0
back
 

diskuze k tématu: Mondeo nebo Toledo? A s jakým motorem? (doplněno)

category of topic classification: poradna, jaké auto koupit, jaký typ motoru vybrat, servisní náklady, německá vozidla, americká vozidla
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 20.01.2009 22:49, RE: Motory....
Tomi posted by:
pokud jste se oba zmohli jen na argument,že tazatel chce auto do 200tis a proto mu neřekneme,že je tam jiný motor tak je to zvláštní.
1,8sci je pravděpodobně nejideálnější z hlediska,výkonu,spotřeby,tichosti,má 6ti kvalt.
Máte pravdu,ten motor se dá sehnat za astronomických od cca 210-220tisíc,tak ho radši neupozorníme :)
1,8 SCI nebrat!!! Velice špatný motor. Je sice pěkný, že má 6 stupňovou převodovku a "udávanou" nízkou spotřebu, ale tento motor je nepovedený a poruchový... Málo se o tom mluví, ale když se zeptáte nějakého technika z fordu, tak vám k tomu řekne své . A navíc když by byl ten motor tak povedený, tak proč by se tato technologie nedávala do nového Mondea, zatímco 2,0 zůstal stejný...Ford na tento motor velice rád zapoměl. Co se týká 1,8, tak určitě volit verzi 92KW, na trhu jich je také nejvíce. Motor 2,0 je super, naproti 1,8 dynamikou o malinko svižnější, spotřeba při běžné jízdě shodná s 1,8 a dá se dostat i níž. Co se týká 2,5 V6, výborný motor a záleží na každym jestli je ochoten si trošku připlatit za benzín, v každém případě 2,5 při klídné jízdě dokáže jezdit se spotřebou podobně jak 2,0, spotřeba výrazně roste až při využívání potenciálu motoru...Povinné ručení je stejné, protože 2,5 je v kategorii do 2500. U staršího modelu byla velká nevýhoda, že tento motor spadal do kategorie vyšší...
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 20.01.2009 22:50, RE: Motory....
Tomi posted by:
pokud jste se oba zmohli jen na argument,že tazatel chce auto do 200tis a proto mu neřekneme,že je tam jiný motor tak je to zvláštní.
1,8sci je pravděpodobně nejideálnější z hlediska,výkonu,spotřeby,tichosti,má 6ti kvalt.
Máte pravdu,ten motor se dá sehnat za astronomických od cca 210-220tisíc,tak ho radši neupozorníme :)
1,8 SCI nebrat!!! Velice špatný motor. Je sice pěkný, že má 6 stupňovou převodovku a "udávanou" nízkou spotřebu, ale tento motor je nepovedený a poruchový... Málo se o tom mluví, ale když se zeptáte nějakého technika z fordu, tak vám k tomu řekne své . A navíc když by byl ten motor tak povedený, tak proč by se tato technologie nedávala do nového Mondea, zatímco 2,0 zůstal stejný...Ford na tento motor velice rád zapoměl. Co se týká 1,8, tak určitě volit verzi 92KW, na trhu jich je také nejvíce. Motor 2,0 je super, naproti 1,8 dynamikou o malinko svižnější, spotřeba při běžné jízdě shodná s 1,8 a dá se dostat i níž. Co se týká 2,5 V6, výborný motor a záleží na každym jestli je ochoten si trošku připlatit za benzín, v každém případě 2,5 při klídné jízdě dokáže jezdit se spotřebou podobně jak 2,0, spotřeba výrazně roste až při využívání potenciálu motoru...Povinné ručení je stejné, protože 2,5 je v kategorii do 2500. U staršího modelu byla velká nevýhoda, že tento motor spadal do kategorie vyšší...
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 21.01.2009 11:23, RE: Motory....
-Mitch- posted by:
1,8 SCI nebrat!!! Velice špatný motor. Je sice pěkný, že má 6 stupňovou převodovku a "udávanou" nízkou spotřebu, ale tento motor je nepovedený a poruchový... Málo se o tom mluví, ale když se zeptáte nějakého technika z fordu, tak vám k tomu řekne své . A navíc když by byl ten motor tak povedený, tak proč by se tato technologie nedávala do nového Mondea, zatímco 2,0 zůstal stejný...Ford na tento motor velice rád zapoměl. Co se týká 1,8, tak určitě volit verzi 92KW, na trhu jich je také nejvíce...
Jen k tomu motoru 2,5 v predchozi generaci.... od roku 99 se delaly tyto motory uz s objemem 2495ccm na misto 2544, takze i tady se dalo usetrit na PR par tisic. Jinak k te 1,8 SCi, osobni zkusenosti nemam, vsude to vychvalovali a o poruchach jsem neslysel. Na 2.stramu mas recht,ze pokud by byl tak vyvedenej, tak by ho davali i do soucasne generace....
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 21.01.2009 12:11, RE: Motory....
_Tomas posted by:
Jen k tomu motoru 2,5 v predchozi generaci.... od roku 99 se delaly tyto motory uz s objemem 2495ccm na misto 2544, takze i tady se dalo usetrit na PR par tisic. Jinak k te 1,8 SCi, osobni zkusenosti nemam, vsude to vychvalovali a o poruchach jsem neslysel. Na 2.stramu mas recht,ze pokud by byl tak vyvedenej, tak by ho davali i do soucasne generace....
jj o tý 2,5 vim, ale jelikož jich je poměrně málo tak jsem se ani nezmiňoval.. 1,8 SCI jsem sice nevlastnil, ale přímo od fordu vim, že co se začla prodávat, tak jich plno přivezl zpátky na odtahovce a prý je to dost poruchový... Navíc jsou o dost dražší, takže než bych ten rozdíl projezdil tak se to snad ani nevyplatí..
