0
back
 

diskuze k tématu: Seat Alhambra 1,9 TDI - jak přijít za 7 let o 1 000 000 Kč.

category of topic classification: německá vozidla
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 18.06.2007 00:07, starší
A proto ja davam prednost starsim vozum!! Ta ztrata financi pak neni tak obrovska! Nove je nove ale po prekroceni brany prodejce uz jde rapidne hodne cena dolu!
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 18.06.2007 00:07,
jo jo to je ten nemeckej spolek co nedela kvalitni auta jen mej super marketing a ten prodava
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 18.06.2007 00:19, RE: bez předmětu
anonym posted by:
jo jo to je ten nemeckej spolek co nedela kvalitni auta jen mej super marketing a ten prodava
kupuji hlavne auta s Nemeckym rodokmenem a zatim spokojenost! Seat je ale Spanel a tomu bych asi moc neveril i kdyz je taky soucast koncernu VW
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 18.06.2007 00:28, Smůla na kousek
Alhambra, Galaxy, Sharan - Trojčata skoro ve všem. Tady asi opravdu se jedná o ojedinělý kousek, který takhle zlobí. Pokud by byl automobil v pořádku, pořád by se ještě dal cca. za 170 - 220 tisíc prodat. Po těchto autech je hlad - cena klesá velmi pomalu. Najdou se i majitelé, kteří mají najeto cca 400 tisíc km a naprosto bezproblémů - jenom běžný servis. Motor bysem asi koupil na vrakovišti, tu palubku asi také.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 18.06.2007 03:35, gratulace VW grupě k jejich výrobku :-)))
To je jak předtím ten týpek co koupil ojetého P405 Break. Kuwa to nejsou poruchové auta, to je snad nejdokonaleji zákeřně promyšlená past!!! Je to sice z jiná kategorie, ale Moskvič z 1989 co byl od novoty najel 200tkm v pohodě a neměnilo se na něm ani desetina těchto věcí. (samo nepočítám ty novější komponenty co tehdá ještě nebyly) Teď nedávno jsem přikoupil a dovezl si 16 let starého méďu té nejvyšší kategorie a opět chodí jako švýcarské hodinky. Prostě 100%. Pojem něco lehce občas zazlobí neznám, protože jinak by to auto šlo z domu. Si opravdu nedovedu ani v černém snu představit měnit některé ty věci co jsi popisoval. Známý co měl Toledo 1gen, tak taky moc štěstí s tím nepořídil. Pak koupil Legacy Outback a je to 10x lepší. Nevím kdybys to teď popisoval jako koupenou ojetinu, tak bych se ti z vysoka vysmál. Jo ex taxi, 600tkm a auto bylo tzv na pokusy u turků. Ale když to máš od novoty?! Fakt nevím, i kdyby byla pravda jen 1/3 těch věcí co jsi tu popsal, a ty byl k autu totální Jeňas, tak i tak by to bylo moc. Až se mi to nechce věřit, nebo mám na auta dokonalé štěstí )) Kolega má třeba naftovou W124 natočeno 460tkm a pořád tam je původní turbo. Toto beru jako standart!!! Že ze sebe výrobci a prodejci tvého auta necháš dělat hlupáka, tak to pak těžko. Zkouší kam až můžou zajít a ty se nebráníš.

