0
back
 

diskuze k tématu: Auto do 50 tisíc pro studenta sportovce

category of topic classification: poradna, jaké auto koupit, servisní náklady, technické dotazy, česká vozidla, německá vozidla
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 01.09.2008 19:33, rada
Podle Lukase B. budu rozumbrada, ale já bych čtyřkolku (kvalitní čtyřkolku) nezavrhoval. Naopak jsem trochu pátral v paměti, ve starých katalozích a na netu, jaká rozumná a spolehlivá 4x4 by se dala za těch 50 000 pořídit. Skialpinistovi se totiž bude určitě hodit. Přijet ke sjezdovce není problém i s obyčejným autem, ale po těch moc skialpinisti nejezdí. Takže našel jsem 3 (všechno kombíky). První je Ford Mondeo 2.0 4x4 - ten je nejlevnější a s dobrou výbavou, ale bral bych ho jen jako nouzovku. Lepší je určitě Impreza 1.6 - 2.0. Má i redukční převodovku. 1.6 měl kamarád. Sice to nebyl trhač silnic, ale dokázal s tím vyjet i lehčí sjezdovku a spotřeba nebyla zas tak hrozná 7-8 litrů a bylo to velmi spolehlivé auto. Jenže s prostorem uvnitř ani v kufru to moc slavné není, pro bych jako mého favorita navrhoval VW Passat variant 2.0 syncro. Je to osvědčená konstrukce celého auta, má solidní výbavu a je v něm spousta místa. Za ty peníze hodně dobré auto. A kdyby stačil pohon jen jedné nápravy tak bych klidně šel do již zmiňované 405, nebo můžu doporučit větší 605. Jízda v ní je i dnes zážitek, opravdu! Jenom si dávej pozor aby nebyly moc prorezlé. U tak starého auta (jakéhokoliv), je důležitější celkový dobrý stav než počet kilometrů. Na to pozor!
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 01.09.2008 19:52, rada
Jen pro doplnění - 405 lze sehnat také jako čtyřkolo.
Označovaná tuším jako Mi16x4. Bohužel, je to celkem drak, sportovně laděná kára, která asi trochu papá. Nevím jak je na tom T16x4 (nevější model).
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 01.09.2008 22:33, rada
Subaru Impreza Kombi nebo Mitsubishi Lancer 1,6 Kombi 4x4, já mám Lancera 92, předokolka a 100% držák.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 02.09.2008 06:56, rada
Dobrý den,
vidím to scela jasně a jednoduše: 405 II. 1,8 benzín, normální předokolka. Jsem z hor a tudíž vím, o čem mluvím. Stačí zimní pneu, lehká noha a není problém. 4-kolky jsou zbytečně složité, ikdyž si budete jist bůhví jakou spolehlivostí, je to prostě další věc, která se může na autě kazit, musí se udržovat atd. Teď samozřejmě spoustu zastánců imprez a lancerů napíše, že je to hloupost. Ale není. 405 dle mého názoru nabídne přesně to, co pan student potřebuje. Je neskutečně spolehlivá (při dodržení všeobecně platných pravidel při koupi), její prostor pro dvoumetrového chlapa je dostačující (má jen málo konkurentů stran prostoru), otvor na lyže u sedanu je, kombi je praktické, i když poněkud nehezké. Spotřeba je přijatelná, mimo hory se dá jezdit i pod 7 litrů, v horách kolem 9. Peugeoty všeobecně nemají problémy s korozí, a model 405 je na tom nadprůměrně dobře. No prostě Peugeota 405 mohu opravdu jen a jen doporučit.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 02.09.2008 07:42, rada
do 2tisíc ojro koupíš v dojčlandu nádhernou e30 325iX. super spolehlivé auto a hlavně bezpečné!!! V německu těžko narazíš na tak zkorodované kusy jako u nás. Spotřeba se dá uhlídat na 9l/100 a povinné? holt oželíš jednou za čas studentský pivko. Já to za dob studia řešil stejně s jediným rozdílem. Tenkrát ještě e30 nebyly za 2tisíce ojro (
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 02.09.2008 09:10, rada
To sice ano, motor to není špatný, i na dnešní poměry. Ale pro studenta není zrovna nejvhodnější. Ta spotřeba a pojištění je přeci jen trošičku nad rámec standartu i vydělávajícího chlapa.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 02.09.2008 09:24, rada
Volba E30 325 IX není špatná,do hor O.K.,ale vlastnil jsem dost dlouho 525 IX E34,do hor o.k,ale auto ztratilo super jízní vlastnosti BMW,bylo poměrně dost nedotáčivé,nenabízelo se ani ASC,naprosto odlišná přední náprava!!dnes se dá koupit i slušná E36 třeba 318i,nebál bych se zachovalého BMW,kdo píše o velkých nákladech na provoz,tak ho buď nikdy neměl a nebo nějakou pastuchu!!!Při správné ůdržbě najede opravdu hodně a naprosto nesrovnatelné s P405,které se Vám po těchto letech začne rozpadat na kusy,stačí se podívat na ten hrozný vachrlatý interiér a tak je to i ze zbytkem auta!!!
