0
back
 

diskuze k tématu: Malé MPV nebo klasické kombi do 250tis.Kč?

category of topic classification: poradna, jaké auto koupit, jaký typ motoru vybrat, servisní náklady, technické dotazy, německá vozidla, německá vozidla, americká vozidla, francouzská vozidla
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 15.05.2009 11:58, RE: Asi to pro mnohé ...
Kylie posted by:
... bude ŠOK, ale dle posledních německých testů SPOLEHLIVOSTi je mezi vany/mpv/malými AUTOBUSy Citroën C4 i Xsara - Picasso NEJspolehlivější vůbec ...
Přesto bych já osobně preferovala raději "typické" kombi - zůstanu-li pro názornost u stejné značky, Citroën C5 kombi je ve VŠECH ohledech LEPŠím vozem/automobilem (a to myslím platí "obecně" BEZ ohledu na znáček na kapotě ,-)
Pěkný den
Asi to pro vás bude ŠOK, ale Citroen C5 je v kategorii stáří do 3 let TUV 2009 na KRÁSNÉM 103. MÍSTĚ ze 117. Horší jsou pomalu jen Peugeoty a Renaulty. Pro objektivnost dodám, že dříve se C5 opravdu pohyboval v průměru, ale tady se zdá, že se něco zvrtlo. No a teď hurá s C5 na Měsíc (čert ví, proč lítají v takových popelnicích jako byl Discovery, vždyť C5 je tak úžasná a spolehlivá a prostorná a pohodlná ;p...)
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 15.05.2009 13:10, RE: Asi to pro mnohé ...
rohYpnol posted by:
Asi to pro vás bude ŠOK, ale Citroen C5 je v kategorii stáří do 3 let TUV 2009 na KRÁSNÉM 103. MÍSTĚ ze 117. Horší jsou pomalu jen Peugeoty a Renaulty. Pro objektivnost dodám, že dříve se C5 opravdu pohyboval v průměru, ale tady se zdá, že se něco zvrtlo. No a teď hurá s C5 na Měsíc (čert ví, proč lítají v takových popelnicích jako byl Discovery, vždyť C5 je tak úžasná a spolehlivá a prostorná a pohodlná ;p...)
... rohYponol(a) NEvyjímaje bude šok, ale já RADĚJi sleduji dlouhodobé testy spolehlivosti na 100 a 200.000 km v AutoBild (neb tam "pěkně" rozepisují co kde jak "zlobí/zlobilo", jestli to byla spíše výjimka u testovaného kusu, či jde o "typickou" závadu atd/apod.
JAK si "vysvětlujete", že 4 místa z posledních 6ti (z 60ti celkem testovaných) OBSADILO vw tdi? ,-)
PS: Pro "objektivnost" dodám, že dříve se Citroën Xantia a C5 opravdu pohybovaly v NADprůměru, ale po faceliftu se OPRAVDU "něco zvrtlo" - výčet poruch Brumly tu POPRAVDĚ uvádím a teď při poslední výměně pneu a čištění klimatizace mi vyměnili "stabilizační tyčky na přední nápravě" (tak nějak se to řekne) - jedna za 298 kč (bez DPH) - Brumlovi běží PÁTÝ rok a tachometr začíná 1čkou (a s chudáčkem dnes jezdím spíše do nákupního centra, než na POŘÁDNÉ "výlety")
PPS: Ano Citroën C5 je VELMi pohodný, VELMi bezpečný, spolehlivý celkem ano (když už, tak "zlobí" spíše "bubosti" a nějak jste se VYHNUL tématu NEJ- interiér/palubka je v Citroën C5 a NEJ- dovážené auto střední třídy do Deutschland je Citroën C5 ,-)
Pěkný den
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 15.05.2009 14:13, Milý rohYpnol(e)!
rohYpnol posted by:
Asi to pro vás bude ŠOK, ale Citroen C5 je v kategorii stáří do 3 let TUV 2009 na KRÁSNÉM 103. MÍSTĚ ze 117. Horší jsou pomalu jen Peugeoty a Renaulty. Pro objektivnost dodám, že dříve se C5 opravdu pohyboval v průměru, ale tady se zdá, že se něco zvrtlo. No a teď hurá s C5 na Měsíc (čert ví, proč lítají v takových popelnicích jako byl Discovery, vždyť C5 je tak úžasná a spolehlivá a prostorná a pohodlná ;p...)
Asi to pro vás bude ŠOK, ale nahlédněte do tabulek spolehlivosti GTü, kde jsou vozy rozděleny pěkně dle tříd.
