0
back
 

diskuze k tématu: Škoda Fabia 1,2 HTP 40 kW

category of topic classification: česká vozidla
anonymous
number of posts-
date of registration-
Saturday 22.07.2006 09:43, RE autor
Pekne napsane, a dle autorova mnozstvi kM s fabii myslim i verohodne, sam mam Fabii MPI a videl bych to todobne. Holt ja rikam , ze je to porad Skodovka i kdyz v nemeckem kabate. I kdyz na druhou stranu myslim ze za tu cenu (nove i ojete) neni nic lepsiho, nebo ano??
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Saturday 22.07.2006 10:32, RE: re
objektiv posted by:
Mám Fábii HTP 12V a shodou náhod jsem měl dnes možnost se svézt s Hyundaiem Getz 1.4. Můžu říct, že jediné co mě na tomto voze zaujalo víc než na mé Fabii byl jenom motor, který je výkonnější, ale subjektivně až ve vyšších otáčkách (asi 3500), zato Fabie tahá líp od spoda. Pak v něm ale chytnou saze a ženou Getz jako z praku.
Tím to ale asi tak končí. Dílenské zpracování je horší, stejně jako kvalita plastů. Při opření o palubovku se celá hýbe, což je tím, že je celá z jednoho výlisku tvrdého pl...
Objektiv: nevěřím pohodlnému sezení ve fábii "sám za sebou" se 186cm. S mými 190cm mám přední sedadlo úplně vzadu a za nějaký další centimetr dozadu bych byl vděčný. Pak tedy vy musíte sedět značně u volantu, jinak za vámi musí být tolik místa jako za mnou.

A nesouhlasím s hodnocením auta po 19tis km - to by asi mělo vydržet každé (i z číny )
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Saturday 22.07.2006 10:39, RE: spotřeba
navigator posted by:
Tak jsem si tu přečetl vaše názory a nedá mi, abych nezareagoval vlastní zkušeností. Mám 1.2 40 kW ve výbavě s klimou. Jezdím prakticky deně do 70 km vzdáleného zaměstnání zhruba půl dálnice a půl město, Spotřeba do cca 50000 km byla někde kolem 6.2 - 6.5 litru, potom se auto nějak zbláznilo a dalších 10000 jezdím za průměr podle palubního compu asi 5.2 - 5.3 a to na 91 benzín. Rekord na trase Příbram - Praha 4.8 , 71 km,z toho 20 km poskakování po Praze 45 minut. Absolutně nechápu Prostoro...
navigator: já právě myslel že klima se snad ani do 40kW verze nedávala, ale odborník na škodovky a jejich výbavy nejsem, takže to nevím. Co se týče spotřeby, okolo mě je těch fábií spousta a opravdu běžná spotřeba většiny lidí je někde kolem 7-8l s jakýmkoliv benzínovým motorem. Takže 4,8 je skoro z říše snů. I když jsem se SNAŽIL o tachometrových stabilních 120 na dálnici, spotřeba na nádrž vyšla kolem 6,5 litru. Naštěstí nemám palubní počítač, takže nejsem dezinformován elektronikou jak úsporně jedu ale rozdíl mezi tím co ukazuje PC a co je realita bývá často kolem 0,5l
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Saturday 22.07.2006 10:58, RE: spotřeba
Gusano posted by:
navigator: já právě myslel že klima se snad ani do 40kW verze nedávala, ale odborník na škodovky a jejich výbavy nejsem, takže to nevím. Co se týče spotřeby, okolo mě je těch fábií spousta a opravdu běžná spotřeba většiny lidí je někde kolem 7-8l s jakýmkoliv benzínovým motorem. Takže 4,8 je skoro z říše snů. I když jsem se SNAŽIL o tachometrových stabilních 120 na dálnici, spotřeba na nádrž vyšla kolem 6,5 litru. Naštěstí nemám palubní počítač, takže nejsem dezinformován elektronikou jak úsporn...
Když tady všichni vychvalujete ty šikmooký káry,tak se mrkněte do Autotipu,jak jim jedna Toyota krásně rezla....
