Friday 18.04.2008 11:25,
pán je zřejmě trochu mimo
z celého článku jsem nepochopil, zda je s autem spokojený, či ne. V jedné větě vychvaluje to, co v druhé totálně zhnaní. Osobně jsem si na Feldě odjezdil 3,5 roku. 1,9D GLX, najel jsem na ní 110 tisíc, (95tkm-205tkm). Příplatkové sedačky (made in UK) byly pohodlné, ergonomie uvnitř dobrá, místa vzadu, jak všichni víme, víc než ve Fabii, což je sice hezký, bourat bych v tom ale nechtěl - to pak ty airbagy ve Fabce oceníte myslím... Motor 1,9D paráda. 1,9 se servem samozřejmě. Žádný závodník, o tom samozřejmě žádná, ale umělo to, když člověk chtěl, jezdit pod 5l/100 km a zase že by se v tom člověk úplně bál předjíždět, to zas ne (max. na dálnici 190 dle tacho, takže možná nějakých 160-170 reál). Ve 130tkm výměna 5 kolečka v převodovce + tlumiče vpředu, 150tkm těsnění pod hlavou, 165tkm nová spojka, výfuk měněn komplet asi ve 175tkm, 180 tlumiče vzadu. Bohužel, po najetých 200 tisících se začalo sypat vše, takže šla z domu. Motoricky OK, ale vše ostatní... darmo mluvit, na 1,9D není tohle autí dimenzovaný, takže šla do bazaru s výhledovou výměnou čepů, ložisek kol, ramen řízení, opět předních tlumičů atd. Koroze po 10ti letech taky šílená. Dnes jsem šťastným majitele Ford Focuse a vrátit zpět bych se samozřejmě nechtěl. Zase taková tragédie, jak tu mnozí popisují, to ale nebyla. Na svou dobu slabší průměr, na české prostředí relativně slušný vůz za sice dost peněz, o to ale nižší jsou náklady na údržbu a opravy. Nižší střední třída to ale samozřejmě není, nevím kde na to jeden z diskutujích zde přišel... :) hezký den Honza
respond