Takže to své vozidlo, dej někam za flašku na součástky, a kup si něco poctivého M-B W126, M-B 140, BMW e39, Volvo S80, Saab do r.v. než byla fůze, Corollu, Land-Cruiser 90+100 a pár dalších. Protože 90% těch NOVÝCH aut co po silnici jezdí je vyrobeno akorát proto, aby mohli mastit kapsu na náhradních dílech.... Jinak teď si zaryju, ale stojím si za tím, francouze+taliány+vw grupu nebrat ani zadara.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 18.06.2007 06:14, RE: starší
anonym posted by:
A proto ja davam prednost starsim vozum!! Ta ztrata financi pak neni tak obrovska! Nove je nove ale po prekroceni brany prodejce uz jde rapidne hodne cena dolu!
Ztráta ny ceně už při projetí bránou??? Jistě. Ale kdo si kupuje funglovku, aby ji hned prodal??? A kupujte ojetiny, kupujte. Potřebuju prodat, abych měl zase funglovku, na kterou 5 let nesáhnu a jak se začne jen něco sypat, tak jde z baráku.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 18.06.2007 06:22, motor
Motor přece koupíš za 10 kdekoliv na "vrakáči", i když to v tvém případě asi nemá už cenu, že?
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 18.06.2007 06:55, RE: gratulace VW grupě k jejich výrobku :-)))
Ráďa posted by:
To je jak předtím ten týpek co koupil ojetého P405 Break. Kuwa to nejsou poruchové auta, to je snad nejdokonaleji zákeřně promyšlená past!!! Je to sice z jiná kategorie, ale Moskvič z 1989 co byl od novoty najel 200tkm v pohodě a neměnilo se na něm ani desetina těchto věcí. (samo nepočítám ty novější komponenty co tehdá ještě nebyly) Teď nedávno jsem přikoupil a dovezl si 16 let starého méďu té nejvyšší kategorie a opět chodí jako švýcarské hodinky. Prostě 100%. Pojem něco lehce občas zazlob...
Prodejce i servis by se měl chovat slušně, o jakékoliv nutnosti "bránit se" ze strany zákazníka nemůže být řeč. I když... Pravda, že český podnikatel je obvykle živočišný druh s mimořádnými charakterovými vadami, takže trochu máš pravdu.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 18.06.2007 06:56, dokonaly vyrobek
anonym posted by:
Motor přece koupíš za 10 kdekoliv na "vrakáči", i když to v tvém případě asi nemá už cenu, že?
ma perfektne spocitanou rizenou zivotnost-vse se rozsypalo prakticky soucasne. Proste dnesni auta jsou stavena na 7 let provozu a cca 200tkm. A auto slouzilo? slouzilo, no a pak papa na vrakoviste, proste spotrebka. Automobilky by byly sami proti sobe,kdyby vyrabely prakticky bezporuchova auta schopne najezdi milion km prakticky bez investic.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 18.06.2007 07:54, RE: Smůla na kousek
anonym posted by:
Alhambra, Galaxy, Sharan - Trojčata skoro ve všem. Tady asi opravdu se jedná o ojedinělý kousek, který takhle zlobí. Pokud by byl automobil v pořádku, pořád by se ještě dal cca. za 170 - 220 tisíc prodat. Po těchto autech je hlad - cena klesá velmi pomalu. Najdou se i majitelé, kteří mají najeto cca 400 tisíc km a naprosto bezproblémů - jenom běžný servis. Motor bysem asi koupil na vrakovišti, tu palubku asi také.
Kolego, nemyslím si že je to smůla na kousek, jelikož když se mrknete na jakkékoliv statistiky, tak VW Sharan ve spolehlivosti vždy okupuje spodní patra výsledkové listiny.
Jeden u nás v práci má Sharan 1.9 TDI, 81kw z roku myslím 1998 nebo 1999 a už mu jednou upadl výfuk a nedávno mu z ničeho nic urval motor, nechápu jak se to může stát, ale tohle jsem ještě neviděl ani u 120ky, natož u VW, osobně jsem to neviděl, i když bych aj chtěl, každopádně mi to říkal můj nadřízený, což je jeho kámoš.

