0
back
 

diskuze k tématu: Řidiči potřebují tři a půl roku praxe na to, aby se za volantem cítili sebejistě

category of topic classification:
Petr S
number of posts1250
date of registration28.11.2008
Wednesday 03.04.2013 00:15, Musím uznat
že ač nejsem úplně mladý řidič, tak při jízdě na dálnici a po kruhovém objezdu ve Velké Británii bych asi z prvu byl taky trochu nervózní. Hlavně teda na tom kruháku.

Jinak jsem čekal dle ilustrační fotky, že autorem článku bude Petr Šikl...
respond
Reno
number of posts1352
date of registration30.03.2010
Wednesday 03.04.2013 10:14, RE: Musím uznat
Petr S posted by:
že ač nejsem úplně mladý řidič, tak při jízdě na dálnici a po kruhovém objezdu ve Velké Británii bych asi z prvu byl taky trochu nervózní. Hlavně teda na tom kruháku.Jinak jsem čekal dle ilustrační fotky, že autorem článku bude Petr Šikl...


Když jsem jel na Kypru z letiště tágem, přešla mně odvaha půjčovat si tam auto, hlavně kvůli těm
kruháčům

respond
BMW528i
number of posts372
date of registration07.01.2013
Wednesday 03.04.2013 10:34, zkušenosti
Myslím, že je to spíš o najetých km. Když někdo najede 50km měsíčně po okreskách s rodiči tak mu ani 3,5roku nebude stačit a pokud někdo najede kdykoliv kdekoliv a zajkéhokoliv počasí 50000km ročně, tak na tom bude líp.
respond
Pepe
number of posts1136
date of registration09.05.2007
Wednesday 03.04.2013 12:52, RE: Musím uznat
Petr S posted by:
že ač nejsem úplně mladý řidič, tak při jízdě na dálnici a po kruhovém objezdu ve Velké Británii bych asi z prvu byl taky trochu nervózní. Hlavně teda na tom kruháku.Jinak jsem čekal dle ilustrační fotky, že autorem článku bude Petr Šikl...


Taky mě to napadlo. Tak třeba je slečna "služební" - rozuměj kolegyně
respond
skreat
number of posts4
date of registration16.02.2012
Thursday 04.04.2013 02:42, To teda ziram ...
Coby ridic - zacatecnik (cca 2 roky) prispeju do statistiky Vlastni vozovej park financuju z brigad a darcovstvi krve, jezdil bych, ale nedotuje me EU, takze dokupy mam najeto tak 6-8000 km

1. na co ziram "25% se nepouta" ... vubec nechapu, sednu, otocim klickem, zapnu pasy, svetla, radio -> jedu, co je na tom tezkyho ? ... nevazu se JEN kdyz jedu navstivit kamose (500m, vedlejsi cesta, 1 krizovatka, zadnej provoz)

2. ... bat se vseho vypsanyho, tak nema smysl ani sedat za volant snih a voda proste klouze, ale kdyz se NEBLBNE (vlastni zkusenost ) tak se na tom da taky jet !
bez muceni se priznam, ze nejsem priznivce parkovani do rady, jelikoz nebydlim ve meste - mista je tu dost - netrenuju to - nepotrebuju to (kamosi z "metropole" to maj zmaknuty mnohem lip)

3. ... ridicskej kurz za 3500 ?! ... drazsi nez cely moje prvni auto (Punto 1,1 za 3k). Tem mene rozmazlenym doporucim teorii na internetu a kdyz nasnezi tak praxi na pulnocnim prazdnym parkovisti ... clovek si to v provozu pak hned rozmysli (jiste ze ne kazdy umi myslet), kdyz vidi, ze ve smyku se ty, zpocatku velmi vzdalene patniky a obrubniky, blizi ponekud rychleeeeeeji

