0
back
 

diskuze k tématu: Auto pro pětičlennou rodinu

category of topic classification: poradna, jaké auto koupit, jaké palivo vybrat, jaký typ motoru vybrat, vše o spotřebě, technické dotazy, francouzská vozidla, německá vozidla, americká vozidla
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 16.07.2009 06:29, bez předmětu
S Octavií a "normálním" Focusem si zrovna moc nepomůžete.
Řešili jsme úplně stejný problém. Nakonec jsme (za menší peníze než máte nachystáno) koupili Multiplu a i po 3 letech spokojenost. Co se týče vnitřního prostoru, tak vzadu jsou 3 úplně stejná sedadla jako vepředu, takže každý (i dospělý) má relativně dost místa. Narozdíl třeba od F C-Max, kdy prostřední sedalo vzadu je jen zase kompromis. Ale sedačka se tam asi vejde, jde o to jak dlouho chcete to auto provozovat. Když ho časem vyměníte za něco ještě většího, tak proč ne. Z alternativ bych byl (z hlediska vnitřního prostoru) pro Scenica, Picasso, Partnera, Dobló nebo Caddyho. A u Multiply budete mít v rezervě ještě jedno místo, kdyby se zadařilo (další dítě)
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 16.07.2009 09:25, RE: bez předmětu
Alda posted by:
S Octavií a "normálním" Focusem si zrovna moc nepomůžete.
Řešili jsme úplně stejný problém. Nakonec jsme (za menší peníze než máte nachystáno) koupili Multiplu a i po 3 letech spokojenost. Co se týče vnitřního prostoru, tak vzadu jsou 3 úplně stejná sedadla jako vepředu, takže každý (i dospělý) má relativně dost místa. Narozdíl třeba od F C-Max, kdy prostřední sedalo vzadu je jen zase kompromis. Ale sedačka se tam asi vejde, jde o to jak dlouho chcete to auto provozovat. Když ho časem vyměníte z...
Zasloužíte si bobříka odvahy - na tomto fóru jaksi nepatří k dobrému tónu doporučovat Fiaty, i když pro toto zadání se Multipla nabízí mezi prvními. Rozepište se trochu podrobněji o svých 3-letých zkušenostech s Multiplou, máte-li čas a chuť. Jestli máte 3 děti, jak to řešíte, když chtějí všechny sedět u okénka (aspoň já jsem si to jako dítě vždycky přál)?
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 16.07.2009 10:00, RE: bez předmětu
Kýchal posted by:
Zasloužíte si bobříka odvahy - na tomto fóru jaksi nepatří k dobrému tónu doporučovat Fiaty, i když pro toto zadání se Multipla nabízí mezi prvními. Rozepište se trochu podrobněji o svých 3-letých zkušenostech s Multiplou, máte-li čas a chuť. Jestli máte 3 děti, jak to řešíte, když chtějí všechny sedět u okénka (aspoň já jsem si to jako dítě vždycky přál)?
Bobříka odvahy určitě ne. Je ale fakt, že o Fiatech se zde moc nepíše a když už, tak páni redaktoři neopomenou zmínit nízkou spolehlivost korozi a další negativa, která se týkala modelů z let dávno minulých. Přitom u jiných článků zde (o jiných značkách) nic podobného nenajdete.
Moje zkušenoti by se daly shrnout jedním slovem - spokojenost, nebo jako ve škole za "dva". Jasně, stejně jako u každého auta by se pár nedostatků našlo, ale nic zásadního.
Co se týče toho sezení - u nás by chtěl každý sedět na prostředním sedadle. Protože když sklopíte přední prostřední sedadlo (vznikne praktický stolek) tak je ze zadního prostř. sedadla celkem luxusní výhled vpřed. U nás je toto místo vyhrazeno dceři a kluci sedí po stranách. Ještě jedna věc mě napadla v souvislosti se sedadly - při poutání do autosedaček stačí jen sklonit hlavu a ne se nořit do auta v hlubokém předklonu jakou u aut např. typu Focus.
Toť vše, jestli Vás ještě něco zajímá tak se ptejte.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 16.07.2009 10:27, Tourku nee.
