0
back
 

diskuze k tématu: Škoda Fabia 1,4 MPI - jaký je stav po sto tisících km.?

category of topic classification: česká vozidla
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 11.09.2008 13:29, RE: Ondra
anonym posted by:
I ty jeden vzdělaný Ondříku, vážně POPRVÍ???
a sme u teho zasejc. To nemá cenu.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 11.09.2008 14:54, RE: Zmní gumy - Jirka S.
watchtower posted by:
Ty zimní gumy by už asi taky chtělo vyměnit,ne? Po 7-mi letech....
Pokud budeme ctít pravidlo 4-4-4-4 tak jedním z nich je, že by neměly být starší 4 let.
v zimě na sněhu je lepší 5 let stará zimní guma, než nová letní
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 11.09.2008 18:08, RE: Porovnání
anonym posted by:
Autor ale nikde nepíše, jak starou tu Corsu měl, tak nevim proč to srovnáváte třeba byla z roku 93 a u té bych se teda ani trochu nedivil, kdyby ho nechala někde stát, kdysi jsem jednu takovou měl a to byl co do spolehlivosti uplný horor.
Neporovnávám já, ale autor recenze. Vraťte se zpět na článek a přečtěte si poslední větu pozorněji. Já se jen zastávám corsy, se kterou jsem byl velmi spokojen a nikdy mne nenechala na holičkách.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 11.09.2008 20:26, Nesedí otáčky
Nevěřím, že při 130 km/h je na takto slabém motoru jen 3500 otáček. To by ten motor tu dálnici neutáhl. 100koňová 1.6 v O1 má při 130 km/h 4000 otáček, moje dvoulitrové Mondeo 3700 otáček. Co z toho odvozuju? Pěkně kecá tachometr, při 130 km/h tacho to jede skutečných 110 km/h a při té vaší úsporné jízdě 115 km/h jedete tak 100 čistých. Proto taky vychází taková optimistická spotřeba, protože při skutečných 130 km/h by vám to žralo tak 8-9 litrů. Doporučuju si domluvit někoho s GPS a ověřit skutečnou rychlost proti tachometru.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 11.09.2008 21:32, RE: Nesedí otáčky
Kolodмj posted by:
Nevěřím, že při 130 km/h je na takto slabém motoru jen 3500 otáček. To by ten motor tu dálnici neutáhl. 100koňová 1.6 v O1 má při 130 km/h 4000 otáček, moje dvoulitrové Mondeo 3700 otáček. Co z toho odvozuju? Pěkně kecá tachometr, při 130 km/h tacho to jede skutečných 110 km/h a při té vaší úsporné jízdě 115 km/h jedete tak 100 čistých. Proto taky vychází taková optimistická spotřeba, protože při skutečných 130 km/h by vám to žralo tak 8-9 litrů. Doporučuju si domluvit někoho s GPS a ověřit skut...
Ja mam na "dalkovky" cca 100km denne !stale ! :)
2.0 HDI ,, prdaci ..ve 406 ..Saint Tropez (silver) :D
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 11.09.2008 21:33, RE: Nesedí otáčky
anonym posted by:
Ja mam na "dalkovky" cca 100km denne !stale ! :)
2.0 HDI ,, prdaci ..ve 406 ..Saint Tropez (silver) :D
btw : 3000 ot / 150kmh :)
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 11.09.2008 21:56, RE: Ondra
anonym posted by:
Velmi jednoduchá odpověď: fabia 1,4 MPI kupováno mojí matkou jako nová, později po jejím úmrtí poděděno manželkou (jézeďačkou), která na této lavici odkroutila cca 150 tkm. Jézeďačka jedna, má totiž spoustu cestování. Já s tím jednou jel Olomouc-Vídeň (vlastní karhav v servisu), a musel jsem si dělat pauzu každých 20 minut. Tak mě prdel nebolí ani na jaře, když sednu poprví na kolo.Moje auto nemíním zmiňovat. A mám k tomu pádné důvody.
Není zase tak tvrdá jak tady tak popisuješ, ale tvrdší je. Svoje auto zde neuvádíš protože máš ještě větší sřot, že?
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 11.09.2008 21:56, RE: Souhlas
anonym posted by:
to je ale hlupak hloupy,ani nevi,ze to je R6 a ne V6 tupec jeden
R6 je prima, ale zkuste B6!
