0
back
 

diskuze k tématu: Renault R5 - jaká je starší hračka do města?

category of topic classification: francouzská vozidla
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 26.03.2008 15:14, RE: bez předmětu
anonym posted by:
R5 GT-TURBO 115 ps, to bylo zihadlo skoda, ze uz se neda sehnat, na svoji dobu super hracka.
Já měl před osmi lety R5 Alpine Turbo z roku 1984, 110 koní/760kilo - to byla hračka.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 26.03.2008 15:18, RE: Dík
tomaskrtek posted by:
Hezká a čtivá recenze, děkuju za ní.
Přesně tak, děkuji za recenzi. Opravdu nechápu proč si léčit mindráky....
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 26.03.2008 15:23, RE: R5
anonym posted by:
Taketo sunky preblikavam ci uz v meste alebo v lavom pruhu na dialnici. Na krizovate to najskor zdochne ked naskoci zelena. Prosim Vas pekne vsak taketo auta nejazdia uz ani v Bulharsku. Ano aj moje prve auto bola stara skatula ale aspon som ju nerecenzoval ako super bomba karu :)
Měl jsem R5 Alpine Turbo a cestou z nákupu jsem s rodinkou v autě udělal na semaforech Audi A3 1.8T. Chlapcovi nestačilo ani těch 150 koní a že se snažil. Teprve až jsem sundal nohu z plynu (bylo to ve městě s omezením na 80 km/h), tak mě předjel. Na první pohled nebylo poznat, že to je lepší verze, vzhled klasické první R5, ale byl to vlk v rouše beránčím, strašně mě bavilo ujíždět z křižovatek.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 26.03.2008 15:41, RE: R5
Kolodмj posted by:
Měl jsem R5 Alpine Turbo a cestou z nákupu jsem s rodinkou v autě udělal na semaforech Audi A3 1.8T. Chlapcovi nestačilo ani těch 150 koní a že se snažil. Teprve až jsem sundal nohu z plynu (bylo to ve městě s omezením na 80 km/h), tak mě předjel. Na první pohled nebylo poznat, že to je lepší verze, vzhled klasické první R5, ale byl to vlk v rouše beránčím, strašně mě bavilo ujíždět z křižovatek.
Jeste jako jinoch jsem mel vymazlenou R5 GTE ve vybornym technickym stavu, dovoz CH. Origo stav, 13" litaky, gumy 195, snizeny podvozek, bila perlet. Jejich 69kw a lehka vaha stacilo na velmi sviznou jizdu. Passatum a Octavkam jsem pravidelne ujizdel - a na dalnici jsem problikaval ja je. Mel jsem to auto rad. Ale porad se kazila elektrika. Mechanicky docela odolny. Preci jen, rok vyroby 1987...
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 26.03.2008 15:50, RE: Pro redakci
Karel - TipCars.com posted by:
Dobrý den, testy spotřeby provádíme u všech vozů zapůjčených oficiálním importérem dané značky, který má v testovací flotile samozřejmě pouze vozy, které jsou aktuálně na trhu. Takový vůz je pojištěn a po všech stránkách připraven k provedení testu. U ojetých vozů je situace složitější - vozidla z bazarů jsou například dočasně odhlášena, nejsou majetkem autobazaru, atd... Navíc se spotřeba u ojetých vozů stejné motorizace může lišit podle aktuálního technického stavu a počtu ujetých km.
Ale proč jen bazary? Já si myslím, že by se i čtenáři rádi pochlubili, jak je na tom jejich auto. Mě ta myšlenka už taky napadla, problém je, že jsem z Brna a v Praze se vyskytuju málokdy. Navíc od majitele se dozvíte víc o stavu vozidla, než o autě z bazaru.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 26.03.2008 15:51, RE: Pro redakci
anonym posted by:
Redakce Tipcars by mela zavest minimalni povinny vek pro autory recenzi, alespon 25, nebo radeji 30. Je to tady uz skoro jako na nejake "Zakladne" 4 cenove skupiny, kde kazdej mladej zhulenej blbec vypravi jakou ma superkaru
Tak se pochlap a napiš svou recenzi, ať máme co číst.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 26.03.2008 16:23, RE: nema konkurenciu
anonym posted by:
No, autor ma svoje auto evidentne rad, ale vety typu, ze auto nema na krizovatkach konkurenciu atd atd...sa divim, ze Renault vyraba nove Clio a nie stale R5, ked je taka super
Neviem ci autor na inych autach nejazdil, ked je z rej R5 taky nadseny. Beriem, ze je to na svoj vek v pohode priblizovadlo, ale v tej recenzii mi chyba trochu viac objektivnosti...
Jezdila jsem s R5 deset let a myslím že autor co se týče odpichu na křižovatkách a spotřeby mimo město ví o čem mluví.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 26.03.2008 16:25, RE: R5
anonym posted by:
Ty kokot jeden pojebaný! Táhní na nějaký servu .HU a neser!