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 21.01.2009 17:59, RE: Jednoznačně Toledo
rohYpnol posted by:
Ke kategoriím - Octavia byla stejně jako Mondeo zařazena v NCAP do large family cars, takže je to porovnatelné. Ano, vyhlý A sloupek se mi opravdu nelíbí. To ale dělá prakticky každý vůz z doby uvedení této generace Mondea Jenže u Mondea je dokonce poměrně výrazné lámání střechy nad B-sloupkem. Uznávám, že v té době to na body a celek nebyl ani zdaleka tragický výsledek. Jde jen o to, že výsledek to je "nic moc" a hmota a prostor navíc oproti octavii nepřináší nic pozitivního v oblasti bezpečnos...
Takže Passat 2001 je na tom nezanedbatelně lépe? Cituji zprávu NCAP: "Řidičova hlava téměř sjela z airbagu a pak se při odrazu uhodila o bok dveří." konec citátu. Fakt si teda nejsem jist, jestli chci mít rozmlácenou hlavu, nebo zlomené žebro. Čtyři hvězdičky jako čtyři hvězdičky. Accord se v roce 2000 netestoval, 1999 dopadl hůř, 2003 dopadl stejně jako Mondeo. Pětihvězdičkové výsledky začínají až v roce 2002, Mondeo z roku 2001 je se 4 hvezdičkami na úrovni doby a rozhodně nikoli podprůměrné. Kdyby při tom čelním nárazu nebylo těch pár výtek, tak by snad Mondeo mělo pět hvězd už v roce 2001, to by snad bylo první. To ten Ford tak nenávidíte? Pokud chcete něco pomlouvat, tak to zkuste s tím Accordem z roku 2003, protože v té době už bylo pět hvězdiček běžných a on získal jen 4.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 21.01.2009 18:49, Těžko upřednostnit MONDEO
Kylie posted by:
Já tedy "jen" blondýna, ale srovnávat stejný počet hvězdiček u různých kategorií vozů NElze - jsem "myslela" já ,-)
PS: Abych to (pro natvrdlé) nějak POCHOPITELNĚ/POLOPATICKY řekla, dopadne-li např. vůz střední třídy na 4*, tak je spíše BEZPEČNĚJŠÍ, než "stejné" 4* u vozu NIŽŠí střední třídy ... tak mi to bylo "profíky" kdysi vysvětleno, tak já dám spíše na ně (než na rohYpnol(a)
PPS: Já sice "holčička" (a holčičky parkovat moc neumí), ale kdybych si měla vybrat, jestli mám zaparkovat se svým...
Mě tedy mondeo nikdy moc nenadchlo. Jízdně - podvozkově, je tedy skvělé, ale tím výčet plusů končí. Rezne o sto šest, dveře, podvozkové komponenty, je docela dost hlučné, od motoru předevšim, když to nadnesu, 1.8 a 2.0 i 2.5....to je jak ve čmeláku, při vytáčení nad 3.500 je v autě už rachot. Což např. toledo2 je odhlučněné perfektně (i hlučné TDi oproti stejnému v Octavii v kabině Toleda téměř neslyšte-taky nadneseně) a hlavně ani na deseti-letých kouscích koroze neexistuje. Interiér je jednoznačně kvalitnější (ikdyž stísněný) v toledu, sedačky perfektní, ty v Mondeu stojí za prd. Takže pokud by toledo disponovalo o 15cm delším rozvorem, jasně by bylo na špici. Ono totiž Toledo jízdně zase tak hrozné vůbec není. Mondeo totiž exceluje jenom v hatchbacku, kombi má na třídu vlastnosti jen průměrný, to se zapomíná, a člověk kupující Mondeo combi kvůli vlastnostem podvozku v praktickém balení bývá nemile překvapen.....
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 22.01.2009 10:18, RE: Jednoznačně Toledo
Koloss posted by:
Takže Passat 2001 je na tom nezanedbatelně lépe? Cituji zprávu NCAP: "Řidičova hlava téměř sjela z airbagu a pak se při odrazu uhodila o bok dveří." konec citátu. Fakt si teda nejsem jist, jestli chci mít rozmlácenou hlavu, nebo zlomené žebro. Čtyři hvězdičky jako čtyři hvězdičky. Accord se v roce 2000 netestoval, 1999 dopadl hůř, 2003 dopadl stejně jako Mondeo. Pětihvězdičkové výsledky začínají až v roce 2002, Mondeo z roku 2001 je se 4 hvezdičkami na úrovni doby a rozhodně nikoli podprůměrné. ...
Takže tady se musím DŮRAZNĚ ohradit:
1) Accord 2000 testován BYL. Stačí se podívat na http://www.euroncap.com/large_family_car.aspx
2) U Passatu 2001cituji:
"...Side impact
The Passat’s performance was impressive. The head airbag worked well and provided equal protection for front and rear seat occupants. VW paid for a pole test to assess the optional head-protection curtain. It is a shame that this is not standard equipment..." Zdůrazňuji IMPRESSIVE, to česky znamená úchvatný, působivý, impozantní. Nevím, co více byste chtěl.
3) Proti Mondeu nic nemám. Nicméněco se týká bezpečnosti, pak v porovnání s vozy 2002+- je na tom bídně. S tím nikdo z nás nic nenadělá. Jen dodám citát opět z NCAP "...The Mondeo performed well but is criticised for an unstable body structure..." UNSTABLE BODY STRUCTURE - to je nestabilní konstrukce, což je přesně to, co tu zmiňuji a co je také evidentní již při letmém pohledu na karoserii po nárazu. Kdo není zaslepený majitel tak to vidí. A když to nevidí, tak to přečte v hodnocení NCAP a uzná.