Kylie
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 11.09.2008 21:58, RE: Nesedí otáčky
Kolodмj posted by:
Nevěřím, že při 130 km/h je na takto slabém motoru jen 3500 otáček. To by ten motor tu dálnici neutáhl. 100koňová 1.6 v O1 má při 130 km/h 4000 otáček, moje dvoulitrové Mondeo 3700 otáček. Co z toho odvozuju? Pěkně kecá tachometr, při 130 km/h tacho to jede skutečných 110 km/h a při té vaší úsporné jízdě 115 km/h jedete tak 100 čistých. Proto taky vychází taková optimistická spotřeba, protože při skutečných 130 km/h by vám to žralo tak 8-9 litrů. Doporučuju si domluvit někoho s GPS a ověřit skut...
Ano máš pravdu třeba Octavie 1.8 T má na pětku při 3000 otáčkách asi 120 nebo 130
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 11.09.2008 22:50, RE: recenze
figo posted by:
no ono Vaše vyjadřování svědčí o tom, že jistě budete se mnou v té anketě také hodně vysoko.
VYJADROVANI? NEBO LASKA K BENZINU? JA SI NEVSIML ZE JSEM TADY NA NEJAKE BUZERANTSKE DISKUSI, KDE SE KAZDY PREDHANI V PRAVOPISE, ALE NA STRANKACH O AUTECH. OPAKUJI JEN BRZDETE MOTOREM A NAFTOU 1,4, ASPON BUDE CO SPRAVOVAT TY VYJADROVANI, UZ TE VIDIM JAK ZACNES VYJADROVAT U PLACENI OPRAVY DD KOKOKOOKKKOOOLIIK? TTTAAAKKK MMMMOC? PICO
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 12.09.2008 03:25, RE: recenze
zigi posted by:
Opravdu příspěvek člověka co to nemá zrovna všechno v pořádku, osobně mám taky naftu a brzdím motorem, proč ne? Je v tom něco špatně?
VUBEC NIC BRZDI TREBA BOTAMA V DIRACH V PODLAZE
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 12.09.2008 03:31, RE: recenze
anonym posted by:
souhlasím,ten pán snad s naftovým motorem nikdy nemohl jezdit,pokud podřazuje při 2 500 otáčkách.To by tomu dával neskutečně na prdel.
TO TEM LOPATAM NEVYSVETLIS, NECHCI SLYSET TY ZVUKY JAK TAM DEMENT PRI 2500 PODRADI A JESTE 1,4, KDYBY V AUTOBUSU TAK JESTE REKNU O.K. JE TO OBSAH 4,0-6,0, NECHCI PO TAKOVYCH UMELCICH VIDET TY AUTA, SYNCHRONY A MOTOR MUSI BYT MRTVY A PRI KAZDEM TAKOVEM PODRAZENI SE MUSI TRHNOUT MOTOR ZE PO 20 000KM MA SILENTBLOKY JAK ZVYKACKY, ALE HLAVNE ZE KAZDY OIDSUZUJE AUTOMAT A PRITOM NEUMI JEZDIT NATOZ RADIT.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 12.09.2008 03:37, RE: recenze
mikes posted by:
No ja si to treba pamatuju :o) Neni to sice 1.4 ale 1.9 motor a prerazuju kdyz to jde nekam mezi 1500 az 1200. V samotnem navodu se pise ze se ma podradit kdyz otacky klesnou na 1200ot. Mozna to je u 1.4 jinak, tot jen zkusenost...
CIM MENSI OBSAH, TIM BY SE MELO MENE NEBO SPISE VUBEC NEMELO BRZDIT MOTOREM. NEBO BRZD. DESTICKY JSOU TAK DRAHE? TO ZASE LOPATY VIDELI OD AUTOBUSAKU A POTOM OSLNUJI TY SVOJE KRAVY S JEZDECKYM UMENIM.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 12.09.2008 03:42, RE: Zmní gumy - Jirka S.
anonym posted by:
v zimě na sněhu je lepší 5 let stará zimní guma, než nová letní
???? DALSI RETARD, TO SPOLEHAS NA TY DRATY, ZE TE UDRZI NA SILNICI?
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 12.09.2008 03:45, RE: recenze
figo posted by:
Recenze je napsaná dobře a objektivně. K fabiím mohu dodat že u nás ve firmě jich máme 8, všechny s motory 1,4 TDi a odmyslím-li si neuvěřitelný zvukový a vibrační koncert této konkrétní pohonné jednotky, tak se jedná o dobrá auta bez vážnějších poruch. Jenom jako červená nit se u všech projevují 2 věci za prvé jde ve vyšších otáčkách velmi špatně podřazovat ze 3 rychlostního stupně na 2 (počítání zubů) a vyšší otáčky myslím tak okolo 2.500 - týká se to 5 kusů z našich 8 a to snad ani nemůže být...