Jinak o spolehlivosti Fordu Galaxy nevím nic!
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 18.06.2007 08:12, RE: gratulace VW grupě k jejich výrobku :-)))
Ráďa posted by:
To je jak předtím ten týpek co koupil ojetého P405 Break. Kuwa to nejsou poruchové auta, to je snad nejdokonaleji zákeřně promyšlená past!!! Je to sice z jiná kategorie, ale Moskvič z 1989 co byl od novoty najel 200tkm v pohodě a neměnilo se na něm ani desetina těchto věcí. (samo nepočítám ty novější komponenty co tehdá ještě nebyly) Teď nedávno jsem přikoupil a dovezl si 16 let starého méďu té nejvyšší kategorie a opět chodí jako švýcarské hodinky. Prostě 100%. Pojem něco lehce občas zazlob...
Ahoj Ráďo máš W140 co ?
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 18.06.2007 08:20, RE: Smůla na kousek
zigi posted by:
Kolego, nemyslím si že je to smůla na kousek, jelikož když se mrknete na jakkékoliv statistiky, tak VW Sharan ve spolehlivosti vždy okupuje spodní patra výsledkové listiny.
Jeden u nás v práci má Sharan 1.9 TDI, 81kw z roku myslím 1998 nebo 1999 a už mu jednou upadl výfuk a nedávno mu z ničeho nic urval motor, nechápu jak se to může stát, ale tohle jsem ještě neviděl ani u 120ky, natož u VW, osobně jsem to neviděl, i když bych aj chtěl, každopádně mi to říkal můj nadřízený, což je jeho kámoš.

J...
To Zigi: Je toho mnohem víc, o čem nevíš vůbec nic. A řeči typu: můj kamarád říkal, v práci říkali ale já to neviděl... nemají naprosto žádnou výpovědní hodnotu.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 18.06.2007 08:32, RE: Smůla na kousek
anonym posted by:
To Zigi: Je toho mnohem víc, o čem nevíš vůbec nic. A řeči typu: můj kamarád říkal, v práci říkali ale já to neviděl... nemají naprosto žádnou výpovědní hodnotu.
Anonyme, pořád toho vím víc než ty, jelikož slušností je se alespoň pod psaný text podepsat, což ty jak vidno nezvládáš, takže se uklidni, praskne ti žilka a co potom...
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 18.06.2007 08:39, zajda
Já si proto kupuji pouze starší auta, vystřídal jsem jich asi 18, a jedním z nich byla Alhambra TDI r.v.1998. Bylo to nejporuchovější auto ze všech která jsem měl.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 18.06.2007 08:47, RE: Smůla na kousek
zigi posted by:
Kolego, nemyslím si že je to smůla na kousek, jelikož když se mrknete na jakkékoliv statistiky, tak VW Sharan ve spolehlivosti vždy okupuje spodní patra výsledkové listiny.
Jeden u nás v práci má Sharan 1.9 TDI, 81kw z roku myslím 1998 nebo 1999 a už mu jednou upadl výfuk a nedávno mu z ničeho nic urval motor, nechápu jak se to může stát, ale tohle jsem ještě neviděl ani u 120ky, natož u VW, osobně jsem to neviděl, i když bych aj chtěl, každopádně mi to říkal můj nadřízený, což je jeho kámoš.

J...
Strýc má Galaxy r.v. 95, 2.0 benzin, najeto asi 340000km a nejzásadnější oprava byla loni komplet spojka za asi 25000kč. Jinak za ty leta pouze spotřebák..............................................
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 18.06.2007 08:50, RE: gratulace VW grupě k jejich výrobku :-)))
Ráďa posted by:
To je jak předtím ten týpek co koupil ojetého P405 Break. Kuwa to nejsou poruchové auta, to je snad nejdokonaleji zákeřně promyšlená past!!! Je to sice z jiná kategorie, ale Moskvič z 1989 co byl od novoty najel 200tkm v pohodě a neměnilo se na něm ani desetina těchto věcí. (samo nepočítám ty novější komponenty co tehdá ještě nebyly) Teď nedávno jsem přikoupil a dovezl si 16 let starého méďu té nejvyšší kategorie a opět chodí jako švýcarské hodinky. Prostě 100%. Pojem něco lehce občas zazlob...
...Kolega má třeba naftovou W124 natočeno 460tkm a pořád tam je původní turbo. ..

Tam velmi pravděpodobně žádné turbo není.

Jinak zdravíme psychopaty, co se chtí hádat o plechovakách na kolech a soudit poruchovost auta/značky podle jednoho kusu.