V cenách 200-250 tisíc lze koupit kvalitní ojetinu z let 2005-2006 s Vámi požadovanými prostorovými parametry (různé kombíky nižší střední a střední třídy nebo menší MPVčka). Nevím kolik kilometrů ročně najezdíte (předpokládám že nějak výrazně mnoho to nebude, jezdíte-li nyní s Felicií), ale takováto moderní a udržovaná (pravidelně servisovaná, nehavarovaná atd. - takové lze sehnat vcelku snadno) ojetina vydrží bez problémů a zásadních poruch nejméně 300 tisíc km ... takže pokud má nyní po cca 3-4 letech najeto cca 100 tisíc km (reálná situace) tak Vám vydrží velmi dobře sloužit mnoho let.
Proto Vám upřímně doporučuji nějakou takovou ojetinu s benzinovým motorem.
Hodně šťastných kilometrů.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 16.07.2009 10:36,
taky bych nebral ty zafiry c-maxi a podobny napodobeniny velkych aut, akurat to vypada jak krabica a vnitrni prostor stejnej jak v normalnim osobaku, jo je to troch u vyssi to je ale vsechno. a o octavce? teda na zadnich sedackach bida, ikdyz ja se tam mackam idyz sedim vepredu (188cm) to je masakr
spis bych to videl na Ford galaxi nebo Toyota previa
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 16.07.2009 11:20,
Zdravím, před časem jsem řešil totéž (dvě malé děti, babičky atd.) Nakonec jsem vybral Ford Galaxy 2004 (což je známé trio Sharan Alhambra Galaxy na technice VW), s motorem 1,9 TDI PD 96 kw. V současné době lze s rozumnými kilometry doklady a serv. knížkou (čímž myslím tak 150.000 km) koupit v zahr. ca od 10.000 EUR. Pro mě vyhovuje, výkonu dost, dlouh. spotřeba 7,8 l (většinu najezdí moje žena)
a když vyhodíte 5 zadních sedaček (výhoda každé jde jednotlivě - variabilita maximální), převezete i obrovský náklad nebo motorku (vyzkoušeno, výhoda rovná podlaha). Prostornost skvělá, děti sedí vysoko, obrovská okna, jsou nadšené, babi vzadu v třetí řadě zvládá i italii atd, 7 sedadlo pak vždycky nechám doma a místo něj jdou kufry. Je to trochu komplikovaný stroj, standarně má naftové přitápění atd. ale při troše péče myslím bude sloužit. Ford je z této identické trojice asi nejlevnější byt jde o identické motory (diesel) tj stejné vozy až na detaily. Další varianta třeba Fiat Ulysse opět kvůli značce nejlevnější a slušné motory JTD. V octavii I (měl jsem dvě) je vzadu zoufale málo místa.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 16.07.2009 11:23, RE: bez předmětu
Alda posted by:
Bobříka odvahy určitě ne. Je ale fakt, že o Fiatech se zde moc nepíše a když už, tak páni redaktoři neopomenou zmínit nízkou spolehlivost korozi a další negativa, která se týkala modelů z let dávno minulých. Přitom u jiných článků zde (o jiných značkách) nic podobného nenajdete.
Moje zkušenoti by se daly shrnout jedním slovem - spokojenost, nebo jako ve škole za "dva". Jasně, stejně jako u každého auta by se pár nedostatků našlo, ale nic zásadního.
Co se týče toho sezení - u nás by chtěl každý s...
