km !!! - je v tom druhý motor, spotřebu má kolem 9l LPG - nedávno jsem v tom jel a dost jsem se zděsil - z venku to auto vypadá celkem solidně, ale co se týče mech. dílů tak je to na rozsyp - řadící páka to je jak losovat rychlosti - kulisa úplně v prdeli, ale kupodivu jsem vždy zařadil přesně co jsem chtěl - motor - LENOCH, LENOCH, LENOCH - předjet kamion tak to chce už kurva dobrou přípravu a pořádně dlouhou rovinku - po...
Recenze docela dobrá a celkem i pravdivá (až na pár drobností). Pravda je taková, že se jedná o velmi jednoduché a celkem odolné auto, ale kdo má trochu motoristického ducha, tak určitě při výběru ojetiny sáhne jinam. Tyto vozy si i jako ojeté drží nesmyslně vysokou cenu, takže to jenom nahrává tomu sáhnout po jiné značce, stejný rok, vybavené a úplně jiné jízdní vlastnosti. Záměrně neuvádím žádnou konkurenční značku, protože by se tady zase strhla válka patriotů různých značek a to nechci.
Na závěr bych chtěl říct jenom tohle: Felicie se tady spousta lidí zastává a nedají na ně dopustit, ale v dnešní době si koupit např. Feldu z roku 2000, za cenu kolem 90 000,-Kč, která v základu nemá ABS,2xairbag, stavitelný volant a sedačky mi přijde fakt pitomost. O jízdních vlastnostech se nebudeme bavit, protože Felicia je prostě krumpl! Pokud se tady zase objeví nějaký chytrák, který mi zase bude psát, jak se mu jezdí dobře s Feldou a že nemám pravdu, tak ať se nejdřív sveze v jiném autě, ono proti 120ce je Felcka fakt dobrá, ale jinak ne.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 30.04.2007 09:01, ..
Taky ji mame doma 170 000 najeto a souhlas s recenzi. Za tu cenu a cenu servisu..
Prosim ale o radu, posledni dobou zlobi motor pri startovani a nez se zahreje, tzn asi 5-10 minut po startu, pak uz bezi jako hodinky, ale do te doby ma nepravidelny chod a pri rozjezdu ma tendence chcipnout. Nejvic to dela v zime nebo studenem pocasi. Jako kdyby se tam nekde orosily kontaky..bohuzel v servisu nemohou prijit cim by to mohlo byt a bud je chyba v servisu a nebo tam je sotek :)
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 30.04.2007 09:06, RE: Felda
Šakal posted by:
Recenze docela dobrá a celkem i pravdivá (až na pár drobností). Pravda je taková, že se jedná o velmi jednoduché a celkem odolné auto, ale kdo má trochu motoristického ducha, tak určitě při výběru ojetiny sáhne jinam. Tyto vozy si i jako ojeté drží nesmyslně vysokou cenu, takže to jenom nahrává tomu sáhnout po jiné značce, stejný rok, vybavené a úplně jiné jízdní vlastnosti. Záměrně neuvádím žádnou konkurenční značku, protože by se tady zase strhla válka patriotů různých značek a to nechci.
N...
Asi takhle - ač jsem autorem výše uvedeného článku, když jsem pořizoval auto pro manželku, zvolil jsem v podstatě za obdobnou cenu něco jiného, obdobného stáří, s ABS a airbagy, větší , pohodlnější, silnější, ovšem technicky složitější, s hůře dostupnými a dražšími náhradnímy díly. Ono je to tak skoro vždycky, všude a se vším - nic není úplně ideální a každá výhoda je vyvažovaná nějakou nevýhodou
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 30.04.2007 09:25, RE: ..
vywern posted by:
Taky ji mame doma 170 000 najeto a souhlas s recenzi. Za tu cenu a cenu servisu..