Ve věku 1-3 roky je Citroën C5 13tý (z 19ti), za ním jsou "odspoda" jako POSLEDNí: Škoda Superb, Renault Laguna, vw Passat, Alfa 159 ...
Ve věku 4-5 let je Citroën C5 11tý, za ním jsou "odspoda" jako POSLEDNí: Renault Laguna, Alfa 156, Peugeot 406/7, vw Passat, Ford Mondeo, Opel Vectra ...
Ve věku 6-7 let je Citroën C5 12tý, za ním jsou "odspoda" jako POSLEDNí: Renault Laguna, Alfa 156, Peugeot 406, Opel Vectra, vw Passat, Ford Mondeo ...
PREMIANTi kategorie vozů STŘEDNí třídy jsou Accord, X-type, Mazda 6 - u starších a STARÝCH vozů Legacy a Avensis...
Pěkný den (ach a za NEJ"lepší" a NEJ"informativnější", ale pokládám a NEJ"raději" mám ty dlouhodobé testy na oněch 100.000 km - TAM se dozvíte "nejvíce" ,-)
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 15.05.2009 14:19, RE: Asi to pro mnohé ...
Kylie posted by:
... rohYponol(a) NEvyjímaje bude šok, ale já RADĚJi sleduji dlouhodobé testy spolehlivosti na 100 a 200.000 km v AutoBild (neb tam "pěkně" rozepisují co kde jak "zlobí/zlobilo", jestli to byla spíše výjimka u testovaného kusu, či jde o "typickou" závadu atd/apod.
JAK si "vysvětlujete", že 4 místa z posledních 6ti (z 60ti celkem testovaných) OBSADILO vw tdi? ,-)
PS: Pro "objektivnost" dodám, že dříve se Citroën Xantia a C5 opravdu pohybovaly v NADprůměru, ale po faceliftu se OPR...
Testy Autobildu konkrétně neznám, čili nemohu sloužit. Ale pokud mě paměť nešálí, jedná(alo) se o testy konkrétního kusu, se kterým najezdili x-km a pak to rozebrali, zjhodnotili závady a opotřebení - nepletu se?
Pak tedy stačí 1 nepovedený motor, který testují v 5 různých autech a vždy vyjde špatně, že. Takže ve výsledku má nejmenovaná automobilka nejhorší motory... Podotýkám, KONKRÉTNÍ data neznám, takže to berte spíš jako hypotézu.
TUV řekne víc i neřekne, to je těžké. Když se na autě něco rozsype, pak jedete do servisu a ne na TUV, že. A toto TUV nepodchytí. Na druhou stranu test 1 vozu na x tis. km také nepodchytí celkovou kvalitu dané modelové řady (páteční směna, nepovedený kus, to podle mě stále existuje). Byť je docela velká pravděpodobnost, že závažné konstrukční chyby se projeví a opotřebení bude korespondovat s realitou. Ale významné posuny a skoky podle mě něco znamenají. Konkrétně C5 mě velmi zarazil. Žeby snižování výrobních nákladů na nesprávných místech?
Vašeho Brumlu sem vůbec netahejte (dokud se na něm něco nevysype tak to není reprezentativní vzorek ;p). Jeden vůz statistiku netrhne.
Tím jsem jen chtěl říct, že k onomu "úspěchu" Picassa bych se stavěl poměrně rezervovaně. Obvzláště když známí jej raději vyměnili za Toyotu (ano, i zde mi chybí nadhled, protože se jedná zase jen o zkušenost na zákl. 1 konkrétního vozu, takže je to stejný případ jako Burumla, en na druhou stranu)...
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 15.05.2009 14:21, Vzít či nevzít?
Z uvedenejch značek je mi nejvíc sympatický Ford C max. U Kyllii neadekvátně vychvalovaná C5 je dobrej auťák, ale designově jak v exteriéru, tak hlavně v exteriéru nic moc (tím nemyslím novou C5, ta se mi líbí moc, ale za 250 ji určitě neseženu). Jinak platí, že pokud si koupím auťák třeba i s titulem auto roku a budu mít pech v tom, že se mi bude na tom konkrétním kusu stále něco kazit, tak už těžko příště do té značky půjdu, i když ostatní kusy můžou být superspolehlivý.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 15.05.2009 14:25, RE: Vzít či nevzít?
