0
back
 

diskuze k tématu: Renault Safrane

category of topic classification: poradna, jaký typ motoru vybrat, servisní náklady, technické dotazy, francouzská vozidla
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 07.12.2005 14:39,
Jsem rad, ze jsem pred 2 lety nekoupil Safrana. Chtel jsem 1997 2.5 20V, protoze byl za 100.000 a v plny palbe. Zlata moje Mazda 626 2.0 16V z 2001 naprosto bez problemu.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 07.12.2005 18:55, RE: bez předmětu
anonym posted by:
Jsem rad, ze jsem pred 2 lety nekoupil Safrana. Chtel jsem 1997 2.5 20V, protoze byl za 100.000 a v plny palbe. Zlata moje Mazda 626 2.0 16V z 2001 naprosto bez problemu.
To je teda kraksna.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 07.12.2005 19:07, RE: bez předmětu
Roňouch posted by:
To je teda kraksna.
Ačkoli Safrane vypadá jako fakt dobrá kára (za ty prachy), tak jak si to čtu - je to auto docela na nic (pokud není váš otec majitelem servisu, který nemá co dělat)...
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 07.12.2005 21:46, safrane
Se safranem ma vlastni zkusenost byl to rok 95 motor 2.1 dt a bylo na naprosto bezproblemove auto na kterem se po dobu asi 4 let neobjevil zadny zavaznejsi problem jen bylo neco malo treba opravit na ridici jednotce klimatizace ale byla to takova prkotina. Mohl to proste byt nahodny kousek. Ale diky nemu muj pohled na Safrane neni tak strasne skepticky. Ted jsem jel vymenil za novou lagunu :)
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 08.12.2005 06:51, Safrane
Vlastním již 3 roky 2.2i - 101Kw , r.v. 1994 a nemohu si stěžovat.
Za tu směšnou pořizovací cenu nabízí vůz vynikající komfort, pohodlí a výbavu. Vůz má najeto 340 000 km a kromě drobné závady ohledně dvouzónové digiklima, která mne potkala ,naprosto bez problémů - pouze běžná údržba.
Je zapotřebí si uvědomit , že vozidlo je konstrukčně 15 let staré a srovnávání s konstrukčně mladšími vozidly je neadekvátní.
Mým dalším vozidlem bude rozhodně zase Safrane (podotýkám zachovalý, nezničený a pokud možno nebouraný vůz), pouze mladší rok výroby cca 1999.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 08.12.2005 20:02, Safrane 2,2 Si
Zajímalo by mě,na základě čeho autor psal tento článek!?Takto pomlouvat auto,které má luxusní svezení a spolehlivost je na 100násobně vyšší úrovni než leckteré nové auto(klidně i Renault).Podle jaké zkušenosti tvrdí,že motory 2,2 12V se vylágrují?Můj má najeto něco pod 200tis km a absolutně bez problémů.Toto auto je na velmi vysoké úrovni a dá se v úrovni komfortu srovnávat i se současnými auty.Já naopak 3litr nedoporučuju,strašně žere.S 2,2 není problém průměr 9l.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 08.12.2005 20:28, To wolf, anonym a renault owner
renault-owner posted by:
Zajímalo by mě,na základě čeho autor psal tento článek!?Takto pomlouvat auto,které má luxusní svezení a spolehlivost je na 100násobně vyšší úrovni než leckteré nové auto(klidně i Renault).Podle jaké zkušenosti tvrdí,že motory 2,2 12V se vylágrují?Můj má najeto něco pod 200tis km a absolutně bez problémů.Toto auto je na velmi vysoké úrovni a dá se v úrovni komfortu srovnávat i se současnými auty.Já naopak 3litr nedoporučuju,strašně žere.S 2,2 není problém průměr 9l.
2,2i 12V trpí na kliky, tolik databáze technických problémů francouzských servisů Renault. Sám jsem vylágrované viděl dva, jeden v Safrane a druhý v typu 25. 2,1 dt drží stejně jako 2,2 dt a je to ta doporučitelná verze. Všichni jste asi dobří řidiči a jezdíte plynule bez prasáckého vytáčení studeného motoru či jiných excesů. Hlavním smyslem článku je varovat lidi před pneu-podvozkem a 2,5i 20V.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 09.12.2005 14:13, RE: bez předmětu
