0
back
 

diskuze k tématu: Škoda Fabia 1.4 16V 74Kw

category of topic classification: česká vozidla
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 29.08.2006 05:54, 1.4TDI
Kubíčku a co je na fobii 1.4TDI tak zajimaveho?
Kdyz nizkoobsahovou naftu,tak 1.3JTD,1.4HDI,1.4TDCI!
Jinak si asi neslysel nikdy dunivy hrom alias 1.4TDI!
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 29.08.2006 08:08, RE: 1.4TDI
Zigi posted by:
Kubíčku a co je na fobii 1.4TDI tak zajimaveho?
Kdyz nizkoobsahovou naftu,tak 1.3JTD,1.4HDI,1.4TDCI!
Jinak si asi neslysel nikdy dunivy hrom alias 1.4TDI!
Mam moznost jezdit se dvemi Fabiemi s motory 1,4MPI a 1,4TDI. Na pomerne hlucnejsi naftovou verzi jsem si jiz zvykl a nemyslim si, ze to je tak spatny motor jak ho vsichni kritizuji. Vetsinou ho kritizuji ti, co ho slyseli klepat na miste a navic maji odpor k trivalcum. Motor se mi zda dostatecne zivy na predjizdeni, na dalnici ho neslysite a rovnez dlouhodoba spotreba 4,5 l na 100 km je velmi dobra.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 29.08.2006 09:03, RE: 1.4TDI
Lukáš posted by:
Mam moznost jezdit se dvemi Fabiemi s motory 1,4MPI a 1,4TDI. Na pomerne hlucnejsi naftovou verzi jsem si jiz zvykl a nemyslim si, ze to je tak spatny motor jak ho vsichni kritizuji. Vetsinou ho kritizuji ti, co ho slyseli klepat na miste a navic maji odpor k trivalcum. Motor se mi zda dostatecne zivy na predjizdeni, na dalnici ho neslysite a rovnez dlouhodoba spotreba 4,5 l na 100 km je velmi dobra.
Jasne ze si clovek zvykne na duneni naftoveho trivalce,ale klidne mohli udelat ctyrvalec 1.4TDI!
Nekteri lide ale maji radi klidnou a pohodlnou jizdu s kultivovanym motorovym projevem,coz myslim ze s fabkou 1.4TDI asi jen stezi dosahnes!
A spotreba je jina stranka veci,nizkoobsahove turbiny jezdi obvykle pod 5l nafty
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 29.08.2006 11:54, RE: 1.4TDI
Zigi posted by:
Jasne ze si clovek zvykne na duneni naftoveho trivalce,ale klidne mohli udelat ctyrvalec 1.4TDI!
Nekteri lide ale maji radi klidnou a pohodlnou jizdu s kultivovanym motorovym projevem,coz myslim ze s fabkou 1.4TDI asi jen stezi dosahnes!
A spotreba je jina stranka veci,nizkoobsahove turbiny jezdi obvykle pod 5l nafty
Přesně tak, než jezdit (těch 13 tkm ročně) za neustálého kraválu, s o třetinu nižším výkonem, za cenu dražšího servisu pro naftu, to radši benzín... Jinak díky za doporučení, ale fóbii fakt nechci - nicméně uznávám, že pro někoho to může být vrchol techniky (za který ovšem nevidí)
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 29.08.2006 12:59, pro pepe
Pepe posted by:
Přesně tak, než jezdit (těch 13 tkm ročně) za neustálého kraválu, s o třetinu nižším výkonem, za cenu dražšího servisu pro naftu, to radši benzín... Jinak díky za doporučení, ale fóbii fakt nechci - nicméně uznávám, že pro někoho to může být vrchol techniky (za který ovšem nevidí)
Tak uveď nějaké auto ve stejné třídě, s podobným rokem uvedení na trh, které je na tom lépe než fabie (co se všech věcí týče)! Myslím si, a už to tady několikrát padlo, že Fabie patří ve své třídě k tomu nejlepšímu.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 29.08.2006 14:41, plná výbava
Zigi posted by:
Kubíčku a co je na fobii 1.4TDI tak zajimaveho?
