0
back
 

diskuze k tématu: Škoda Fabia má za crashtest jen čtyři hvězdičky

category of topic classification: česká vozidla
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 26.07.2007 16:17, RE: Fabia II
anonym posted by:
Nejvíc Škodovkám nadávají ti, kteří si je nemohou dovolit a jezdí v ojetinách dovezených ze západu. A když jim to někdo připomene, vyskakují jak čertíci z krabičky a srovnávají je s jinými - údajně lepšími a lacinějšími - auty, které by si ale ovšem stejně nekoupili, protože jsou pro ně moc drahá.

Škodovky jsou ale úplně normální auta za úplně normální peníze. Kdo je nechce, z jakéhokoliv důvodu, ať si je nekupuje.
Blbost...!!! Skodovka ma proti vetsine "ojetin dovezenych ze zapadu" celkove provozni naklady vetsinou nizsi, takze to neni o penezich. Ja mam O1 po faceliftu a jsem spokojeny, auto mi vyhovuje. Presto ale vnimam jeho negativa. V rodine mame auta VW koncern x francouzi v pomeru 3:2 a ty francouzi tam nejsou proto, ze by na VW nebyly penize. 206 SW je proti fabii nepomerne zabavnejsi auto. Ano, vic zere, ma tragicky razeni. Ale ve vysledku je pro mamu jednoznacnej vitez. Je to o preferencich. Ostatni kecy jsou kravina, hola fabia stoji 230tkc, ne pul mega.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 26.07.2007 17:42, RE: Fabia II
Womaida posted by:
Blbost...!!! Skodovka ma proti vetsine "ojetin dovezenych ze zapadu" celkove provozni naklady vetsinou nizsi, takze to neni o penezich. Ja mam O1 po faceliftu a jsem spokojeny, auto mi vyhovuje. Presto ale vnimam jeho negativa. V rodine mame auta VW koncern x francouzi v pomeru 3:2 a ty francouzi tam nejsou proto, ze by na VW nebyly penize. 206 SW je proti fabii nepomerne zabavnejsi auto. Ano, vic zere, ma tragicky razeni. Ale ve vysledku je pro mamu jednoznacnej vitez. Je to o preferencich. Ost...
To jsou dobrý kecy, že na škodovku nadávají ti, co si ji nemohou dovolit. Se trochu prober, dovez si 3 roky staré mondeo (když nebudeš blb, tak ho koupíš v dobrém stavu a se serviskou), pak se svez a pak sedni do Octávie. Nevím, proč by si tito lidé nemohli dovolit škodárnu? Ža jenom chtějí dobré a vybavené auto za rozumné prachy? Je to každýho věc, ale nemelte tady takové nesmysly. Lidi si tahají ojetiny i za 600 000,-Kč, když je to výhodnější, tak co.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 26.07.2007 18:18, RE: Crash testy - názor
anonym posted by:
Dobrý den,
recenze,kritiky a posouzení vozidel bylo vždy profesionální a nezmanipulované ze strany britských novinářů a kritiků,kteří si nebrali nikdy žádné servítky.
A kupodivu od vyjetí nové Octavie II. a modelu Roomster pějí na tyto vozy jen samou chválu.
Myslím si, že Škodovky těžko zastíní Peugeot se svými nehorázně drahými náhradními díly a vysokou poruchovostí elektroinstalací, těžko také Škodu zastíní dílensky špatně provedené Renaulty s velmi poruchovými motory a vůbec už neuvažuji, že ...
Víš že jsi dost trapný?! Chápu,že se chceš přiživit na obecném dogma, ale FIAT a rezavějící kastle?! Už Tipo mělo v r. 1989 plný pozink, Bravo/Brava/Marea měla v r. 1996 pozink oboustranný. Škoda felicia neměla pozink až do r. 2001 /tudíž nikdy/, ani antikorozní ochrana O1 není žádná sláva. A že by servisy Škoda byly něco extra, to můžeš kolego mluvit o štěstí,pokud takovou zkušenost máš. Fakt jsi mě pobavil. A až budeš mít chvilku, navštiv nejbližší příšerný autosalon FIATu a projeď se, budeš hodně překvapen!!