Prosim ale o radu, posledni dobou zlobi motor pri startovani a nez se zahreje, tzn asi 5-10 minut po startu, pak uz bezi jako hodinky, ale do te doby ma nepravidelny chod a pri rozjezdu ma tendence chcipnout. Nejvic to dela v zime nebo studenem pocasi. Jako kdyby se tam nekde orosily kontaky..bohuzel v servisu nemohou prijit cim by to mohlo byt a bud je chyba v servisu a nebo tam je sotek :)
To mi Felicie dělala taky a signalizovalo to potřebu výměny svíček. Je pravda, že to začala dělat když se tachometr přehoupnul přes 200.000 km. Poté už jsem dával jen levné svíčky a měnil je společně s olejem.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 30.04.2007 09:43, RE: ..
Ivan posted by:
To mi Felicie dělala taky a signalizovalo to potřebu výměny svíček. Je pravda, že to začala dělat když se tachometr přehoupnul přes 200.000 km. Poté už jsem dával jen levné svíčky a měnil je společně s olejem.
svicky jsou menene a po zahrati ten motor uz bezi dobre, jen pri studenem startu blbne. otacky litaji mezi 400-900. spatne reaguje na seslapnuti plynu a kdyz motor vytocim ke 3000 a pomalu poustim spojku, tak jak zabere, hned spadnou prudce dolu a nechce se rozjet, no proste priskoky vpred a za 5 minut jako kdyby se nic nestalo a uz jede normalne.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 30.04.2007 09:53, RE: Felda
Šakal posted by:
Recenze docela dobrá a celkem i pravdivá (až na pár drobností). Pravda je taková, že se jedná o velmi jednoduché a celkem odolné auto, ale kdo má trochu motoristického ducha, tak určitě při výběru ojetiny sáhne jinam. Tyto vozy si i jako ojeté drží nesmyslně vysokou cenu, takže to jenom nahrává tomu sáhnout po jiné značce, stejný rok, vybavené a úplně jiné jízdní vlastnosti. Záměrně neuvádím žádnou konkurenční značku, protože by se tady zase strhla válka patriotů různých značek a to nechci.
N...
btw: co je to krumpl? nemyslel jste klumpr? ))
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 30.04.2007 10:51, RE: ..
vywern posted by:
svicky jsou menene a po zahrati ten motor uz bezi dobre, jen pri studenem startu blbne. otacky litaji mezi 400-900. spatne reaguje na seslapnuti plynu a kdyz motor vytocim ke 3000 a pomalu poustim spojku, tak jak zabere, hned spadnou prudce dolu a nechce se rozjet, no proste priskoky vpred a za 5 minut jako kdyby se nic nestalo a uz jede normalne.
lambda sonda
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 30.04.2007 10:58, RE: ..
vywern posted by:
Taky ji mame doma 170 000 najeto a souhlas s recenzi. Za tu cenu a cenu servisu..
Prosim ale o radu, posledni dobou zlobi motor pri startovani a nez se zahreje, tzn asi 5-10 minut po startu, pak uz bezi jako hodinky, ale do te doby ma nepravidelny chod a pri rozjezdu ma tendence chcipnout. Nejvic to dela v zime nebo studenem pocasi. Jako kdyby se tam nekde orosily kontaky..bohuzel v servisu nemohou prijit cim by to mohlo byt a bud je chyba v servisu a nebo tam je sotek :)
Sice máme 1,6, ale tohle nám dělala taky, mechanik strašil s výměnou škrtící klapky, nakonec nám jinej mechanik poradil kupovat jinej benzín, kterej údajně čistí(nebudu dělat reklamu) a auto občas pořádně protáhnout na plnej plyn. Po 2 měsících to zmizelo
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 30.04.2007 11:08, FELDA
recenze pěkná, až na některé ty závěry. faceliftovanej favorit je dnes jako ojetina předraženej šrot.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 30.04.2007 11:43, RE: filcka
kwitecko posted by:
Pěkný český autíčko, dodnes jí mám a slouží skvěle.
