0
back
 

diskuze k tématu: Jaké vybrat kombi do stáří 5 let a 220 tisíc?

category of topic classification: poradna, jaké auto koupit, servisní náklady, česká vozidla, německá vozidla, americká vozidla, italská vozidla
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 10.01.2008 00:46, toto maju byt rady??
prestal som to citat pri astre, ako moze byt niekto za toto plateny. HTP ma jednak 47 kw (teda v tej dobe malo-momentalne ma o 4kw viac a to dokonca za rovnaku cenu!!!!aj ked priebeh krutoveho momentu zostal az na velmi vysoke otacky rovnaky) prirovnavat 2-takt k 4-taktu...vazeny...aj ked pocet valcov je rovnaky, tak v pripade 2 taktu sa uskutocnuje predsa detonacia zmesy 2x castejsie...teda nie po 120° ale po 60°...takze po rovnakom uhle ako 6V 4-takt. A co sa tyka zvukoveho prejavu, mal som moznost porovnat HTP, 1.4 55kw, 1.4 74kw a pri 4000 ot. bolo bohuzial to HTP najkultivovanejsie.
Preco napriklad nedoporucite skvely 1.7 DTI 55kw(isuzu), splna predpoklady uspornosti a bezporuchovosti lepsie ako 1.6
Dalej sa mi to uz ani nechcelo citat... zastavil som sa na vasich strankach po dlhsom case...ako tak pozeram nic od Vaculika...jedine odborne a kvalitne clanky.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 10.01.2008 06:51, muska
Fabia těsně na druhé místo a Astru byste vyřadil ???? Fabii jsem měl 2 roky jako firemní vůz. Je to malé, tak pro 2 stačí. Souhlasím s Fordem na prvním místě, ale na paty mu šlape Opel.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 10.01.2008 07:09, RE: toto maju byt rady??
Kuli posted by:
prestal som to citat pri astre, ako moze byt niekto za toto plateny. HTP ma jednak 47 kw (teda v tej dobe malo-momentalne ma o 4kw viac a to dokonca za rovnaku cenu!!!!aj ked priebeh krutoveho momentu zostal az na velmi vysoke otacky rovnaky) prirovnavat 2-takt k 4-taktu...vazeny...aj ked pocet valcov je rovnaky, tak v pripade 2 taktu sa uskutocnuje predsa detonacia zmesy 2x castejsie...teda nie po 120° ale po 60°...takze po rovnakom uhle ako 6V 4-takt. A co sa tyka zvukoveho prejavu, mal som mo...
Mám tady 3 HTPéčka, takže bych to ani neměl psát, ale: ten zvuk je opravdu nejhorší, volnoběh není nejjistější atd.
Prostě souhlas s autorem: vítěz Focus, kvůli prostoru a jízdním vlastnostem a druhá Fabia.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 10.01.2008 07:15, tendenční článek bez invence... Fabie jako rodinné combi hahahaha
Mne teda napadá "japonec" a ne jeden . Např. Nissan Primera nebo Toyota Avensis r.v. 2000 az i 2004 Dají se velmi dobře venku koupit a to jak velmi zachovale 1. generace, tak i po face liftech ci II. generace. Stačí si dojet do NL nebo Belgie pro Toyotku kde ji montojou a je jich habakuk.... a jeste 50-60 usetří.... A může mít i diesela a auto jiné spolehlivosti a třídy. Ten rozdíl ale nekteří škodovkáři nikdy nepoznají...

respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 10.01.2008 07:15, RE: toto maju byt rady??
Kuli posted by:
prestal som to citat pri astre, ako moze byt niekto za toto plateny. HTP ma jednak 47 kw (teda v tej dobe malo-momentalne ma o 4kw viac a to dokonca za rovnaku cenu!!!!aj ked priebeh krutoveho momentu zostal az na velmi vysoke otacky rovnaky) prirovnavat 2-takt k 4-taktu...vazeny...aj ked pocet valcov je rovnaky, tak v pripade 2 taktu sa uskutocnuje predsa detonacia zmesy 2x castejsie...teda nie po 120° ale po 60°...takze po rovnakom uhle ako 6V 4-takt. A co sa tyka zvukoveho prejavu, mal som mo...
3 válec má zvuk polovičního šestiválce. tudíž sametový.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 10.01.2008 07:48, RE: muska
anonym posted by:
Fabia těsně na druhé místo a Astru byste vyřadil ???? Fabii jsem měl 2 roky jako firemní vůz. Je to malé, tak pro 2 stačí. Souhlasím s Fordem na prvním místě, ale na paty mu šlape Opel.
V prostoru určitě. Ale co dál?? Jízdní vlastnosti má Fabia lepší, materiály a zpracování také. Čili jde o to, co upřednostňuje zájemce. Prostor, nebo jízdní vlastnosti a solidnost.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 10.01.2008 07:54, RE: muska
edmund posted by:
V prostoru určitě. Ale co dál?? Jízdní vlastnosti má Fabia lepší, materiály a zpracování také. Čili jde o to, co upřednostňuje zájemce. Prostor, nebo jízdní vlastnosti a solidnost.
Cože má Fabia lepší??? Jízdní vlastnosti nez Focus i Aastra??? A to jste si jen někde přečet nebo jste s těmi auty taky někdy jezdil???
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 10.01.2008 07:55, RE: tendenční článek bez invence... Fabie jako rodinné combi hahahaha
anonym posted by:
Mne teda napadá "japonec" a ne jeden . Např. Nissan Primera nebo Toyota Avensis r.v. 2000 az i 2004 Dají se velmi dobře venku koupit a to jak velmi zachovale 1. generace, tak i po face liftech ci II. generace. Stačí si dojet do NL nebo Belgie pro Toyotku kde ji montojou a je jich habakuk.... a jeste 50-60 usetří.... A může mít i diesela a auto jiné spolehlivosti a třídy. Ten rozdíl ale nekteří škodovkáři nikdy nepoznají...