Roňouch posted by:
To je teda kraksna.
Po stránce spolehlivosti je na tom Mazda 626 rozhodně lépe, než Safrane.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 09.12.2005 14:19, RE: bez předmětu
Roňouch posted by:
To je teda kraksna.
Po stránce spolehlivosti je na tom Mazda 626 rozhodně lépe, než Safrane.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Sunday 11.12.2005 20:07, RE: bez předmětu
Petr - TipCars.com posted by:
Po stránce spolehlivosti je na tom Mazda 626 rozhodně lépe, než Safrane.
Po stránce spolehlivosti je na tom jakékoliv evropské auto lépe než jakýkoliv Renault....
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 12.12.2005 00:14, RE: bez předmětu
hcv posted by:
Po stránce spolehlivosti je na tom jakékoliv evropské auto lépe než jakýkoliv Renault....
no tak to je pekna blbost co si napsal.rekni mi ktera auta jsou vseobecne spolehlivejsi...mame uz tretiho renaulta a zatim ani jeden zavaznejsi problem.a dalsi auto bude zase renault.....Mozna by se hodilo psat recenze na zaklade zkusenosti ridicu a potom recenze na zaklade zkusenosti prasat
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 13.12.2005 16:22, RE: To wolf, anonym a renault owner
Martin Vaculík posted by:
2,2i 12V trpí na kliky, tolik databáze technických problémů francouzských servisů Renault. Sám jsem vylágrované viděl dva, jeden v Safrane a druhý v typu 25. 2,1 dt drží stejně jako 2,2 dt a je to ta doporučitelná verze. Všichni jste asi dobří řidiči a jezdíte plynule bez prasáckého vytáčení studeného motoru či jiných excesů. Hlavním smyslem článku je varovat lidi před pneu-podvozkem a 2,5i 20V.
Ano,to je možné že trpí,právě následkem prasáckého zacházení s motorem..Ale já osobně jsem se s tím nesetkal. Jenže dle mého názoru takovéto zacházení nepřežije leckterý motor i jiného výrobce. Já jezdím do max 2500 ot/min,dokud je motor studený. 2,2 dt je určitě co se týče poměru výkonu a spotřeby do tohoto auta (phase 2)to nejlepší. Starý 2,1dt bývá většinou jen se základní výbavou a dle mého názoru hodně slabý.2,2i 12V se montoval i do R25?? Myslel jsem že jediný byl 2,0 do verzí TI. Jinak to byl 2,2 8ventil, který se klasicky montoval do R21 a R25....
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 06.01.2006 16:18, RE: To wolf, anonym a renault owner
Martin Vaculík posted by:
2,2i 12V trpí na kliky, tolik databáze technických problémů francouzských servisů Renault. Sám jsem vylágrované viděl dva, jeden v Safrane a druhý v typu 25. 2,1 dt drží stejně jako 2,2 dt a je to ta doporučitelná verze. Všichni jste asi dobří řidiči a jezdíte plynule bez prasáckého vytáčení studeného motoru či jiných excesů. Hlavním smyslem článku je varovat lidi před pneu-podvozkem a 2,5i 20V.
Mam ten straslivy 2.5l 20V, 160kkm najeto (r.v.97, phase 2), motor je tichy, bez problemu, pri predpisove jizde na okresnich silnicich v mirne zvlnenem terenu prumerna spotreba pod osm litru, celkova prumerna spotreba 9 litru (dlouhodoby prumer za poslednich 3000km). Zatim jedna zavada - ztuha jdouci klika u dveri spolujezdce a piskajici ventilator u volakeho cidla (samozrejme vymeny desticek + ve 150kkm kotouce a jeden dil vyfuku, preventivne).
Tak nevim....
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 24.01.2006 21:20, Lancia Lybra
Rád bych se zeptal na přednosti a nedostatky tohoto ne zcela obvyklého vozu. Je lepší zvolit zážehový nebo vznětový motor? A s jakým obsahem. Jaké jsou nejčastější závady? Mám trochu i strach ze servisu a shánění náhradních dílů. Pokud vím tak u nás oficiální zastoupení Lancia nemá!! Jak je na tom tento vůz se spolehlivostí palubní elektroniky??