Takže opravdu nevím, proč bych měl Mondeo nenávidět. Stačí jen vnímat reálie.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 22.01.2009 15:00, RE: Jednoznačně Toledo
rohYpnol posted by:
Takže tady se musím DŮRAZNĚ ohradit:
1) Accord 2000 testován BYL. Stačí se podívat na http://www.euroncap.com/large_family_car.aspx
2) U Passatu 2001cituji:
"...Side impact
The Passat’s performance was impressive. The head airbag worked well and provided equal protection for front and rear seat occupants. VW paid for a pole test to assess the optional head-protection curtain. It is a shame that this is not standard equipment..." Zdůrazňuji IMPRESSIVE, to česky znamená úchvatný, působivý, impozan...
Jo, tak ta Honda Accord 2000 je na Auto.cz prezentována jako 1999. Z fotky i videa je zřetelně patrná deformace celého boku na řidičově straně - včetně zadních dveří a ještě i zadního blatníku. To je fakt dobře, že se nevyhnul A-sloupek.

Passat - The driver’s head almost rolled off the airbag and then hit the waist rail of the door as it rebounded - To je o té hlavě. Vy ji zřejmě nepotřebujete, proto to záměrně přehlížíte. A prohlédněte si to video pořádně, ten Passat má tu střechu vyhnutou stejně jako Mondeo.