Jo a píše se standard a nikoliv standart.)

respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 18.06.2007 09:20, RE: gratulace VW grupě k jejich výrobku :-)))
anonym posted by:
...Kolega má třeba naftovou W124 natočeno 460tkm a pořád tam je původní turbo. ..

Tam velmi pravděpodobně žádné turbo není.

Jinak zdravíme psychopaty, co se chtí hádat o plechovakách na kolech a soudit poruchovost auta/značky podle jednoho kusu.

Jo a píše se standard a nikoliv standart.)

Jen bych rad dodal, ze W124 ma turbo a to u motoru 2.5 TD a 3.0 TD,delali se i atmosfericke ale i s plnenim turbem.BMW 5 z roku 1989 a MB W124 a audi A 100 to byla posledni opravdova auta, ktera jezdi dodnes a i dnes maji na bazaru cenu vetsi, nez spousta novejsich kusu. Ani jedno z techto aut v opravdu peknem stavu nesezenete moc pod 70 tis a to jsou stara pres 15 let. Jinak to, ze Alhambra, Shran a Galaxy jsou na poslednim miste v TUV byhc tolik neresil. Stary toledo I. generace je tesne pres touto trojici, takze teoreticky by to melo znamena nebrat, je to srot, a dodnes s autem nebyl jediny problem krome 1x vaha vzduchu. Podotykam je to bourana ojetina z DE. Kamarad ma taky Toledo 96 koupeno jako nove, najeto 180 tis a kdyby to 3 krat nenabourali v rodine tak s nim jezdi dodnes. Nemeli zasadnejsi problemy, jen vahu vzduchu a pak ridici jednotku. Spis se divim, ze mu stare dobre TDI zaclo ztracet vodu atd, v roce 99 kdy Alhambru koupil jeste nebylo PD v techto vozech, takze je dovne, ze mu po 200 tis odesel motor. TDI najezdi mnohem vice bez problemu vetsinou.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 18.06.2007 09:27, RE: gratulace VW grupě k jejich výrobku :-)))
mufik.martin posted by:
Jen bych rad dodal, ze W124 ma turbo a to u motoru 2.5 TD a 3.0 TD,delali se i atmosfericke ale i s plnenim turbem.BMW 5 z roku 1989 a MB W124 a audi A 100 to byla posledni opravdova auta, ktera jezdi dodnes a i dnes maji na bazaru cenu vetsi, nez spousta novejsich kusu. Ani jedno z techto aut v opravdu peknem stavu nesezenete moc pod 70 tis a to jsou stara pres 15 let. Jinak to, ze Alhambra, Shran a Galaxy jsou na poslednim miste v TUV byhc tolik neresil. Stary toledo I. generace je tesne pres ...
Seat....ibizu toledo2 a lenona 1,2 klidne, zbytek ne.....nejvetsi srac je od seatu Toledo1......krabice od bot, hlucna jak avie, naprosto spatnej podvozek a odporna palubni deska:)
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 18.06.2007 09:35, njn
no jo, no.. mas si koupit Chryslera, a ne take zdorba ze spanelska :D
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 18.06.2007 10:33, RE: gratulace VW grupě k jejich výrobku :-)))
Ráďa posted by:
To je jak předtím ten týpek co koupil ojetého P405 Break. Kuwa to nejsou poruchové auta, to je snad nejdokonaleji zákeřně promyšlená past!!! Je to sice z jiná kategorie, ale Moskvič z 1989 co byl od novoty najel 200tkm v pohodě a neměnilo se na něm ani desetina těchto věcí. (samo nepočítám ty novější komponenty co tehdá ještě nebyly) Teď nedávno jsem přikoupil a dovezl si 16 let starého méďu té nejvyšší kategorie a opět chodí jako švýcarské hodinky. Prostě 100%. Pojem něco lehce občas zazlob...
Ty blbe, nebrat ani zadara?...ještě rád by jsi prosil, aby jsi dostal zadara i ojetou kolobežku...:))
respond
1 2 3


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, all rights reserved.