klobrch posted by:
Z uvedenejch značek je mi nejvíc sympatický Ford C max. U Kyllii neadekvátně vychvalovaná C5 je dobrej auťák, ale designově jak v exteriéru, tak hlavně v exteriéru nic moc (tím nemyslím novou C5, ta se mi líbí moc, ale za 250 ji určitě neseženu). Jinak platí, že pokud si koupím auťák třeba i s titulem auto roku a budu mít pech v tom, že se mi bude na tom konkrétním kusu stále něco kazit, tak už těžko příště do té značky půjdu, i když ostatní kusy můžou být superspolehlivý.
oprava: exteriér, ale hlavně interiér u C5 je nemastný neslaný a bez typického francouzského šarmu - něco jako francouzka po ranním probuzení.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 15.05.2009 14:34, RE: Milý rohYpnol(e)!
Kylie posted by:
Asi to pro vás bude ŠOK, ale nahlédněte do tabulek spolehlivosti GTü, kde jsou vozy rozděleny pěkně dle tříd.
Ve věku 1-3 roky je Citroën C5 13tý (z 19ti), za ním jsou "odspoda" jako POSLEDNí: Škoda Superb, Renault Laguna, vw Passat, Alfa 159 ...
Ve věku 4-5 let je Citroën C5 11tý, za ním jsou "odspoda" jako POSLEDNí: Renault Laguna, Alfa 156, Peugeot 406/7, vw Passat, Ford Mondeo, Opel Vectra ...
Ve věku 6-7 let je Citroën C5 12tý, za ním jsou "odspoda" jako POSLEDNí: Renault Laguna, A...
Asi vás musím sklamat, šok se neková, má srdeční křivka je notně vyrovnaná i nadále.
Není někde přehledně zpracována statistika GTu? V šajze deutshlandsprache se moc nevyznám. English is easy. Němčina je jazykový terorismus.
Ale k tomu, co jste uvedla, vlastně nemám žádné námitky. Je vidět, že Peugeot a Renault je "sázka na jistotu".
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 15.05.2009 14:37, RE: Milý rohYpnol(e)!
rohYpnol posted by:
Asi vás musím sklamat, šok se neková, má srdeční křivka je notně vyrovnaná i nadále.
Není někde přehledně zpracována statistika GTu? V šajze deutshlandsprache se moc nevyznám. English is easy. Němčina je jazykový terorismus.
Ale k tomu, co jste uvedla, vlastně nemám žádné námitky. Je vidět, že Peugeot a Renault je "sázka na jistotu".
Zklamat (to mi teda ulítlo ;))
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 15.05.2009 14:38, Milý A4!
A4 posted by:
Milá Kylie! Tvoje (řekl bych až zaslepené) a totálně nekritické nadšení pro C5 je tady už všem známé. A ta tvoje informace typu: "Já nedávno četla, že ....." je nicneříkající. Já jsem toho nedávno četl a slyšel.....
Hoď sem aspoň link, ať ta informace vypadá aspoň trochu věrohodněji. A pokud je to i tak pravda, píšeš tam o "Mittelklasse - Import", takže tam C5 a passata asi vzájemně neporovnávali, ne? A jaká jsou kritéria pro ten tvůj NEJlepší interiér???
P.S. K jakému závěru došli PROFÍCI mě f...
Já toho "přečtu/pročtu" MNOHO - ale to vyhlášení "nej-" vozu bylo myslím (skoro VÍM) pod hlavičkou Auto motor und sport ...
... a to o NEJ- interiéru C5 jsem četla v ČEŠTINĚ ... v AutoTip - tam si NEjsem jistá ...
NEvím jaká byla "kritéria" - to byla jen takový ten "odstaveček" s obrázkem na té "úvodní" dvoustránce ZAJÍMAVOSTí ...
PS: Já TAKÉ dám raději na SVOU hlavičku, ale to "NEdbat profíků a NEdat na nic/nikoho jiného" ... to mi NEpříjde "to NEJchytřejší" (abych mohla dle SVÉ hlavičky vybírat/hodnotit - musím přece do ní nejdříve nějaké informace "nasypat" .. )
Pěkný den
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 15.05.2009 14:42, RE: Milý santino!
santino posted by:
Kylie, a teď opravdu chcete srovnávat Passat, který se vyrábí už několik let s C5, která se vyrábí tak rok? Pojďte raději srovnat starou C5 a Passata...
Když si zítra (nebo před rokem) půjdu koupit vůz střední třídy budu vybírat dle toho co je v TU CHVÍLi v autosalonu, ale chcete-li porovnávat Citroën C5 co se před rokem a půl přestal vyrábět a passat co se dnes právě vyrábí ... no problem.