Pro 3 děti vzadu to je určitě vhodné. Druhou stranou mince je, že při standartním obsazení 4 lidí sedíte nalepení na dveřích ;) Ale to je jen takový dodatek.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 16.07.2009 12:34, MPV
MPV je pro strary dedky a babky, kterym se do toho lip leze, jinak nevidim oproti klasickymu kombiku zadny velky vyhody
chvilku sem jezdil se sharanem, galaxy, scenikem a ulysse a vubec v nicem me tyhle auta nezaujaly. mizerny jizdni vlastnosti, houpe se to jako autobus, spotreba pri vyssi rychlosti proti klasickymu autu taky vyrazne vyssi, navic se s tim rychle jet neda. navic vetsina tehle aut nema vubec oddeleny zavazadlovy prostor a prostor pro posadky, takze v pripade nehody zavazadla posadku spolehlive utlucou. ja bych do MPV nesel ani nahodou, za 250 bych koupil treba kombikovy mondeo. az se tady objevi kylie, bude doporucovat C5, to se vsadim
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 16.07.2009 13:25, Rodinné auto
Jako rodinné auto rozhodně kombíka s benzínem. MPV a další třípísmenné variace na to samé jsou prostorově totožné s kombi ze kterých vycházejí, jen jsou vyšší. Výšku málo kdo využije a spíš přináší negativa jako horší aerodinamiku a jízdní vlastnosti v zatáčkách. Motor pak doporučuji benzín. Málokterý nafťák se totiž jako ojetina vyplatí. U najetých 150 až 200 tis, který většina tříletých ojetin má, už začíná vyžadovat velice nákladný servis. Nafta se vyplatí pouze jako nová pro někoho kdo najede 50 tis ročně a zbaví se auta dřív než se začne sypat. Jako výjimku bych viděl diesely staré konstrukce, například TDI. Ty až tak drahý servis nevyžadují. No a pokud chcete opravdu velký vůz tak bych volil již zmiňované trio sharan, alhambra, galaxy. Snad jsem to nezkomolil Ty si na velké auto nehrají jako malá MPV ale opravdu velká jsou. Takový tip na rodinné kombi by pak mohla být Mazda 6 s dvoulitrem. V různých testech dosti vychvalované auto co se týče spolehlivosti.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 16.07.2009 13:41, Multipla
Fiat Multipla první generace je dle mého soudu designově hrozné auto,ale rozhodně když ho vidíte jet proti sobě,neudělá se vám špatně a to se u jistých pokusů typu Hyundai Matrix (vypadá jako kdyby boural už v továrně) říct nedá.Miltipla je Fiat a tak trpí neduhy jako všechna italská auta,ale rozhodně to nejsou nějaké závažné věci,většinou jen maličkosti.Taková ta velkoprostorová auta,jak se tomu říká bych nebral je to jen zvětšený osobák ze kterého to vychází,takže to zas taková výhra nebude,MPV jak tady někdo poznamenal jsou houpavá a dost náchylná na boční vítr.Multipla je něco mezi osobákem a MPV,myslím,že pro vás by byla nejvhodnější,ale když se tak koukám na naše silnice,možná by nebylo na škodu poohlédnout se po něčem ze segmentu SUV,protože když to takhle půjde dál,budeme za pár let ta SUV a terénní vozy potřebovat všichni od silnic 2 kategorie dolů
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 16.07.2009 14:01, RE: Multipla
Rover623 posted by:
Fiat Multipla první generace je dle mého soudu designově hrozné auto,ale rozhodně když ho vidíte jet proti sobě,neudělá se vám špatně a to se u jistých pokusů typu Hyundai Matrix (vypadá jako kdyby boural už v továrně) říct nedá.Miltipla je Fiat a tak trpí neduhy jako všechna italská auta,ale rozhodně to nejsou nějaké závažné věci,většinou jen maličkosti.Taková ta velkoprostorová auta,jak se tomu říká bych nebral je to jen zvětšený osobák ze kterého to vychází,takže to zas taková výhra nebude,MP...
A jakými neduhy trpí všechna Italská auta?
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 16.07.2009 15:25, RE: Multipla
Rover623 posted by:
Fiat Multipla první generace je dle mého soudu designově hrozné auto,ale rozhodně když ho vidíte jet proti sobě,neudělá se vám špatně a to se u jistých pokusů typu Hyundai Matrix (vypadá jako kdyby boural už v továrně) říct nedá.Miltipla je Fiat a tak trpí neduhy jako všechna italská auta,ale rozhodně to nejsou nějaké závažné věci,většinou jen maličkosti.Taková ta velkoprostorová auta,jak se tomu říká bych nebral je to jen zvětšený osobák ze kterého to vychází,takže to zas taková výhra nebude,MP...
Evidentně tady někteří jen papouškují mýty a pověry, aniž by sami měli nějakou zkušenost.