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 02.09.2008 09:40, rada
To I.R. to povinný je přesně to jedno posezení měsíčně u piva jak jsem psal níže, dal jsem namátkou ČPP a v základní sazbě do 1850cm3 a do 2500cm3 je rozdíl 291kč měsíčně...........a že to má velkou spotřebu? Jak píše Petr zřejmě si BMW nikdy neměl jinak by si takovou blbost nikdy nenapsal dá se uhlídat při jízdě podle přepisů do 9/100 což je dle mého názoru přijatelné a za vyšší náklady 291kč/měsíc a cca 32kč/100km (Stanislav se s autem nechystá najíždět statisíce km) takže se vyplatí do toho jít. Toť můj názor
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 02.09.2008 10:02, rada
Přátelé, já Vám Vaše nozory samozřejmě neberu, v mnohém dokonce souhlasím. BMW jsem vlastnil, najel jsem s ním s velkou spokojeností kolem 180 tisíc, možná že i víc. Již si to nepamatuji. Jen jde o to, že uhlídat spotřebu je značně velký problém. Kdo má BMW, jistě potvrdí. Dále, 405 není tak hrozná, jak o ní tvrdíte. Interiér ani dnes nikoho nemůže urazit (myslím II.), a rozhodně nevrže jako mnohá dnešní auta. Když pujdu do hloubky, a začnu srovnávat s etalonem národa českého (oct I.), dojdu k takovému výsledku: vozy zhruba stejně staré, a to i konstrukcí. Dále, vnitřní prostor a komfort cestování je o dvě třídy jinde. Interier má daleko lepší zpracování ve prospěch P. Jízdní vlastnosti díky většímu rozvoru jsou také lepší u P, brzdy nevadnou, spotřeba úžasná... V čem oct natře prdel Peug. je snad její kufr. Ale to je vše. Cena actavie je naprosto astronomická. Myslím si, že pro studenta bude rozhodně na údržbu a provozní náklady výhodnější Peugeot 405 II. z roku 95, nežli za stejné peníze BMW třeba z roku 90. BMW E30 je navíc častou obětí tunrských kreténů s poďobanou tváří, a jim podobným. Po stočení několika stovek kilometrů bude stát v bazaru s nějakým 150 tkm, a čech se bude tvářit, jak výhodně koupil. Jde o to, že tyto motory vydží opravdu hodně, a špatně se na takovém autě poznává skutečný nájezd. I po totálně výměně vše, co se v autě vyměnit dá, nebude vůz po velkém nájezdu naprosto spolehlivý. Odchází vše ostatní, co se měnit nedá, a ani by se nezdálo, že to odchází. Mluvím například o mechanických vlastnostech karoserie, tuhých částí podvozku atd. Neodsuzuji BMW, ani je nezatracuji a neškrtám ze seznamu, jen pořád vidím, že slušná 405 se dá sehnat kolem 40-45t CZK, bude mít poctivých 200-250 tkm, třeba druhý majitel v rodině, auto bude udržované s celkově ve slušném stavu-takový vůz ještě má co nabídnout. BMW už bude asi jen o problémech. Navíc, pánové! Ten chlap měří dva metry, a pro takové zrovna E30 není ani náhodou. Troufám si říct, že by měl hodně velké potíže s tím jen kousek popojet, natož si lajznout Blava-Kitzbuhel.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 02.09.2008 10:25, rada
Radím Audi 80, případně quattro. Také jsem sháněl něco laciného, dost jsem se bál 14 let starého auta, ale nakonec jsem narazil na velice zachovalý kousek a jsem zatím naprosto spokojený. Nikde není známka rezu - asi hodně kvalitní pozink. Auto je celkem prostorné a pohodlné. Spolehlivost posoudím později.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 02.09.2008 10:57, rada
měří 188cm ( stejně jak já ) já se e30kama něco najezdil tak můžu řict že to opravdu není problém. Co se týče "tunerů" tak tady v čechách je tomu bohužel tak jelikož e30 je auto které již za pár tisíc nabízí celkem dost srandy, ale troufnu si říct že v D tomu tak není.
Nechci tady mermomocí hájit BMW ( i když je to moje značka ) v tomhle případě spíš záleží na jaký kus Stanislav narazí ať už je to Peugeot BMW nebo něco jiného.
