0
back
 

diskuze k tématu: Fabia Combi vs. Peugeot 207 SW - koho vybrat?

category of topic classification: česká vozidla
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 05.02.2008 05:53, příspěvek byl vymazán
příspěvek byl vymazán
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 05.02.2008 06:31, RE: skodu nebrat jako
anonym posted by:
příspěvek byl vymazán
a co jako?
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 05.02.2008 07:20, Výzva pro lidi z TipCarsu
proč nevymazáváte automaticky takové stupidní příspěvky jako je ten první?
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 05.02.2008 07:31, RE: Výzva pro lidi z TipCarsu
anonym posted by:
proč nevymazáváte automaticky takové stupidní příspěvky jako je ten první?
Vymažou. Klid.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 05.02.2008 07:40, 1.6
Motor 1.6 co je ve Fabii není totožný s 1.6 Octavie! To je 8.ventil!
Není skoro článek, kde by to někdo napsal dobře!!!
Jinak z této dvojice bych bral Fabii.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 05.02.2008 07:51, příspěvek byl vymazán
edmund posted by:
Vymažou. Klid.
příspěvek byl vymazán
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 05.02.2008 08:36, RE: 1.6
Peet posted by:
Motor 1.6 co je ve Fabii není totožný s 1.6 Octavie! To je 8.ventil!
Není skoro článek, kde by to někdo napsal dobře!!!
Jinak z této dvojice bych bral Fabii.
Přesně, tenhle motor ve Fabii je totožný s motorem 16V v leonu (toledu) první (druhé) generace. Octavia měla 74kW 8V pak 75, a ten má i její pokračovatel dneska.
Já bych taky volil Fabku. Rozdíl v interiéru je propastně zásadní. Na fotkách tonení tolik vidět, ale když jsem si 207 prohlížel osobně, zlatá Fabie (výplně dveří, palubka, budíky.....). Bohužel i škodovka šetří, v interiéru ani kousek chromu (to první generace ho měla mnohem víc, mám verzy elegance z roku 2001 a chrom je všude - kličky dveří, kolíky zámků, pojistka ručky, hlava řadičky, okolo budíků - to bylo myslím za příplatek dodělávané, už nevím)
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 05.02.2008 09:16, RE: 1.6
anonym posted by:
Přesně, tenhle motor ve Fabii je totožný s motorem 16V v leonu (toledu) první (druhé) generace. Octavia měla 74kW 8V pak 75, a ten má i její pokračovatel dneska.
Já bych taky volil Fabku. Rozdíl v interiéru je propastně zásadní. Na fotkách tonení tolik vidět, ale když jsem si 207 prohlížel osobně, zlatá Fabie (výplně dveří, palubka, budíky.....). Bohužel i škodovka šetří, v interiéru ani kousek chromu (to první generace ho měla mnohem víc, mám verzy elegance z roku 2001 a chrom je všude - kličky...