Na základě čeho je vžitý názor, že MPV jsou houpavá? Podle toho, že z MPV se nejvíc prodává houpavá bačkora Renault Scenic ? V čem je SUV lepší než MPV, když 99% SUV nikdy nevyjede mimo pevnou silnici?
Já jsem před pár měsící taky řešil podobný úkol a nakonec jsem koupil Hondu Stream 2.0 i-VTEC. Je to sedmimístné auto, něco mezi kombíkem a MPV, 115kW, auto, kterému se říká rodinné GTíčko. Rozhodně není houpavé a jízdními výkony i praktičností hravě strčí do kapsy většinu standardní produkce automobilek nižší střední třídy a myslím, že i další MPV typu Mazda 5, Toyota Corolla Verso nebo možná i ten Ford C-Max by mnohé neználky řádně překvapila.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 16.07.2009 16:00, RE: Multipla
Alda posted by:
A jakými neduhy trpí všechna Italská auta?
Obecně horší kvalitou montáže - ten lempl Ital se tam prostě musí projevit. Přeháním, ano , je pravda, že kvalita italských vozu, mám na mysli dílenské zpracování a spolehlivost šly nahoru už s modely Brava, Marey, tedy velmi zhruba od přelomu tisíciletí. Známý provozoval dvě Bravy, každou měl cca 3 roky a 250000 km a problémy neměl. Poté si pořídil Stilo, tam už to bylo horší, často jsem ho vídal v náhradním vozidle - v krásné Alfě - prima odškodné za způsobené potíže - také bych si to nechal líbit .
Kvalitou se můžou kus od kusu lišit, to ale platí ve stejné míře o dalších nemálo značkách.
Takové to lemláctví na Bravě bylo vidět - oloupaný povrch klik dveří, loupající se barva z plastového nárazníku, tohle na každém autě neuvidíš. Je pravda, že se spolehlivostí to nemá nic do činění, ale majitele vozu to určitě nepotěší.
Takže shrnuto, nespolehlivost v porovnání s jinými značkami je v tuto dobu asi minulostí (snad navždy, Fiatu fandím), nad místy ledabylým zpracováním nebo fórovým použitým materiálem tu a tam se asi dá mávnout rukou.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 16.07.2009 20:47, RE: Multipla
Swordfish posted by:
Evidentně tady někteří jen papouškují mýty a pověry, aniž by sami měli nějakou zkušenost.
Na základě čeho je vžitý názor, že MPV jsou houpavá? Podle toho, že z MPV se nejvíc prodává houpavá bačkora Renault Scenic ? V čem je SUV lepší než MPV, když 99% SUV nikdy nevyjede mimo pevnou silnici?
Já jsem před pár měsící taky řešil podobný úkol a nakonec jsem koupil Hondu Stream 2.0 i-VTEC. Je to sedmimístné auto, něco mezi kombíkem a MPV, 115kW, auto, kterému se říká rodinné GTíčko. Rozhodně není hou...
V roce 2013 vám jako dostupné rodinné vozidlo doporučím Mercedes R-klasse, třeba 280 CDI. zatím to stojí pro českýho rodiče nehorázný peníze, ale takhle si představuju MPV.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 17.07.2009 10:19, MPV versus kombi
Kdyz si to tak clovek procita, tak zjisti, ze miliony majitelu MPV jsou vlastne obetmi medialni kampane automobilek. Jak vidno, tak MPV zadnou vyhodu proti kombi nema..

A co trebaaaa:
- vyssi posez, lepsi vyhled
- variabilita zadni rady sedadel (moznost posuvu prostredniho sedadla dopredu)
- pohodlna manipulace s detskymi sedackami a detmi mj diky vyssimu stropu
- bezne doplnky roddinnych vozu jako okenni rolety sklapeci stolky, odkladaci prostory pod sedackami, vyjmutelne sedaky, variabilita interieru..

Pro rodinu s detmi je MPV dobra volba. Vetsina MPV nesvadi k rychle jizde a tak houpani, naklony a vyssi celni odpor ridicovi, ktery vozi rodinu zas az tak nevadi :)
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 17.07.2009 11:59, RE: MPV versus kombi
Krkovicka posted by:
Kdyz si to tak clovek procita, tak zjisti, ze miliony majitelu MPV jsou vlastne obetmi medialni kampane automobilek. Jak vidno, tak MPV zadnou vyhodu proti kombi nema..