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Saturday 22.07.2006 12:31, RE: Gusano
Gusano posted by:
Objektiv: nevěřím pohodlnému sezení ve fábii "sám za sebou" se 186cm. S mými 190cm mám přední sedadlo úplně vzadu a za nějaký další centimetr dozadu bych byl vděčný. Pak tedy vy musíte sedět značně u volantu, jinak za vámi musí být tolik místa jako za mnou.

A nesouhlasím s hodnocením auta po 19tis km - to by asi mělo vydržet každé (i z číny )
Klimu lze do 40kW verze normálně objednat, i když to bych snad ani nedoporučoval, protože si myslím, že to pak už skutečně musí stačit jen na hodně pomalou akceleraci. Mám 47kW ( i když kamarád na brzdě v Praze mi naměřil slušných 54kw) a pokud zapnu klimu, tak je nepatrná ztráta výkonu poznat.
Při plynulé a dlelší jízdě ve dvou (asi 150km, ne dálnice, mimo obec jsem jel asi 110 a v obci 75 - nebyl bodový system ha ha ) jsem se dostal se spotřebou na 5,5 l. Ve městě jezdím i s klimou max. do 8 l.
Celkově se musí jezdit do 4000ot./min., jinak spotřeba roste asi o 0,5l na každých 500ot. navíc - vyzkoušeno.
A co se týče místa na zadním sedadle za 186 cm výšky řidiče, je ho tam tak akorát, že jdou dát kolena k sobě a mám před nima asi 2 cm místa.
Sedadlo mám nastavené asi do 2/3 jeho výškového nastavení ( rád sedím co nejvýš)
A doufám, že skutečně auto vydrží i nad 19000km bez vážnější závady.
Dokonce mi za celou dobu ani ta žárovka nepraskla, jak se často píše.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Saturday 22.07.2006 13:42, zdar vsem kritikum
tak jasne je,ze kdyz chce clovek zavodit,tak si nebude kupovat auto s motorem 1,2.Myslim,ze na vykon 40kW(47kW) je to dost slusne auto.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Saturday 22.07.2006 17:38, RE: Recenze
xxx posted by:
Dobrá recenze, jsou v ní vytknuty i detaily o kterych se moc nepise.
Souhlas!
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Saturday 22.07.2006 21:29, RE: spotřeba
Gusano posted by:
navigator: já právě myslel že klima se snad ani do 40kW verze nedávala, ale odborník na škodovky a jejich výbavy nejsem, takže to nevím. Co se týče spotřeby, okolo mě je těch fábií spousta a opravdu běžná spotřeba většiny lidí je někde kolem 7-8l s jakýmkoliv benzínovým motorem. Takže 4,8 je skoro z říše snů. I když jsem se SNAŽIL o tachometrových stabilních 120 na dálnici, spotřeba na nádrž vyšla kolem 6,5 litru. Naštěstí nemám palubní počítač, takže nejsem dezinformován elektronikou jak úsporn...
gusano: tech 4.8 je rekord jinak běžná spotřeba je kolem 5.3 s rozdílem počítač/výpočet souhlasím pohybuje se mi cca 0.2-0.5 a úplně maximální spotřebu jsem měl, když jsem dost pospíchal, po dálnici kolem 160 tachometrových a celkový průměr Praha - Příbram 101 km/h a ta spotřeba byla 8.2 l/100 , je fakt že jezdím podle compu a taky je fakt že nepatrný pohyb nohy na pedálu plynu v ustálené rychlosti na rovině uděla pokles okamžité spotřeby o litr při nepatrném snížení otáček. Jezdím tu samou trasu už asi 8 let nejdřív s Felicií a teď s Fabií a Felda si běžně brala 8-9 a některé kopce měla problém vyjet alespoň trochu nad 100 km/hod, kdežto Fabka drží 130 km/hod bez problémů. A ta klima : je fakt že pokud pustíš klimu tak je to na výkonu hoooooooodně znát ale kupoval jsem tu klimu hlavně do letních pražských kolon jinak totiž moc rád a do poměrně nízkých teplot jezdím s otevřeným okýnkem (asi podvědomá touha po kabriu ))
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Sunday 23.07.2006 08:11, RE: Zase plno radilů a chytrolínů
Lukáš posted by:
Pravdou je, že se Fabia s motorem 1,2l nehodí jako služební auto, které má najet ročně x desítek tisíc kilometrů. Jedná se o motor pro chalupáře nebo obchodníky s "teplou vodou", kteří jezdí denne vzdálenosti kolem 50-ti km. Vím, že v době vzniku Fábie nebylo na trhu auto s lepším podvozkem. Nemůžete srovnávat auto 7 let po uvedení na trh s nejnovějšími modely. Vím, že do uvedení nových modelů se technicky nedal nějaký Peugeot 206, Renault Clio aj. srovnat s Fabií. Ke kazivosti bych napsal jen t...