Fabia jako rodinný vůz?? Klidně. Ale jen s max 2. dětmi do 10 let. pro rodinu se daleko víc hodí MPV. Tady máme pro rodinu Picasso, ale to zase s Fabií prohrává ve všem ostatním, kromě prostoru.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 10.01.2008 08:10, RE: muska
anonym posted by:
Cože má Fabia lepší??? Jízdní vlastnosti nez Focus i Aastra??? A to jste si jen někde přečet nebo jste s těmi auty taky někdy jezdil???
Než Focus ne, než Astra určitě. Podle mé zkušenosti vítězí v jízdních vlastnostech Focus před Fabií a pak Astra. nemusíme mít rádi cokoli z Ml. Boleslavi, ale trochu objektivity prosím.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 10.01.2008 08:12, Fabie
Naposledy při ježdění s Fabiíí jsem vždycky věděl o každém kamínku a výmolu na cestě. Nedebojbože potkat díru či příčný práh. To je rána, jak když vás někdo přetáhne fošnou. Všechno se klepe a vrže, přitom máte pocit že vám co kilometr upadlo kolo. Je to taková koza a neumím si přestavit že na tom někdo má ještě 155/165 kola....
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 10.01.2008 08:13, RE: muska
edmund posted by:
Než Focus ne, než Astra určitě. Podle mé zkušenosti vítězí v jízdních vlastnostech Focus před Fabií a pak Astra. nemusíme mít rádi cokoli z Ml. Boleslavi, ale trochu objektivity prosím.
Jezdil jsi někdy s tou Astrou???
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 10.01.2008 08:20, RE: tendenční článek bez invence... Fabie jako rodinné combi hahahaha
edmund posted by:
Fabia jako rodinný vůz?? Klidně. Ale jen s max 2. dětmi do 10 let. pro rodinu se daleko víc hodí MPV. Tady máme pro rodinu Picasso, ale to zase s Fabií prohrává ve všem ostatním, kromě prostoru.
A jak dam skládáš ty 2-10ti leté děti???
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 10.01.2008 08:22, RE: Fabie
anonym posted by:
Naposledy při ježdění s Fabiíí jsem vždycky věděl o každém kamínku a výmolu na cestě. Nedebojbože potkat díru či příčný práh. To je rána, jak když vás někdo přetáhne fošnou. Všechno se klepe a vrže, přitom máte pocit že vám co kilometr upadlo kolo. Je to taková koza a neumím si přestavit že na tom někdo má ještě 155/165 kola....
Copak kamínek, ale přejet zrnko písku s tím ani nejde. To aby jsi to půl hodiny rozjížděl z kopce s větrem v zádech. A při 60km/hod se to může celé rozpadnou a ne že to jen vrže. A sedačky jsou jako příplatková výbava. Žere to jak tank.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 10.01.2008 08:24, RE: tendenční článek bez invence... Fabie jako rodinné combi hahahaha
anonym posted by:
A jak dam skládáš ty 2-10ti leté děti???
Neskládám. Mám 2, ale menší a pro rodinu Picasso, ale jde to a velmi pohodlně. Kecy o tom, jak je fabia auto pro jednoho jsou hovadina.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 10.01.2008 08:25, RE: muska
anonym posted by:
Jezdil jsi někdy s tou Astrou???
jel jsem hranu s všemi. i proto si myslím, že můžu tohle hodnocení udělat. Kdybych byl zaslepenec jako vy všichni odpůrci všeho českého, tak hodím dopředu Fabii a bylo by. Ale nebyla by to pravda.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 10.01.2008 08:25, RE: tendenční článek bez invence... Fabie jako rodinné combi hahahaha
edmund posted by:
Neskládám. Mám 2, ale menší a pro rodinu Picasso, ale jde to a velmi pohodlně. Kecy o tom, jak je fabia auto pro jednoho jsou hovadina.
Ty je nedáváš do sedaček???
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 10.01.2008 08:30, RE: Fabie
anonym posted by:
Naposledy při ježdění s Fabiíí jsem vždycky věděl o každém kamínku a výmolu na cestě. Nedebojbože potkat díru či příčný práh. To je rána, jak když vás někdo přetáhne fošnou. Všechno se klepe a vrže, přitom máte pocit že vám co kilometr upadlo kolo. Je to taková koza a neumím si přestavit že na tom někdo má ještě 155/165 kola....
Jó Jó jak si zvykneš na lepší, tak to šokuje. Kdyby do toho člověk sedl ze 120ci tak je to super auto.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 10.01.2008 08:40, RE: tendenční článek bez invence... Fabie jako rodinné combi hahahaha
anonym posted by:
Ty je nedáváš do sedaček???
jasně že jo. 2 úplně v pohodě. Ale teď jezdí 100% v Picassu a je to lepší. Ale to jen kvůli vyšší stavbě auta.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 10.01.2008 08:59, 5 let stará fabie za 220 tisíc?
Tak nevím, nesleduji ceny aut, ale před několika lety jsem si koupil opel omega kombi, stálo to 175 tis. a bylo to 4 a půl roku staré. Mám to dodnes a nemůžu si to vynachválit. Jede to jako drak, je to pohodlné, prostorné (mám 3 malé děti). Když mě kolega veze zánovní fábií, tak já bych to neměnil... Ani za stejně mladší oktávku, co má druhý kolega...
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 10.01.2008 09:03, Skodovky
Obecně všechny malý auta jsou jen přibližovadla a stojej za prd včetně fábie. Octávka je super pro všechny škodovkáře/žigulikáře nebo dost dobrá pro všechny než se svezou v nečem jiným...
respond
1 2 3 4


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, all rights reserved.