0
back
 

diskuze k tématu: Koupit Škodu Fabia nebo raději Hondu Civic?

category of topic classification: poradna, jaké auto koupit, servisní náklady, technické dotazy, česká vozidla, japonská vozidla
anonymous
number of posts-
date of registration-
Saturday 20.10.2007 19:50, reklama anebo to pisatel mysli vazne ci
je to zas jeden teoreticky nesmysl? Predevsim auto s motorem 1.4 (55kW a vic) do mesta neni nejlepsi volba. Rozhodne je lepsi maly motor tj. treba 1.2 47kW anebo podobne motory v Honde. Spotreba dela podle trasy od 4.5 (jizda po okruhu) po 7.5 l/100km (popojizdeni v zacpe). Mam sam zkusenost treba s Hondou civic 1.6 (92kW) a ve meste mizi benzin z nadrze jak divy.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Saturday 20.10.2007 20:14, RE: reklama anebo to pisatel mysli vazne ci
anonym posted by:
je to zas jeden teoreticky nesmysl? Predevsim auto s motorem 1.4 (55kW a vic) do mesta neni nejlepsi volba. Rozhodne je lepsi maly motor tj. treba 1.2 47kW anebo podobne motory v Honde. Spotreba dela podle trasy od 4.5 (jizda po okruhu) po 7.5 l/100km (popojizdeni v zacpe). Mam sam zkusenost treba s Hondou civic 1.6 (92kW) a ve meste mizi benzin z nadrze jak divy.
a tak děcka, vy jste asi úplně tupí, tady si člověk vybral dvě autíčka která se asi dají, mají servisku, vypadaj ,že nemaj najeto víc než 150 tisíc a vy radíte s motory atd. tady jde o výběr dvou vybraných kousků a teďka který z těch dvou, osobně je Honda jasně lepší. Je zajímavé ,že jste nepřišli na to ,že Honda bude oproti Fabii hodně padat takže jde třeba o stránku finanční, že Fábie se prodá po deseti letech za 80 tisíc dyžto Civic za 50, na to jste nepřišli, co ?! :D
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Saturday 20.10.2007 20:44, Hledám kamaráda na mazlení.
Šakal posted by:
No, to že si někdo na někoho hraje mi už ani nevadí. Je to tak staré, jako tyto stránky a díky registraci už je to stejně jen zábava pro lidi do IQ 80 Spíš je škoda, že tady ti troubelíni zabírají místo a pak člověk musí jet dolů, než najde něco rozumného.
Jsem mladý homosexuál z malého města, který výborně parkuje a nemluví s anonymama!
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Saturday 20.10.2007 20:53, Básnička!
Šak.al posted by:
Jsem mladý homosexuál z malého města, který výborně parkuje a nemluví s anonymama!
Jsem malý Šakal, moc rád bych makal, abych měl fábii, né z pyje fobii, můj malý pyj, není jak kyj, těžko ho objevíš, to už však dávno víš, můj kluku mufíku, hezounkej buzíku... :o)
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Saturday 20.10.2007 21:40, RE: Básnička!
Šak.al posted by:
Jsem malý Šakal, moc rád bych makal, abych měl fábii, né z pyje fobii, můj malý pyj, není jak kyj, těžko ho objevíš, to už však dávno víš, můj kluku mufíku, hezounkej buzíku... :o)
Muf, muf, no tak Šakalíku příteli, nemusel jsi to zde zveřejnovat jak to s námi je, já se tak červenám, ale tak, ty kluku můj.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Saturday 20.10.2007 21:46, Šakal
Čau mufčo, ty klučino můj. Jo a pro ostatní,já nejse oslík ani troubelín, vždyt mám IQ 80. A nejsem přizdisráč.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Saturday 20.10.2007 21:50, Šakal
Jo, a já nepřijel na babetě do prahi, oprafdu ne! To si pište.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Sunday 21.10.2007 09:48, RE: Třída
Giorgio posted by:
V autoškole jsi byl rád, že se udržíš na cestě, to tě nějaký pohodlný posez s dobrým výhledem nezajímal. Já se učil na felicii a tam nebylo co štelovat, ostatně bych se moc nedivil, pokud by autoškolácká fabia na tom byla podobně, protože i v oné výbavě ambiente jsou výškově stavitelná sedadla příplatková. Soukromé auto mám punto první generace a logicky je o sedm let mladší fabia ve spoustě věcí lepší, ale posez za volantem a výhled z vozu má jednoznačně lepší punto (i když narozdíl od fabie má...