Souhlas. Mám Fabii už 4 roky, pro domácí ježdění, najeto nějakých 70.000 km a jsem s ní maximálně spokojený. na delší cesty spotřeba pod 6 lt/100 km, při zapnuté klimě jsem v době kdy se na dálnici v Čr dalo ještě jet rychleji, mohl jet konstantní rychlostí 150 km/h. V něčem má autor pravdu, v něčem ne. Srovnávat 7 let starou koncepci s novými auty je nesmysl. Co se týká poruchovosti tak pegeauty a fiaty ani náhodou. To jsou střepy, které si koupí jen idiot. Co se týká japonců, tak souhlas, to jsou nejlepší auta.
Samozřejmě Fabia je na domácí ježdění a ježdění na kratší cesty. Jako služební vůz není moc vhodná.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Sunday 23.07.2006 17:00,
Mám 5 let starou fabii at udíž i nějaké zkušenosti s ní . Autor má v mnohém pravdu. Až těd mi došlo proč mám v pravé noze občas křeč, myslel jsem že chyba je ve mně. Auto má z již z výroby hodně prachu v laku a jinak odešel termostat chlazení a třikrát mě elektronika vyzvala k návštěvě servisu, když signalizovala závadu na EPC. Je to prostě obyčejné auto a nelze od něj čekat žádné zázraky. Auto jsem koupil jako nové má najeto 33 000km. Chyby člověk zjistí až samotným užíváním. Jinak sto lidí sto chutí.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Sunday 23.07.2006 18:42, RE: spotřeba
navigator posted by:
Tak jsem si tu přečetl vaše názory a nedá mi, abych nezareagoval vlastní zkušeností. Mám 1.2 40 kW ve výbavě s klimou. Jezdím prakticky deně do 70 km vzdáleného zaměstnání zhruba půl dálnice a půl město, Spotřeba do cca 50000 km byla někde kolem 6.2 - 6.5 litru, potom se auto nějak zbláznilo a dalších 10000 jezdím za průměr podle palubního compu asi 5.2 - 5.3 a to na 91 benzín. Rekord na trase Příbram - Praha 4.8 , 71 km,z toho 20 km poskakování po Praze 45 minut. Absolutně nechápu Prostoro...
Muj osobni rekord na trase Pribram -Praha ( je spise z kopce jezdim to denně , naopak z Prahy do Pribrami to zere asi o 0.5 litru vic ) je 4.8 l /100 s motorem 1.4 MPI 50 kw- coz je sracka co nejede a oficialni kombi spotreba 7.0 l, bez klimy, kterou to nema.
Po dalnici tak 105 km/h, po Strakonicke na povolene 80-ce nepovolenych 90 km/h Takze verim, ze s 1.2 47 KW se to da zajet tak za 4.3-4.5, ale samozrejme je jasne , ze to je lehtani plynu. Pokud bych jel po dalnici 140 km/h a dynamicky zrychloval tak ta 1.4 MPI zere klidne i 7.5-8 na 100. Hroznej kram.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Sunday 23.07.2006 18:48, RE: bez předmětu
anonym posted by:
Mám 5 let starou fabii at udíž i nějaké zkušenosti s ní . Autor má v mnohém pravdu. Až těd mi došlo proč mám v pravé noze občas křeč, myslel jsem že chyba je ve mně. Auto má z již z výroby hodně prachu v laku a jinak odešel termostat chlazení a třikrát mě elektronika vyzvala k návštěvě servisu, když signalizovala závadu na EPC. Je to prostě obyčejné auto a nelze od něj čekat žádné zázraky. Auto jsem koupil jako nové má najeto 33 000km. Chyby člověk zjistí až samotným užíváním. Jinak sto lidí sto chutí.
