0
back
 

diskuze k tématu: Ford Focus 1.8TDCi nebo Seat Leon 1.9TDi?

category of topic classification: poradna, jaké auto koupit, jaký typ motoru vybrat, servisní náklady, technické dotazy, německá vozidla, americká vozidla
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 07.09.2007 06:34,
Já bych pisateli doporučil Focuse s motorem 1.6 benzín, který je je mnohem spolehlivější než diesel, má solidní výkon a dobrou spotřebu.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 07.09.2007 07:07, A sakra
i já, jako příznivce koncernu VW musím bohužel říci: Focuse.

Ale pokud se tazatel nebojí opravdu ohromující síly, pak by měl do výběru zařadit i Škodu 130 Rapid.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 07.09.2007 07:47, RE: bez předmětu
anonym posted by:
Já bych pisateli doporučil Focuse s motorem 1.6 benzín, který je je mnohem spolehlivější než diesel, má solidní výkon a dobrou spotřebu.
No myslim, ze tazatel to napsal jasne, ze ma zajem o naftu. Bud najede hodne km, nebo mu proste jako spouste dalsim lidem vyhovuje charakteristika dieselu. 1.6 neni spatny motor, ale nekdo proste rad seslapne plyn a citi silu i pri predjizdeni na okresce, kde preci jen i vytocena 1.6 uz bude mit trosku vetsi probemy nez naftak. Jinak hlavne to TDI si vezme opravdu malo paliva na to, jaky poskytuje vykon, i kdyz jen v omezenych otackach, ale jezdi opravdu za malo. Jinak ve Focusu hlavne doporucuji vyzkouset zkusebni jizdu, protoze s Focusem jezdim ted, s motorem jsem spokojeny, krasne tichy a tahne velmi slusne, ale ty sedacky to je opravdu za trest, neprehanim kdyz reknu, ze o 20 minutach byste potrebovali vystoupit a protahnout se. Snazil jsem se vsemozne serizovat sedacku, ale nepomaha to, zato druhe auto, kterym jsem donedavna tady jezdil GOLF 4, to bylo poteseni sedet vpredu. Nerikam, ze GOLF4 je perfetkni, ale sedacky a interier byli podle meho gusta
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 07.09.2007 07:47, RE: A sakra
edmund posted by:
i já, jako příznivce koncernu VW musím bohužel říci: Focuse.