Pán je evidentně z cukru nebo má hodně nestandardní postavu. Já mám 178cm a nemusím v žádném autě nic štelovat, maximálně si posunu sedadlo blíž nebo dál a zbytek se přizpůsobím. A výhled taky neřeším (ten jsem řešil tak maximálně právě v té autoškole), když už potřebuju nutně někam vidět, tak se prostě nakloním.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Sunday 21.10.2007 09:58, RE: Třída
Šakal posted by:
Já jsem měl na mysli normální parkování, když jsem tvdil, že mezi fábkou a tím civikem není velký rozdíl. Nejsem z Prahy,ale z malého města a až na výjimky si tady místo na parkování neděláme nárazníkem a závěsem, ale parkujeme tam, kde místo je. Spostu z Vás machrů, co tady řešíte pár centimetrů bych chtěl vidět parkovat, možná by to už tak přesvědčivé nebylo. Trvám na svém: Nezáleží, jestli je auto o 30 cm delší, ale jestli někdo parkovat umí, nebo ne a viděl jsem spoustu chlápků, co jezděj ...
Ty jsi fak zabedněný. Na tom jestli někdo parkovat umí nebo ne absolutně nezáleží, protože vybíráme auto a ne řidiče! Až se tady bude Honda Civic ptát, jakého si má vybrat řidiče, tak sem teprve pastuj ty svoje žvásty a silácké řeči o tom, jak ty s tím nemáš problém a ostatní kecají. Mimochodem chtěl bych tě takhle ráno vidět, když bys přijel v Brně nebo v Praze do práce, za chvíli začíná pracovní doba, objíždíš blok a nikde žádné místo nebo jsou místa moc malá (po odjetých Fábiích) - naštěstí je hodně lidí, co mají i větší auta a díky nim tyhle menší místa zůstávají pro nás skromné k dispozici.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Sunday 21.10.2007 10:09, RE: Třída
anonym posted by:
Ty jsi fak zabedněný. Na tom jestli někdo parkovat umí nebo ne absolutně nezáleží, protože vybíráme auto a ne řidiče! Až se tady bude Honda Civic ptát, jakého si má vybrat řidiče, tak sem teprve pastuj ty svoje žvásty a silácké řeči o tom, jak ty s tím nemáš problém a ostatní kecají. Mimochodem chtěl bych tě takhle ráno vidět, když bys přijel v Brně nebo v Praze do práce, za chvíli začíná pracovní doba, objíždíš blok a nikde žádné místo nebo jsou místa moc malá (po odjetých Fábiích) - naštěstí j...
Mimochodem kdo parkuje každý den ve městě, tak to už většinou umí nebo se to chtě nechtě musel naučit (jako já, taky mi to ze začátku dělalo problém, přiznávám, ale pár trapných pozdních příchodů mě naučilo housti jak Dalibora ve věži). Takže výhled a parkovací senzory už pak absolutně nerozhodují. Vždycky se dá stáhnout okýnko a dívat se s vykloněnou hlavou a v těsných případech místo senzoru prostě pomalu jedu, dokud se lehce nedotknu auta před nebo za sebou. Pak už rozhodují jen a pouze rozměry a odolnost nárazníku vlastního auta (a okolních - nemají nechávat tak malou mezeru .
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Sunday 21.10.2007 10:21, RE: Třída
anonym posted by:
Pán je evidentně z cukru nebo má hodně nestandardní postavu. Já mám 178cm a nemusím v žádném autě nic štelovat, maximálně si posunu sedadlo blíž nebo dál a zbytek se přizpůsobím. A výhled taky neřeším (ten jsem řešil tak maximálně právě v té autoškole), když už potřebuju nutně někam vidět, tak se prostě nakloním.