A co trebaaaa:
- vyssi posez, lepsi vyhled
- variabilita zadni rady sedadel (moznost posuvu prostredniho sedadla dopredu)
- pohodlna manipulace s detskymi sedackami a detmi mj diky vyssimu stropu
- bezne doplnky roddinnych vozu jako okenni rolety sklapeci stolky, odkladaci prostory pod sedackami, vyjmutelne sedaky, variabilita i...
Na co potřebuje ridič rodinného MPV lepší výhled, když ho konstrukce vozidla k rychlé jízdě nesvádí. V tomoto autě tedy může dojet buď náklaďák, autobus, traktor nebo jiné MPV s ještě pomalejším řidičem. Je v těchto případach z těchto vouzů vidět více než z nízké klasiky?
Variabilita interiéru je fajn, ale buď jedou lidi nebo zavazadla, v podstatě stejně dojde k tomu, že na ty nejdelší cesty jsou sedadla vpředu a kufr je nervanej, co to jde.
Pohodlná manipulace se sedačkami je otázkou několika málo měsíců, kdy se vozí vajo, pak už je sedačka pořád v autě a dát dítě do konvnvenčního auta není kdovíco složitého.
Ovšem pokud je MPV jedno auto v rodině, tak se musí s sebou neustále vláčet plechy, která neustále nepotřebuji. Také se domnívám, že kombi není výrazně horší. Já třeba kombíky nesnáším, takže to řeším hatchbackem střední třídy - ono v kombíku bych taky nikdy zavazadla nevyskládal nad hranu zadních sedadel. Nenechám se zbytečně přizabít taškou nebo přepravkou a tolik opravdu objemných věcí nevozím.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 17.07.2009 12:21, RE: MPV versus kombi
David V posted by:
Na co potřebuje ridič rodinného MPV lepší výhled, když ho konstrukce vozidla k rychlé jízdě nesvádí. V tomoto autě tedy může dojet buď náklaďák, autobus, traktor nebo jiné MPV s ještě pomalejším řidičem. Je v těchto případach z těchto vouzů vidět více než z nízké klasiky?
Variabilita interiéru je fajn, ale buď jedou lidi nebo zavazadla, v podstatě stejně dojde k tomu, že na ty nejdelší cesty jsou sedadla vpředu a kufr je nervanej, co to jde.
Pohodlná manipulace se sedačkami je otázkou několika m...
Lepsi vyhled znamena lepe videt. To je myslim dulezite nejen tehdy, kdyz se jede rychle. Vyssi posez je navic devizou pri stretu s nizsim autem.
Nejbezpecnejsi misto v aute je uprostred mezi B sloupky. Posuv prostredni sedacky dopredu je tudiz velke plus souvisejici s variabilitou.
MPV ma vetsinou kufr dost velky na to, aby nemusel byt narvany co se da. Alespon u me to tak je.
Vyssi strop znamena vetsi prostor nad hlavou (opet dobre, kdyz se treba stracha macka), ale taky vyrazne usnadnuje nastupovani do auta a manipulaci se zavazadly a nebo ditetem. Obzvlast u osob vyssiho vzrustu.
Co se tyka zavazadel, ktera muzou vyletet dopredu- kombi ma stejny problem. Lze to resit mrizi nebo stresnim boxem.
Vse je otazkou priorit, ja bych si zase nikdy nekoupil sedana nebo hatchback :)
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 17.07.2009 12:44, RE: MPV versus kombi
Krkovicka posted by:
Lepsi vyhled znamena lepe videt. To je myslim dulezite nejen tehdy, kdyz se jede rychle. Vyssi posez je navic devizou pri stretu s nizsim autem.
Nejbezpecnejsi misto v aute je uprostred mezi B sloupky. Posuv prostredni sedacky dopredu je tudiz velke plus souvisejici s variabilitou.