za 5 let najeto 33000?Docela svatecni ridic:)
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Sunday 23.07.2006 19:59, RE: Zase plno radilů a chytrolínů
Josef posted by:
Souhlas. Mám Fabii už 4 roky, pro domácí ježdění, najeto nějakých 70.000 km a jsem s ní maximálně spokojený. na delší cesty spotřeba pod 6 lt/100 km, při zapnuté klimě jsem v době kdy se na dálnici v Čr dalo ještě jet rychleji, mohl jet konstantní rychlostí 150 km/h. V něčem má autor pravdu, v něčem ne. Srovnávat 7 let starou koncepci s novými auty je nesmysl. Co se týká poruchovosti tak pegeauty a fiaty ani náhodou. To jsou střepy, které si koupí jen idiot. Co se týká japonců, tak souhlas, to j...
Myslim ze koncovy zakaznik srovnava cenu a vybavu jakou za ni dostane. A to ze ma Skoda za tu samou cenu jako konkurence koncepci starou 7 let, o necem to vypovida...Nevim proc by tedy mel byt nesmysl srovnavat nova auta s Fabii se zastaralou koncepci. Je to jen na automobilce, co je schopna v dane cenove hladine nabidnout.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Sunday 23.07.2006 21:34, RE: objektiv a Getz
objektiv posted by:
Mám Fábii HTP 12V a shodou náhod jsem měl dnes možnost se svézt s Hyundaiem Getz 1.4. Můžu říct, že jediné co mě na tomto voze zaujalo víc než na mé Fabii byl jenom motor, který je výkonnější, ale subjektivně až ve vyšších otáčkách (asi 3500), zato Fabie tahá líp od spoda. Pak v něm ale chytnou saze a ženou Getz jako z praku.
Tím to ale asi tak končí. Dílenské zpracování je horší, stejně jako kvalita plastů. Při opření o palubovku se celá hýbe, což je tím, že je celá z jednoho výlisku tvrdého pl...
Plně souhlasím. Getz na pohled zaujme, motorem taktéž, ale pak se v něm svezte, svezte se ve Fábii a i ten největší odpůrce musí zdvihnout ruku pro Fábii. Hovoří pro ni dílenské zpracování, podvozek a hlavně odolnost laku a karoserie.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Sunday 23.07.2006 21:42, RE: bez předmětu
anonym posted by:
1,2 HTP s klimatizaci do Bruselu,na dalnici 160 za 7litru.
...už je to tady!!! ))))
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 24.07.2006 10:36, RE: bez předmětu
stenly posted by:
...už je to tady!!! ))))
povedená recenze, jsem sice majitel Fabie ale i negativní recenze která je slušně napsána je pro mne zajímavá. Mám kombika 1.9 SDi, kdo hledá auto s pořádným zátahem a na závodění, pryč od něj. Kdo potřebuje solidní auto s výbornou spotřebou, je dobrou volbou. V dnešním provozu, kde sposta lidí jezdí mimo obec 80 a v obci 40 ( aby náhodou nepřetáhli povolenou rychlost a neztratili bodíky) je Fabia Sdi naprosto vhodné auto, po dálnici bez problémů drží 140 za spotřeby kolem 5 litrů, mimo dálnice jede do 4,5 litrů. Motor je starší koncepce ale při slušném zacházení je nesmrtelný. Jinak měl jsem spoustu jiných vozů - 3x R19, 2x Clio I., Megane I, Espero, Citroen AX a mám tedy možnost srovnávat - místa ve Fabii mnoho není ale dá swe na to zvyknout, podvozek je fajn a auto i přes své mouchy ( např. neustále praskající žárovky předních světel - kažfd 2 měsíce měněné) je to dobrá volba.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 24.07.2006 15:00, RE: super recenze
Gusano posted by:
Možná že to byla 1,4 16V, ta i s 55kW jede poměrně hezky. Ale ty 44 a 50kw verze nebyly žádná sláva. Jinak díky za všechny pochvaly, ona by byla ještě spousta věcí, která by se dala napsat - snažil jsem se vybrat pro mě ty zásadní.