Děkuji za Vaši odpověď


Tomáš V.
Praha
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 07.02.2006 14:58,
Martin Vaculík posted by:
2,2i 12V trpí na kliky, tolik databáze technických problémů francouzských servisů Renault. Sám jsem vylágrované viděl dva, jeden v Safrane a druhý v typu 25. 2,1 dt drží stejně jako 2,2 dt a je to ta doporučitelná verze. Všichni jste asi dobří řidiči a jezdíte plynule bez prasáckého vytáčení studeného motoru či jiných excesů. Hlavním smyslem článku je varovat lidi před pneu-podvozkem a 2,5i 20V.
Oceňuji Vaše recenze i Tip Cars, ale nechápu kategorickou kritiku Safrane 2,5 20V r.v. 2000. Mám jej 3 roky, najeto 150.000 a náklady pouze provozního rázu. Jediný problémem se ukázala výměna výfuku, který se musí uříznout a následné napojení bez rezonancí svede snad je kouzelník. Ani R-servis zatím nezabral. Vím o voze, který má najeto 300.000 a na motor jede bez problému. Chápu, že se může lišit kvalita ojetin kus od kusu, ale nevím, jesli je kategorické odsouzení Safrane adekvátní. Kámoš si koupil všude opěvovaného Passata a problémy, které mu nastaly bych ani nečekal, ani nechtěl. Ale to je zase jiná recenze :))
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 10.04.2006 14:05, 2.2 12V
mam 4 roky 2.2Vi (12v) r.v. 96, dovezeny ze Svycarska najeto 135tis. a nemel jsem s nim zadne potize a nezda se, ze by motor vykazoval nejake potize, zatim bezne provozni naklady - remeny, olej, svicky. I s automatickou prevodovkou ma slusnesne dynamicke jizdni vlastnosti a prijatelnou spotrebu. Myslim, ze si ho koupim znova, jen novejsi model.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 27.06.2006 14:19, Safrane 2,5 20V
Mám Safrane 2,5 20V, 1997 najazdených 245.000 km. Motor je veľmi tichý aj na voľnobech aj za jazdy. Počul som už o problémoch s ventilmi, aj v súvislosti s R Laguna 2,0 16 V. Jedná sa o túto istú kombináciu Volvo motor, Renault hlava len o jeden valec menej ako Safrane. Ale ja osobne nepoznám nikoho kto by tento problém mal.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 10.10.2006 13:39, RE: bez předmětu
Roňouch posted by:
To je teda kraksna.
vždyt o tom víš hovno
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 25.10.2006 12:30, RE: bez předmětu
Petr - TipCars.com posted by:
Po stránce spolehlivosti je na tom Mazda 626 rozhodně lépe, než Safrane.
V žádném případě na tom mazda 626 není tak dobře jako Safrane
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 27.10.2006 20:07, RE: To wolf, anonym a renault owner
Vandenberg posted by:
Mam ten straslivy 2.5l 20V, 160kkm najeto (r.v.97, phase 2), motor je tichy, bez problemu, pri predpisove jizde na okresnich silnicich v mirne zvlnenem terenu prumerna spotreba pod osm litru, celkova prumerna spotreba 9 litru (dlouhodoby prumer za poslednich 3000km). Zatim jedna zavada - ztuha jdouci klika u dveri spolujezdce a piskajici ventilator u volakeho cidla (samozrejme vymeny desticek + ve 150kkm kotouce a jeden dil vyfuku, preventivne).
Tak nevim....
Zlatá slova. Mám 3. RENAULTA - 2X 25 každá najela min 350.000 (pokud nebyl přetočený tachometr) zcela bez problémů, teď mám onen "strašlivý" SAFRANE 2.5 20v - je to skvělé auto které vyžaduje pouze slušné zacházení a pravidelnou údržbu. Za 12 let mně žádný RENAUL nenechal někde stát!!!!
respond
1 2


update
you watch this topic

stop watching this topic

similar vehicles on offer:


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, all rights reserved.