0
back
 

diskuze k tématu: Škoda Citigo a první dojmy majitele

category of topic classification: automobilky, česká vozidla, typ vozidla, osobní
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 22.03.2012 08:21, Dotaz
Dobrý den, mám jen jeden dotaz. Co přiměje člověka koupit si tohle auto? Je ten hlavní argument, že je to prostě nové?
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 22.03.2012 09:01, RE: Dotaz
Thomassino posted by:
Dobrý den, mám jen jeden dotaz. Co přiměje člověka koupit si tohle auto? Je ten hlavní argument, že je to prostě nové?
Jako 2.,3. auto do rodiny, proč ne?
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 22.03.2012 09:37, K zamyšlení
3700 rpm při 130 - ti zrovna moc dlouhá převodovka není, spíše průměrná. A u motoru se nemluví o dostupnosti výkonu, ale točivého momentu, což je podstatný rozdíl.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 22.03.2012 09:44, RE: Dotaz
Cromwell posted by:
Jako 2.,3. auto do rodiny, proč ne?
Velmi pochybuji, že pán, který s ním za měsíc najezdil přes 1000km a už přemýšlí, co by na něm zbastlil ho má jako 3 auto....
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 22.03.2012 10:06, RE: Dotaz
Thomassino posted by:
Velmi pochybuji, že pán, který s ním za měsíc najezdil přes 1000km a už přemýšlí, co by na něm zbastlil ho má jako 3 auto....
Autor janě napsal, že je to druhé auto do rodiny. Nicméně také nechápu volbu auta, které v dnešní době vyžaduje úpravy typu "dodělej si doma" - tohle by mne zcela jistě od koupě odradilo.
Jako bonus bych chtěl vidět ten motor po cca 100 tisících km, když je zajížděn (prvních min. 1500 km) i 130tkou po dálnici a tedy oněch 3700 RPM.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 22.03.2012 10:21, RE: Dotaz
Thomassino posted by:
Velmi pochybuji, že pán, který s ním za měsíc najezdil přes 1000km a už přemýšlí, co by na něm zbastlil ho má jako 3 auto....
Nechápu lidi, co mají zbytečný starosti, co si kdo koupil a proč. Každýho věc, néé?
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 22.03.2012 11:23, RE: Dotaz
Thomassino posted by:
Dobrý den, mám jen jeden dotaz. Co přiměje člověka koupit si tohle auto? Je ten hlavní argument, že je to prostě nové?
Ja se ani nedivim. Hodne znamych ma dve auta v domacnosti. Jedno je treba Mondeo Kombi jako rodinny vuz a druhe je treba felda nebo neco podobneho. Citigo do mesta? Proc ne? Po meste stejne vsichni jezdime +-50, tak ze na to hrkani po meste mi to prijde i vhodnejsi nez treba petimetrove kombi - lepsi parkovani, lepsi manevrovatelnost a nesmrdi mu z vyfuku nafta, coz alespon zde nekteri oceni.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 22.03.2012 11:30, RE: Dotaz
Thomassino posted by:
Velmi pochybuji, že pán, který s ním za měsíc najezdil přes 1000km a už přemýšlí, co by na něm zbastlil ho má jako 3 auto....
Autor ma 27 let. V jeho letech jsem premyslel podobne a taky furt spekulovat, co v aute dodelat a vylepsit. Mi tohle prijde jako normlani, s rostoucim vekem ho to prejde :)
Co se tyce chybejiciho osvetleni, to beru jako politiku prodejce, proste male levne auto nebude mit tolik vychytavek a komfortnich prvku, jako kterekloiv auto vyssi kategorie. Je to zpusob, jak lidi nalakat na koupi vyssi kategorie aut. Me treba pobavilo v zaporech tohoto minivozu, ze nema sedacku ridice s pameti. Ma to vybec nejake adekvatni auto jineho vyrobce?
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 22.03.2012 11:34, RE: K zamyšlení
David V posted by:
3700 rpm při 130 - ti zrovna moc dlouhá převodovka není, spíše průměrná. A u motoru se nemluví o dostupnosti výkonu, ale točivého momentu, což je podstatný rozdíl.