Kdyz nizkoobsahovou naftu,tak 1.3JTD,1.4HDI,1.4TDCI!
Jinak si asi neslysel nikdy dunivy hrom alias 1.4TDI!
ach jo, kdy se lidi odnaučí lhát a tvrdit že mají plnou výbavu, když jim schází tolik věcí z výbavy až to bolí....třeba zde, ESP, NAVI, střešní okno v el. a spousty dalších kravin, které třeba nejsou důležité, ale jsou tam....být to opravdu v plné palbě tak to vyjde tak na 700-800 litru
jeste jesem nezazil pravdivou informaci o "plné","maximalní" výbavě...
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 29.08.2006 15:29, PAN PEPEK
FÁBII TY LIDI NEPOVAŽUJOU ZA VRCHOL TECHNIKY,ALE JEDNODUŠE JE TO AUTO,KTERÉ JE DOSTUPNÉ VŠEM A VZHLEDEM K TOMU,ŽE V ČESKU SOU PLATY TAKOVÝ JAKÝ SOU,TAK BUDE TA FÁBIE POŘÁD NA SILNICI K VIDĚNÍ ČASTĚJI.......JO A PEPE KAŽDÝ NESEDÍ V KLIMATIZOVANÝ KANCELÁŘI A SE SEKRETÁŘKOU,KTERÁ MU LIJE I TO KAFE DO KRKU,ALE PRACUJOU RUKAMA A MAJÍ TŘEBA 15000 ČISTÝHO A ZTOHO JE TROCHU TĚŽKÝ PLATIT NÁJEM LEASING 6000 ATD.........RADŠI ZAPOJ MOZEK NEŽ NĚCO ŘEKNEŠ.................ZDAR
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 29.08.2006 19:44, RE: PAN PEPEK
DEKTR1 posted by:
FÁBII TY LIDI NEPOVAŽUJOU ZA VRCHOL TECHNIKY,ALE JEDNODUŠE JE TO AUTO,KTERÉ JE DOSTUPNÉ VŠEM A VZHLEDEM K TOMU,ŽE V ČESKU SOU PLATY TAKOVÝ JAKÝ SOU,TAK BUDE TA FÁBIE POŘÁD NA SILNICI K VIDĚNÍ ČASTĚJI.......JO A PEPE KAŽDÝ NESEDÍ V KLIMATIZOVANÝ KANCELÁŘI A SE SEKRETÁŘKOU,KTERÁ MU LIJE I TO KAFE DO KRKU,ALE PRACUJOU RUKAMA A MAJÍ TŘEBA 15000 ČISTÝHO A ZTOHO JE TROCHU TĚŽKÝ PLATIT NÁJEM LEASING 6000 ATD.........RADŠI ZAPOJ MOZEK NEŽ NĚCO ŘEKNEŠ.................ZDAR
HLAVNE HO ZAPOJ TY SLEDUJU TY TVOJE NAZORY TADY UZ HODNE DLOUHO A MYSLIM ZE MAS PROBLEM UZ OD MALA. JESTLI MALEJ NEJSI...........ZDAR
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 29.08.2006 19:48, RE: 1.4TDI
Zigi posted by:
Kubíčku a co je na fobii 1.4TDI tak zajimaveho?
Kdyz nizkoobsahovou naftu,tak 1.3JTD,1.4HDI,1.4TDCI!
Jinak si asi neslysel nikdy dunivy hrom alias 1.4TDI!