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 26.07.2007 18:34, RE: Crash testy - názor
anonym posted by:
Víš že jsi dost trapný?! Chápu,že se chceš přiživit na obecném dogma, ale FIAT a rezavějící kastle?! Už Tipo mělo v r. 1989 plný pozink, Bravo/Brava/Marea měla v r. 1996 pozink oboustranný. Škoda felicia neměla pozink až do r. 2001 /tudíž nikdy/, ani antikorozní ochrana O1 není žádná sláva. A že by servisy Škoda byly něco extra, to můžeš kolego mluvit o štěstí,pokud takovou zkušenost máš. Fakt jsi mě pobavil. A až budeš mít chvilku, navštiv nejbližší příšerný autosalon FIATu a projeď se, budeš hodně překvapen!!
)))))Nejsem škodovák ani zastánce ničeho jinýho ale O1 měla podle mě lepší antikorozní ochranu než všechny tyhle jmenovaný auta dohromady a to bych řekl i lepší dílenské zpracovaní.Jel jsem jednou mareou a už nikdy víc zvenku se to zdá slušný auto za dobrý prachy ale jinak jedna velká bída
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 26.07.2007 19:48, RE: Crash testy - názor
anonym posted by:
Dobrý den,
recenze,kritiky a posouzení vozidel bylo vždy profesionální a nezmanipulované ze strany britských novinářů a kritiků,kteří si nebrali nikdy žádné servítky.
A kupodivu od vyjetí nové Octavie II. a modelu Roomster pějí na tyto vozy jen samou chválu.
Myslím si, že Škodovky těžko zastíní Peugeot se svými nehorázně drahými náhradními díly a vysokou poruchovostí elektroinstalací, těžko také Škodu zastíní dílensky špatně provedené Renaulty s velmi poruchovými motory a vůbec už neuvažuji, že ...
Vy jste vskutku humorista. Můžete mi poradit, kde se servíruje ta vtipná kaše, které jste měl evidentně velkou porci? Ukažte mi fiata mladšího deseti let, který nebyl po havárii fušersky opraven, a přesto je zkorodovaný... A pak mi prosím vysvětlete, proč je životnost spojky u fabie I 1.4 MPI ve výbavě Classic, r. 2003, necelých 30 tkm. Proč v suberbu z téhož roku při 155 tkm vrže obložení B-sloupku v interiéru a ze všech madel dveří oprýskala černo-šedá barva? S ohledem na pořizovací cenu a kategorii vozu je to tristní. Proč má fabia druhé generace v interiéru horší plasty než její předchůdkyně? Děkuji za odpovědi.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 26.07.2007 20:15, RE: Crash testy - názor
Giorgio posted by:
Vy jste vskutku humorista. Můžete mi poradit, kde se servíruje ta vtipná kaše, které jste měl evidentně velkou porci? Ukažte mi fiata mladšího deseti let, který nebyl po havárii fušersky opraven, a přesto je zkorodovaný... A pak mi prosím vysvětlete, proč je životnost spojky u fabie I 1.4 MPI ve výbavě Classic, r. 2003, necelých 30 tkm. Proč v suberbu z téhož roku při 155 tkm vrže obložení B-sloupku v interiéru a ze všech madel dveří oprýskala černo-šedá barva? S ohledem na pořizovací cenu a kat...
Spojka - protože ten, kdo s ní jezdí je prase. U firemní Fábie I - 140 tisíc a spojka je původní. Člověk, který se nenaučil řadit a obsluhovat spojku jí spálí i na 100 km.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 26.07.2007 20:17,
no prostě se jim fabia II nepovedla.to se občas stane.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 26.07.2007 20:59, RE: bez předmětu
anonym posted by:
no prostě se jim fabia II nepovedla.to se občas stane.
Ono se toho Škodovce za poslední léta nepovedlo trochu víc, ale to je pořád do kola. Když si někdo dovolí kritizovat škodárnu, tak se tady hned zvedne hnutí nacionálně demokratické a hned sem začne psát každý hrdý majitel felicie a octávie, jak se škodovka vyznamenala ve světě, jak je kvalitně zpracovaná a jak se hodně prodává. Jenže hoši, Dacia se v rumunsku taky hodně prodává a přesto je to šunt. Ať je to jak chce, kdyby škodovka vyrobila žebřiňák s gumovými koly, tak si ho český Franta půjde koupit a bude ho chválit, protože to už tak je. Pokud se najde někdo s jiným názorem, tak ho Franta s chlapama v hospodě vynesou v zubech.