Ale pokud se tazatel nebojí opravdu ohromující síly, pak by měl do výběru zařadit i Škodu 130 Rapid.
Já nevím, pocitově asi Focus, ale rozumově spíš Leon. U Focuse bych se bál motoru v naftě, TDI je daleko spolehlivější a že je hlučnější, no bóže. Většina Focusů, co jsem viděl ze zadu kouřila, jako o závod a to o něčem svědčí. Myslím, že Focus je lepší v benzínu, nebo připlatit a koupit si druhou generaci, tohoto vozu. Tam už je to prý v pořádku.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 07.09.2007 07:56, RE: A sakra
anonym posted by:
Já nevím, pocitově asi Focus, ale rozumově spíš Leon. U Focuse bych se bál motoru v naftě, TDI je daleko spolehlivější a že je hlučnější, no bóže. Většina Focusů, co jsem viděl ze zadu kouřila, jako o závod a to o něčem svědčí. Myslím, že Focus je lepší v benzínu, nebo připlatit a koupit si druhou generaci, tohoto vozu. Tam už je to prý v pořádku.
To, ze TDI kouri hodne, znamena hlavne, ze neni neni v poradku, spatne nebo proste jen chipovany motor, nebo vaha vzduchu ci dalsi problemy, pravdou ale je, ze neni ani problem videt Commonrail, ktery kouri jak to TDI a je to jen o tom, ze u nej je taky dost problemu. TDI ma vahy a turba, TDCI vstriky, cerpadlo a o neco vyssi spotrebu a nizsi pojistku. myslim, ze to TDI je v Leonu a Toledu vcelku slusne odhlucenno, na prijatelnou hodnotu. Spousta lidi se s tim ramusem nesmiri, ale podivejte se do ulic pred barak kolik najdete majitelu s TDI a neztezuji si, pro bezneho motoristu to neni velka prekazka. A kdo to nemuze prenest pres srdce koupi benzin. At si kazdy vybere co mu vyhovuje. Treba ja osobne mam rad naftaky a nebo turbo benzin, protoze me vyhovuje charakteristika turbomotorů
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 07.09.2007 08:36, RE: bez předmětu
anonym posted by:
Já bych pisateli doporučil Focuse s motorem 1.6 benzín, který je je mnohem spolehlivější než diesel, má solidní výkon a dobrou spotřebu.
jednoznačně TDI. Forda nebrat, naftu má na hovno a benzíny neskutečně chlastaj.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 07.09.2007 08:50, RE: A sakra
mufik.martin posted by:
To, ze TDI kouri hodne, znamena hlavne, ze neni neni v poradku, spatne nebo proste jen chipovany motor, nebo vaha vzduchu ci dalsi problemy, pravdou ale je, ze neni ani problem videt Commonrail, ktery kouri jak to TDI a je to jen o tom, ze u nej je taky dost problemu. TDI ma vahy a turba, TDCI vstriky, cerpadlo a o neco vyssi spotrebu a nizsi pojistku. myslim, ze to TDI je v Leonu a Toledu vcelku slusne odhlucenno, na prijatelnou hodnotu. Spousta lidi se s tim ramusem nesmiri, ale podivejte se d...
Psal jsem většina "Focusů" kouřila, ne TDI !!!! Ty jsi to celé zase pěkně překroutil. To, že kouření nafťáku způsobují především vstřikovače, nebo váhy vzduchu vím taky, já jsem jen chtěl upozornit na to, že ten Ford v naftě je daleko horší, než TDI. Znám pár lidí, kteří na Focuse v naftě pěkně dojeli. Známý platil za opravu motoru TDCI 35 000,-Kč a nedělal to ani autorizovaný servis! Osobně jezdím v úplně jiném autě, co má syst. CR, je úsporné, tiché a jede velice dobře, ale pokud bych musel volit mezi těmito motory, tak jednoznačně TDI (chrochták, ale spolehlivý a spraví to každý jouda)
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 07.09.2007 09:08, RE: A sakra
anonym posted by:
Psal jsem většina "Focusů" kouřila, ne TDI !!!! Ty jsi to celé zase pěkně překroutil. To, že kouření nafťáku způsobují především vstřikovače, nebo váhy vzduchu vím taky, já jsem jen chtěl upozornit na to, že ten Ford v naftě je daleko horší, než TDI. Znám pár lidí, kteří na Focuse v naftě pěkně dojeli. Známý platil za opravu motoru TDCI 35 000,-Kč a nedělal to ani autorizovaný servis! Osobně jezdím v úplně jiném autě, co má syst. CR, je úsporné, tiché a jede velice dobře, ale pokud bych mu...
Ja to myslel tak, ze kazdy remca na TDI, ze je to traktor a ze priserne kouri, a mym prispevkem jsem chtel jen rict, ze kouri i commonraily, protoze hodne casto neni neco v poradku a pri cene opravy, ktera majitele ceka, to kazdy necha kourit
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 07.09.2007 09:53, RE: A sakra
mufik.martin posted by:
Ja to myslel tak, ze kazdy remca na TDI, ze je to traktor a ze priserne kouri, a mym prispevkem jsem chtel jen rict, ze kouri i commonraily, protoze hodne casto neni neco v poradku a pri cene opravy, ktera majitele ceka, to kazdy necha kourit
Zapomněl jsi napsat, jsi právě v OXFORDU.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 07.09.2007 09:59, jednoznacne Focus
TDCi je moderni motor trpici nesvary vsech modernich turbodieselu tj nachylnost na zachazeni, na kvalitu naftu, oleje atd.
TDI je starsi typ motoru ktery je robustnejsi a vice vydrzi ale takove motory se uz do novych aut nedelaji (starsi Mercedesy byly take spolehlivejsi nez ty nove).
Motor TDCi je proste jeden z modernich turbomotoru se vsemy klady a zapory.
Motor TDI ma pocitove vetsi zatah ale zrejme prubeh tociveho momentu a pruznost je lepsi u Focusu cemuz napovidaji i hodnoty zrychleni z 0-100.

