0
back
 

diskuze k tématu: Škoda Fabia Combi - úsporné TDI?

category of topic classification: česká vozidla
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 07.04.2008 17:11, RE: Málo najeto !!!
anonym posted by:
Ty seš pako! A kolik % dílů je v tomto "českém" autě z naší vlasti? Fšechny sračky (nebo superděla-jak chcete) z koncernu používají ty samé sračkoidní (nebo superdělské) díly.
Místo vulgarit a pravopisných chyb si o tom uhrovitý mladíku raději něco přečti!<BR>http://news.auto.cz/ekonomika/jak-urcit-narodnost-automobilove-znacky-skoda.html<BR>
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 07.04.2008 17:27, RE: Málo najeto !!!
Pepe posted by:
Ano, domácí trh je rozhodující, proto se vyplatí dovézt O II např. ze Španělska.
Je domácí Hundai, Kia, 107, C1, Aygo? Nebo to jsou auta zahraniční?
A Opel (a jiné značky)? Výplně dveří, světla, kabelové svazky atd. se vyrábí u nás...
Zahraniční akcionáři daní své příjmy v zemi domácí...
Kdo pracuje ve Vrchlabí, Kvasinách?
Bez koho se neobejdou dodavatelé aut průmyslu? Konkrétně Plzeň - UA, SK, POL, BG, RO, VIET...
Moc si to zjednodušuješ, hochu....
Já si naopak myslím, že si to zjednodušuješ Ty. Většina dílů se pro Škodu dělá v ČR. Navíc je tu vázaný i vývoj, konstrukční oddělení nebo designové středisko, což je to nejcennější. 107, Aygo, budoucí Hyunday, to jsou jenom montovny, ale Škoda tady reálně pracuje na vývoji. Zahraniční akcionáři daní své příjmy v zahraničí, ale Škoda tady platí daně jako každý jiný výrobce. Navíc platí mzdy desítkám tisíc lidí, investuje do rozvoje (jenom současný plán investic do rozšíření výroby je 50 miliard Kč). Podívej se, kolik bude stát celá ta korejská montovna a pak rozumuj.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 07.04.2008 18:05, RE: Spotřeba
anonym posted by:
Ne, ale je to moje tajné přání :o)
No, možná se Ti někdy splní. Ale já už viděl koně v hospodě pít ze džberu pivo. Fakt, nekecám.

