0
back
 

diskuze k tématu: Škoda Fabia 1.9 SDI - ideální auto do firmy?

category of topic classification: česká vozidla
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 12.02.2008 18:08, RE: Zkušenosti
anonym posted by:
No, ta spotřeba je k závidění, do města bez komentáře v pohodě, no ale na dálnici a zkoušet s SDi předjet naší každodwenní kamion rallye, které jsme svědky a v zrcátkách vidět nalepený ty dementy s rozsvícenýma dálkama a mlhovkama...děkuji nechci, to raději budu v BMW X5 terč pro Bursíky a další pokrytce
Kupodivu od té doby, co mám off road se zadním rámem se na mě žádnej lojza v "nadupané" turbo Octě nelepí, , přesto že mám na dálnici průměrnou rychlost jen 140 km/h
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 12.02.2008 18:09, spotreba
ja si nemuzu pomoct, ale to s tou spotrebou je nejake prapodivne. Na 3,8 se snad muzete dostat jen jizdou z kopce s vetrem v zadech. ... a nebo jezdite na 5ku s 1300-1500 otackama a podobne... Mel jsem uz nekolik dieselu k dispozici a znam "statistiky" kolegu. Takove hodnoty muzete nasbirat opravdu jen ve velmi specifickych lokalnich podminkach a na kratsich trasach jen v lete.... no asi mate kouzelne auto ...
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 12.02.2008 18:11, RE: Kombík má jeden neduh
anonym posted by:
Tohle ti bude dělat každý auto (s vyjímkou kabria Měl sis pořídit klimu.
Nevím jestli každé,ale služební Mitsubishi a Toyota to nedělají.Nevím jestli si to někdy slyšel,ale v případě fabie jsou to ohlušující rány tak od 60 km_h,způsobené obtékajícím vzduchem.Klimu mám,používám jen na dálky.Zcela záměrně se touto vymožeností moc nerozmazluji.Nikomu ji ale neberu,pokud teda nesedím vedle na sedadle
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 12.02.2008 19:31, RE: Kombík má jeden neduh
anonym posted by:
Nevím jestli každé,ale služební Mitsubishi a Toyota to nedělají.Nevím jestli si to někdy slyšel,ale v případě fabie jsou to ohlušující rány tak od 60 km_h,způsobené obtékajícím vzduchem.Klimu mám,používám jen na dálky.Zcela záměrně se touto vymožeností moc nerozmazluji.Nikomu ji ale neberu,pokud teda nesedím vedle na sedadle
Mám passata kombi poslední model a dělá to taky......
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 12.02.2008 19:34, RE: Ložiska v předních kolech?
anonym posted by:
Na našem autě (1,4 mpi, r.v. 2000) byly pryč po 80 000 km a to už pěkně hučely. Nevím jestli se s tím v rámci modernizace něco dělalo, ale asi ne. Hodně záleží na silnicích po kterých se jezdí a u nás jsou jedny z nejhorších v republice - okresy Znojmo a hlavně Třebíč.
Skoda Fabia 2.0 model 2001
tyčky stabilizátoru výměna po cca 40tis.
přední ložiska- výměna po cca 75tis.
při výkyvu teplot vrže palubka
problemy s elektrikou-servo, motorky klimatizace, teplotni čidlo
praskle přední žárovky 2xročně.
Celkem přijatelné vzhledem k náročnému dennímu provozu, hodně po Praze
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 12.02.2008 19:38, RE: Asi ne
Falco posted by:
Taky jsem si toho všiml, někde tam bude zrada...
To foto je pouze ilustrační, v reálu mám opravdu r.v. 2005, v bílé barvě, samozřejmě již po faceliftu. Díky za pochopení. Michal
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 12.02.2008 19:43, RE: spotreba
anonym posted by:
ja si nemuzu pomoct, ale to s tou spotrebou je nejake prapodivne. Na 3,8 se snad muzete dostat jen jizdou z kopce s vetrem v zadech. ... a nebo jezdite na 5ku s 1300-1500 otackama a podobne... Mel jsem uz nekolik dieselu k dispozici a znam "statistiky" kolegu. Takove hodnoty muzete nasbirat opravdu jen ve velmi specifickych lokalnich podminkach a na kratsich trasach jen v lete.... no asi mate kouzelne auto ...
V zasade mate pravdu, ale mozne to je mam 1,4 TDI 59 kW a v lete a za slunecneho pocasi (jak spravne rikate) jsem zajel opakovane spotrebu 3,5 l/100km podle palubniho pocitace na trase Cerny Most - Nusle po okruhu s pouzitim tempomatu a bez zapnute klimy. Na delsi trase nejmene 3,3 l/100km stred Chorvatska - pobrezi cca 120 km (ano v prumeru z kopce - celkove prevyseni kolem 800 m) - prumerna rychlost cca 75 km/h a musel jsem setrit sic nadrz byla skoro sucha...