Mě by spíš zajímalo co by jste doporučily za motor do fábie z nafty,jestli 1.4 tdi nebo 1.9 tdi,jestli spotřeba je skoro na stejné úrovni, poruchovost,zvuk motoru,jestli není 1.9 moc těžký na př. nápravu atd.Díky za info:
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 29.08.2006 21:11, RE: PAN PEPEK
DEKTR1 posted by:
FÁBII TY LIDI NEPOVAŽUJOU ZA VRCHOL TECHNIKY,ALE JEDNODUŠE JE TO AUTO,KTERÉ JE DOSTUPNÉ VŠEM A VZHLEDEM K TOMU,ŽE V ČESKU SOU PLATY TAKOVÝ JAKÝ SOU,TAK BUDE TA FÁBIE POŘÁD NA SILNICI K VIDĚNÍ ČASTĚJI.......JO A PEPE KAŽDÝ NESEDÍ V KLIMATIZOVANÝ KANCELÁŘI A SE SEKRETÁŘKOU,KTERÁ MU LIJE I TO KAFE DO KRKU,ALE PRACUJOU RUKAMA A MAJÍ TŘEBA 15000 ČISTÝHO A ZTOHO JE TROCHU TĚŽKÝ PLATIT NÁJEM LEASING 6000 ATD.........RADŠI ZAPOJ MOZEK NEŽ NĚCO ŘEKNEŠ.................ZDAR
Jsi jelito placáš patý přes devátý. Ty škodovácký mrchy si určitě nekoupí člověk který vyděla 15000 to by musel být blázen.Aby si za 290000 koupil tuhle atrapu na spolehlivý auto. Raději snad ojeté cizí ( rychleji klesá cena) Např. Accent 260000,Yaris 250000, Thalia 240000,Punto 200000,Getz 2050000. Všechno kvalitní nová auta, některá jsou dle TUV ještě spolehlivějšíGetz po 100000km bez oprav a opotřebení, Fabia 3 poruchy 1 vedla k odstavení vozu (převodovk). Čti fakta,pak uvažuj.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 29.08.2006 21:12, RE: PAN PEPEK
DEKTR1 posted by:
FÁBII TY LIDI NEPOVAŽUJOU ZA VRCHOL TECHNIKY,ALE JEDNODUŠE JE TO AUTO,KTERÉ JE DOSTUPNÉ VŠEM A VZHLEDEM K TOMU,ŽE V ČESKU SOU PLATY TAKOVÝ JAKÝ SOU,TAK BUDE TA FÁBIE POŘÁD NA SILNICI K VIDĚNÍ ČASTĚJI.......JO A PEPE KAŽDÝ NESEDÍ V KLIMATIZOVANÝ KANCELÁŘI A SE SEKRETÁŘKOU,KTERÁ MU LIJE I TO KAFE DO KRKU,ALE PRACUJOU RUKAMA A MAJÍ TŘEBA 15000 ČISTÝHO A ZTOHO JE TROCHU TĚŽKÝ PLATIT NÁJEM LEASING 6000 ATD.........RADŠI ZAPOJ MOZEK NEŽ NĚCO ŘEKNEŠ.................ZDAR
Jsi jelito placáš patý přes devátý. Ty škodovácký mrchy si určitě nekoupí člověk který vyděla 15000 to by musel být blázen.Aby si za 290000 koupil tuhle atrapu na spolehlivý auto. Raději snad ojeté cizí ( rychleji klesá cena) Např. Accent 260000,Yaris 250000, Thalia 240000,Punto 200000,Getz 2050000. Všechno kvalitní nová auta, některá jsou dle TUV ještě spolehlivějšíGetz po 1000000km bez oprav a opotřebení, Fabia 3 poruchy 1 vedla k odstavení vozu (převodovk). Čti fakta,pak uvažuj.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 29.08.2006 21:27, RE: PAN PEPEK
ŠKŮDKA posted by:
Jsi jelito placáš patý přes devátý. Ty škodovácký mrchy si určitě nekoupí člověk který vyděla 15000 to by musel být blázen.Aby si za 290000 koupil tuhle atrapu na spolehlivý auto. Raději snad ojeté cizí ( rychleji klesá cena) Např. Accent 260000,Yaris 250000, Thalia 240000,Punto 200000,Getz 2050000. Všechno kvalitní nová auta, některá jsou dle TUV ještě spolehlivějšíGetz po 1000000km bez oprav a opotřebení, Fabia 3 poruchy 1 vedla k odstavení vozu (převodovk). Čti fakta,pak uvažuj.