Lidi, kteří neřeší výhled, si na auto dávají i neatestované fólie, páč jim už je všecko jedno, že... Já rozhodně nejsem ten typ řidiče, který sedne do auta, šlápne na plyn a kdyby se něco podělalo, zavře oči. Mám rád v autě pohodu. Kdybych měl jezdit denně jen nějakých 10 km do práce a 10 zpátky, tak vem to čert. Řídil jsem i wartburg, žigulík, moskvič a staré šáde, dokonce i Zetor 6377, vždycky se to nějak dalo. Ale když už auto používám dlouhodobě i na nějakou tu delší štreku, tak bych přecejen chtěl mít aspoň nějaký komfort. Třeba u fabie mi chybí regulace tuhosti bederní opěrky, která v puntu je, takže po stejné cestě se cítím po vysednutí ze škodovky mnohem méně použitelný. A že tu bylo takových, co vychvalovali její sedadla. Trvám na tom, že fabia se pro pohodlné cestování 4 lidí nehodí. A už vůbec ne pěti - na cestu Bílovec-Ostrava vzadu uprostřed ve fabii junior dodnes vzpomínám jako jeden z nejhorších zážitků v životě. Ale to jsou prostě mé názory, kdo si myslí, že je fabia luxusní limuzína, já mu to brát nebudu.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Sunday 21.10.2007 10:24, shrnutí pro tazatele
Článek není úplně komplexní. Neuvádí srovnání spotřeby ve městě (které je papírově lepší pro Civic, ale v praxi asi bude stejné, protože Civic je přecejen těžší a i podle autora má delší převody). Většina rad je obecných se zaměřením na kombinovaný provoz, kde samozřejmě vychází Civic lépe. Nezohledňuje se zůstatková hodnota auta, která bude lepší u Fábie. Takže by mohly rozhodnout 2 faktory, které v dotazu nezmiňujete - je parkování tam kam budete jezdit skutečně problém? Chcete auto, které vám nebude nikdo závidět a se kterým budete nenápadní a případné opravy a servis budou lépe k dispozici (lepší nabídka z vrakovišť)? Pokud odpovíte dvakrát ano, jděte klidně do Fábie. Pokud jednou ano a jednou ne, uvažujte asi spíš o Civicu, pokud dvakrát ne, tak Civic.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Sunday 21.10.2007 10:29, RE: Třída
Giorgio posted by:
Lidi, kteří neřeší výhled, si na auto dávají i neatestované fólie, páč jim už je všecko jedno, že... Já rozhodně nejsem ten typ řidiče, který sedne do auta, šlápne na plyn a kdyby se něco podělalo, zavře oči. Mám rád v autě pohodu. Kdybych měl jezdit denně jen nějakých 10 km do práce a 10 zpátky, tak vem to čert. Řídil jsem i wartburg, žigulík, moskvič a staré šáde, dokonce i Zetor 6377, vždycky se to nějak dalo. Ale když už auto používám dlouhodobě i na nějakou tu delší štreku, tak bych přeceje...
Vzadu uprostřed? Takže v 5 lidech? Já mluvím o 4 lidech. Já jsem vzadu napravo absolvoval v Junioru Brno-Praha a zpět a naprosto bez problémů (když pominu to, že mě bolela hlava z keců člověka, co seděl vedle mě).
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Sunday 21.10.2007 10:33, RE: fabie auto pro manželku - HAHAHA
anonym posted by:
no.... pro manželku... ta moje nejradši jezdí v Toyotě RAV, kromě jiného protože se s ní krásně parkuje. Fabku ani jiné "auto pro ženy" by fakt neocenila. Mezi osobáky fakt tak moc rozdíl v rozměrech není, při parkování záleží daleko víc na tom, jak to umíš, jaký je výhled z vozu, případně parkovací senzory... tak si ty malý mrchy nech pro sebe, laskavě!
Když už parkovat prostě umíš, tak to žádný výhled a ani senzory nezlepší. Tak si ty elektronické hračičky nech pro sebe, laskavě.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Sunday 21.10.2007 11:06, RE: Třída
Pepe posted by:
Souhlas. Parkování není zdaleka jen o velikosti. Bydlím v centru krajského města, přesto mi nevadí před barákem parkovat s Ducatem maxi. Kolikrát se stalo, že jsem zajel na místo, odkud s nepořízenou odfrčela krátká fabie, ještě k tomu s chlapem za volantem! Když to jinak neumím, je holt třeba mít čidla, nebo alespoň závěs (pro zvětšení park. místa). P.S. - mám obojí, ale na závěs ještě nedošlo... Jinak jasná volba CIVIC!
snad nemyslíš, že do někoho drcneš závěsným zařízením, udělal jsem to jednou(zvyk z gumových lišt na předešlém autě) a ten za mnou měl škrábanec na nárazníku, přestože jsem se pohyboval rychlostí plazící se mrtvoly, proto od té doby parkuji kokotským stylem raději půl metru za mnou, než abych likvidoval ostatním auta...
bohužel kokotů, kteří takto jezdí, není málo, na všech autech, co jsme měli je promáčklá spz ....jedině na AR 156 poškrábaný nárazník díky spz na boku
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Sunday 21.10.2007 11:10, RE: shrnutí pro tazatele
anonym posted by:
Článek není úplně komplexní. Neuvádí srovnání spotřeby ve městě (které je papírově lepší pro Civic, ale v praxi asi bude stejné, protože Civic je přecejen těžší a i podle autora má delší převody). Většina rad je obecných se zaměřením na kombinovaný provoz, kde samozřejmě vychází Civic lépe. Nezohledňuje se zůstatková hodnota auta, která bude lepší u Fábie. Takže by mohly rozhodnout 2 faktory, které v dotazu nezmiňujete - je parkování tam kam budete jezdit skutečně problém? Chcete auto, které vám...