Byla to stoprocentně 1.4 MPI, průměr za 2400 km 7l/100km je podle mého na naložené auto s klimou lepší průměr. Všepádně letos jedem s francouzskou naftou, tak jsem zvědav! :)
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 24.07.2006 17:31, RE: objektiv a Getz
Ryšár posted by:
Plně souhlasím. Getz na pohled zaujme, motorem taktéž, ale pak se v něm svezte, svezte se ve Fábii a i ten největší odpůrce musí zdvihnout ruku pro Fábii. Hovoří pro ni dílenské zpracování, podvozek a hlavně odolnost laku a karoserie.
Kolega má měněné přední dveře a blatník - prorezlé skrz.
Naštěstí to má v záruce v záruce. Taky mě v tom svezl - má to v 1,4 MPI a za cca 250 000 má např vpředu "švihadla ) (ruční kličky na vytáčení oken!)
A ten interiér - to je naprostá šílenost. Předtím jsem v tom nejel ale plasty silně přpomínají minulý model KIA RIO.
No hrůůůůza.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 24.07.2006 20:38, Škodovky
Přátelé, jak tak koukám, tak se začíná v Čechách rozmáhat kromě stáčení tachometrů další nešvar, a to handrkování o spotřebu. Včera jsem se vrátil ze SR, jel jsem trasu Dačice-Jemnice-Liptovský Mikuláš (cca 400 km), za tu několikadenní dovolenou jsem ujel 960 km a tankoval jsem dohromady 48 litru benzínu (v nádrži bylo tak maximálně 5l), tudíž mi vyšla spotřeba průměrně 5,0- 5,5 l/100km. A cože to mám za vozidlo?------Škoda Forman r.94, monovstřik 50kW, najeto cca 250tis.km. Spotřeba perfektní, a velice závislá na stylu jízdy...jel jsem max. 110, v obci 60-70 km/h (na Slovensku se mimo jiné jezdí perfektně!, ta 60 v obci je docela rozdíl). Jel jsem s přítelkyní, vezl jsem vevnitř kolo a plno krámů a nemůžu si absolutně stěžovat. Měřím 190 cm, a je pravda, že po nějakých 150km už noha na plynu bolí taky, ale nemyslím si, že je to až tak prostorem, ten je u formana dostatečný, je to spíš nezvykem a tím, že člověk vlastně pořád nohu nadlehčuje, pedál jen lechtá..Nechápu člověka, co si dnes koupí za tolik peněz auto tak nepraktické (i při hloupém srovnání třeba s formanem) a ještě s motorem 40 resp 47 kW za tak nehorázné peníze..
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 24.07.2006 20:40, RE: Škodovky a bezpečnost
Tom posted by:
Přátelé, jak tak koukám, tak se začíná v Čechách rozmáhat kromě stáčení tachometrů další nešvar, a to handrkování o spotřebu. Včera jsem se vrátil ze SR, jel jsem trasu Dačice-Jemnice-Liptovský Mikuláš (cca 400 km), za tu několikadenní dovolenou jsem ujel 960 km a tankoval jsem dohromady 48 litru benzínu (v nádrži bylo tak maximálně 5l), tudíž mi vyšla spotřeba průměrně 5,0- 5,5 l/100km. A cože to mám za vozidlo?------Škoda Forman r.94, monovstřik 50kW, najeto cca 250tis.km. Spotřeba perfektní, ...
Jediné v čem má fabie asi trochu výhodu je pasivní bezpečnost (o aktivní se v junioru nebo HTP moc mluvit nedá) oproti Felicii/Favu.
respond
1 2 3 4


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, all rights reserved.