Mondeo - srovnávat hrušky s jablkama, to vám jde. V roce 2001 nemělo žádné auto 5 hvězdiček, v roce 2002 několik. Ale 4 hvězdičky dostávají vozy i v pozdějších letech 2003, 2004. Takže abyste Mondeo mohl ve srovnání dostatečně poškodit, musíte srovnávat s auty 2002+.

4 hvězdičky v porovnání s 5 hvězdičkami je podle vás bídný výsledek? Asi máme jiná měřítka, všecho pod 5 je nic, jedno jestli 2 hvězdičky nebo 4. Já si taky dovolím citovat z Mondea - Otherwise, it gave balanced occupant protection in the front and side impacts, particularly for children in the rear. "Balanced occupant protection" já překládám jako vyvážená ochrana posádky.

Jasně dokazujete, že používáte jen to co se vám hodí do krámu, u vás je Mondeo špatné, Passat dobrý a když vám nestačí hvězdičky, tak to ještě porovnáte s novějšími auty, která jsou bohužel často konstruována speciálně pro tento test (a jeho marketingové využití) a realita na silnici může být často úplně jiná..

A celá tato diskuze je zbytečná, protože při porovnání Mondea s Toledem se můžeme u Mondea podívat na výsledek, u Toleda si můžeme cucat z prstu. Porovnání s Golfem nebo Octavií je blbost, protože mají společnou pouze podvozkovou platformu, která vám žádný výsledek v crashtestu nezaručí.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 23.01.2009 12:13, RE: Jednoznačně Toledo
Koloss posted by:
Jo, tak ta Honda Accord 2000 je na Auto.cz prezentována jako 1999. Z fotky i videa je zřetelně patrná deformace celého boku na řidičově straně - včetně zadních dveří a ještě i zadního blatníku. To je fakt dobře, že se nevyhnul A-sloupek.

Passat - The driver’s head almost rolled off the airbag and then hit the waist rail of the door as it rebounded - To je o té hlavě. Vy ji zřejmě nepotřebujete, proto to záměrně přehlížíte. A prohlédněte si to video pořádně, ten Passat má tu střechu vyhnutou ste...
Takže to ještě zopakuji:
1) Na mondeu se mi nelíbí provořadě nestabilní konstrukce, což popisuje i NCAP. To nemá nic společného s haněním nebo porovnáváním s jinými vozy.
2) Vůz porovnávám s vozy 2002+- proto, že zde tazatel bude vybírat právě mezi těmito vozy. Mě se to k ničemu nehodí. A je v důsledku úplně jedno, kdy byl vůz vyvinut a uveden na trh. Mondeo této generace se prodávalo až do 2007-8 (cca). A když budu chtít např. vůz max. 6 let starý, tak mě prostě vůbec nezajímá, kdy byl vůz uveden. Zajímá mě, co nabízí!
3) Ano, pokud te chcete slyšet - roce uvedení Mondea byl výsledek crashtestu dobrý. Jenže situace se velmi rychle změnila.
4) U Passatu jste zmiňoval problém s hlavou u bočního nárazu. Jenže on byl u čelního nárazu, proto jsem ho také neuvedl. Shrnutí u čelního nárazu bylo (věta po vašem citátu u Passatu) "...Otherwise the restraint systems protected well...." To se zas nehodí vám do krámu, že? Tzn. ano, určitě to není chválihodné. Nicméně se stačí podívat, jak dopadl hrudník u Mondea... Jestli potřebujete více hlavu nebo srdce a plíce, je diskuse k ničemu. Faktem je, že u Passatu si nikdo na nestabilní konstrukci nestěžuje. U Mondea ano. Kdyby byl nárazový test v mírně vyšší rychlosti, podle mě by Mondeo dopadlo právě kvůli nestabilní konstrukci mnohem mnohem hůře. Já proti Mondeu opravdu nic nemám. ale není nic horšího něž zaslepený majitel, který obhajuje neobhajitelné zuby nehty. Jestli neuznáte, že v roce 2002+- (a to není ani zdaleka konec produkce této generace Mondea!!!) nabízela konkurence nezanedbatelně bezpečnější vozy, pak asi není ani o čem diskutovat.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 23.01.2009 13:24, RE: Jednoznačně Toledo
rohYpnol posted by:
Takže to ještě zopakuji:
1) Na mondeu se mi nelíbí provořadě nestabilní konstrukce, což popisuje i NCAP. To nemá nic společného s haněním nebo porovnáváním s jinými vozy.
2) Vůz porovnávám s vozy 2002+- proto, že zde tazatel bude vybírat právě mezi těmito vozy. Mě se to k ničemu nehodí. A je v důsledku úplně jedno, kdy byl vůz vyvinut a uveden na trh. Mondeo této generace se prodávalo až do 2007-8 (cca). A když budu chtít např. vůz max. 6 let starý, tak mě prostě vůbec nezajímá, kdy byl vůz uved...
OMYL, problém s hlavou u Passatu byl u čelního nárazu. Zajímavé, jak vám ty vaše omyly tak nějak vždy hrají do karet. Já jsem vytáhl co se nehodí Passatu a to co se hodí Mondeu, protože vy jste s tímto postupem začal, akorát přesně obráceně. Vaše koncernové triko je vidět i přes ten internet. Jestli chcete vytrhovat věty z kontextu jako doteď, tak je celá diskuze nanic. U každého vozu něco zkritizovali a něco pochválili a výsledek je, že dostali oba shodně 4 hvězdičky. Jestli je podle vás výsledek Mondea tristní, je stejně tristní i u Passatu. Já jsem napsal, že výsledek Mondea byl na úrovni doby a víceméně na špičce, na tom trvám a můžete si klidně kydat hnůj jak chcete, nic na tom nezměníte.