Jednou věcí ale e30 Peugo předčí ( za předpokladu že jsou obě auta v dobrém stavu) a to je bezpečnost.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 02.09.2008 11:20, rada
mel jsem jich hodne rozebranejch a i jsem videl jak jich par dopadlo po bouracce a pokud není auto zrezlé dám za to ruku do ohně. Vem si dveře od e30 a potěžkej si robustnost
Jinak prostor pochopitelně hovoří pro 405 jen jsem měl namysli že se 188cm v e30 no problem
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 02.09.2008 12:15, rada
E30 asi opravdu nebude robustnější než P405,je to dáno dobou vzniku, E30 se začalo dělat v r.1983 kdyžto P405 1988,ale zkuste třeba dverě od E34,to je síla!!Ale podle dveří se asi nedá posuzovat pevnost karosérie,každopadně v roce 1987 kdy začla E34 a již se dělal MB E řady,byly tyhle auta nejtužší co jsem viděl,po havárii nešli prakticky na stolici natáhnout,zato třeba Fiat Croma atd..se tahaly jako žvýkačky.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 02.09.2008 12:20, rada
Tomu s těmi Fiaty věřím. V jedné takové nádheře se mě přiskřípl rodinný přítel. Dnes ho toháme na vozíčku, a jsme všichni rádi, že tu "hromnou srážku" se svodidly asi v 40 km rychlosti přežil. Dále bych rád podotknul, že já se stále bavím o 405 po roce 92. To je velmi podstatné, ačkoli to tak zvenčí nevypadá, je to jiný model. Nevím proč to tak kryšoti udělali, ale je to tak.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 02.09.2008 13:23, rada
Chtěl jsem tím říct,že pevnost karosérie P405 je na tom dost podobně!!!Protože to byla kooperace Fiat Croma,Lancia Thema, Saab 9000, P605,jenom s drobnými rozdíly!!!
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 02.09.2008 14:17, rada
Dobrý den,
sem taky student a už to bude přes rok co sem se začal dívat po autech, co by pro mě byly nejvhodnější. Promluvil si s pár automechaniky a vytvořil si vlastní názor že by pro mě byl nejvohdější Peugeot 406 s motorem 2.1 TDI.Po té sem získal díky rodinému příslušníkovi nového známého, který se žíví dovážením aut z D, který mi řekl,že lepší motor u 406 je 2.2 HDI. Díky jeho úsporné průměrné spotřebě 4.5 litru a né na úkor požitku z jízdy (98kW / 133PS) získal i ocenění ,,Motor roku´´. Taky mám omezený limit co bych do auta chtěl investovat a ten je 60 000 Kč a do té částky by byl schopen 406 sehnat. Kdybych měl limit 50 000Kč, nejspíš bych si nechal dovést Ford Escort 1.8 Td
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 02.09.2008 14:41, rada
to už proboha snad prodávají 406 v naftě za 60.000,-kč???to se musím podívat!!!Fábie se pořád prodávají přes 100.000,-kč!!!To je fakt konec světa!!!
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 02.09.2008 16:11, rada
Myslím že bys měl projet internet třeba mobile.de Vybrat si typy aut které by se ti líbily a spomocí automechanika vyselektovat problémové vozy. Být tebou asi bych sahl po voze které se na našich silnicích vyskytuje trochu ve větší míře, protože ať chceš nebo ne auto za pade už bude nějaké vrtochy mít a díly na tyto vozy nejsou nějak závratné a nabízí se i v cenově krásně přijatelných replikách, a navíc máš větší šanci že narazíš na pěkný kus. jinak jsem z Děčína tak to mám kousek do německa a předem ti říkam že kupovat auto v venku je sice lepší jenže ne káru za pade jelikož s dopravou a přihlášením do toho spadneš ještě tak za deset víc.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 02.09.2008 17:12, rada
Re: Lukáš Peugeot 406 2.2 HDI za 60 tisíc? Hned jsem se šel mrknout na autoscout a žádný do 2500 ojro jsem nenašel. Pokud ti ten "známý" dokáže tento konkrétní model za ty peníze sehnat tak věř tomu, že to bude buď slepená totálka nebo čorka, nebo obojí. Dále spotřeba 4.5 litrů? U skoro 1.5 tunového auta? Možná tak mimo město když pojedeš max. 90. Reálná se bude pohybovat od 5.5 do 6.5 litru. Já vím o čem mluvím. Nenech si věšet bulíky na nos a nevěšej je na nos jiným.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 02.09.2008 17:38, rada
Jste hloupý? HDI za 60? Natož 2,2 HDI?
Jako ty vole tady už to opravdu nemá smysl.
respond
  1 2 3 ... 7


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, all rights reserved.