0
back
 

diskuze k tématu: Škoda Fabia II – všechna známá fakta

category of topic classification: česká vozidla
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 20.10.2006 03:30, diky nechci
s jakymy pocity ocekavam prichod 2 fabie?Ja mam pocit, ze uz je to moc moc nemecky hlavne teda volkswagensky, jo a taky doufam ze tam daj ten bomba trivalec, jestli ne tak do ni nejdu.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 20.10.2006 07:20, Fabka
Novou Fábii jsem viděl na vlastní oči a moc se mi líbila. Dynamický předek podobný Roomsteru, zadek ( hlavně světla ) jako Audi A3 Sportback a z profilu podobný Swiftu - líp to neumím popsat. Přístrojovka o dvě generace hezčí, než současná Fabia.
Řekl bych, že se bude LÍBIT!!!
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 20.10.2006 07:57, limit
Limit nové Fabky jej jasný - podvozek - je sice relativně slušný, ale konkurence může být s novými modely trochu jinde. Někde se holt ušetřit musí.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 20.10.2006 08:08, Svetla
Nebudu popisovat cele auto,reknu co se mi nelibi!
To jsou okamzite predni svetla,vubec se k te masce nehodi a taky predek z Hroomstra,jeste ze tak hnusny predek neudelali na Octavii II,to by byl asi vrchol!
Tot vse
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 20.10.2006 08:39, RE: limit
reader posted by:
Limit nové Fabky jej jasný - podvozek - je sice relativně slušný, ale konkurence může být s novými modely trochu jinde. Někde se holt ušetřit musí.
Proc zatracovat neco co se uz osvedcilo?Mirnymi vylepsenimi podvozku fabia dozene sve soupere, protoze uz tak dobremu podvozku staci jen malo k dosazeni dnesnich standardu.
V dnesni dobe nejsou penize pro neustale vyvijeni novych podvozku.Vychazi se z vyzkousenych koncepci.Delaji to tak vsichni,takze se nebojte, ze by fabia zustala pozadu s jizdnimi vlastnostmi.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 20.10.2006 08:43, RE: Svetla
Zigi posted by:
Nebudu popisovat cele auto,reknu co se mi nelibi!
To jsou okamzite predni svetla,vubec se k te masce nehodi a taky predek z Hroomstra,jeste ze tak hnusny predek neudelali na Octavii II,to by byl asi vrchol!
Tot vse
Pockej na pristi generaci nebo mozna facelift! ))
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 20.10.2006 09:30, RE: Svetla
anonym posted by:
Pockej na pristi generaci nebo mozna facelift! ))
Uz se tesim!!!))))
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 20.10.2006 10:28, New
Tak vzhledem mě Roomster neoslovil vůbec, proto doufám, že Fabie II bude snad aspoň trochu hezčí. Zatím tedy vidím největší pozitivum v tom, že Fabie dostane konečně pořádný benzínový motor.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 20.10.2006 10:33, RE: New
Falco posted by:
Tak vzhledem mě Roomster neoslovil vůbec, proto doufám, že Fabie II bude snad aspoň trochu hezčí. Zatím tedy vidím největší pozitivum v tom, že Fabie dostane konečně pořádný benzínový motor.
Kdyby skodofka nebyli ko..ti,tak do fabky RS dali 1.8T 150PS!
Do maleho auta dat tezky 1.9TDI 130PS,si nedokazu predstavit tu nedotacivost!
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 20.10.2006 21:54, RE: diky nechci
lojza posted by:
s jakymy pocity ocekavam prichod 2 fabie?Ja mam pocit, ze uz je to moc moc nemecky hlavne teda volkswagensky, jo a taky doufam ze tam daj ten bomba trivalec, jestli ne tak do ni nejdu.
Dost jsem nepochopil ten výrok "bomba tříválec". Nejsem fanda škodovky, dost mě naštvali s tím jejich slavným "autorizovaným servisem" mají dost drahé služby oproti druhým servisům a hlavně s tou kvalitou to stojí za ho..... ale mám ji doma v garáži. Byla pro mě cenově dostupná a navíc jsem Čech, bydlím v Česku tak jsem koupil české auto. Moc dlouhé trasy nedělám, do práce to mám kousek, tak jsem volil tu nejlevnější verzi stím nejlevnějším tříválcovým motorem a hlavně kvůli zák.pojistce. Ročně nenajezdím moc tak zhruba 15 000 Km a ten "bomba tříválec" mě vyhovuje. Udělá to 180 v hodině, má to zvuk jako wartburg, ale zase málo žere. Tak kolem 5-ti litrů na 100Km. Tak pořád nevím co Vám na tom třívalci tak moc vadí?