Vůz porovnáváte s vozy, mezi kterými bude vybírat tazatel. Takže jednoznačně doporučíte Toledo, u kterého víte o bezpečnosti, s prominutím, PRD.

Na závěr jedna zmínka - tahle diskuze mě přestala bavit, každý kdo si tohle přečte, tak si udělá obrázek. Na závěr vám napíšu pořekadlo, nad kterým byste se měl zamyslet:
Z ho.en biče neupleteš, a upleteš-li, nezapráskáš, a zapráskáš-li, pak jen sebe.

HOWGH
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Saturday 24.01.2009 11:27, RE: Jednoznačně Toledo
Koloss posted by:
OMYL, problém s hlavou u Passatu byl u čelního nárazu. Zajímavé, jak vám ty vaše omyly tak nějak vždy hrají do karet. Já jsem vytáhl co se nehodí Passatu a to co se hodí Mondeu, protože vy jste s tímto postupem začal, akorát přesně obráceně. Vaše koncernové triko je vidět i přes ten internet. Jestli chcete vytrhovat věty z kontextu jako doteď, tak je celá diskuze nanic. U každého vozu něco zkritizovali a něco pochválili a výsledek je, že dostali oba shodně 4 hvězdičky. Jestli je podle vás výsle...
Četl jste prosím vůbec mé příspěvky??? Psal jsem: "...TOLEDO bohužel TESTOVÁNO NEBYLO. Vodítkem může být výsledek Octavie/Golfu. TĚŽKO POROVNÁVAT, nicméně Octavia dokázala nabídnout (byť o 3 body horší) min. srovnatelnou (v mých očích snad i lepší) bezpečnost, a to je o třídu níž (v NCAP však zařazena do Large Family Cars). U Toleda BYCH OČEKÁVAL podobný výsledek..."