Nase rodinne auto je tiez Felacia 1.3 r.v.1996 a momentalne ma natocenych nieco blizko 200.000 km. Auto vyzera celkom dobre, samozrejme po nejakych drobnych vymenach suciastok. Na to, ze 4 roky sluzilo 1 rodinnemu prislusnikovi ako tank, tak musim vzdat hold ze to vobec vydrzalo. Touto cestou by som chcel poprosit ci sa niekto nahodou nestretol so zavadou typu: ked auto bezi na volnobeh tak z motora sa siri zvuk ako ked date za hrst srobov do pracky za zapnete ju. Zaujimave je, ze pri vytlacenej spojke zvuk prestane. Menilo sa aj spojkove lozisko aj lamela ale stale to pocut. Bol by som rad keby ste mi niekto vedeli poradit pretoze technici na to nevedia prist... Ale celkovo by som dal tomuto autu znamku NEZNICITELNY. Dakujem.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 30.04.2007 11:54, RE: Felda
mufik.martin posted by:
Felda byla lídrem trhu v roce okolo 2000? Já myslel, že se dobře prodávala jen do faceliftu a pak, že už to moc slavné nebylo, hlavně v 99 nastoupila Fabia a feldy už se moc neprodávaly ne? Jinak když to bylo auto firemní a pro nájezd cca 40 tis km ročně bych asi Feldu nebral, ani posilovač řízení, airbagy, abs. Zajímalo by mě, kolik stála tehdy nová felda. Jinak na když jezdilo auto do Servisu Škoda, tak se divím, že nenechal vymněit zámek, udělat zavčasu nástřik dutin a preventivní ochranu zad...
Nemáš pravdu Martin, felicia bola aj po nástupe fabie najpredávanejším autom v Čechách a keby jej nešliapla na krk emisná norma euro3 tak by sa určite predávala ešte pekných pár rokov. Inak celkom dobrá, a po dlhom čase aj obsiahla recenzia.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 30.04.2007 12:42, RE: Felda
Šakal posted by:
Recenze docela dobrá a celkem i pravdivá (až na pár drobností). Pravda je taková, že se jedná o velmi jednoduché a celkem odolné auto, ale kdo má trochu motoristického ducha, tak určitě při výběru ojetiny sáhne jinam. Tyto vozy si i jako ojeté drží nesmyslně vysokou cenu, takže to jenom nahrává tomu sáhnout po jiné značce, stejný rok, vybavené a úplně jiné jízdní vlastnosti. Záměrně neuvádím žádnou konkurenční značku, protože by se tady zase strhla válka patriotů různých značek a to nechci.
N...
Souhlas se Šakalem, felda byla "skoro" auto ve své době, dneska jsou nároky valné většiny řidičů někde jinde, než se dřít s autem bez posilovače s tristním rejdem a pod. Ve své době to u nás bylo podobné - máma feldu, táta feldu (obě 1,3 50 kW, krátké, já se zmohl na ojetou dlouhou v naftě, s centrálem, ABS a mlhovkama (a dalšíma kravinama, na které si už nevzpomenu) - myslel jsem si, bůh ví co nemám.... Prodal jsem ji, dokud to šlo, po roce jsem k tomu přidal 20 tKč a pořídil P 406 kombi 2,0i s úpně jinou výbavou, jinými jízdními vlastnostmi, jinou bezpečností atd. Ale ať si každý pořídí, co chce, jeho boj...
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 30.04.2007 13:45, felicie?
Vcera jsem byl v praze koupit primeru 2 generace...Cena na spodnim okraji cili okolo 65 000. Akorat je tam klima, elektrika vsech oken, dalkac, imobilizer zkratka vse co clovek potrebuje akorat bez radia. Spodek bez koroze a malinke oderky od kaminku. Prvni majitel a 200 000 ale motorove na to kolik ma super. Hnali jsme to vcera az do ov v prumeru 160 a jezdit tim zatacky je pohadky. Tesim se az koupim lepsi obuti ale k veci. Kdyz tyhle(myslim facelift favo) auta jeste porad nekdo kupuje okolo 80 000, tak nosi drivi do lesa a nebo mu pepa z hospody rekl to ber je to super a v zivote nic neridil...Bez urazky ale nejen feldy jsou u nas hooodne predrazene...Jinak primeru jsem si koupil i kvuli zdejsim prispevatelum a asi jsme udelal dobra...
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 30.04.2007 13:46, oprava
jsem
respond
1 2 3 4


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, all rights reserved.