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Saturday 21.10.2006 06:50, RE: diky nechci
Josef posted by:
Dost jsem nepochopil ten výrok "bomba tříválec". Nejsem fanda škodovky, dost mě naštvali s tím jejich slavným "autorizovaným servisem" mají dost drahé služby oproti druhým servisům a hlavně s tou kvalitou to stojí za ho..... ale mám ji doma v garáži. Byla pro mě cenově dostupná a navíc jsem Čech, bydlím v Česku tak jsem koupil české auto. Moc dlouhé trasy nedělám, do práce to mám kousek, tak jsem volil tu nejlevnější verzi stím nejlevnějším tříválcovým motorem a hlavně kvůli zák.pojistce. Ročně...
kolem 5 litrů??to možná tak z kopce na volnoběh,zajímala by mě spotřeba při těch 180km/h,to bude asi tak kolem 15l?a moc tomu nevěřím že to vytáhně tu rychlost,to se možná dřív rozkočí
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Saturday 21.10.2006 09:10, RE: diky nechci
anonym posted by:
kolem 5 litrů??to možná tak z kopce na volnoběh,zajímala by mě spotřeba při těch 180km/h,to bude asi tak kolem 15l?a moc tomu nevěřím že to vytáhně tu rychlost,to se možná dřív rozkočí
souhlas...180? Ani náhodou, a ta spotřeba,no škoda mluvit,nereálné,navíc u řidiče,který najede tak málo a motor se nemá šanci pomlau ani ohřát...
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Saturday 21.10.2006 23:28, vysavač?
Když jdu po ulici ani se nemusím otáčet abych zjistil co to jede za mnou za auto. Většinou je to Fabie občas její nějaký koncernový bratříček. Vydává celkem nepříjemný zvuk nelahodící mému uchu.No každému se líbí něco jiného. Je zajímavé, že když se rozjíždí tak jako by se celá třásla. Ten třes jsem zažil při jednom svezení se v tomto autě s tímto motorem. No když dá dohromady někdo těch 250 000 a chce nové auto tak stejně moc velký nemá-bohužel je to všechno jen o penězích.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Sunday 22.10.2006 10:44, RE: vysavač?
wumpy posted by:
Když jdu po ulici ani se nemusím otáčet abych zjistil co to jede za mnou za auto. Většinou je to Fabie občas její nějaký koncernový bratříček. Vydává celkem nepříjemný zvuk nelahodící mému uchu.No každému se líbí něco jiného. Je zajímavé, že když se rozjíždí tak jako by se celá třásla. Ten třes jsem zažil při jednom svezení se v tomto autě s tímto motorem. No když dá dohromady někdo těch 250 000 a chce nové auto tak stejně moc velký nemá-bohužel je to všechno jen o penězích.
Jsem ted stastnym majitelem Fiatu Punto II. generace motor 1,2 8V, je to ctyrvalec, a mel jsem moznsot jezdit v HTP te silnejsi verzi a musim rict, ze to neni tak spany, vsichni pisete jak to ma strasny zvuk a zadny vykon atd. Ja ve fiatu rezim klidna jizda jezdim sam nebo ve dvou lidech 5 - 6 litru vice ne ( myslim kombinovane, samo ze v PRaze to zere vic. Ale abych rkel pravdu fiat ma tissi motor nez HTP, vykonove ten 8V se podle me da srovnat nebo je jen o chlup horsi nez to silnejsi HTP. Maximalni rychlost u fiata vidim tak na 160 na rovine, coz jsem jel, ale max by byla tak 170 na hodne dlouhy rovine a sam, ale na slabsi HTP 180? to at si necha zdat, bud to mel z kopce nebo neumi precist tachometr. Jinak HTP vyhovuje lidem stejne jako ostatni mototry 1,2 konkurence k dojizdeni do prace, na nakupy. Ja osobne vlstnim Punto s pritelkyni a mame ho na kazdotydeni dorpavu do a z Pardubic, kde studujeme, domu kde bydlime. Jezdime ve dvou a jsme maximalne spokojeny. Chtel jem puvodne punto 1,8 130 koni, ale ted jsem rad ze ho nemam kvuli spotrebe a pojistce. Jinak samozrejmne na predjizdeni to neni, predjizdet se da dobre na dvojku a na trojku to jeste ujde kdyz ma dost otacek, tak pres 3500 ale na 4 a 5 uz zapomente na predjizdeni, My jsem toto auto koupili pro pohodovou jizdu a maximalne plni nase pozadavky. Kdo chce at si koupi V6 ktera ma skvely zvuk, ale nehanil bych 3 nebo 4 valce nizkeho pobsahu, kazdy si koupi to co chce. My vam taky nerikame proc mate 6V kdyz to zere, vetsi servisni naklady, vyssi pojistka atd. Kazdy potrebuje neco jineho
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Sunday 22.10.2006 19:52, fikce
Stejně fábka II bude vypadat úplně jinak, než je zde uvedeno z počítačových studií. Pamatuju, než byla uvedena sedmička, tak v časopisech byly taky počítačové studie jak bude vypadat, kde se mi moc líbila, ale skutečnost byla úplně jiná a sedma se mi vůbec nelíbí, takže nepředbíhejte v hodnocení fábky, když nikdo nevíte jak bude vypadat. A to že byli v jedněch novinách uveřejněny fotky, bych taky nebral tak vážně. Počkejme si a pak hodnotme.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Sunday 22.10.2006 22:45, nevim
žoja posted by:
Stejně fábka II bude vypadat úplně jinak, než je zde uvedeno z počítačových studií. Pamatuju, než byla uvedena sedmička, tak v časopisech byly taky počítačové studie jak bude vypadat, kde se mi moc líbila, ale skutečnost byla úplně jiná a sedma se mi vůbec nelíbí, takže nepředbíhejte v hodnocení fábky, když nikdo nevíte jak bude vypadat. A to že byli v jedněch novinách uveřejněny fotky, bych taky nebral tak vážně. Počkejme si a pak hodnotme.