MPV ma vetsinou kufr dost velky na to, aby nemusel byt narvany co se da. Alespon u me to tak je.
Vyssi strop znamena vetsi prostor nad hlavou (opet dobre, kdyz se treba stracha macka), ale taky vyrazne usnadnuje nast...
Sedana jsem mě doposud. Kufr sice obrovský, ale neskladný. Jednou, až budeme třeba zase jen 2, rád se k němu vrátím. Když se totiž otevře kufr, neutíká z auta teplo a posádka není rušena. Jak jsem psal, protože se mi kombíky a VANy a MPV a SUV vyloženě nelíbí a chci velký kufr s dobrým přístupem, vybral jsem liftback , což je hatchback střební třídy. Kamarád ma Galaxyho a ve 3 měli stejně plný kufr, takže se potvrdilo dávné pravidlo, že každý kufr je vždycky nakonec plný.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 17.07.2009 14:30, RE: MPV versus kombi
David V posted by:
Na co potřebuje ridič rodinného MPV lepší výhled, když ho konstrukce vozidla k rychlé jízdě nesvádí. V tomoto autě tedy může dojet buď náklaďák, autobus, traktor nebo jiné MPV s ještě pomalejším řidičem. Je v těchto případach z těchto vouzů vidět více než z nízké klasiky?
Variabilita interiéru je fajn, ale buď jedou lidi nebo zavazadla, v podstatě stejně dojde k tomu, že na ty nejdelší cesty jsou sedadla vpředu a kufr je nervanej, co to jde.
Pohodlná manipulace se sedačkami je otázkou několika m...
Mám zkušenosti se Scenicem a Mazdou 5 a tak si dovolím oponovat. Lepší výhled - "vyšší posaz" se hodí i ve městě. Právě proto, že vidím, co se před ostatními auty děje (vidím přes jejich střechy) a mohu dříve reagovat. Sám vlastním megane 1,5 dci a když jsem používal scénic se stejným motorem - spotřeba byla stejná. Nechápu tedy nějaké řeči o "tahání zbytečných plechů". Je faktem, že tyto vozy nejsou "sportovní", ale to není ani octavia RS. Já osobně preferuji pohodlí a bezpečnost - proto mi měkčí podvozek na českou "kvalitní" silnici vyhovuje více (to je důvodem používání francouze). O snazším nastupování a variabilitě se ani bavit nebudu....
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Saturday 18.07.2009 13:37, RE: MPV versus kombi
Krkovicka posted by:
Kdyz si to tak clovek procita, tak zjisti, ze miliony majitelu MPV jsou vlastne obetmi medialni kampane automobilek. Jak vidno, tak MPV zadnou vyhodu proti kombi nema..

A co trebaaaa:
- vyssi posez, lepsi vyhled
- variabilita zadni rady sedadel (moznost posuvu prostredniho sedadla dopredu)
- pohodlna manipulace s detskymi sedackami a detmi mj diky vyssimu stropu
- bezne doplnky roddinnych vozu jako okenni rolety sklapeci stolky, odkladaci prostory pod sedackami, vyjmutelne sedaky, variabilita i...
Já celkem dost dlouho zvažoval výběr mezi C-Maxem, Focusem kombi a Octávií kombi. Auta jsem dost podrobně zkoušel (tedy C-Maxe a Oktávku) a nakonec se rozhodl pro C-Maxe.
Hlavní důvody:
vyšší posez - lepší výhled, lepší nastupování a vystupování, mnohem více místa vzadu (pro nohy i pro hlavu), při srovnatelné velikosti kufru je C-Max o 20 cm kratší, tj. lepší parkování, Okta kombi by se mi do garáže vešla na chlup. Jizdní vlastnosti srovnatelné, ale spíš lepší u Forda, není pravda, že by se více nakláněl, to možná platí pro Francouze, větší zadní převis v kombíku mi nedělal moc dobře a v neposlední řadě při srovnatelné výbavě vyšel Ford o dost levněji.
Pokud jde o rychlost, tak tam nejsem limitován schopností auta, ale max. povolenou rychlostí, jezdím prostě víceméně podle předpisů, holt už jsem takový exot.
respond
1 2


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, all rights reserved.