0
back
 

diskuze k tématu: Seat Cordoba 1.4i - jak jezdí po dvou letech?

category of topic classification: německá vozidla
anonymous
number of posts-
date of registration-
Sunday 14.09.2008 20:49, RE: Autor
anonym posted by:
Zdravím, píšu jakožto autor recenze - chci se vyjádřit k reakcím:
- Spotřeba - průměr 5,8 je vypočítaný z několika tisíc km, tudíž se do průměru odrazilo veškeré cestovaní - spousta ježdení po městě, okresky, dlouhý trasy..
- "Tunerství" - nevím co je za tunerství mít na autě zatmavený okna.. Co se týče křídla, tak by měl chytrák který to píše vědět, že je tam sériově..
Máte-li opravdu dlouhodobou spotřebu 5,8 litru, ztrácí Muroňovo (na přední nápravu docela těžké) 1.9 TD-TD-TDi rotační čerpadlo 66 kW trošku smysl. Spotřeba je (téměř) stejná, TD-TD-TD zvukový doprovod asi nikomu chybět nebude, ta přetížená náprava těžkým turbodieslem určitě nepomůže tlumičům a vlastně vůbec celé nápravě a nezatáčí se s ním určitě také nejlépe. Já považuji TDi (trochu) za nesmysl, ale jsou-li vaše údaje pravdivé - TAK Muroň pochybil!
Kylie
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 15.09.2008 06:23, RE: bez předmětu
anonym posted by:
já myslím že nepřehnal,mám to smé auto a dá se jet v pohodě okolo 6litrů
měl jsem rok 1.6 55kw,jezdila kolem 6 a obzvlášt jsem ji nešetřil.Je to lehké auto ,tuším,že váží kolem 960kg.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 15.09.2008 06:24, RE: bez předmětu
anonym posted by:
měl jsem rok 1.6 55kw,jezdila kolem 6 a obzvlášt jsem ji nešetřil.Je to lehké auto ,tuším,že váží kolem 960kg.
ps:najela 56000km a bez závady,ani žárovka....
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 15.09.2008 06:28, RE: Autor
anonym posted by:
Máte-li opravdu dlouhodobou spotřebu 5,8 litru, ztrácí Muroňovo (na přední nápravu docela těžké) 1.9 TD-TD-TDi rotační čerpadlo 66 kW trošku smysl. Spotřeba je (téměř) stejná, TD-TD-TD zvukový doprovod asi nikomu chybět nebude, ta přetížená náprava těžkým turbodieslem určitě nepomůže tlumičům a vlastně vůbec celé nápravě a nezatáčí se s ním určitě také nejlépe. Já považuji TDi (trochu) za nesmysl, ale jsou-li vaše údaje pravdivé - TAK Muroň pochybil!
Kylie
a ten třílitr máš vlestně k čemu Kilie?Neléčíš si tak náhodou mindráky?
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 15.09.2008 06:32, RE: Autor
anonym posted by:
Zdravím, píšu jakožto autor recenze - chci se vyjádřit k reakcím:
- Spotřeba - průměr 5,8 je vypočítaný z několika tisíc km, tudíž se do průměru odrazilo veškeré cestovaní - spousta ježdení po městě, okresky, dlouhý trasy..
- "Tunerství" - nevím co je za tunerství mít na autě zatmavený okna.. Co se týče křídla, tak by měl chytrák který to píše vědět, že je tam sériově..
Potvrzuji to křídlo,na mé 1.6 bylo také v základu a okna jsem nechal také potáhnout folii,aby do toho nenechavci neviděli.A ono se jim to i hůř rozbíjí.....
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 15.09.2008 06:34, RE: Ondřík Vzdělaný
anonym posted by:
Cordoba 1,4 mpi po prvním majiteli.najeto 92000 r.v.98
Závada:1 slovy jedna cca po 15000 km ložisko zadního kola- hlučné oprava doma 400,- za ložisko.