Samo že Getz po 100000 km ne po milionu.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 30.08.2006 00:45, RE: PAN PEPEK
ŠKŮDKA posted by:
Jsi jelito placáš patý přes devátý. Ty škodovácký mrchy si určitě nekoupí člověk který vyděla 15000 to by musel být blázen.Aby si za 290000 koupil tuhle atrapu na spolehlivý auto. Raději snad ojeté cizí ( rychleji klesá cena) Např. Accent 260000,Yaris 250000, Thalia 240000,Punto 200000,Getz 2050000. Všechno kvalitní nová auta, některá jsou dle TUV ještě spolehlivějšíGetz po 1000000km bez oprav a opotřebení, Fabia 3 poruchy 1 vedla k odstavení vozu (převodovk). Čti fakta,pak uvažuj.
Výborně, ty by ses mohl živit marketingem.... Vydělávám lehce přes patnáct tisíc měsíčně a přesně tohle auto, pro tebe "mrchu", v garáži mám. Nechápu jak si můžeš být tak stoprocentně jistý, že s tímto platem si to nikdo nekoupí ?? Docela by ses divil, ale kupují to například důchodci, kteří mají dejme tomu 9 000 Kč měsíčně důchod. Vozidlo jsem kupoval před šesti lety a opět se budeš divit, v této cenové kategorii se tehdy vybírat moc nedalo, pokud jsi potřeboval pětidvéřové auto, kde za tebou může někdo sedět.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 30.08.2006 01:09, RE: PAN PEPEK
Otakar posted by:
Výborně, ty by ses mohl živit marketingem.... Vydělávám lehce přes patnáct tisíc měsíčně a přesně tohle auto, pro tebe "mrchu", v garáži mám. Nechápu jak si můžeš být tak stoprocentně jistý, že s tímto platem si to nikdo nekoupí ?? Docela by ses divil, ale kupují to například důchodci, kteří mají dejme tomu 9 000 Kč měsíčně důchod. Vozidlo jsem kupoval před šesti lety a opět se budeš divit, v této cenové kategorii se tehdy vybírat moc nedalo, pokud jsi potřeboval pětidvéřové auto, kde za tebou může někdo sedět.
No, před pěti lety možbá ne, ale dnes ano. Důchodci si to auto kupují, protože jsou zvyklí na Škodovky...
Jinak dnes za stejné peníze koupím lepší vůz s lepším motorem. A nebudu řešit výbavu, protožo ostatní automobilky ji nabízení plnou hned o začátku (Hyundai, Suzuki apod.)
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 30.08.2006 06:21, RE: 1.4TDI
Peca posted by:
Mě by spíš zajímalo co by jste doporučily za motor do fábie z nafty,jestli 1.4 tdi nebo 1.9 tdi,jestli spotřeba je skoro na stejné úrovni, poruchovost,zvuk motoru,jestli není 1.9 moc těžký na př. nápravu atd.Díky za info:
No myslim,ze bych radsi bral 1.9TDI,o moc tezsi nebude nez 1.4TDI a urco bude mnohem lepsi!
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 30.08.2006 12:15, RE: 1.4TDI
Zigi posted by:
No myslim,ze bych radsi bral 1.9TDI,o moc tezsi nebude nez 1.4TDI a urco bude mnohem lepsi!
Nafta patří do kamen.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 30.08.2006 14:46, RE: PAN PEPEK
Otakar posted by:
Výborně, ty by ses mohl živit marketingem.... Vydělávám lehce přes patnáct tisíc měsíčně a přesně tohle auto, pro tebe "mrchu", v garáži mám. Nechápu jak si můžeš být tak stoprocentně jistý, že s tímto platem si to nikdo nekoupí ?? Docela by ses divil, ale kupují to například důchodci, kteří mají dejme tomu 9 000 Kč měsíčně důchod. Vozidlo jsem kupoval před šesti lety a opět se budeš divit, v této cenové kategorii se tehdy vybírat moc nedalo, pokud jsi potřeboval pětidvéřové auto, kde za tebou může někdo sedět.