Otazka je nakolik palubni pocitac promeruje pri takto nizkych spotrebach. Pri spotrebach kolem 5l/100km je presnost cca 0,1l/100km.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 12.02.2008 19:46, RE: spotreba
anonym posted by:
ja si nemuzu pomoct, ale to s tou spotrebou je nejake prapodivne. Na 3,8 se snad muzete dostat jen jizdou z kopce s vetrem v zadech. ... a nebo jezdite na 5ku s 1300-1500 otackama a podobne... Mel jsem uz nekolik dieselu k dispozici a znam "statistiky" kolegu. Takove hodnoty muzete nasbirat opravdu jen ve velmi specifickych lokalnich podminkach a na kratsich trasach jen v lete.... no asi mate kouzelne auto ...
Mel jsem před lety Felicii 1.9D a spotřeba byla skutečně okolo 4l bionafty ( tehdy Seta ) za cca 12-16Kč/l... to se to jezdilo.... a nekdo dokaže jezdit s Oktavkou 1.9 TDI 66Kw s podobnou spotřebou, mohu potvrdit, ale je to týrání motoru při nízkých otáčkách. Moje spotřeba je o cca 2-2.5l vyšší.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 12.02.2008 20:41, michalsru
píšeš, že to mám točit nad tři tisíce. vždyť to od čtyřech zase už nejede a zdechne to. použitelný rozsah otáček pro svižnou jízdu je přes tři do čtyřech, takže necelý tísíc. tak tady bych o svižný jízdě nehovořil. a koupit si kombíka s velkým kufrem a dát si tam mříž aby se tam nic nevešlo, já tomu nerozumí. není to nějaký taky přechtralý. nevim jak je to s tou spotřebou ale pokud jezdíš za ty tři litry a něco, tak nasíráš takový množství lidí co se vlečou za tebou, že snad raději jezdi rychleji. nekoukej na počítač ale raději na cestu, vždyť tu naftu naftu stejně neplatíš,je to firemní, tak jezdi jako normální člověk a ne jako 3,14ča.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 12.02.2008 20:47, RE: spotreba
anonym posted by:
ja si nemuzu pomoct, ale to s tou spotrebou je nejake prapodivne. Na 3,8 se snad muzete dostat jen jizdou z kopce s vetrem v zadech. ... a nebo jezdite na 5ku s 1300-1500 otackama a podobne... Mel jsem uz nekolik dieselu k dispozici a znam "statistiky" kolegu. Takove hodnoty muzete nasbirat opravdu jen ve velmi specifickych lokalnich podminkach a na kratsich trasach jen v lete.... no asi mate kouzelne auto ...
Já jezdím služební Fabií 1,4 TDI 59 kW, má najeto cca 105 tis, 2 roky stará. Dálnice + město jezdím za 5 l/100 km. Dálkové cesty po silnicích 1. třídy dle předpisů za 4 litry jezdím bez problémů.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 12.02.2008 21:39, Podrobmné technické údaje
Technické údaje k tomuto autu jsou na http://carspector.com/car/skoda/008496/
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 12.02.2008 21:52, RE: Podrobmné technické údaje
anonym posted by:
Technické údaje k tomuto autu jsou na http://carspector.com/car/skoda/008496/
Na druhou stranu s tím výkonem a zrychlením...Pravda je, že když víš o tom, že máš slabší motor, tak méně riskuješ (alespoň doufám) a tím pádem se dostaneš při předjíždění do méně rizikových situacích prostě tak, že nepředjíždíš Jinak co se 1.9Sdi, myslím, že to nebyl vůbec špatný motor pro někoho, kdo je ze své podstaty klidnější řidič a platí i u něj, že co v něm není nemůže se pokazit. Mezi nklidné řidiče se beze studu taky počítám, ale právě proto mám rád pod kapotou svých "nečipnutých" 170kW, abych se mohl na ty vytuněný blbečky s plechovkou místo výfuku a kšiltovkou na hlavě jen usmívat a klidně je nechat v levým pruhem jet (vím, že jim nesmí vychladnout turbo)
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 12.02.2008 21:59, Kufr pro rodinu??
