0
back
 

diskuze k tématu: Škoda Fabia 1,2 HTP a dojmy po šesti letech provozu

category of topic classification: česká vozidla
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 16.03.2010 08:33, Oleje
Kamarád mi říkal, že v autorizovaném servise Škoda si za litr oleje Castrol cosi účtují kolem 800 Kč. Na internetu je ten stejný olej dostupný od cca 250 Kč/l.
Mám raději volit ten dražší a tudíš kvalitnější?
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 16.03.2010 08:46, RE: Oleje
David V posted by:
Kamarád mi říkal, že v autorizovaném servise Škoda si za litr oleje Castrol cosi účtují kolem 800 Kč. Na internetu je ten stejný olej dostupný od cca 250 Kč/l.
Mám raději volit ten dražší a tudíš kvalitnější?
800 Kč za litr je moje zkušenost za olej Castrol 0W-30 specifikace 506.00 nebo 506.01 ted uz nevim. Na internetu je olej dostupny od cca 230Kč za litr - Castrol 5W-30 se specifikaci VW504.00/507.00
Jestli je ten ze skodovky kvalitnejsi nevim. Kazdoapdne auto jede na oboji. A Škodovce timto dekuji, za 800 kč za litr/4000 Kč za celou naplň - už se tam bohužel znova neukažu.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 16.03.2010 10:09, RE: Oleje
Alkantpan posted by:
800 Kč za litr je moje zkušenost za olej Castrol 0W-30 specifikace 506.00 nebo 506.01 ted uz nevim. Na internetu je olej dostupny od cca 230Kč za litr - Castrol 5W-30 se specifikaci VW504.00/507.00
Jestli je ten ze skodovky kvalitnejsi nevim. Kazdoapdne auto jede na oboji. A Škodovce timto dekuji, za 800 kč za litr/4000 Kč za celou naplň - už se tam bohužel znova neukažu.
Pánové, do motoru patří zásadně specifikace oleje doporučená výrobcem. To že to prasíte úpln jiným olejem je vaše věc, ale doufám, že snad se mi vaše ojetina nedostane do rukou.
Když už si kupuju olej sám a měním sám, tak aspoň s tou specifikací, kterou mám v servisné knížce, ne ?
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 16.03.2010 10:12, Rezavění
Karle, 6 let není žádná dlouhá doba - forman mi začal rezavět až v 11 roce svého života. A to je hodně velká tragédie co se týká rezavění.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 16.03.2010 10:12, Zastavit motor
Napadlo mně, že by se snad dal motor zastavit ucpáním výfuku. Když tak napište co si o tom myslíte.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 16.03.2010 10:27, RE: Oleje
David V posted by:
Kamarád mi říkal, že v autorizovaném servise Škoda si za litr oleje Castrol cosi účtují kolem 800 Kč. Na internetu je ten stejný olej dostupný od cca 250 Kč/l.
Mám raději volit ten dražší a tudíš kvalitnější?
Samozřejmě, že ano.
Označení je možná shodné, ale ORIGINÁL Škodováckej Castrol má navíc hromadu optiminerálů plus, výtažků z perel a multivitamínů, které běžný shodný castrol nemá.
Opitiminerál plus v syntetice pro Škoda motoren werke zajišťuje až o 108 % vyšší kroutící moment vyvažovací hřídele a až o 78,546845978269425 % mazanější válce tohoto high torque performance řadového tříválce, což mimo jiné dokazuje studie VUT katedry motorbiologie v Brně.
O tom, že výtažky z perel prospívají čemukoli, v čem jsou obsaženy o tom se nebudeme ani zmiňovat, přední dermatologové z celého světa doporučují výtažky z perel na vše, co se hýbe i nehýbe. Kdo tvrdí opak, je zatvrzelý popírač vlivu výtažků z perel. Vždyť vliv výtažků z perel je dávno prokázán, není potřeba polemizovat a jeho vliv je nepopiratelný!!!
Multivitamín je důležitá složka oleje pro dlouhé zdraví motoru. Přední motoroví dietologové a mikrobiologové prokázali blahodárný vliv multivitamínových složek pro každý motor Škoda.
Závěr: pohon Vašeho tříválcového miláčka zajistí jen a pouze vyvážený mix toho s nejlepší péčí připraveného oleje, který je ideálním mixem těch nejlepších vlastností a aplikací těch nejpokrokovějších vědeckých metod. Takový je Kastról Škoda...

respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 16.03.2010 10:29, RE: Zastavit motor
Riccardo posted by:
Napadlo mně, že by se snad dal motor zastavit ucpáním výfuku. Když tak napište co si o tom myslíte.
Myslím, že to by se určitě nepodařilo. Rukou bys to i při studených spalinách neudržel a nic vhodnýho k zacpání člověk nevozí. I kdyby hypoteticky ano, tak si myslím, že by si spaliny našly netěstnostmi cestu a motor by si při zvýšeném odporu "přidal", aby nechcíp.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 16.03.2010 10:32, RE: Oleje
typek posted by:
Samozřejmě, že ano.
Označení je možná shodné, ale ORIGINÁL Škodováckej Castrol má navíc hromadu optiminerálů plus, výtažků z perel a multivitamínů, které běžný shodný castrol nemá.
Opitiminerál plus v syntetice pro Škoda motoren werke zajišťuje až o 108 % vyšší kroutící moment vyvažovací hřídele a až o 78,546845978269425 % mazanější válce tohoto high torque performance řadového tříválce, což mimo jiné dokazuje studie VUT katedry motorbiologie v Brně.
O tom, že výtažky z perel prospívají čemukol...
Toho jsem se obával
Ale aspoň vidím, že ten přípatek skoro 500 není za nic. Já si myslel, že je to pouze bakšiš pro Škodu.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 16.03.2010 10:33, RE: Zastavit motor
David V posted by:
Myslím, že to by se určitě nepodařilo. Rukou bys to i při studených spalinách neudržel a nic vhodnýho k zacpání člověk nevozí. I kdyby hypoteticky ano, tak si myslím, že by si spaliny našly netěstnostmi cestu a motor by si při zvýšeném odporu "přidal", aby nechcíp.
Já bych spíš vyháčkoval kapotu a odpojil kabely ke svíčkám.určitě je levnější způsob než rozbíjet okno
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 16.03.2010 10:46, RE: Zastavit motor
bruno posted by:
Já bych spíš vyháčkoval kapotu a odpojil kabely ke svíčkám.určitě je levnější způsob než rozbíjet okno
No dobře, ale co dál? Motor chcípnem, ale auto je furt zamčený.. Nejlepší je mít doma náhradní klíč. Zákon schválnosti však praví, že když ten klíč doma mám, tak se mi tohle nejspíš stane nejmíň 200km od domova
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 16.03.2010 11:11, RE: Oleje
Riccardo posted by:
Pánové, do motoru patří zásadně specifikace oleje doporučená výrobcem. To že to prasíte úpln jiným olejem je vaše věc, ale doufám, že snad se mi vaše ojetina nedostane do rukou.
Když už si kupuju olej sám a měním sám, tak aspoň s tou specifikací, kterou mám v servisné knížce, ne ?
No opravte me, jestli se mylim, ale VW507.00 normu VW 506.00 nahrazuje, takze touto zmenou motor rozhodne neprasim...
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 16.03.2010 11:15, RE: Oleje
David V posted by:
Toho jsem se obával
Ale aspoň vidím, že ten přípatek skoro 500 není za nic. Já si myslel, že je to pouze bakšiš pro Škodu.
To jsem jeste nikdy neslysel o tech perlach. Neni divu, ze je to tak drahy!
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 16.03.2010 11:18, RE: Zastavit motor
David V posted by:
Myslím, že to by se určitě nepodařilo. Rukou bys to i při studených spalinách neudržel a nic vhodnýho k zacpání člověk nevozí. I kdyby hypoteticky ano, tak si myslím, že by si spaliny našly netěstnostmi cestu a motor by si při zvýšeném odporu "přidal", aby nechcíp.
Pokud by to motor prezil, videl jsem jednou jako pomstu vyfuk vystrikany expanzivni montazni penou , ktera ho dokonale ucpala. Po nastartovani to odnesla hlava motoru.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 16.03.2010 11:23, RE: Oleje
Riccardo posted by:
Pánové, do motoru patří zásadně specifikace oleje doporučená výrobcem. To že to prasíte úpln jiným olejem je vaše věc, ale doufám, že snad se mi vaše ojetina nedostane do rukou.
Když už si kupuju olej sám a měním sám, tak aspoň s tou specifikací, kterou mám v servisné knížce, ne ?