Jizdni vlastnosti ma lepsi focus je s tim proste radost jezdit.
Zajem zlodeju je vetsi u Leona. Fordi se moc nekradou protoze maji spatnou povest (Escort, starsi Mondea atd.)
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 07.09.2007 10:08, Proboha proč??
No nechápu majitele,proč chce do tak dobrých vozů tak otřesné motory. Když Leon,tak 18 20VT,fakt sqělý vůz!!!
A když Focuse tak 2.0 benzín.Má výkonovu rezervu,takže když není plyn pořád na podlaze,tak moc nežere.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 07.09.2007 10:15, TDI
jednoznačně TDi, i když má fokus lepší stabilitu v zatáčkách, zas se tady budeme bavit ale jen o mezních situacích...v běžném provozu mnohem více oceníte kvality motoru, které má TDI 81kw jednoznačně na vyšší úrovni, než 85 kw Tdci...
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 07.09.2007 10:56, RE: TDI
cruise posted by:
jednoznačně TDi, i když má fokus lepší stabilitu v zatáčkách, zas se tady budeme bavit ale jen o mezních situacích...v běžném provozu mnohem více oceníte kvality motoru, které má TDI 81kw jednoznačně na vyšší úrovni, než 85 kw Tdci...
No jasně, pořád tady někdo skloňuje špičkové podvozky, stabilitu, duallinky a td., ale kdo z nás to opravdu potřebuje? Kámoš měl auto, které bylo velmi pohodlné. Pak se mu přestalo líbit a koupil si Nissana Almeru 03. Auto má špičkový podvozek, ale je tvrdé, jako prase, dnes už je docela nasranej, že to měnil. Prostě na normální ježdění stačej ty "průměrný" podvozky taky. Já spíš vyžaduji, aby ten podvozek něco vydržel, naše silnice= tragédie.
PS: Nedávno jsem jel s P406 a docela se mi to zalíbilo, ta Francouzská měkkost, taky není k zahození
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 07.09.2007 11:24, RE: Proboha proč??
anonym posted by:
No nechápu majitele,proč chce do tak dobrých vozů tak otřesné motory. Když Leon,tak 18 20VT,fakt sqělý vůz!!!
A když Focuse tak 2.0 benzín.Má výkonovu rezervu,takže když není plyn pořád na podlaze,tak moc nežere.
doufám že jsi to nemyslel vážně s tím motorem 18 20V,nemám nic proti VW a spol,ale tohle to jsou nejhorší motory co kdy vytvořili,obecně ono všechny benzíny stojej za prd od VW,myslím si že maj dieslovy motory jedny z nejlepších
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 07.09.2007 11:25,
Podobné dilema jsem řešil. Jenom výběr byl octavie, nebo focus combi ve stejné motorizaci jakou výše autor popisuje. Nakonec jsem se rozhodl pro octavii (menší spotřeba, hlavně spolehlivější motor). Pokud kupuji jetý diesel (např. 5 let starý) má většinou najeto něco kolem 150000 km a přece jenom náklady na případné opravy jsou u Fordu vyšší. Dále jsem zvažoval i skutečnost, že pokud auto budu v budoucnu prodávat tak octavie si bude líp uchovávat hodnotu. Předtím jsem měl Hondu acort 2,0i koupenou za 150 tis. Kč a po 4 letech jsem ji prodal za 55 tis. Kč, jinak skvělé, rychlé, pohodlné auto.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 07.09.2007 11:31, RE: Proboha proč??
anonym posted by:
doufám že jsi to nemyslel vážně s tím motorem 18 20V,nemám nic proti VW a spol,ale tohle to jsou nejhorší motory co kdy vytvořili,obecně ono všechny benzíny stojej za prd od VW,myslím si že maj dieslovy motory jedny z nejlepších
pochopil jsem, že benzín 1.8 Turbo - a ten je opravdu dost dobrej (na svou dobu).
VW a nejlepší nafťáky? o tom by se dalo diskutovat (u aut r.v. cca 2000 dobrá volba)
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 07.09.2007 11:40, RE: TDI
anonym posted by:
No jasně, pořád tady někdo skloňuje špičkové podvozky, stabilitu, duallinky a td., ale kdo z nás to opravdu potřebuje? Kámoš měl auto, které bylo velmi pohodlné. Pak se mu přestalo líbit a koupil si Nissana Almeru 03. Auto má špičkový podvozek, ale je tvrdé, jako prase, dnes už je docela nasranej, že to měnil. Prostě na normální ježdění stačej ty "průměrný" podvozky taky. Já spíš vyžaduji, aby ten podvozek něco vydržel, naše silnice= tragédie.
PS: Nedávno jsem jel s P406 a docela se mi to zalíbi...
O podvozku Fordů Focus/Mondeo nemá cenu diskutovat - jsou sice tvrdší, ale taky o hodně lepší než z koncernu VW a navíc sedí jako přibité. V zatáčce kde jsem s Oktávkou/hb při 120 km/h pochodoval pomalu ven tak tam teď můžu s Mondeem/sed vhučet 150 km/h a je to v poho - víceprvkový zadek je prostě znát. Navíc mě už párkrát vytáhl z průseru, kdy mi tam najednou vhučel nějaký jouda z vedlejší a já musel hodit myšku do strany, abych ho nesejmul, pak ty kvality oceníš asi nejvíc. Pokud jde o Leon / Focus, tak pokud je strach z TDCi, tak proč ne koncepčně starší TDDi, který není tak náchylný na vstřiky a problémy s ním téměř nejsou.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 07.09.2007 12:05, RE: bez předmětu
anonym posted by:
Podobné dilema jsem řešil. Jenom výběr byl octavie, nebo focus combi ve stejné motorizaci jakou výše autor popisuje. Nakonec jsem se rozhodl pro octavii (menší spotřeba, hlavně spolehlivější motor). Pokud kupuji jetý diesel (např. 5 let starý) má většinou najeto něco kolem 150000 km a přece jenom náklady na případné opravy jsou u Fordu vyšší. Dále jsem zvažoval i skutečnost, že pokud auto budu v budoucnu prodávat tak octavie si bude líp uchovávat hodnotu. Předtím jsem měl Hondu acort 2,0i koupen...
Spíš bych řekl, že po 5 letech bude mít najeto na 100% přes 200.000. Nový auto za 600 si koupí z 99% někdo kdo opravdu jezdí určitě přes 50.000 ročně.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 07.09.2007 12:49, Michal
Měl jsem Focuse sice v benzinu 1.6 ale nic horšího jsem něměl, vše tam rezne a nenašla by se ani jedna elektro součástka co by se neposrala.Focuse NEBRAT
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 07.09.2007 12:52, RE: Michal
anonym posted by:
Měl jsem Focuse sice v benzinu 1.6 ale nic horšího jsem něměl, vše tam rezne a nenašla by se ani jedna elektro součástka co by se neposrala.Focuse NEBRAT
*neměl
respond
1 2 3


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, all rights reserved.