Nevim nevim, fabia II asi tak: zadek dobrej, předek taky, bok je hruza:(, jako swift. Palubka bude udajne z roomstera, coz je dobre, protoze je pekna. Jinak motory jsou neznama, ale idealem by bylo 1.2 51 kW(jako ma ibiza), pak 1.4 FSI (16V ty stary bych tam necpal vubec) a 1.6 FSI. V nafte asi 1.4 TDi 59kW a 1.9 TDI 77kW. To si myslim z by bylo nejvhodnejsi. Skoda jen ze ma skodovka naftaky TDi a ne TDCi od forda. Ten zvuk i agilita je uplne nekde jinde, a posledni 2 roky uz i spolehlivost vyjde na stejno. Jel jsem focusem II 1.6 TDCi a novou octavii 1.9 TDi 77kW. Focus - tišší, pružnější a méně žral, tak kde to potom jsme??Bohužel VW zaspal a usnul v roce 1997 u TDi.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 23.10.2006 10:42, RE: nevim
David posted by:
Nevim nevim, fabia II asi tak: zadek dobrej, předek taky, bok je hruza:(, jako swift. Palubka bude udajne z roomstera, coz je dobre, protoze je pekna. Jinak motory jsou neznama, ale idealem by bylo 1.2 51 kW(jako ma ibiza), pak 1.4 FSI (16V ty stary bych tam necpal vubec) a 1.6 FSI. V nafte asi 1.4 TDi 59kW a 1.9 TDI 77kW. To si myslim z by bylo nejvhodnejsi. Skoda jen ze ma skodovka naftaky TDi a ne TDCi od forda. Ten zvuk i agilita je uplne nekde jinde, a posledni 2 roky uz i spolehlivost vyjd...
Commonrail od fordu urcite nezere min nez PD od VW.To jste se asi spletl.To cim PD valcuje commonraily je prave spotreba.Doufam,ze jste tyto dva motory hodnotil objektivne a TDI nemelo nejakou zavadu.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 23.10.2006 12:39, RE: nevim
Skoda rulez,,simply clever posted by:
Commonrail od fordu urcite nezere min nez PD od VW.To jste se asi spletl.To cim PD valcuje commonraily je prave spotreba.Doufam,ze jste tyto dva motory hodnotil objektivne a TDI nemelo nejakou zavadu.
Sice možná TDI žere méně než 1,6 TDCi (HDi) vyvinutého Fordem a PSA, ale za cenu kraválu, tvrdosti chodu a hlavně vyšší výrobní ceně. Když už i u VW uznali, že TDI PD je slepá ulice, tak je třeba se s tím smířit... Jo a kolik platí od "simply never?"
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 08.11.2006 15:35,
pěkná,už a´t jezdí
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 08.11.2006 20:15, RE: vysavač?
Martin posted by:
Jsem ted stastnym majitelem Fiatu Punto II. generace motor 1,2 8V, je to ctyrvalec, a mel jsem moznsot jezdit v HTP te silnejsi verzi a musim rict, ze to neni tak spany, vsichni pisete jak to ma strasny zvuk a zadny vykon atd. Ja ve fiatu rezim klidna jizda jezdim sam nebo ve dvou lidech 5 - 6 litru vice ne ( myslim kombinovane, samo ze v PRaze to zere vic. Ale abych rkel pravdu fiat ma tissi motor nez HTP, vykonove ten 8V se podle me da srovnat nebo je jen o chlup horsi nez to silnejsi HTP. Max...
Zdravím, do firmy nám před časem koupili služební auta - Škoda Fabia Combi - motor 1.2 47 kw. Kdo nevěří, že to jede 180, tak ho rád svezu a bude se asi divit. Na dálnici z Poděbrad do Prahy to jelo 183 a z Prahy do Berouna - je to mírně z kopce to udělá 190 - při této rychlosti vás zastaví omezovač otáček - věřit tomu nemusíte. Samozřejmě je to rychlost udávaná tachometrem, skutečná bude pochopitelně nižší. Ale proměřuje snad každé auto. Soukromě jezdím s Fabií 1.4 44 kw a vibrace to má daleko větší než ten tříválec. O spotřebě ani nemluvím. Kromě zvuku tříválce proti tomuto motoru nic nemám. Při normální jízdě se vejdete do 6 litrů. Při lehké noze do 5 litrů. Při jízdě brzda-plyn jste na 9 litrech. Jsou to moje osobní zkušenosti a nikomu je nevnucuju.
respond
1 2


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, all rights reserved.