Můj původní dotaz měl trochu rozvířit vodu, nicméně když už o tom píšem, tak jsem zkoušel na netu najít specifikaci pro tříválec HTP a našel jsem VW 500.00 a VW 502.00. Oba oleje (Castrol) se dají pořídit i do 200 Kč/ltr.
Olej specifikace VW 506.00 jsem našel jako longlife. Na některých servrech je údajně nahrazen VW 507.00 a jeho cena (Castrol) je cca 260 Kč/ltr.
Nejdražší, který jsem záměrně hledal, je Castrol Edge (0W30) longlife se specifikací VW502.00/503.01/505.00 za rovných 300 po přepočtu ze 4-ltr balení.
Tím si myslím, že jsem pokryl všechny možné specigikace, které by u Fábie mohly přicházet do úvahy.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 16.03.2010 11:26, RE: Zastavit motor
Alkantpan posted by:
Pokud by to motor prezil, videl jsem jednou jako pomstu vyfuk vystrikany expanzivni montazni penou , ktera ho dokonale ucpala. Po nastartovani to odnesla hlava motoru.
Vidíš a já bych si myslel, že se prorve výfuk v nějakém spoji.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 16.03.2010 11:29, RE: Oleje
David V posted by:
Můj původní dotaz měl trochu rozvířit vodu, nicméně když už o tom píšem, tak jsem zkoušel na netu najít specifikaci pro tříválec HTP a našel jsem VW 500.00 a VW 502.00. Oba oleje (Castrol) se dají pořídit i do 200 Kč/ltr.
Olej specifikace VW 506.00 jsem našel jako longlife. Na některých servrech je údajně nahrazen VW 507.00 a jeho cena (Castrol) je cca 260 Kč/ltr.
Nejdražší, který jsem záměrně hledal, je Castrol Edge (0W30) longlife se specifikací VW502.00/503.01/505.00 za rovných 300 po přepoč...
Co se tyce specifikaci pro VW Group motory, myslim, ze tahle tabulka mluvi za vse...
http://www.volkswagen.cz/servis/longlife/
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 16.03.2010 11:33, RE: Zastavit motor
David V posted by:
Vidíš a já bych si myslel, že se prorve výfuk v nějakém spoji.
Tak zrejme zdravy vyfuk a mozna taky auto od auta. v tomto pripade to byl myslim maly peugeot 1.4 benzin. Byt to na moji byvale stare felicii, tam by to asi schytal nejaky vekem a provozem unaveny a zkorodovany spoj na vyfuku
Me spise zarazilo, jak muze dojit k tomu, ze se stojici a nastartovane auto samo bez pricineni uzamkne.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 16.03.2010 11:35, RE: Oleje
Krkovicka posted by:
To jsem jeste nikdy neslysel o tech perlach. Neni divu, ze je to tak drahy!
Já taky ne, na tyhle špeky je týpek študovanej. Ještě teď mám křeče v břichu....
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 16.03.2010 11:38, RE: Zastavit motor
Alkantpan posted by:
Tak zrejme zdravy vyfuk a mozna taky auto od auta. v tomto pripade to byl myslim maly peugeot 1.4 benzin. Byt to na moji byvale stare felicii, tam by to asi schytal nejaky vekem a provozem unaveny a zkorodovany spoj na vyfuku
Me spise zarazilo, jak muze dojit k tomu, ze se stojici a nastartovane auto samo bez pricineni uzamkne.
Já měl ne Vectře porušenou izolaci, protože se drát nešikovně přivíral v kufru. Když se dotkl kostry, auto se zamčelo. Dlouho trvalo, než jsem na to přišel.... A začínalo to tak, že si klidně jedu a najedou se auto zamčelo. Zpočátku ta souvislost se zavíráním kufru byla čistě náhodná, takže jsem zámek kufru deaktivoval a otvíral ho klíčem - to potom nezlobilo.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 16.03.2010 12:03, Halvní problém pana Rady
je nedůvěra k servisu - bylo nutné vyměnit svíčky a cívku? Proč mi účtují tolik oleje? Nelijou mi tam nějaký levnější škodlivý? Mění mi ho vůbec? Když žárlí na lidi, kteří přestanou jezdit do značkového servisu, ať přestane taky.
respond
1 2


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, all rights reserved.