zásádní rozdíl v interiéru - ano, ten v Peugeotu je nápaditější hned tak se neokouká, o kvalitě interiéru škodovky bych pomlčel. Z této dvojice jednoznačně Peugeot, motor o několik tříd lepší než ve Fabii (opět se potvrzuje, že VW dělá pouze průměrné vozy), kvalita interiéru naprosto srovnatelná, interiér mnohem prostornější. Nehledě na to,že ta 207 líp vypadá
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 05.02.2008 09:41, RE: 1.6
anonym posted by:
zásádní rozdíl v interiéru - ano, ten v Peugeotu je nápaditější hned tak se neokouká, o kvalitě interiéru škodovky bych pomlčel. Z této dvojice jednoznačně Peugeot, motor o několik tříd lepší než ve Fabii (opět se potvrzuje, že VW dělá pouze průměrné vozy), kvalita interiéru naprosto srovnatelná, interiér mnohem prostornější. Nehledě na to,že ta 207 líp vypadá
Souhlas rozhodně Peugeot 207 SW
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 05.02.2008 10:01, RE: 1.6
anonym posted by:
Souhlas rozhodně Peugeot 207 SW
jako, ta jednasestka u pezotu je rozhodne lepsi jak ta u fabie jako, tam se ty rozvody tak netrhaji ze jo jako. Nybrz zvysek auti neni na lepsi urovni jako, jak sem uz tady psal, kamo mel pezota a naprasknul to do sloupu jako, a uplne ho rozbil, to ta fabka vydrzi vice jako. Ja mu rikal ze ho zvezu ja, von byl ozralej jako tehdy, ja sem mel taky vypito , ale nic se mi nestalo jako. Sem jel taky domu autem ze jo. berte fabii jako, je mohutnejsi.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 05.02.2008 11:51, RE: Blbákov hadr
anonym posted by:
jako, ta jednasestka u pezotu je rozhodne lepsi jak ta u fabie jako, tam se ty rozvody tak netrhaji ze jo jako. Nybrz zvysek auti neni na lepsi urovni jako, jak sem uz tady psal, kamo mel pezota a naprasknul to do sloupu jako, a uplne ho rozbil, to ta fabka vydrzi vice jako. Ja mu rikal ze ho zvezu ja, von byl ozralej jako tehdy, ja sem mel taky vypito , ale nic se mi nestalo jako. Sem jel taky domu autem ze jo. berte fabii jako, je mohutnejsi.
Tak jo, díky za názor. Takže kdo se rád napije a potom řídí by si měl koupit Fábii, protože víc vydrží při nárazu. Já osobně bych doporučil minimálně BVP 2, tam je tuhost karosérie ještě lepší a navíc má celkem slušný 30mm kanón a 7,62kulomet. Víš, jako, že kdybys ty slušný lidi, co jezdí střízliví náhodou netrefil, tak že bys je třeba zastřelil. Nevím, jak se řídí,když je člověk opilý, ale za střízliva to jde. Díky za moc hezké postřehy a názory, začínal jsem se tady už skoro nudit. Dokonce už se ani nikdo za nikoho nevydává.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 05.02.2008 11:54, Výzva
Nemohl by Tipcars uvádět v takovýchto článcích i kompletní výbavu testovaných aut. Na fotkách jsem si všimnul, že Peugeot má narozdíl od Fabie dvouzónovou klimatizaci. Bez těchto informací je údajo ceně celkem zavádějící.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 05.02.2008 12:34, RE: 1.6
anonym posted by:
zásádní rozdíl v interiéru - ano, ten v Peugeotu je nápaditější hned tak se neokouká, o kvalitě interiéru škodovky bych pomlčel. Z této dvojice jednoznačně Peugeot, motor o několik tříd lepší než ve Fabii (opět se potvrzuje, že VW dělá pouze průměrné vozy), kvalita interiéru naprosto srovnatelná, interiér mnohem prostornější. Nehledě na to,že ta 207 líp vypadá
Toť pouze tvoje názory chytroušku, já pomlčím o kvalitě tvýho o několik tříd pouze podprůměrnýho mozku. Opět čas ukáže kvality nadčasovýho designu fabie oproti nevkusnejm rozšklebenejm tlamám peugeotu, kvalita a nadčasovost interiéru jednoznačně ve prospěch škody.. Neseděl jsi ani v jednom autě a v kapse máš tak na svačinu, to z tvých výlevů přímo čpí..