Osel
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 07.04.2008 18:40, RE: Málo najeto !!!
cruise posted by:
Přesně tak... auto prostě není ani zdaleka zajeté a chápu, že vy to neovlivníte, proto by jste to měl ale jako nestraný novinář ihned na začátku testu zdůraznit.... Jinak už se těším na ta ALE, je to přeci škodovka a ještě ke všemu TDI, tak ji pojďme všichni "zdrbat" jak je hrozná, předražená, líná, hlučná, prožraná a jezdějí v ní jen debilové.... Dle prodejních statistik, jsme zřejmě národ debilů,včetně Slováků. V ostatních zemích, /např. Anglie/ nám šlapou na paty a jsou debilové taky... ach j...
No tak sis vlastně odpověděl sám. Negativa jsi vyjmenoval naprosto přesně, skupinu lidí, co si to kupuje rovněž, tak nechápu na co tady ještě čekáš, Ty jitrnice.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 07.04.2008 18:43, RE: Málo najeto !!!
anonym posted by:
A já říkám jaké štěstí pro ekonomiku tohoto státu, pokud se kupují domácí výrobky. Raději si zodpovězte otázku, co se stane s tímto státem, až většina lidí bude kupovat auta zahraniční? Přestože Škodovka hodně vyváží, domácí trh je pro ni stále tím nejdůležitějším odbytištěm, na který se vážou desítky místních subdodavatelů a tisíce pracovních míst.
Ale to je mi přece jako spotřebiteli celkem putne, ne? Přece si nebudu kupovat šunt, jen proto, abych dal lidem práci. To jsou ztase úvahy, ach jo
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 07.04.2008 18:44, RE: Málo km
anonym posted by:
Hele, netvrdim, že škodovka je bůjví jak dobrá ale zas nadruhou stranu po zkušenostech s renaultem mi "stará" fabie kombi připadá jako solidní auto. Po 150 tis, sem měnil jenom tlumiče a brzdydové obložení, naproti tomu u R.Laguny sem měnil tlumiče každých 35000km + každou chvíli řemen, úniky chladící kapiliny a spousta dalších věcí
ozvena??
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 07.04.2008 18:54, RE: spotreba
David V posted by:
Dobrý postřeh - počítat u nového auta jestli se mi vyplatí nebo ne. Auto se nikdy nevyplatí, jedině veterán, ale to si budu muset ještě pěkný čásek počkat než ta moje popelnice začne opět nabývat na ceně, jestli vůbec
Co se týká motoru 1.4 TDi, tak ho má skoro švagr ve služební Fábii. Jede na svůj obsah docela slušně, ale kdo tady tvrdí, že hlukem neobtěžuje, tak by si měl zajít na ušní. Po hodině jsem měl v hlavě jako v úle. Čili na poskakování po periferiích, možná, na dálky - nebrat, apro...
Já nevím, jaký je ten Tvůj C18NZ, ale jednak D4-D nemá Mazda, ale Toyota a ten se mi zdá tichý celkem dost.(samozřejmě po zahřátí) Jinak s tebou musím celkem souhlasit, ale stejně se tady nakonec dozvíš, že přeháníš a že ta TDI nejsou zase tak tragická. Já dokud jsem nezkusil třeba HDI,D4-D, TDCI, tak jsem měl taky dojem, že TDI celkem ujde, ale nyní už si to nemyslím. Je to pořád dokola, ale snad už se to brzy vyřeší koncernovým CR a bude pokoj. Oni koncernisti dobře vědí, že TDI je dávno za zenitem a tak pořád rejpou,no.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 07.04.2008 18:57, cruise
Jsem debil a moje rodina je taktéž banda debilů (eine debil bande)
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 07.04.2008 19:41, RE: Staník
anonym posted by:
Zavádějící je už titulek článku, kde je napsáno" úsporné TDI?", ale má tam být TDI PD. To je totiž testovaný motor a závěry z testu neplatí to pro klasicé původní TDI motory. PD je sice klasický němec tj. velmi spolehlivý, ale na jízdu a spotřebu ve srovnání se starým tdi např. 81kw o hodně horší. Tak se může stát, že v jednom diskuzním vlákně se hovoří ve stylu já o voze ty o koze.
Také jsem si myslel, že tento motor bude úspornější. S Octavií 66 KW TDI jsem dosahoval stejné ne-li nižší spotřeby a to jsem se nijak nesnažil jezdit úsporně.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 07.04.2008 20:32, RE: Málo najeto !!!
anonym posted by:
A já říkám jaké štěstí pro ekonomiku tohoto státu, pokud se kupují domácí výrobky. Raději si zodpovězte otázku, co se stane s tímto státem, až většina lidí bude kupovat auta zahraniční? Přestože Škodovka hodně vyváží, domácí trh je pro ni stále tím nejdůležitějším odbytištěm, na který se vážou desítky místních subdodavatelů a tisíce pracovních míst.
Co já vím,tak na domácím trhu škodovka prodává 30 procent své produkce,zbytek jde na vívoz.Sám se při služebních cestách po Rakousku a Německu potkávám s velkým množstvím aut škoda,především Octávií.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 07.04.2008 21:01, RE: spotřeba není vše
anonym posted by:
Ano souhlas !!! Mezi Škoda Fóbia a třeba TATA Nano je zásadní cen. rozdíl , jinak zpracování totožné !
TATA Nano viděl maximálně na obrázku, ale dělá chytrého.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 08.04.2008 01:38, RE: Málo km
Petr - TipCars.com posted by:
To bychom testy nových modelů přinášeli s křížkem po ...
Je lepsi byt prvni nebo objektivni?
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 08.04.2008 01:45, RE: Osel doporučuje přečíst
anonym posted by:
...holandská studie ukázala, že zplodiny z naftových motorů ničí náš mozek....