Ve fabii se dá za řidičem sedět leda v kufru, dvojkové punto nebo 206 od Peugeotu, po těch bych se raději díval tehdy i nyní, za stejné peníze více muziky. A hezčí muziky... Na spolehlivou si fabia fakt jen hraje.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 30.08.2006 17:22, RE: pro pepe
petr posted by:
Tak uveď nějaké auto ve stejné třídě, s podobným rokem uvedení na trh, které je na tom lépe než fabie (co se všech věcí týče)! Myslím si, a už to tady několikrát padlo, že Fabie patří ve své třídě k tomu nejlepšímu.
Jediné co mohu uvést, je to, že třída malých vozů (kam fabie patří ať chceš nebo ne), je u nás chápána pořád jako "rodinná", byť je to jen taková znouzectnost. Když to zevšeobecním, tak nechci nic ze třídy malých. Není to nějaký komplex, ale akorát nechuť tlačit se někam, kam nemusím. Takže vychladni, a užij si tu fabku.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 30.08.2006 17:32, RE: PAN PEPEK
DEKTR1 posted by:
FÁBII TY LIDI NEPOVAŽUJOU ZA VRCHOL TECHNIKY,ALE JEDNODUŠE JE TO AUTO,KTERÉ JE DOSTUPNÉ VŠEM A VZHLEDEM K TOMU,ŽE V ČESKU SOU PLATY TAKOVÝ JAKÝ SOU,TAK BUDE TA FÁBIE POŘÁD NA SILNICI K VIDĚNÍ ČASTĚJI.......JO A PEPE KAŽDÝ NESEDÍ V KLIMATIZOVANÝ KANCELÁŘI A SE SEKRETÁŘKOU,KTERÁ MU LIJE I TO KAFE DO KRKU,ALE PRACUJOU RUKAMA A MAJÍ TŘEBA 15000 ČISTÝHO A ZTOHO JE TROCHU TĚŽKÝ PLATIT NÁJEM LEASING 6000 ATD.........RADŠI ZAPOJ MOZEK NEŽ NĚCO ŘEKNEŠ.................ZDAR
Ty vole, DEKTR1, docela jsem tě i s tvejma BMW občas bral, ale jinak... Klimatizovanou kancelář mám, sedím tam tak 1/2 hod denně, jinak lítám v neklimatizovaným Ducatu. Jo a rukama jsem začal pracovat v 16 letech, dneska (31) mám 15 zaměstnanců (ale bohužel žádnou sekretářku), k práci rukama se dostanu čas od času pořád. A bylo by smutný, kdybych se po práci, kde trávím 10 - 12 hod denně, 6 dní v týdnu, neohlížel po něčem jiném, než je fábie. ZDÁÁÁR........
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 01.09.2006 15:29, RE: PAN PEPEK
DEKTR1 posted by:
FÁBII TY LIDI NEPOVAŽUJOU ZA VRCHOL TECHNIKY,ALE JEDNODUŠE JE TO AUTO,KTERÉ JE DOSTUPNÉ VŠEM A VZHLEDEM K TOMU,ŽE V ČESKU SOU PLATY TAKOVÝ JAKÝ SOU,TAK BUDE TA FÁBIE POŘÁD NA SILNICI K VIDĚNÍ ČASTĚJI.......JO A PEPE KAŽDÝ NESEDÍ V KLIMATIZOVANÝ KANCELÁŘI A SE SEKRETÁŘKOU,KTERÁ MU LIJE I TO KAFE DO KRKU,ALE PRACUJOU RUKAMA A MAJÍ TŘEBA 15000 ČISTÝHO A ZTOHO JE TROCHU TĚŽKÝ PLATIT NÁJEM LEASING 6000 ATD.........RADŠI ZAPOJ MOZEK NEŽ NĚCO ŘEKNEŠ.................ZDAR
Asi moc čtete Svět Motorů, kde by Fabia porazila v technice i Mercedes S klasse. Jsou to jen marketingový žvásty, je potřeba také číst něco, kde se o autech píše pravda.
respond
1 2


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, all rights reserved.