Já opravdu nechápu, proč tady proti mě tak brojíte (jak malé děcko). Já nikde nenapsal, že Toledo nabízí stejnou nebo dokonce vyšší míru bezpečnosti! Já jen napsal ,že vozy střední třídy 2002+- nabízí vyšší míru bezpečí. A to je fakt, který jste mi tu ani vy nevyvrátil. Jen jste se tu chytl Passatu (mimochodem proč vám tak hýbe žlučí???). Já zmiňoval také vozy jako C5, Laguna, Accord. Také nevyvrátíte nestabilní konstrukci Mondea, což je podle mě na výsledku Mondea to nejhorší. Jen se tu stále zaobíráte Passatem, jestli je lepší přijít o hlavu nebo o hrudník. A že haním Mondeo. Asi to už číst nebudete, ale opavdu se na to podívejte alespoň trochu objetkivně. Pokud se vám nelíbí Passat (ano, jeho výsledek nebyl nijak excelentní), klidně si porovnejte Mondeo s C5 nebo Lagunou.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Saturday 24.01.2009 11:34, RE: Jednoznačně Toledo
Koloss posted by:
OMYL, problém s hlavou u Passatu byl u čelního nárazu. Zajímavé, jak vám ty vaše omyly tak nějak vždy hrají do karet. Já jsem vytáhl co se nehodí Passatu a to co se hodí Mondeu, protože vy jste s tímto postupem začal, akorát přesně obráceně. Vaše koncernové triko je vidět i přes ten internet. Jestli chcete vytrhovat věty z kontextu jako doteď, tak je celá diskuze nanic. U každého vozu něco zkritizovali a něco pochválili a výsledek je, že dostali oba shodně 4 hvězdičky. Jestli je podle vás výsle...
A ještě pro pořádek dodám: Mě na Mondeu nevadí 4 hvězdy (ano, to obecně není špatný výsledek). Mě vadí nestabilní konstrukce! Což značí, že při vyšší nárazové rychlosti by dopadlo mnohem mnohem hůře. A dodatek pro vás - ano, je to jen doměnka. Ale tuto moji hypotézu stavím na výsledcích testu.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Saturday 24.01.2009 16:59, RE: Jednoznačně Toledo
rohYpnol posted by:
A ještě pro pořádek dodám: Mě na Mondeu nevadí 4 hvězdy (ano, to obecně není špatný výsledek). Mě vadí nestabilní konstrukce! Což značí, že při vyšší nárazové rychlosti by dopadlo mnohem mnohem hůře. A dodatek pro vás - ano, je to jen doměnka. Ale tuto moji hypotézu stavím na výsledcích testu.
Doporučuji si pořádně prohlédnout video crashe Passatu. Ono se totiž tmavé auto na tmavém pozadí hodně ztrácí, zatímco na stříbrném Mondeu je vidět každa drobnost. Pokud se tedy nenecháte oklamat "maskováním" Passatu, tak zjistíte, že vyhnutí sloupku u řidiče je víceméně stejné jako u Mondea a s deformacemi střechy je to stejné. Proč u Mondea označili konstrukci za nestabilní a u Passatu ne, se asi těžko dozvíme, nebyli jsme u toho ani jeden.

Když už jsme u těch úvah coby kdyby, tak pokud by byla rychlost u Passatu vyšší, pak by řidič z airbagu sklouzl mnohem více a nedošlo by ke kontaktu s volantem, ale rovnou s palubní deskou. Co se děje v takové chvíli s horním koncem bezpečnostního pásu, který se zařezává řidiči do krku se můžeme jen domýšlet. Nehledě na to, že řidič se v tu chvíli dostává mimo chráněný prostor a sklouzává do oblasti, kde dochází k deformacím a to považuju za dost rizikový faktor.

Ano, byl bych rád, kdyby byl výsledek Mondea lepší, to asi všichni jeho majitelé. Nicméně - v době kdy jsem si tento vůz kupoval, jsem tyto informace věděl a akceptoval jsem je. Pro mě to namenalo značný bezpečnostní přínos (6x airbag proti jednomu u předchozího auta). Reálný život je jiný než laboratorní testy a havárie neprobíhají podle předem připraveného scénáře. Takže ať jezdíme v čemkoli, doufejme, že hvězdičky nebudeme muset prověřovat.

A na závěr - pokud má mít diskuze s vámi smysl, podávejte informace kompletní, nevytrhujte z kontextu jen to, co se vám hodí. U Mondea sice vytkli nestabilní konstrukci, ale v následující větě dodali, že ochrana posádky byla vyvážená. Pokud z tohoto hodnocení vytáhnete jen jednu větu, pak pokud to bude ta první, pomluvíte vůz, pokud ta druhá, pak ho pochválíte. To samé bylo i u Passatu - vždy se dala vybrat věta, která byla pro i proti. Vaše volba toho, co jste sem napsal, jasně ukázala, kterou značku preferujete. Tuto diskuzi čte hodně lidí, kteří nemají potřebu se vyjadřovat ke všemu, ale pokud tu začne někdo hlásat nesmysly nebo polopravdy, je velmi pravděpodobné, že se najde někdo, kdo to uvede na pravou míru.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 28.01.2009 10:35, RE: Jednoznačně Toledo
Koloss posted by:
Doporučuji si pořádně prohlédnout video crashe Passatu. Ono se totiž tmavé auto na tmavém pozadí hodně ztrácí, zatímco na stříbrném Mondeu je vidět každa drobnost. Pokud se tedy nenecháte oklamat "maskováním" Passatu, tak zjistíte, že vyhnutí sloupku u řidiče je víceméně stejné jako u Mondea a s deformacemi střechy je to stejné. Proč u Mondea označili konstrukci za nestabilní a u Passatu ne, se asi těžko dozvíme, nebyli jsme u toho ani jeden.

