0
back
 

diskuze k tématu: Jak na výměnu oleje u motorů TDI?

category of topic classification: poradna, technické dotazy, oleje, aditiva, německá vozidla
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 03.06.2010 16:54, RE: Proč živit servis?
Destroyer posted by:
Taky možnost, ale je sposta lidí, kteří se rádi umažou. Na svém autě si zatim dělám vše sám včetně kotoučů, destiček, tlumičů, ložisek, rovodů, těsnění atd..... No a mám z toho radost a vždy se těším když se v tom můžu pořádně pohrabat. A navíc..... Láska k vozidlu se oplatí v podobě ranních, zimních startů!
Také jsem se v těch krámech dříve rád hrabal,proč ne,ale kdo se v tom umí hrabat se většinou neptá, zda se musí při výměně sundat spodní dekl,proto většina pánovi doporučila navštívit třeba nějakou dílnu,kde to také není drahé.Navíc dnes se to na mnoha autech bez zvedáku dělá celkem obtížně.Není to žigulík,nebo škodovka,tam to byla sranda,udělal jsem to s mírným přizvednutím vozu.Dnes je to na většině vozů celkem opruz s tím deklem.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 03.06.2010 19:49, RE: Longlife
David V posted by:
Já za rok najedu tak 12 tisíc a olej měním po roce. Stojí to pár korun a motoru to jen prospěje.
Jinak souhlasím s příspěvkem Pepeho, pokud auto jezdí dlouhý štreky a najede 30 tisíc třeba za 3/4 roku, tak proč ne, ale pokud se často startuje, tím hůře studený motor, tak bych interval zkrátil na polovičku a klidně ho nechal vyměnit u jakéhokoliv mechanika za 1/2 ceny, než to mnohdy udělá autorizovaný servis.
Dík. Pro mě je servis u aut. servisu i něco navíc - kontrola celýho auta, doporučení co by se mělo dělat, co mě čeká apod. Navíc dostanu auto "zdarma" k zapůjčení. S technikama se léta znám, a (ťuky ťuk), zatím nebyl žádný problém. Kupoval jsem u nich několik aut nových, aktuálně nechávám servisovat 3 auta... Jako strojař nemám problém vyměnit olej, výfuk, i destičky bych dal. Jenže při časovém vytížení, a vozovém parku 11 aut je jakákoli svépomoc spíš pakárna, než koníček. A u tazatele - TDI = vysoký nájezd = časová zaneprázdněnost = vyšší výdělěk. Proč nedám vydělat někomu jinému, a nedělám radši to, co umím líp?
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 03.06.2010 23:18, Garazista???
COZE??? Olej u garazisty??? Jednou jsem to udelal a jedine co panacek za ty 2 stovky udelal bylo doliti mezi rysky a otreni olejoveho filtru hadrou s cisticim benzinem. Na to jsem prisel tak, je jsem byl doplnovat klimu u jineho a ten nasel zoxidovany prouzek na tom udajne menenem filtru a ukazal mi 10 novych z krabicky jak ma vypadat novy. Takze pitomec se odpalil na stovkach a ja jezdim za tim druhym.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 04.06.2010 09:23, RE: Garazista???
anonim posted by:
COZE??? Olej u garazisty??? Jednou jsem to udelal a jedine co panacek za ty 2 stovky udelal bylo doliti mezi rysky a otreni olejoveho filtru hadrou s cisticim benzinem. Na to jsem prisel tak, je jsem byl doplnovat klimu u jineho a ten nasel zoxidovany prouzek na tom udajne menenem filtru a ukazal mi 10 novych z krabicky jak ma vypadat novy. Takze pitomec se odpalil na stovkach a ja jezdim za tim druhym.
Možná máš pravdu,já navštěvuju několik soukromých dílen a mohu říct,že většině tzv.odborníkům ve značkových servisech by spadla brada,co ti kluci umí a jakou mají výbavu za těch 20 let co v tomto oboru podnikají.Zvlášť pokud potřebuji něco vydiadnostikovat.V těch orig.servisech mnohdy s těma drahýma mašinama ani neumí dělat.Jako ve všem je garážista doveda a kluk co v tom jede,zná problematiku a je poctivej.Znám jich několik a funguje to super,jinak svoje nové vozy servisuju v Německu ,ale to je trochu jinej svět.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Sunday 27.06.2010 19:35, výměna oleje
nevím,kde nebo od koho berou zmínění pracovníci informace,ale konkrétně u zmíněneho motoru /a u většiny vw koncernu/ je povolení filtru před vypuštěním olejové náplně nutnost! Povolením filtru dojde k odjištění výpustného ventilu v prostoru filtru a posléze vyteče olej z tělesa filtru do olejové vany. Garantuji Vám všem,kteří reagujete na zmíněnou výměnu,že nebudete potřebovat téměř žádné ručníky ani hadr. Dále chci upozornit na to,že součástí výměny oleje je i jeho likvidace a dále i pohledová kontrola vozidla /manžety,kotouče,desky,výfuk.../ Vynulování intervalu pomocí tlačítek je taky nouzovka../co takhle kontrola paměti závad?/ Cena za vše se v solidním servise pohybuje kolem 250kč. A teď mi někdo řekněte,jestli se to opravdu vyplatí....
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 08.07.2010 16:06, RE: bez předmětu
Petr S posted by:
Budiž když tě to baví. Ale pořád jsem se nedozvěděl co se dělá s tím vyjetým olejem. Dá se to do sběrného dvora, nebo si s tím pak lidi natírají staré pergoly? To je právě to co mě nakonec od výměny oleje svépomocí u bývalého auta odradilo, že jsem nechtěl řešit likvidaci.
Vzhledem k tomu, kolik vyteklo v Mexickém zílivu ropy do moře, tak je skoro jedno, kam se ten olej vyleje. Neber mě doslova.
Olej skladujem ve velkých kovových konvích, a když je ho hodně, tak to táta kamsi vozí na likvidaci. Je pravda, že ani nevím kam.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 02.08.2010 09:39, RE: Longlife
Reno posted by:
Chtěl bych se zeptat autora tohoto článku, co si myslí Longlife oleji a servisním intervalu 30 tisíc km? není to trošku přehnané?
Long Life nikdy, vymenu max 15 tis km
respond
deleted user
number of posts
date of registration
Friday 28.07.2017 15:42, nenbudu zivit servis ?
Vsem co tuhle vetu uznavaji ..... copak elate za praci aby jsme vedeli koho nemame zivit .... Takovej nazor muze vyplodit jen ignorant.... cash must flow .... ale co chctit po ubohym ceským narodu
respond
Papagelo
number of posts52
date of registration06.07.2015
Friday 28.07.2017 18:17, živit servis? ano ale jen ten poctivý...
Jednou jsem zjistil že servis(soukromník), vydával použité díly za nové,
ale za nové mi účtoval. U jiného jsem měnil olej, požadoval jsem ten předepsaný,
tvrdil, že samozřejmě ano. Později jsem se dozvěděl od jeho příbuzného, že používá
ten nejlevnější ze sudu a lije ho do všech aut, bez ohledu na typ motoru a doporučení
výrobce. Takže k takovým ne, když tak jen značkový servis, nebo alespoň prověřený...
respond
barny.bour
number of posts4
date of registration29.08.2018
Wednesday 30.10.2019 20:44, Radši servis
A to ej ten důvod, proč se na výměnu oleje nikdy sám nevrhnu... Radši to zavezu do servisu. /smazáno admin/
respond
1 2


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, all rights reserved.