A ja si zas pomyslel, ze vzhledem ke kategorii a vykonu vozidla je to dost dlouhy paty stupen. Sluzebni Octavie 1.6 benzin 130km/h-4000 ot, Chevrolet Cruize je na tom stejne. Ted jsem se vezl poprve v zivote v Thalii 1.2 55kW a po dalnici jsme jeli max 100, protoze pak uz to dle majitele hodne zere. Pohledem na budiky jsme spocital, ze pri 130km/h bude motor mit tak 4250otacek. Takze z tohoto pohledu mi prijde na 44kW motor ta petka ne zrovna kratka
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 22.03.2012 11:41, RE: K zamyšlení
Alkantpan posted by:
A ja si zas pomyslel, ze vzhledem ke kategorii a vykonu vozidla je to dost dlouhy paty stupen. Sluzebni Octavie 1.6 benzin 130km/h-4000 ot, Chevrolet Cruize je na tom stejne. Ted jsem se vezl poprve v zivote v Thalii 1.2 55kW a po dalnici jsme jeli max 100, protoze pak uz to dle majitele hodne zere. Pohledem na budiky jsme spocital, ze pri 130km/h bude motor mit tak 4250otacek. Takze z tohoto pohledu mi prijde na 44kW motor ta petka ne zrovna kratka
Ano, touto optikou, ano.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 22.03.2012 12:07, RE: Dotaz
Alkantpan posted by:
Autor ma 27 let. V jeho letech jsem premyslel podobne a taky furt spekulovat, co v aute dodelat a vylepsit. Mi tohle prijde jako normlani, s rostoucim vekem ho to prejde :)
Co se tyce chybejiciho osvetleni, to beru jako politiku prodejce, proste male levne auto nebude mit tolik vychytavek a komfortnich prvku, jako kterekloiv auto vyssi kategorie. Je to zpusob, jak lidi nalakat na koupi vyssi kategorie aut. Me treba pobavilo v zaporech tohoto minivozu, ze nema sedacku ridice s pameti. Ma to vy...
Nevím, ale autor měl nejspíš na mysli "paměť" původní polohy předních sedadel po sklopení, při nástupu cestujících dozadu Toto "vymožeností" snad byly dosud vybaveny všechny 3D deriváty jednotlivých značek. Až do okamžiku, kdy z výrobního pásu spadlo Cígo....))))
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 22.03.2012 12:23, RE: Dotaz
Fire posted by:
Nevím, ale autor měl nejspíš na mysli "paměť" původní polohy předních sedadel po sklopení, při nástupu cestujících dozadu Toto "vymožeností" snad byly dosud vybaveny všechny 3D deriváty jednotlivých značek. Až do okamžiku, kdy z výrobního pásu spadlo Cígo....))))
Tak to jsem se pak dost spletl :) Nejak jeste nemam v mysli, ze skodovka opet produkuje tridverove vozidlo a tohle mi nedoslo, diky :)
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 22.03.2012 12:31, RE: Dotaz
Alkantpan posted by:
Tak to jsem se pak dost spletl :) Nejak jeste nemam v mysli, ze skodovka opet produkuje tridverove vozidlo a tohle mi nedoslo, diky :)
ale i tak by se jedno našlo-derivát Toyoty IQ zvaný Aston Martin Cygnet
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 22.03.2012 12:45, RE: Dotaz
Alkantpan posted by:
Ja se ani nedivim. Hodne znamych ma dve auta v domacnosti. Jedno je treba Mondeo Kombi jako rodinny vuz a druhe je treba felda nebo neco podobneho. Citigo do mesta? Proc ne? Po meste stejne vsichni jezdime +-50, tak ze na to hrkani po meste mi to prijde i vhodnejsi nez treba petimetrove kombi - lepsi parkovani, lepsi manevrovatelnost a nesmrdi mu z vyfuku nafta, coz alespon zde nekteri oceni.
Jo ale proc prave Citigo? Hned jak Skoda vypusti nejake auto, vrhne se na to halda lidi, jako by to bylo jedine auto v kategorii, nebo nejlepsi, nebo nejlevnejsi.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 22.03.2012 13:02, RE: Dotaz
Pavlik posted by:
Autor janě napsal, že je to druhé auto do rodiny. Nicméně také nechápu volbu auta, které v dnešní době vyžaduje úpravy typu "dodělej si doma" - tohle by mne zcela jistě od koupě odradilo.
Jako bonus bych chtěl vidět ten motor po cca 100 tisících km, když je zajížděn (prvních min. 1500 km) i 130tkou po dálnici a tedy oněch 3700 RPM.