Když už jsme u těch úvah coby kdyby, tak pokud by by...
Ano, souhlasím s vámi, že můj výrok možná vyzněl tak, že Passat je nesrovnatelně bezpečnější, což není. Ale vy jste se prostě chytl Passatu, nevím proč. Tam ale jádro myšlenky vůbec nebylo. Podstatné bylo, že jiné vozy z rohu 2002+- nabízí nezanedbatelně lepší pasivní bezpečnost. A to vozy jako Laguna, C5, i ten Accord. A to jste mi tu nikde nerozmluvil. U Passatu nekritizují nestabilní konstrukci, u Mondea ano. Když vám konstrukce nevytvoří prostor pro přežití, můžete mít třeba 20 airbagů a je to k ničemu. Stabilní konstrukce je podle mě základ, na kterém lze stavět. Mondeo tento základ nenabízí. Passat určitě není vzorem, ale je na tom také lépe. Nesnažím se vytrhnoput věci z kontextu. Ale když jste se mě tu jal přesvědčovat, tak jsem zkrátka podložil mé myšlenky fakty. Jak jsem psal, doteď jste mi nepředložil nic abych uznal, že Mondeo na tom s vozy 2002+- není špatně (v oblasti pasivní bezpečnosti). to, že nemám nic proti Mondeu, semůžete přesvědčit např. v diskusi Naftový vůz za 330tis., kde naopak uvádím žebžíček spolehlivosti TUV, kde je Mondeo mezi uvažovanými vozy králem... Každý vůz má své pro a proti. U Mondea je ale bezpečnost na miskách vah proti.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 29.01.2009 14:50, RE: Jednoznačně Toledo
rohYpnol posted by:
Ano, souhlasím s vámi, že můj výrok možná vyzněl tak, že Passat je nesrovnatelně bezpečnější, což není. Ale vy jste se prostě chytl Passatu, nevím proč. Tam ale jádro myšlenky vůbec nebylo. Podstatné bylo, že jiné vozy z rohu 2002+- nabízí nezanedbatelně lepší pasivní bezpečnost. A to vozy jako Laguna, C5, i ten Accord. A to jste mi tu nikde nerozmluvil. U Passatu nekritizují nestabilní konstrukci, u Mondea ano. Když vám konstrukce nevytvoří prostor pro přežití, můžete mít třeba 20 airbagů a je ...
Passat jste dával za vzor vy, já to jen uváděl na pravou míru. Laguna, C5 - ANO, Accord - NE - získal taky jen 4 hvězdičky.

U Mondea kritizovali nestabilní konstrukci, ale v další větě napsali, že poskytlo vyváženou ochranu posádce. Já to vykládám tak, že i přes nestabilní konstrukci tam ten prostor pro přežití prostě zůstal. Tečka, k tomu není co dodat.

Passat není vzorem a je na tom stejně jako Mondeo, rozhodně ne lépe (4=4).

Oháníte se vozy 2002+ ale nadpis vašeho příspěvku je "Jednoznačně Toledo", které se začalo vyrábět 1999. Hlavním argumentem je podle vás špatná bezpečnost Mondea a doporučíte vůz, jehož bezpečnost neznáte vůbec.

Já to vidím tak - jste zarytým zastáncem koncernu a potřebujete-li své přesvědčení obhájit, neberete si servítky a použijete cokoli. Od neúplných a překroucených citátů až po spekulace a výmysly.

Jezděte si v čem chcete, ale pokud máte někomu něco doporučit (dokonce "jednoznačně"), pak bych prosil pádné a hlavně PRAVDIVÉ argumenty, jinak nevinného člověka uvrtáte do něčeho, co nechtěl.
respond
1 2 3


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, all rights reserved.