majitelé naf'táků, jak jste na tom?
No, hlavne bych rek, ze majitelum naftaku je to uplne sumak, protoze jejich splodiny dychaji jen ti, co jedou za nimi, ne? ;)
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 08.04.2008 08:55, RE: spotreba
David V posted by:
Dobrý postřeh - počítat u nového auta jestli se mi vyplatí nebo ne. Auto se nikdy nevyplatí, jedině veterán, ale to si budu muset ještě pěkný čásek počkat než ta moje popelnice začne opět nabývat na ceně, jestli vůbec
Co se týká motoru 1.4 TDi, tak ho má skoro švagr ve služební Fábii. Jede na svůj obsah docela slušně, ale kdo tady tvrdí, že hlukem neobtěžuje, tak by si měl zajít na ušní. Po hodině jsem měl v hlavě jako v úle. Čili na poskakování po periferiích, možná, na dálky - nebrat, apro...
že jsem tak drzej (a asi i trošky blbej), ale co je to ta C18NZ?
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 08.04.2008 08:56, RE: cruise
anonym posted by:
Jsem debil a moje rodina je taktéž banda debilů (eine debil bande)
gratuluji!
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 08.04.2008 10:40, Stokrát opakovaná lež...
anonym posted by:
Hele, netvrdim, že škodovka je bůjví jak dobrá ale zas nadruhou stranu po zkušenostech s renaultem mi "stará" fabie kombi připadá jako solidní auto. Po 150 tis, sem měnil jenom tlumiče a brzdydové obložení, naproti tomu u R.Laguny sem měnil tlumiče každých 35000km + každou chvíli řemen, úniky chladící kapiliny a spousta dalších věcí
...se stane pravdou? LagunaI.(1,8)po 120kkm tlumiče na 75%, Mégane(1,6) 120kkm tlumiče na 68%, LagunaII (2,2dCi)po 100kkm tlumiče 82% - řemeny se mění po 90kkm pro sichr, únik chladící kapaliny neznám - lhát se musí umět, jako třeba Škoda, 3litry na 100km, brzdové obložení po 150kkm, to je jiná klasa....
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 08.04.2008 11:43, RE: Spotřeba
anonym posted by:
Reálná spotřeba u téhle Fábky kolem 6l není zlá, tedy pokud mi jde jenom o spotřebu a nevadí mi dehet a jeho důsledky. Ovšem abych si tohle auto koupil, musel bych najet mraky kilometrů a to se to potom začne celý slavný TDi srát. Takže náklady se mi nikdy nevrátní zpátky. Spotřeba dobrý, ale za ty prachy a s tím kraválem si to nekoupí ani osel. No ale pro maníka, jenž miluje Octávii, v TDi, která jezdí za 3 litry, má božský krouťák vodcpodu, který ničím nenahradíš, krásně hulí, je na hlínách, v...
V současnosti jezdím střídavě s Octavii II 1,9 TDI 77kW a Fábii Combi 1,4 TDI 55kW. Spotřebu obou sleduji a měřím ji dotankováním. Palubní počítače měří +/- 1,5 l nafty, což se mi zdá dost nepřesné. Zatímco Fabia má skutečnou spotřebu ustálenou na 4,3 - 4,8 l na 100 km,
Octavii II 1,9 TDI 77kW měří palubní počítač spotřebu kolem 4,1-5 l. Skutečná je pak kolem 5,5-6 l, takže úspornější není. Nadruhou stranu jde o pohodovější motor, táhnoucí odspodu s plynulejším náběhem výkonu. Fábie má zase rychlý trh v otáčkách asi od 2000-3500 ot. za min.
Najel jsem tak po 30 tis. km střídavě s naprosto totožnýma Fabiema 1,4 TDI. Každá z těch dvou měla jiné jízdní vlastnosti. Paradox byl ten, že ta co měla najeto 140 tis. km neměla tak náročný motor na otáčky jako Fabia, která měla najeto 90 tis. km. Motor byl navíc u více jeté Fábie o poznání živjejší. Ve spotřebě vzhledem k rozdílu najetých km byl rozdíl minimální.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 08.04.2008 12:55, RE: spotreba
anonym posted by:
že jsem tak drzej (a asi i trošky blbej), ale co je to ta C18NZ?
C18NZ je cca 20 let starý motor od Opela. Benzínový 8-mi ventil nevalného výkonu, který se ovšem odměňuje svou pružností, výdrží a slušnou spotřebou. Navíc je docela tichý.
C znamená, že má katalyzátor, 18 říká obsah motoru 1.8 ltr, N je systém zapalování - tyrystorové, a Z je kompresní poměr.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 08.04.2008 13:00, RE: spotreba
mastercar posted by:
Já nevím, jaký je ten Tvůj C18NZ, ale jednak D4-D nemá Mazda, ale Toyota a ten se mi zdá tichý celkem dost.(samozřejmě po zahřátí) Jinak s tebou musím celkem souhlasit, ale stejně se tady nakonec dozvíš, že přeháníš a že ta TDI nejsou zase tak tragická. Já dokud jsem nezkusil třeba HDI,D4-D, TDCI, tak jsem měl taky dojem, že TDI celkem ujde, ale nyní už si to nemyslím. Je to pořád dokola, ale snad už se to brzy vyřeší koncernovým CR a bude pokoj. Oni koncernisti dobře vědí, že TDI je dávno za...
Aha, takže jsem nejel s D-4D, ale v nějakým Mazďáckým 2.0 turbo diesel. Ještě jsem zampněl na 1.8 TDCI, co má druhý švagr ve Focusovi - taky hlučný. Jo a ještě nás na letiště vozí dopravce se Superbem 1.9 TDi, a v 80-ce na 5-ku se rozvibruje snad celý auto - fakt nekecám. Vypadá to na nějakou rezonanci v autě, nevím, jestli sám motor nebo kastle, ale otáčky, kolem něco přes 1500 tam dělají zle.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 08.04.2008 13:04, RE: spotreba
anonym posted by:
že jsem tak drzej (a asi i trošky blbej), ale co je to ta C18NZ?
Jestli jsem dobře googlil, pak je to benzínový motor 1,8, který se dával do Opelů v letech 1990 a 1991.
respond
  1 ... 3 4 5


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, all rights reserved.