A proč ne? To není Š 120. Snad.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 22.03.2012 13:15, DoDo
Koncept Citigo mi je sympatický, finální fáze a produkt jako tradičně u Škodovky v duchu "pro Českej xindl všechno dobrý" + Český naturel domácích kutilů zajišťuje prvotní úspěch Citiga na trhu. Vyzkoušel jsem. Prostor je asi nejlepší ve třídě, motor má uspokojivý chod a zřejmě bude mít i nízkou spotřebu (životnost neřeším, to vyřeší čas) vypadá to jako skutečně dobrá volba na hrkání do města. Ze všeho v tom autě ale dejchá úspornost provedení a nahý plech mlátí do očí v každém záhybu karoserie, spíš než produkt renomovaného německého výrobce to působí útulně asi jako u Dacia Logan. O to víc je nepochopitelná závěrečná cena, za ty prachy jsem dostal záchvat smíchu (s klimou, rádiem a štelovatelnejma sedačkama třídveřák za 220 tis) reálná hodnota toho klumpu je 150-160 s daní. Ale je pravda někdo si rád 50-70 tisíc připlatí za to že to Škodovka a VW a jsou i někteří, kterým to bude připadat málo a za nějaký ten plastík a švindlfunkci rádi připlatí i víc
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 22.03.2012 14:03, RE: Dotaz
Pepe posted by:
A proč ne? To není Š 120. Snad.
Š 120 to sice není, ale i moderní motory potřebují nějaký čas k záběhu. Vzhledem k tomu, že nejsem pohodlný a čtu sdělení výrobce obsažená v manuálu, vím že minimálně prvních 1500 km se nedoporučuje překračovat 3000 rpm u benzínu, 2500 rpm u nafty. Stejně tak by se měl majitel při záběhu vyvarovat plného zatěžování motoru. Sice chápu, že průměrný čech ví všechno lépe než sám výrobce, ale já tato doporučení respektuji. Osobně svá auta zajíždím cca 3-3500 km a vždy se mi odměnila nulovou spotřebou oleje a dlouhou bezproblémovou službou.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 22.03.2012 14:05, RE: DoDo
typek posted by:
Koncept Citigo mi je sympatický, finální fáze a produkt jako tradičně u Škodovky v duchu "pro Českej xindl všechno dobrý" + Český naturel domácích kutilů zajišťuje prvotní úspěch Citiga na trhu. Vyzkoušel jsem. Prostor je asi nejlepší ve třídě, motor má uspokojivý chod a zřejmě bude mít i nízkou spotřebu (životnost neřeším, to vyřeší čas) vypadá to jako skutečně dobrá volba na hrkání do města. Ze všeho v tom autě ale dejchá úspornost provedení a nahý plech mlátí do očí v každém záhybu karoserie,...
Pod toto shrnutí se klidně podepíšu.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 22.03.2012 14:12, RE: DoDo
typek posted by:
Koncept Citigo mi je sympatický, finální fáze a produkt jako tradičně u Škodovky v duchu "pro Českej xindl všechno dobrý" + Český naturel domácích kutilů zajišťuje prvotní úspěch Citiga na trhu. Vyzkoušel jsem. Prostor je asi nejlepší ve třídě, motor má uspokojivý chod a zřejmě bude mít i nízkou spotřebu (životnost neřeším, to vyřeší čas) vypadá to jako skutečně dobrá volba na hrkání do města. Ze všeho v tom autě ale dejchá úspornost provedení a nahý plech mlátí do očí v každém záhybu karoserie,...
taky souhlasím!
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 22.03.2012 15:33, RE: DoDo
typek posted by:
Koncept Citigo mi je sympatický, finální fáze a produkt jako tradičně u Škodovky v duchu "pro Českej xindl všechno dobrý" + Český naturel domácích kutilů zajišťuje prvotní úspěch Citiga na trhu. Vyzkoušel jsem. Prostor je asi nejlepší ve třídě, motor má uspokojivý chod a zřejmě bude mít i nízkou spotřebu (životnost neřeším, to vyřeší čas) vypadá to jako skutečně dobrá volba na hrkání do města. Ze všeho v tom autě ale dejchá úspornost provedení a nahý plech mlátí do očí v každém záhybu karoserie,...
Ano, tenhle prcek skutečně patří do kategorie +- 150tisícKč. Ale když padla zmínka o už neprodávaném Loganu, tak například Sandero za 190 tisíc nabízí víc než tenhle zmrdík.
respond
1 2 3


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, all rights reserved.