0
back
 

diskuze k tématu: Koupit starší Škodu Citigo?

category of topic classification: česká vozidla
GSX1100G
number of posts121
date of registration02.12.2014
Wednesday 20.12.2017 14:54, Dobrá volba
Měl jsem Citigo v té slabší (44kW) a sociální verzi zapůjčené tři dny a musím konstatovat, že v lecčems mne velmi překvapilo. Tak předně : měřím skoro 2 metry a místa vepředu bylo více než ve Fabii ! (Za mne tedy ale už ani mimino...) Pocitově jsem si připadal jako v autě vyšší kategorie než té nejmenší. Jízdní vlastnosti mne velmi mile překvapily a výkon považuji za absolutně dostatečný pro tento vůz. Co však považuji za velikou nevýhodu této slabší verze jsou neskutečně dlouhé převody, které pro městské vozítko nedávají smysl. Dvojka se dala vytočit až k 80i km, což je naprosto zbytečné. Bohužel, na druhou stranu, na 5ku se po městě jet nedalo. Verze 55kW má údajně převodovku kratší, což považuji za velkou výhodu. Co se mi nelíbilo je zadní plato a lakované díly uvnitř vozu, ale to je prkotina. Dále jsem slyšel, že snad údajně byly zaznamenány problémy se zadíráním ložisek v převodovce při běhu na volnoběh - nevím ale, zda-li nejde jen o drb...
Každopádně, jako druhé auto do rodiny to považuji v konkurenci za jedno z nejlepších aut. Primitivní pohonná jednotka je velkou výhodou. Vedle Citiga jsou kolíňata doslova k smíchu. Ale samozřejmě, co člověk to názor.
respond
A4
number of posts134
date of registration09.05.2007
Thursday 21.12.2017 11:11, !
A pozor na jednu (ne)důležitou drobnost: Citigo nemůže mít tažné zařízení
respond
rbiciste
number of posts83
date of registration30.09.2011
Friday 22.12.2017 10:58, Recenze na ojetý vůz na autorevue
Doporučuji si přečíst recenzi na autorevue.cz
https://www.autorevue.cz/ojeta-skoda-citigo
Osobně bych se v této kategorii klonil k FIATu Panda .
Radovan

respond
driver111
number of posts528
date of registration13.03.2013
Friday 22.12.2017 12:11, RE: !
A4 posted by:
A pozor na jednu (ne)důležitou drobnost: Citigo nemůže mít tažné zařízení


Nevím, kdo by dával na tak malé auto tažné, asi jen blázen, ale na druhou stranu jde normálně koupit, takže si nemyslím, že tam nejde.
EDIT: omluva - jde pouze pro nosič na kola a já se přehlídl
respond
GSX1100G
number of posts121
date of registration02.12.2014
Monday 25.12.2017 16:55, Tažné ??
http://magazin.automodul.cz/seat-mii-skoda-citigo-a-volkswagen-up-dse-/auto-zajimavosti.aspx?c=A130709_092745_auto-zajimavosti_amd

http://www.autoforum.cz/bleskovky/tazne-zarizeni-take-pro-skodu-citigo-vw-up-a-seat-mii-utahne-az-750-kg/

....dál jsem už nehledal...
respond
GSX1100G
number of posts121
date of registration02.12.2014
Tuesday 26.12.2017 15:42, Panda vs Citigo
Pro Fiata mám po 6ileté dobré skušenosti s Puntem velkou slabost. Panda taky není na ježdění kolem komína špatná, má výbornou a léty osvědčenou atmosféru, ale pro řidiče je prostor u volantu velmi stísněný a koleno je narvané mezi volantem a středovým tunelem. Ten naprosto odpudivý interiér s nevzhlednou palubkou bych navíc já osobně nepřekousl, ale opět : co člověk, to názor.
respond
Giorgio
number of posts814
date of registration09.05.2007
Wednesday 27.12.2017 10:04, RE: Panda vs Citigo
GSX1100G posted by:
Pro Fiata mám po 6ileté dobré skušenosti s Puntem velkou slabost. Panda taky není na ježdění kolem komína špatná, má výbornou a léty osvědčenou atmosféru, ale pro řidiče je prostor u volantu velmi stísněný a koleno je narvané mezi volantem a středovým tunelem. Ten naprosto odpudivý interiér s nevzhlednou palubkou bych navíc já osobně nepřekousl, ale opět : co člověk, to názor.


Kdo kouká po citigo, s trochou štěstí se rozpočtem může poohlížet i po současné pandě III, která je na tom v interiéru co do designu výrazně lépe. Nicméně pokud jde o pandu II, nesouhlasím s tím místem pro nohy. Mám 176 cm, normální postavu a nic mě nikdy netlačilo, ani když jsem s tím autem jel na zátah 2x 410 km, na což to auto ani není primárně určeno. Stejné řešení má s ohledem na shodný technický základ má i Fiat 500, opět bez problému. V něm si dokonce bývalý kolega s téměř 2 metry a urostlejší postavou pochvaloval prostornost. Takže ono to není ani tak o názoru jako spíše o tom, kdo v autě především sedí a kdo se v něm chce mít možnost ledabyle rozvalovat. Na rozvalování panda určitě není, ale při normálním posedu neznamená středová část palubky pro kolena problém.

Pozdější roky výroby pandy II mají palubku tmavou, což jí taky opticky prospívá. Ve prospěch pandy hovoří i normální okna v zadních dveří (klasicky stahovatelná) a zakryté interiérové plechy.
respond
Papagelo
number of posts52
date of registration06.07.2015
Friday 29.12.2017 12:23, dojíždění do práce
Na dojíždění do práce a běžné každodenní jízdy by mohly
vyhovovat i Suzuki Splash, nebo Alto. Jsou to jednoduchá,
spolehlivá a na údržbu nenáročná malá auta. Ojetá se dají
pořídit za příznivou cenu...
respond
jenicek54
number of posts1
date of registration05.05.2019
Sunday 05.05.2019 17:11, škoda citigo
klidně koupit levnější verzi 44kw a nechat přečipovat na 55. finanční rozdíl je značný
respond


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, all rights reserved.