Warning: strpos(): Empty needle in /home/ebm/www/tipcars6/moduly/interlink/interlink.php on line 78

Warning: strpos(): Empty needle in /home/ebm/www/tipcars6/moduly/interlink/interlink.php on line 78

Warning: strpos(): Empty needle in /home/ebm/www/tipcars6/moduly/interlink/interlink.php on line 78
Diskuze - Vybrat si Fabii s motorem 1.4 MPi nebo 1.2 HTP?
0
back
 

diskuze k tématu: Vybrat si Fabii s motorem 1.4 MPi nebo 1.2 HTP?

category of topic classification: poradna, jaký typ motoru vybrat, vše o spotřebě, česká vozidla
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 02.12.2008 11:14, RE: 1,2 47 kW - dobrá volba!
fordík posted by:
máte pravdu, že 16V (55 resp. 74 kW) se nevyužije. Proto jezdím raději se 169 kW (jo a body mám všechny)
No já mám taky 1,6 16V sice jen 76kW ale využiji ji bohatě...
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 02.12.2008 11:47, 1.0 junior
Patřím mezi ty šťastné lidi, co měly možnost se svést z F 1.0 junior, byla to fakt sranda s tím jed 300km, člověk se divý, co dokáže některá automobilka vypustit do světa.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 02.12.2008 13:18, Popřemýšlel bych o dvoulitru MPI
Nejvýkonnější benzín do F I měl jediné minus (kromě nejvyšší kategorie PR): Některé kusy více braly olej, proto je nutné ho častěji kontrolovat. Jinak má všechny pozitiva na své straně: Bohatou výbavu (min. Ambiente), výkonovou rezervu na předjíždění (85 kW) a ani ve městě nebude chtít víc benzínu než ta zatracovaná 1.4/47 kW. A s ohledem na všeobecnou averzi českého motoristy ke všemu nad 1.9 (TDI) budou i ceny v bazarech sympatické...
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 02.12.2008 13:29, RE: Popřemýšlel bych o dvoulitru MPI
jintaj posted by:
Nejvýkonnější benzín do F I měl jediné minus (kromě nejvyšší kategorie PR): Některé kusy více braly olej, proto je nutné ho častěji kontrolovat. Jinak má všechny pozitiva na své straně: Bohatou výbavu (min. Ambiente), výkonovou rezervu na předjíždění (85 kW) a ani ve městě nebude chtít víc benzínu než ta zatracovaná 1.4/47 kW. A s ohledem na všeobecnou averzi českého motoristy ke všemu nad 1.9 (TDI) budou i ceny v bazarech sympatické...
1.4/44 kW, samozřejmě...
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 02.12.2008 16:37, RE: 1.0 junior
Milan posted by:
Patřím mezi ty šťastné lidi, co měly možnost se svést z F 1.0 junior, byla to fakt sranda s tím jed 300km, člověk se divý, co dokáže některá automobilka vypustit do světa.
A já se zase divÝm, jak někdo může napsat tohle. Překlepy neřeším, ale Ý a Í jeod sebe hooodně daleko. A je to doslova do očí bijící. Takže příště se divte pravidům českého pravopisu.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 02.12.2008 16:42, RE: Rozumná volba
Sprint posted by:
Mám už druhou Fábii s 1.2 47kW, najeto cca 65000km.
Dlouhodobou spotřebu udržím v pohodě do 6. litrů.
Dynamika je schopná tak do obsazení dvěma lidmi, pak už znatelně klesá, ale není to zas žádná tregedie. Motor je to vcelku snaživý, což je dáno zpřevodováním. Dobrá je pružnost do cca 110km/h a celkově třeba z křižovatky se s tím dá dobře odpíchnout. Otřesný zvuk teda žádný neslyším a vibrace nepociťuji v míře, ve které by nějak vadily. Na dálnice to není, motor už pak hodně točí a i žere kolem ...
Můžu se zeptat, proč už druhou? To vždycky nějak nechápu, kupovat stejné auto znovu. I kdyby jste najezdil spoustu km, tak přeci není důvod (pokud je to slušný vůz se slušným zacházením) měnit před 300tis. km (((Můj názor))). Leda že by ta první šla někde na Ukrajinu nebo na totálku...
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 03.12.2008 19:57, RE: Rozumná volba
rohYpnol posted by:
Můžu se zeptat, proč už druhou? To vždycky nějak nechápu, kupovat stejné auto znovu. I kdyby jste najezdil spoustu km, tak přeci není důvod (pokud je to slušný vůz se slušným zacházením) měnit před 300tis. km (((Můj názor))). Leda že by ta první šla někde na Ukrajinu nebo na totálku...
Doplatil jsem leasing, měl jsem na ní kupce a tak vzal zase novou.
Teď už se ale těším na Octu 1.4 tsi.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 13.01.2009 23:34, RE: Popřemýšlel bych o dvoulitru MPI
jintaj posted by:
Nejvýkonnější benzín do F I měl jediné minus (kromě nejvyšší kategorie PR): Některé kusy více braly olej, proto je nutné ho častěji kontrolovat. Jinak má všechny pozitiva na své straně: Bohatou výbavu (min. Ambiente), výkonovou rezervu na předjíždění (85 kW) a ani ve městě nebude chtít víc benzínu než ta zatracovaná 1.4/47 kW. A s ohledem na všeobecnou averzi českého motoristy ke všemu nad 1.9 (TDI) budou i ceny v bazarech sympatické...
a je znamo kolik si tak cca toho oleje vezme? jezdim tet s pujcenou felicii 1.6 a musim tam dolevat cca 0,5-0,7l na 1200km
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 26.01.2010 12:54, podvozek
Jasně podvozek je supr hlavně přední náprava ta se opravdu s předchozí Felícií v nákladech na servis srovnat nedá... . A že člověk cítí každý kamínek na silnici to je k nezaplacení.
respond
1 2


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, all rights reserved.