V čem vidíte/je pro VÁS hlavní "klad(y)" Passat?
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 15.05.2009 14:44, RE: Milý rohYpnol(e)!
rohYpnol posted by:
Zklamat (to mi teda ulítlo ;))
No problem - také se občas "přeťuknu"
Já mám ty přehledy z AutoZeitung kde (většinou zkraje podzimu) bývají zveřejněny, ale když budu mít o víkendu čas a náladu podívám se - jistě budou i někde na webu ...
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 15.05.2009 16:43, Milý edmund(e) a Michy007(čko)!
edmund posted by:
No konečně kvalifikovaná odpověď. S tím samozřejmě musí každý souhlasit. A pokud s tím nesouhlasí, tak je to zaprděnej čecháček a hňup a automobilový analfabet atd atd.
Sice jste předvedli ffftipný dialog, ale trošičku MIMO téma ,-)
MERITUM věci (s TEXTovým ZDŮRAZNĚNíM, že "pro představu/pro názornost - zůstanu/ "předvedu" to/"znázorním to" na JEDN0 značce, ale platí to OBECNĚ) bylo maličko JINDE.
Nicméně ještě jednou DĚKUJi za NEkonečnou "chválu" na Citroën C5 (pravda, německý Auto motor und sport tento vůz letos označil za NEJ- import(ovaný) vůz střední třídy na německém trhu), ale já to zde formuluji trochu JINAK - "diplomatičtěji" - jako: "V česku VELMi PODceňovaný model" ...
... a popravdě NIKDO mi zde zatím NEvysvětlil (nebyl schopen vysvětlit) PROČ je na něj v česku "nahlíženo" zrovna tak .... jak jste "předvedli" (víte to VY? ,-)
Pěkný den
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 15.05.2009 16:49, RE: Milý santino!
santino posted by:
Ano, Bestes Auto in der Kategorie Mittelklasse - Import...to bych se spíš divil, kdyby to nová C5 nezískala, když vlastně v době svého uvedení neměla pořádného soupeře á la Deutschland...počkejte až přijede nový Passat, to novináři v SRN rychle na C5 zapomenou...Jinak, včera jsem v té nové C5 seděl, docela hezká, to ano, ale možná ten design je už moc přeplácaný, jakoby za každou cenu chtěli dosáhnout evergreenu a ten design je až moc složitý...chybí mi tam trochu lehkost...no a palubní deska mi...
Jen dodám že až příjde nový passat budete "mrkat" - technika je OPRAVDU "jen" prodloužený golf a design ... to je celkem dost "individuální", ale to zde padnuvší "bezpohlavní" by na něj málem sedělo - snad boční kraje zadních světlometů ... ty JSOU "originální"
Ale řeč byla o Citroën C4/Xsara Picasso, že je v kategorii mpVANů-malých autobusů NEJspolehlivější ... (přesto bych volila TYP vozidla C5 kombi ... říkám TYP/DRUH vozidla - aby opět NEdošlo ....)
PS: JISTOJISTĚ se najdou novináři, kteří budou budoucí passat CHVÁLIT "do nebes" a jistě se najdou tací co pravdu napíší (ať bude jakákoliv) - zatím se nad TECHNIcKOU stránkou věci novináři příliš NE"rozplývají" ,-)
Pěkný den
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 15.05.2009 18:42, MPV nebo kombík?
Já bych souhlasil s recenzí a přiklonil se k názoru, že s žádným autem pán chybu neudělá. Každé mu něco nabídne a žádné není špatné. Zde jde opravdu o to si auto pečlivě obejít a prohlídnout. Pak si do něj sednout, pečlivě si vše seřídit a uvelebit se. No a nakonec se projet. No a myslím, že pak se vítěz testu najde velice rychle. Nakonec bych pouze zapřemýšlel nad tím jestli opravdu je to MPV tak super. Tyto auta s vysokou stavbou karoserie totiž nikdy nenabídnou tak dobré jízdní vlastnosti vzhledem ke komfortu a spotřebu jako klasický kombík. Buď se konstruktéři vyprdli na jisté jízdní vlastnosti a nechali komfort, nebo zachovali sportovního ducha za cenu přitvrzení podvozku. Prostě vyšší těžiště je vyšší těžiště. Toto beze zbytku řeší až složité podvozky drahých SUV. No a vzhledem k horší aerodinamice karoserie logicky bude vyšší spotřeba a horší dynamika, hlavně na dálnici. Ve městě samozřejmě rozdíl nebude.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 15.05.2009 20:02, RE: Ceny Astry
Koloss posted by:
Hned na úvod mě zarazily ty ceny, hlavně u Astry. Tak jsem se mrknul co se tady na Tipcars nabízí (to udělal i pan AZ Consulting) a opravdu jsou tu kousky od 150 tisíc i se serviskou. Jenže je to Astra G, která byla v tom roce nahrazena Astrou H (to už si pan AZ nevšiml). A Háčko seženete okolo 170 tisíc, ale je to nejnižší cena, kdy jde třeba o kousek dovezený z A, který byl zaručeně nebouraný a proto má i servisku. O tom si myslím své - konkrétně bourané, ale neopravované v zemi původu, takže ...