JO A JESTE PRED KAZDYM ZASTAVENIM VYTOC MOTOR, AT NASTARTUJES. TO SE TAKY TAK DELA.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 12.09.2008 06:50, RE: recenze
figo posted by:
Ach jo, no tak to není při 2.500 ale míň, já to úplně přesně nevím, nebo vy si snad pamatujete s přesností na 500 otáček kdy řadíte? Faktem je že při podřazení ze 3 na 2 je problém u 5-ti vozů z 8, ten problém nemám jen já, ale všichni řidiči co se v těch autech střídají. Nicméně si nedělám iluze že bych to tady byl schopen některým jedincům vysvětlit, neboť tady zjevně část čtenářů nikdy nepodřazuje z 3 na 2, a navíc trpí stihomamem, že při vytočení dieslového motoru nad 3.000 otáček se tento nenávratně poškodí.
Pokud si nepamatuju s přesností na 500 otáček, kdy řadím, tak raději o tom ani nebudu psát a nebudu se ztrapňovat! A jinak, vážený pane, podřazování, o kterém tady píšete, mi pasuje spíš k soutěžnímu vozu, než k běžnému ježdění po cestě, notabene ještě u nafty! Já osobně ŘADÍM z trojky na dvojku, ale nepodřazuji! Tím opravdu dáváte takovému motoru pěkný záhul. Pokud je to problém, jak píšete, u pěti vozů z osmi, tak to vidím tak, že 5 řidičů u Vás jsou motorističtí ichtyli! Jerryvsc
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 12.09.2008 07:14, RE: Ondra
anonym posted by:
Není zase tak tvrdá jak tady tak popisuješ, ale tvrdší je. Svoje auto zde neuvádíš protože máš ještě větší sřot, že?
no dobře. Už jsem to jednou udělal, a udělal jsem chybu, protože se do mě obul kde jaký blb, ať táhnu do jiné diskuze.

takže: Volvo XC90 D5
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 12.09.2008 07:46, RE: recenze
anonym posted by:
VUBEC NIC BRZDI TREBA BOTAMA V DIRACH V PODLAZE
Mě by to taky zajímalo - proč by mělo nafťáku vadit brždění motorem? Chápu, že při brždění motorem by otáčky asi neměly jít někam ke 4000, ale jinak fakt nevím.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 12.09.2008 08:03, RE: Nesedí otáčky
anonym posted by:
Ano máš pravdu třeba Octavie 1.8 T má na pětku při 3000 otáčkách asi 120 nebo 130
Všem diskutrujícím sděluji že s Fabií 1,2 HTP ročně 30 tisíc deně do práce 40km,ale i dálnice -dovolená u náís ,ale i Rakousku,Německu.Jezdím docela sportovně,tzn.po dálnici 140,150km/hod a spotřeba dle počítače je 5,4 litru ,samozřejmě ,že v létě maximálně využívám klimatizaci!Kdo nevěří,je to jeho problém!!!
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 12.09.2008 08:06, RE: Souhlas
anonym posted by:
Plně s autorem recenze souhlasím. Jsem také majitelem Fabie 1.4 (44 kW) r. v. 2002 a zkušenosti mám dost podobné. Co se týče závad - po 2 letech odešla lambda sonda a cca po 4 alternátor. Jinak samé drobnosti (žárovky, apod.). Se spotřebou to také není tak tragické, myslím, že stačí vědět k čemu je na přístrojovce otáčkoměr a umět ho správně využívat. Nejsem žádný ekojezdec, ale spotřebu mám v průměru 6.5-7 l/100 km. Pneu letní mám Bridgestone Turanza ER300 195/50R15 a zímní Barum Polaris 185/60...
Ta vaše spotřeba víc odpovídá normálnímu stylu s Fabkou 1,4, tedy asi tak o půl litru víc než Felicie. Ovšem ne že by to za tu deklarovanou spotřebu autora recenze jde taky, jenže tipoval bych na opatrnou jízdě na venkově.
Turanzy jsou výborné letní gumy, ale ty zimní Polarisky nic moc. Já mám na léto Micheliny Energy, na zimu Fulda Kristal Montero 2. Ty Fuldy by měly být proti Polariskám o dost lepší, ale po pravdě řečeno je mám dvě sezóny, takže jsem neměl moc šanci je otestovat (do hor nejezdím a nějaká zima byla naposled předloni).
respond
  1 ... 3 4 5 6


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, all rights reserved.