Aby redy došlo i na hodnoty spotřeby v čistě městském provozu, nabízím údaje výrobce: Fabia 1,4 55 kW- 8,9 litru; Civic 1,4 66 kW- 8,4 litru. Oba údaje platí pro pětidveřový hatchback.Zůstatková hodnota je v tomto konkrétním případě velice proměnlivý faktor, neboť Fabia má vysokou zůstatkovou hodnotu pouze v případě, že je ještě relativně mladá. To znamená, že když bude nyní kupovat Fabii, koupíte ji nadprůměrně draze. Až ji ale za další čtyři pět let budete chtít prodat, už tomu tak nebude (tento jev bylo možno pozorovat třeba v minulosti u Favoritu nebo u Felicie, které při větším stáří postihuje výrazný pokles hodnoty). Obrovské množství ojetých Fabií za nějaký čas samo stlačí ceny, takže bych nepředpokládal, že její zůstatková hodnota bude stále tak nadprůměrná, jako je tomu konkrétně v tento okamžik.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Sunday 21.10.2007 12:32, Šakal
Jsem šakakal a parkovat zatraceně umým, mi nesaháte ani po kotníky.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Sunday 21.10.2007 14:35, RE: shrnutí pro tazatele
M. Oborník posted by:
Aby redy došlo i na hodnoty spotřeby v čistě městském provozu, nabízím údaje výrobce: Fabia 1,4 55 kW- 8,9 litru; Civic 1,4 66 kW- 8,4 litru. Oba údaje platí pro pětidveřový hatchback.Zůstatková hodnota je v tomto konkrétním případě velice proměnlivý faktor, neboť Fabia má vysokou zůstatkovou hodnotu pouze v případě, že je ještě relativně mladá. To znamená, že když bude nyní kupovat Fabii, koupíte ji nadprůměrně draze. Až ji ale za další čtyři pět let budete chtít prodat, už tomu tak nebude (ten...
Osobně si taky nemyslím, že by zůstatková hodnota fábie byla o tolik vyšší, než třeba u civiku. ty doby, kdy byly Hondy levné už jsou dávno pryč. Díky tomu, že se zde již nějakou dobu prodávají a je s nimi spokojeno stále větší množství lidí, drží si cenu daleko líp, než tomu bylo kdysi v 90 letech. Schválně se mrkněte kolik stojí Honda Civic, 1,4 5D z roku 2001 a kolik stojí Fábka.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Sunday 21.10.2007 16:10, RE: shrnutí pro tazatele
Šakal posted by:
Osobně si taky nemyslím, že by zůstatková hodnota fábie byla o tolik vyšší, než třeba u civiku. ty doby, kdy byly Hondy levné už jsou dávno pryč. Díky tomu, že se zde již nějakou dobu prodávají a je s nimi spokojeno stále větší množství lidí, drží si cenu daleko líp, než tomu bylo kdysi v 90 letech. Schválně se mrkněte kolik stojí Honda Civic, 1,4 5D z roku 2001 a kolik stojí Fábka.
Mhmmm, tak to teda čumím. Schválně jsem se byl kouknout na ty Civiky a Fábie a musím uznat, že je to pravda. Fábie se dá koupit už kolem 115000,- korun a docela pěkná. Proti tomu Civik se pod 150 000,- nedá sehnat. Když se podívám i na ty starší Civiky, tak jsou taky celkem drahé, to tvrzení o zůstatkové hodnotě je hodně liché. Stačí se kouknout. Dneska už je Honda opravdu pojem. Čus Honza S.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Sunday 21.10.2007 18:30, RE: shrnutí pro tazatele
anonym posted by:
Mhmmm, tak to teda čumím. Schválně jsem se byl kouknout na ty Civiky a Fábie a musím uznat, že je to pravda. Fábie se dá koupit už kolem 115000,- korun a docela pěkná. Proti tomu Civik se pod 150 000,- nedá sehnat. Když se podívám i na ty starší Civiky, tak jsou taky celkem drahé, to tvrzení o zůstatkové hodnotě je hodně liché. Stačí se kouknout. Dneska už je Honda opravdu pojem. Čus Honza S.
Honda ,to je vůz
respond
  1 ... 3 4 5


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, all rights reserved.