Dobrý den, z hlediska hodnocení cen jde vždy o aktuální nabídku trhu, kterou si průběžně mapuji, nejen na serveru Tipcars. Máte pravdu, že spodní hranice 150tis.Kč pro Háčko je téměř krajní, ale při troše hledání, trpělivosti a obchodní dovednosti je realizovatelná. Budete-li chtít auto najít rychle a mít větší výběr, budete se samozřejmě u všech automobilů uvedených v článku pohybovat na částkách o něco vyšších než byla uvedená spodní hranice.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Saturday 16.05.2009 10:59, Dnes kupovat auto...
...tak koupím "něco mezi" kombíkem a MPV, s dostatkem prostoru, hezkým designem, moderní a hlavně spolehlivou technikou. Prostě Mazdu 5. Ale novou, což je asi vzhledem k článku OT, ale nemůžu si pomoct. Jak jsou na tom cenově ojetiny nevím, páč mě to vzhledem ke skutečnosti, že žádný nákup neplánuju, ani nezajímá... Ale možná by si měl tazatel poněkud rozšířit obzory - takový Seat něco by bylo jedno z posledních, o kterém bych uvažoval. Ale uznávám, že se najde spousta spokojených a nadšených fandů.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Saturday 16.05.2009 11:31, Honza
v současnosti se poohlížím po náhradě Escortu kombi, po C-Maxu jsem taky koukal, ale jen do doby, než jsem viděl jeho kufr - dle výrobce je o 20 litrů MENŠÍ, než u Focusu kombi, ale hlavně je o 25cm kratší, což vzhledem k nutnosti vozit kočárek (a neskládat ho) je docela problém. Stejné to myslím bude i o ostatních MPV. Pravdou je, že C-maxy bývají lépe vybavené, než obyčejné kombi. To, že sedím o 10 cm výš a je to tedy bezpečnější a mám přehled, je spíše reklama než nějak důležité .A když už tady někdo nakousl C5 - vzhledem k podobným cenám ojetin taky mě napadl, jedná se ale o auto úplně jiné kategorie - ve standartu je adaptabilní vzduchové pérování, ESP, 8x airbag, dvouzonová klima, všechna okna v elektrice, tempomat většina aut má automatické stěrače a světla, couvací senzory, elektricky ovládaná sedadla, občas je v autě i systém, který hlídá vyjetí z jízdního pruhu.. Spolehlivost aut dle slavného ADAC bych neřešil, v případě ojetin je to spíš o kusu, než typu
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Sunday 17.05.2009 07:14, RE: Honza
mnbmnb posted by:
v současnosti se poohlížím po náhradě Escortu kombi, po C-Maxu jsem taky koukal, ale jen do doby, než jsem viděl jeho kufr - dle výrobce je o 20 litrů MENŠÍ, než u Focusu kombi, ale hlavně je o 25cm kratší, což vzhledem k nutnosti vozit kočárek (a neskládat ho) je docela problém. Stejné to myslím bude i o ostatních MPV. Pravdou je, že C-maxy bývají lépe vybavené, než obyčejné kombi. To, že sedím o 10 cm výš a je to tedy bezpečnější a mám přehled, je spíše reklama než nějak důležité .A když už ta...
Milý mnbmnb! Já s vámi (naprosto) SOUHLASím ...