PS: Většinou jsou zastánci škůdky lidi, kteří nezkusili nic jiného, nebo 20let starého Fiata a dnes tvrdí, že Fiat hnije)))
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 26.07.2007 21:44, RE: Crash testy - názor
anonym posted by:
Dobrý den,
recenze,kritiky a posouzení vozidel bylo vždy profesionální a nezmanipulované ze strany britských novinářů a kritiků,kteří si nebrali nikdy žádné servítky.
A kupodivu od vyjetí nové Octavie II. a modelu Roomster pějí na tyto vozy jen samou chválu.
Myslím si, že Škodovky těžko zastíní Peugeot se svými nehorázně drahými náhradními díly a vysokou poruchovostí elektroinstalací, těžko také Škodu zastíní dílensky špatně provedené Renaulty s velmi poruchovými motory a vůbec už neuvažuji, že ...
Fiat měl od F Tipo pozink. karosérie to v té době měli jen japonci a částečně opel. Když srovnám Tipo s několik let mladší Feldou můžete se podívat komu tady rezaví karoserie........Nevíš o tom vůbec nic. Kup si Fiata a pak můžeš srovnát vole....
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 26.07.2007 22:00, RE: bez předmětu
anonym posted by:
Ono se toho Škodovce za poslední léta nepovedlo trochu víc, ale to je pořád do kola. Když si někdo dovolí kritizovat škodárnu, tak se tady hned zvedne hnutí nacionálně demokratické a hned sem začne psát každý hrdý majitel felicie a octávie, jak se škodovka vyznamenala ve světě, jak je kvalitně zpracovaná a jak se hodně prodává. Jenže hoši, Dacia se v rumunsku taky hodně prodává a přesto je to šunt. Ať je to jak chce, kdyby škodovka vyrobila žebřiňák s gumovými koly, tak si ho český Franta půjde...
já nevím co pořád řešíte..Škodovky mají celkem dost slušnou ochranu proti nározu a tečka..Vlatnil jsem několik japonců a BMW 320 a O1 co máme taky doma mi vubec nevádí a nekritizuji to tak..O2 se mi líbí ale mrzí mě kvalita zpracování (trvanlivost interiéru-plastů) ale to je prostě problém každého německého auta nemůžu si pomoct..Že starší fiati hnijou není nic nového ostatně opel,ford a jiný jsou na tom stejně když beru rok cca 96..Zatím s jediným autem co byl perfektně proti korozi ochráněn z r.97 jsem se setkal u Toyoty Cariny.Určitě se najdou i jiný modely..tod vše přeji příjemné hádání . Libor
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 26.07.2007 22:17, RE: bez předmětu
anonym posted by:
no prostě se jim fabia II nepovedla.to se občas stane.
Hodnotit již dnes Fabii 2 je blbost.Sám jsem s ní najel teprve 4000km a zatím si jí netroufám hodnotit.Docela by mne zajímalo,kolik s tím autem najeli ,Ti co jsou zněj tak znechuceni?Teprve čas a prodejní čísla ukážou zda je tento model dobrý,nebo ne?Cenově se rozhodně nepodbízí,jak u nás,tak ani v Evropě.Již hodněkrát jsem mohl na těchto stránkách sledovat,že jakýkoliv model škoda vyvolává velmi silné negativní emoce,přitom v zahraničí je tomu naopak.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 26.07.2007 23:47, RE: Crash testy - názor
anonym posted by:
Víš že jsi dost trapný?! Chápu,že se chceš přiživit na obecném dogma, ale FIAT a rezavějící kastle?! Už Tipo mělo v r. 1989 plný pozink, Bravo/Brava/Marea měla v r. 1996 pozink oboustranný. Škoda felicia neměla pozink až do r. 2001 /tudíž nikdy/, ani antikorozní ochrana O1 není žádná sláva. A že by servisy Škoda byly něco extra, to můžeš kolego mluvit o štěstí,pokud takovou zkušenost máš. Fakt jsi mě pobavil. A až budeš mít chvilku, navštiv nejbližší příšerný autosalon FIATu a projeď se, budeš hodně překvapen!!
No, keby si mám vybrať medzi Fabiou a Puntom Grande tak ani sekundu nerozmýšlam a beriem Fiata...nie je o čom.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 27.07.2007 00:47, RE: Crash testy - názor
anonym posted by:
Dobrý den,
recenze,kritiky a posouzení vozidel bylo vždy profesionální a nezmanipulované ze strany britských novinářů a kritiků,kteří si nebrali nikdy žádné servítky.