P.S: za celou dobu 1 kolize - trefenej obrubnik za deste - paradoxne ne pri blbnuti, 30km/h v zatacce kterou normalne jezdim 40+km/h, ale auto(predokol) proste nezatocilo
(od te doby, za sucha 20, za mokra oklikou ! :D )
respond
zeneva
number of posts75
date of registration24.08.2009
Thursday 04.04.2013 13:52, ...
tomu rikam skore... za 6-8tis trefit obrubnik... i kdyz v aute za 3tisice bych chtel videt ty gumy... sjety slupky a vrak k tomu... Lidi, pochopte, ze auto je kasicka a provoz stoji prachy. a jestli se nechcete sami zabit nebo nekoho, tak mejte dobry svetla, gumy a brzdy!
respond
skreat
number of posts4
date of registration16.02.2012
Thursday 04.04.2013 18:46, re: zeneva
jeste se trochu obhajim ... pneu byly ve slusnym stavu, ale pouze R13 / 155
... navic skoda pouze na mym voze (nijak zavratna, "zanovni" disk z vrakace za 200), osobne jsem seznamen s mnohem horsimi pripady na polovicnim i nizsim najezdu, ktere zahrnuji zruseni vetsi casti (nejen vlastniho) auta .... takze ANO , obrubnik za 6-8kkm je pro me dobry skore !

... vsichni proste nejsme tak ve vate abychom si mohli dovolit auta za statisice a miliony
respond
brin
number of posts727
date of registration28.03.2011
Thursday 04.04.2013 19:45, Bouračka
Jo, před dvěma týdny to do mě napálila jedna slečna, byla to její 4. nehoda za rok. Měla rok starýho tiguana, kterej to po týhle naší bouračce schytal už ze všech stran. Celková oprava včetně půjčení náhradního auta dle mýho osobního názoru pojišťovnu vyšla na víc, než činí hodnota auta, ale do totálky to neposlali (necelých 70000 Kč). Co už. Jedná se o Fabii I combi 1.9 TDI, ročník 2001. Ukazuje se, že i když slečna nalítá 35000 km za rok, tak to na její řidičské zkušenosti nemá žádný vliv. Možná měl vliv tzv. "blond" faktor.
respond
petaoldova
number of posts20
date of registration24.02.2012
Friday 26.04.2013 10:05, RE: Bouračka
brin posted by:
Jo, před dvěma týdny to do mě napálila jedna slečna, byla to její 4. nehoda za rok. Měla rok starýho tiguana, kterej to po týhle naší bouračce schytal už ze všech stran. Celková oprava včetně půjčení náhradního auta dle mýho osobního názoru pojišťovnu vyšla na víc, než činí hodnota auta, ale do totálky to neposlali (necelých 70000 Kč). Co už. Jedná se o Fabii I combi 1.9 TDI, ročník 2001. Ukazuje se, že i když slečna nalítá 35000 km za rok, tak to na její řidičské zkušenosti nemá žádný vliv. Možná měl vliv tzv. "blond" faktor.


No spíš než blond faktor, bych to viděla na faktor bezohlednosti (často si všímám dam v SUV, které hřeší na to že mají "bezpečné" auto a zbytečně riskují)... i když, většina lidí, když vidí mé auto, tak se domnívají že jsem jedna z "nebezpečných blondýn" možná dobře, dávají si na mě více pozor, i když já osobně jsem na tom autě neudělala ani škrábanec, tak jak je (otlučené ze všech stran) jsem ho zdědila po dědečkovi, kterému nezodpovědná doktorka vydala zdravotní potvrzení v 79 letech ačkoliv měl silnou cukrovku (a se stářím často zapomínal na inzulín a následně míval hypoglikemické záchvaty), velice špatný zrak a o odhadu, koordinaci pohybů ani nemluvím... můžeme jenom děkovat bohu, že nikoho nezranil... jeho jízda- 30km/h v očích smrt, a přednost- nepřednost, semafor- nesemafor, si to šinul svojí naučenou trasou do kauflandu, ale říct si nedal, když jsme mu nabízeli, že ho budeme vozit kdykoliv bude potřebovat...

Jenom jsem si potřebovala postěžovat, že reakce na mé auto jsou často, no jo, ženská za volantem.... přitom netuší, že za to mohl muž, který si ješitně nedokázal přiznat, že na tom není zdravotně natolik dobře, aby mohl auto bezpečně a s jistotou ovládat...
respond
MarekMM
number of posts39
date of registration05.05.2013
Sunday 05.05.2013 21:29, Re:
V dnešním hustém provozu plném bezohledných řidičů to mají nováčci za volantem těžké. Zásadní roli podle mne hraje také fakt, zda-li člověk jezdí proto, že musí nebo má k řízení kladný vztah a řídí rád - to je potom mnohem snazší.
respond




Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, all rights reserved.