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 05.02.2008 13:41, Drago5
Taky přispěju svým názorem. Seděl jsem v obou autech. Záleží též na výbavě,ale fabia se mi zdá hezčí(osobní názor-nikomu ho nevnucuju). Kufr je šílený. Zepředu a zevnitř se mi fabka líbí,možná zkousnu ještě ty zadní světla,ale ty proporce jsou hrozné.Prostě takové nafouklá klíště stavěné do výšky. Kdyby nebyla tak vysoká a do šířky přidali pár cm,myslím že by to bylo ok. O cenách se bavit nebudeme,protože to je na infarkt a když to srovnám se ceedem nebo i30 ( pouze výbavy) tak mi je na bli... Kdybych seškrtal jednotlivé rádoby kusy vábavy kterýma se v katalogu pyšní,tak by toho moc nezbylo ( el.okna vpředu, pylový filtr, to má být samozřejmost a né to psát jako že za ty prachy dostávám něco navíc) . Ale tohle je všude Např. u BMW 330d v kombajnu se připlácí taky za el.okna vzadu a 4000 za loketní opěrku vzadu a to je v základu nad mega.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 05.02.2008 15:46, Fabia x 207
Rozhodně Fabia, kvůli spolehlivosti, viz dnešní zkušenosti s P206 SW tady na tipcars. Často novinari zduraznujou vyhodu ve sklapeni zadnich sedacek bez vyndavani operek, ale myslím, že roletka, do ktere se jenom tukne je praktictejsi, roletku stahuju nekolikrat dene, sedacky sklapim 2 x za rok. Hrana v zavazadlovem prostoru mi vubec nevadi naopak aspoň z kufru nic nevypadne. Mohli by do fabie začít dávat malé benzínové turbomotory 1,2 TSI nebo nějaké 1,4 TSI.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 05.02.2008 16:49, RE: Výzva
anonym posted by:
Nemohl by Tipcars uvádět v takovýchto článcích i kompletní výbavu testovaných aut. Na fotkách jsem si všimnul, že Peugeot má narozdíl od Fabie dvouzónovou klimatizaci. Bez těchto informací je údajo ceně celkem zavádějící.
Oni tam taky napsali cenu základních verzí. Buď v klidu, že v tom francouzským chrastítku je dvouzónová klima zadarmo.Mmožná kdyby napsali cenu testovaných vozů, chytli by jsme se za hlevu všichni.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 05.02.2008 19:06,
Za ty peníze ani jedno. Raději CEED nebo časem I30 v kombajnu, trochu jiné kafe.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 05.02.2008 19:19, RE: 1.6
anonym posted by:
Přesně, tenhle motor ve Fabii je totožný s motorem 16V v leonu (toledu) první (druhé) generace. Octavia měla 74kW 8V pak 75, a ten má i její pokračovatel dneska.
Já bych taky volil Fabku. Rozdíl v interiéru je propastně zásadní. Na fotkách tonení tolik vidět, ale když jsem si 207 prohlížel osobně, zlatá Fabie (výplně dveří, palubka, budíky.....). Bohužel i škodovka šetří, v interiéru ani kousek chromu (to první generace ho měla mnohem víc, mám verzy elegance z roku 2001 a chrom je všude - kličky...
Ve fabii Ti chybí rádobyhodnotné imagetvorné chromové doplńky? Proč?
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 05.02.2008 19:52, RE: 1.6
Peet posted by:
Motor 1.6 co je ve Fabii není totožný s 1.6 Octavie! To je 8.ventil!
Není skoro článek, kde by to někdo napsal dobře!!!
Jinak z této dvojice bych bral Fabii.
pořádně prostudujte katalogy...octavia II má dvě 1.6
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 05.02.2008 19:55, RE: Blbákov hadr
anonym posted by:
Tak jo, díky za názor. Takže kdo se rád napije a potom řídí by si měl koupit Fábii, protože víc vydrží při nárazu. Já osobně bych doporučil minimálně BVP 2, tam je tuhost karosérie ještě lepší a navíc má celkem slušný 30mm kanón a 7,62kulomet. Víš, jako, že kdybys ty slušný lidi, co jezdí střízliví náhodou netrefil, tak že bys je třeba zastřelil. Nevím, jak se řídí,když je člověk opilý, ale za střízliva to jde. Díky za moc hezké postřehy a názory, začínal jsem se tady už skoro nudit. Doko...
jistota je kulomet.
respond
1 2


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, all rights reserved.