A kupodivu od vyjetí nové Octavie II. a modelu Roomster pějí na tyto vozy jen samou chválu.
Myslím si, že Škodovky těžko zastíní Peugeot se svými nehorázně drahými náhradními díly a vysokou poruchovostí elektroinstalací, těžko také Škodu zastíní dílensky špatně provedené Renaulty s velmi poruchovými motory a vůbec už neuvažuji, že ...
Pavel - 39 let,prodejce, vlastník vozu VW a Škoda.... Pokud mi Pavliku, majiteli urcite nerezavejici Felicie nevysvetlis, ktera Škoda zastinila rezavejici Fiat, jsi u me totalni buzik, dekuji za odpoved a preju ti vic cist, koukat a min hulit to svinstvo.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 27.07.2007 02:03, krabička smrti se šípem ve znaku
A pak zas článek, "na silnici za černý víkend 32 mrtvých". No aby ne, když je skoro každé druhé auto Žkoda
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 27.07.2007 11:38, RE: Crash testy - názor
anonym posted by:
Dobrý den,
recenze,kritiky a posouzení vozidel bylo vždy profesionální a nezmanipulované ze strany britských novinářů a kritiků,kteří si nebrali nikdy žádné servítky.
A kupodivu od vyjetí nové Octavie II. a modelu Roomster pějí na tyto vozy jen samou chválu.
Myslím si, že Škodovky těžko zastíní Peugeot se svými nehorázně drahými náhradními díly a vysokou poruchovostí elektroinstalací, těžko také Škodu zastíní dílensky špatně provedené Renaulty s velmi poruchovými motory a vůbec už neuvažuji, že ...
To mě pobavilo .....a vůbec už neuvažuji,že by škodu zastínil fiat s rezavějícimi karosériemi.........Milý Pavlíku na to kolik ti je let jsi moc rozumu nepobral.Moje osobní zkušenosti jsou naprosto odlišné.Vlastnil jsem všechny tebou pohaněné značky aut a ve své aktuální době ta auta byla vždy lepší neš škodovka.Dnes jezdím novým modelem fiata Cromy a věř mi,že škoda má co dohánět.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 27.07.2007 12:17, RE: krabička smrti se šípem ve znaku
Ráďa posted by:
A pak zas článek, "na silnici za černý víkend 32 mrtvých". No aby ne, když je skoro každé druhé auto Žkoda
Loni jsem koupil ojetou fabii 1,4 s jsem s ní spokojen , přesto bych se ctěl zde přítomný odborníků zeptat jaký by mi doporučili způsob sebevraždy.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 27.07.2007 15:17, RE: krabička smrti se šípem ve znaku
anonym posted by:
Loni jsem koupil ojetou fabii 1,4 s jsem s ní spokojen , přesto bych se ctěl zde přítomný odborníků zeptat jaký by mi doporučili způsob sebevraždy.
No, určitě se zastřel, to abys moc netpěl a rychle šel do hajzlu i s tou fábií)
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 27.07.2007 17:10, Opravdu 4 hvězdičky?
Někdy mám pocit, že nárazové testy aut koncernu WV nejsou úplně korektní. Škodovka přece musí být v něčem horší než modely Polo, Passat atd. U Seatu jim 5 hvězdiček nevadí - Španělům totiž klesají prodeje. Je třeba klientům zdůvodnit, proč je Škoda o něco levnější, i když má tytéž díly a podvozky jako WV, Audi apod.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 27.07.2007 19:51, RE: Crash testy - názor
anonym posted by:
To mě pobavilo .....a vůbec už neuvažuji,že by škodu zastínil fiat s rezavějícimi karosériemi.........Milý Pavlíku na to kolik ti je let jsi moc rozumu nepobral.Moje osobní zkušenosti jsou naprosto odlišné.Vlastnil jsem všechny tebou pohaněné značky aut a ve své aktuální době ta auta byla vždy lepší neš škodovka.Dnes jezdím novým modelem fiata Cromy a věř mi,že škoda má co dohánět.
toho fiata už si fakt strčte někam :)
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 27.07.2007 21:03, RE: Crash testy - názor
anonym posted by:
toho fiata už si fakt strčte někam :)
Vivat Fiat! A kdo nejde s nama, je buzik :o)
respond
1 2 3




Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, all rights reserved.