prasklé žárovky nepočítám to by bylo těch závad asi 5 za celých deset let
Měl jsem ji také a rád na ni vzpomínám.Bylo to spolehlivé auto a spotřeba byla kolem 6 litrů.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 15.09.2008 08:17, RE: Autor
anonym posted by:
Máte-li opravdu dlouhodobou spotřebu 5,8 litru, ztrácí Muroňovo (na přední nápravu docela těžké) 1.9 TD-TD-TDi rotační čerpadlo 66 kW trošku smysl. Spotřeba je (téměř) stejná, TD-TD-TD zvukový doprovod asi nikomu chybět nebude, ta přetížená náprava těžkým turbodieslem určitě nepomůže tlumičům a vlastně vůbec celé nápravě a nezatáčí se s ním určitě také nejlépe. Já považuji TDi (trochu) za nesmysl, ale jsou-li vaše údaje pravdivé - TAK Muroň pochybil!
Kylie
Kylie, ahoj! Přes týden jsem tu nebyl, brázdili jsme s Polem Vysočinu. Musím Tě opravit v údajích o spotřebě mého Tdi - průměr za poslední 3tkm mám 4,67. Při dodržování předpisů a jemné akceleraci mimo město je průměr samozřejmě pod 3,5l. Oproti autorově 1,4 mám dvojnásobný krouťák a o třetinu vyšší výkon, to auto má úplně jinou dynamiku. Ovšem nic proti autorově Cordobě - je to sestřička.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 15.09.2008 11:51, Třílitr
anonym posted by:
a ten třílitr máš vlestně k čemu Kilie?Neléčíš si tak náhodou mindráky?
Velké auto (s velkým motorem) si kupují chlapečci s malým .. seběvědomím. Tahle problematika mne nezajímá (nu...) a vskutku se mne NEtýká. Třílitr (a předtím, 2,2 a 2,5 a 2,7 a 2,0 a 1,8 - NENÍ řazeno chronologicky) jsem si pořídila (protože nové 2,2 HDi Biturbo mělo být až za půl - 3/4 roku a já potřebovala nový vůz hned) abych:
1. nemusela nikomu nic dokazovat. Snaží-li se mi (si) "nadšenec" v Octavii 1.9 TDi něco dokazovat, ve většině případů vás to jako majitele šestiválce donutí maximálně k poklidnému úsměvu. VY si (sám sobě) ani nikomu jinému nic dokazovat nemusíte (i poklidná loďka jakou Brumla je, j e-li třeba, ujede v klidu a s grácií 90% aut na silnici)
2. jezdím často (velmi) dlouhé (dálniční) trasy a tam je šestiválec těžko nahraditelným společníkem (no V8 ...). A i když můj předchozí motůrek 2.2 HDi také neměl problém, přeci jen... A při vyšších rychlostech stále platí "objem ničím nenahradíš"
3. "Rozumově" samozřejmě vím, že moderní 2.2 HDi Biturbo podává stejné výkony (při nižší spotřebě), ale i přesto, že jde o moc moc povedený čtyřválec se dvěma vyvažovacími hřídeli a i zvuková izolace je opravdu nadprůměrná a motor vskutku neruší (tedy alespoň v max. míře jak je od dieslu jen možné), šestiválec je šestiválec (a i když to není žádný mladík - Viděli jste reklamu na C5 se Sean Connery? - na YouTube určitě je - až mne na stejný termín pozve na večeri Aston Kutcher a Sean Connery - pro mne to bude snadné rozhodování)
Kylie
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 15.09.2008 12:55, RE: Autor
anonym posted by:
Máte-li opravdu dlouhodobou spotřebu 5,8 litru, ztrácí Muroňovo (na přední nápravu docela těžké) 1.9 TD-TD-TDi rotační čerpadlo 66 kW trošku smysl. Spotřeba je (téměř) stejná, TD-TD-TD zvukový doprovod asi nikomu chybět nebude, ta přetížená náprava těžkým turbodieslem určitě nepomůže tlumičům a vlastně vůbec celé nápravě a nezatáčí se s ním určitě také nejlépe. Já považuji TDi (trochu) za nesmysl, ale jsou-li vaše údaje pravdivé - TAK Muroň pochybil!
Kylie
Rozhodně nemám důvod si údaje vymýšlet.. Autor
respond
1 2


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, all rights reserved.