Sorry, ale to je fór. Mám 2 malé děti a docela dost cestujeme (hory, lezení, voda, chata, kempování, cizina...). Táta má Fabii kombi, jet s tím na chatu je utrpení. Žena se dvěmi dětmi strávila v tomto "rodinném autě" cestu na zadních sedadlech na Jadran. Prej nikdy více, raději na kole! Když jsem si sedl dozadu, bylo mi to naprosto jasný. V toma utě prostě místo není! A to mám 172 cm v pase 70 cm. Mám ojetou Mazdu 626 z roku 1998, hatchback, auto o dvě třídy vejš, pravda, ale zase ne kombi, a do kufru toho vleze dvakrát tolik co do Fabie kombi. O místech vzadu nemluvím, 3 dospělí v pohodě i na daleké cesty. Takže Fabia? Pro rodinu? Ani náhodou.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 12.02.2008 22:13, zdar
jako, treba spomenout, ze sa v tych dyzlech jako dosti trhaj ty rozvody jako, sem to tady psal jako jenomze to ta redakce furt maze jako. ja jenom aby ste je nezapomeli vymenit, pak se vam asi neroztrhnou ze jo. Ja sem nevedel ze se tam musi neco takoveho menit, mi to ti blbci nerekli jako, pak mi to prdlo ze jo, prej potkanej motor. Jo, kdyz bude ta posrana generalka hotova tak vam napisu co me to stalo penez jako, jesteze si muzu uzivat meho bavora s trilitrem , jako ta fabka byla my zeny jako. A uz nebudu jezdit opilej jako, sem tehdy rozbil toho medu jako, bavora uz nechci rozbit ze jo. Zdar jako
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 12.02.2008 22:50, RE: spotreba
anonym posted by:
ja si nemuzu pomoct, ale to s tou spotrebou je nejake prapodivne. Na 3,8 se snad muzete dostat jen jizdou z kopce s vetrem v zadech. ... a nebo jezdite na 5ku s 1300-1500 otackama a podobne... Mel jsem uz nekolik dieselu k dispozici a znam "statistiky" kolegu. Takove hodnoty muzete nasbirat opravdu jen ve velmi specifickych lokalnich podminkach a na kratsich trasach jen v lete.... no asi mate kouzelne auto ...
Ja bych tomu veril, absolvoval jsem ve trech s SDI sluzebku do Nemecka, otackomer jsem drzel v cervene zone = 180kmh tachometrovych a prumerna spotreba byla 6,7l. Pri tech 180kmh je okamzita 9,5..
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 12.02.2008 23:29, RE: zdar
anonym posted by:
jako, treba spomenout, ze sa v tych dyzlech jako dosti trhaj ty rozvody jako, sem to tady psal jako jenomze to ta redakce furt maze jako. ja jenom aby ste je nezapomeli vymenit, pak se vam asi neroztrhnou ze jo. Ja sem nevedel ze se tam musi neco takoveho menit, mi to ti blbci nerekli jako, pak mi to prdlo ze jo, prej potkanej motor. Jo, kdyz bude ta posrana generalka hotova tak vam napisu co me to stalo penez jako, jesteze si muzu uzivat meho bavora s trilitrem , jako ta fabka byla my zeny jako...
Dost slabý, neoriginální, málo tvůrčí...
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 12.02.2008 23:35,
Fabii s 1.4 TDI 59kW bych chtěl.. Měl jsem možnost v tom chvíli jezdit a kromě hluku na volnoběh to nemá chybu!
Velmi příjemná dynamika při ještě příjemnější spotřebě. Na plnou nádrž jsem běžně dával 1000km jako nic. A většinou po dálnici při vysokých průměrech.
Při devadesátce po okreskách to bralo 3.5l/100km.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 13.02.2008 08:42, RE: Zkušenosti
anonym posted by:
Kupodivu od té doby, co mám off road se zadním rámem se na mě žádnej lojza v "nadupané" turbo Octě nelepí, , přesto že mám na dálnici průměrnou rychlost jen 140 km/h
Proč by se lepili? Terénní auto pro ně není soupeř, než zkontroluješ situaci za sebou maj náskok několik kilometrů...
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 13.02.2008 09:37, RE: bez předmětu
Peet posted by:
Fabii s 1.4 TDI 59kW bych chtěl.. Měl jsem možnost v tom chvíli jezdit a kromě hluku na volnoběh to nemá chybu!
Velmi příjemná dynamika při ještě příjemnější spotřebě. Na plnou nádrž jsem běžně dával 1000km jako nic. A většinou po dálnici při vysokých průměrech.
Při devadesátce po okreskách to bralo 3.5l/100km.
To já bych bral radši 1,9 75kw
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 13.02.2008 12:39, RE: Kombík má jeden neduh
anonym posted by:
Tohle ti bude dělat každý auto (s vyjímkou kabria Měl sis pořídit klimu.
Panáček je asi chytrej. Ale moje toyota ve verzi liftback (to je na objem kufru víc než fábie kombi) to nedělá ani při otevřeném libovolném okně, ani při otevřeném šíbru, ba ani při kombinaci libovolného. Zato v té fábii je to opravdu o zbláznění.
respond
1 2 3


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, all rights reserved.