Jen dodám, že těch AIRBAGů je 9 (jeden "lichý" kolenní u řidiče), spolehlivost C5 dle GTü NENí až tak "hrozná" - dokonce snad ve VŠECH letech je "o fous" SPOLEHLIVĚJŠí, než za SPOLEHLOVOST samu považovaný vw passat (je pravda, že v tabulkách rozdělených dle "tříd/kategorií" vozů je minulá C5 většinou i CELKOVĚ za celou dobu výroby lehce PODprůměrem - z 19ti vozů střední třídy prodávaných/hodnocených v Deutschland se pohybuje mezi 11.-13tým místem)
Ach a ještě světla - všechny "vyšší" verze od počátku výroby 2000/01 mají xenony, faceliftovaná verze od podzimu 2004 (skvělé) bi-xenony. Systém na hlídání "vyjetí z jízdního pruhu" se jmenuje AFiL a i když ho "použijete" jen OBČAS, je VELMi "doporučeníhodný" (a na VELMi dlouhé cestě ho lze použít jako "náhražku" masážní sedačku ,-)
A opravdovou "mňamkou" jsou vrstvená protihluková skla, která opravdu PŘÍJEMNĚ "odfiltrují" venkovní "šum/hluk/stress" (to poslední jen "částečně" - ale POHODA a KLiD na palubě Exclusive verzí Citroën C5 opravdu spíše vládne .-)
Ach a ty skla byly v nabídce "kombinované" s DVOJITÝM zámkem (dvojitým zamykáním) - tedy "skrz" běžný zámek se "napříč" zamkne další a případní zloději to mají o něco "těžší/složitější" ...
PS: Úplně POSLEDNíM "bonusem/dobrou zprávou" je, že případné "poruchy/potíže" jsou v naprosté většině případů "bubosti" typu "zlobícího" otevírání/zavírání okna či NE"zajíždějících" ostřikovačů světlometů apod. (ach a ještě k výbavě, v kolech jsou hlásiče hlídající tlak v pneu a při poklesu o .... 0,2 ... prostě při POKLESU tlaku vám dají na displeji počítače VĚDĚT ...
... to je k minulé generaci C5 a "doplnění" mnbmnbHONZY příspěvku asi VŠE ...
Pěkný den (s Citroën C5 většinou spíše bývá .. ,-)
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Sunday 17.05.2009 11:31, je to ryze individuální záležitost
nejen pro Kylie:
"Milá" Kylie, nikdy jsem se "nenavážel" do Tvého vkusu pro výběr vozu. Ctím právo indiv. výběru, nicméně, to "neustálé" vyzdvihování" C5 je věř nevěř "okoukané až trapné". V nadpisu diskuse se řeší asi něco jiného, než Tvůj C5 sedan. Jsi li s ním spokojena, fajn, je to naprosto v pořádku. Ale dohadování se s kýmkoliv, kdo C5 nemá je fakt často až trapné. Naprosto chápu "útoky na Tebe", které jsou zde vedeny, protože si v nich asi "libuješ". A zkus se zamyslet nad jednou věcí, myslíš si, že by "chlapi" byli názorově bráni, kdyby se pletli dámám do štrikování ? Já si to nemyslím a sám za sebe se nevrhám do jámy lvové, když tam jaksi nepatřím. To je příroda Kylie, na tom bohužel nic nezměníš. Hezký den všem, i Kylie.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Sunday 17.05.2009 19:00, RE: je to ryze individuální záležitost
frupo posted by:
nejen pro Kylie:
"Milá" Kylie, nikdy jsem se "nenavážel" do Tvého vkusu pro výběr vozu. Ctím právo indiv. výběru, nicméně, to "neustálé" vyzdvihování" C5 je věř nevěř "okoukané až trapné". V nadpisu diskuse se řeší asi něco jiného, než Tvůj C5 sedan. Jsi li s ním spokojena, fajn, je to naprosto v pořádku. Ale dohadování se s kýmkoliv, kdo C5 nemá je fakt často až trapné. Naprosto chápu "útoky na Tebe", které jsou zde vedeny, protože si v nich asi "libuješ". A zkus se zamyslet nad jednou věcí, my...
Milý frupo! Co DĚLÁ a co a jak ROZHODLA Matka Příroda - to je něco HODNĚ jiného než "sociální ZVYKy" (klišé/vyjeté koleje) - typu žena do kuchyně ... kam když se CHLAPi dámám "pletou" - jsou většinou i LEPŠí (šéf) kuchaři, že? ,-)
PS: Mne o "autíčkách" učil MUŽi, já "jen" interpretuji názory/zkušenosti/znalosti PROFíků (ale máte pravdu, že kdyby tu TO SAMÉ co já, napsal nějaký MUŽ - bylo by to (asi - možná, skoro URČITĚ ) bráno trochu "jinak" ...)
Pěkný den (všem i frupo(vi .-)
respond
  1 ... 3 4 5


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, all rights reserved.