????
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 26.03.2008 16:30, RE: Pro redakci
anonym posted by:
Redakce Tipcars by mela zavest minimalni povinny vek pro autory recenzi, alespon 25, nebo radeji 30. Je to tady uz skoro jako na nejake "Zakladne" 4 cenove skupiny, kde kazdej mladej zhulenej blbec vypravi jakou ma superkaru
Přesně tak-nesnášim tyhle lidi.Sám nic nenapíše ale kritika to jim jde.Když budou všichni jako tento chytrák tak si moc nepočtem!
Díky za recenzi
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 26.03.2008 16:50, RE: bez předmětu
anonym posted by:
Pane vy jste v.ů.l:o)Mám Renault express,prakticky shodné auto,jen s motorem 1,9D najeto 340000km a v klidu se vlezete do 5l.Skvělý poměr mezi cenou a užitnou hodnotou.Dálnice v pohodě 4-4,5.Naopak je to vynikající auto na hraní,protože i těch pár kW bohatě stačí na lehkou karoserii a proto je spotřeba tak nízká.Nechápu proč cpát peníze do přetechnizovaných aut,kde se oprava i jednoduché závady vymrští nad cenu tohoto auta.Jen bych věnoval větší pozornost na korozi lemů a podlahy,pokud auto není...
Mam stejne auto a jezdim za 2,5 L/100KM, takze jsi jeste vetsi vul a ocas!
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 26.03.2008 16:53, RE: R5
anonym posted by:
Taketo sunky preblikavam ci uz v meste alebo v lavom pruhu na dialnici. Na krizovate to najskor zdochne ked naskoci zelena. Prosim Vas pekne vsak taketo auta nejazdia uz ani v Bulharsku. Ano aj moje prve auto bola stara skatula ale aspon som ju nerecenzoval ako super bomba karu :)
Takovy kary jezdi nejvic na slovensku, čobole zajebana...
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 26.03.2008 16:59, RE: R5
Kolodмj posted by:
Měl jsem R5 Alpine Turbo a cestou z nákupu jsem s rodinkou v autě udělal na semaforech Audi A3 1.8T. Chlapcovi nestačilo ani těch 150 koní a že se snažil. Teprve až jsem sundal nohu z plynu (bylo to ve městě s omezením na 80 km/h), tak mě předjel. Na první pohled nebylo poznat, že to je lepší verze, vzhled klasické první R5, ale byl to vlk v rouše beránčím, strašně mě bavilo ujíždět z křižovatek.
A jak víš,že se snažil?? Mluvil jsi s ním potom? Třeba jen maličko zaspal při tom rozjezdu. Nebo se prostě jen rozjížděl běžně tak jak se rozjíždí a tys měl pocit,že s tebou závodí. Vykřikovat tady-ujel jsem tomu nebo tomu je o ničem. Nikdy nevíte jak moc se ten druhý snaží a jestli se vůbec snažit chce. Plno lidem možná dochází,že normální silnice není závodní dráha a závodit na světlech-to je hodno tak možná puberťáků.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 26.03.2008 18:59, RE: R5
anonym posted by:
????
ČOBOvoLE
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 26.03.2008 19:44, RE: bez předmětu
anonym posted by:
Já bych autorům recenzí v této rubrice zakázal psát cokoliv o spotřebě....už jsme tady měli Tdi co žere 3 litry a nyná 18 let starou plečku co žere na dálnici 4,6.....no prostě mazec. Že se nestydíte, uveřejňovat takové nesmysly.
tak mám pocit, že jsi v počtech trochu haproval. proč by auto,co nic neváží, mělo žrát? řeknu ti tajemství, po kterým se pravděpodobně zblázníš, ale babetta jezdí za 1,5l/100km a je podstatně starší. ale že váží 50 kilo, to prosím neřeš. dle tvých úvah, je hmotnost zřejmě veličina, která nehraje v tvým světě žádnou roli.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 26.03.2008 20:07, Rozporuplné autíčko
Recenze čtivá, nicméně tento vůz já vnímám rozporuplně. na jednu stranu hračka do města - zde ho toleruji, ale na stranu druhou - na dálnici nemá co dělat. Občas jezdím s kamarádovou R5 (spíše jezdil jsem) a na dálku to je bída. Spotřeba OK, ale vážnější kolize bude znamenat vážné zdravotní problémy. Na dnešní provoz absolutně NE. Neříkám jezdit v tanku, ale když si představím např. střet Fábie s R5 - nechtěl bych být v R5. Stejně tak nepochopím š120 na dálnici.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 26.03.2008 20:10, RE: bez předmětu
anonym posted by:
Mam stejne auto a jezdim za 2,5 L/100KM, takze jsi jeste vetsi vul a ocas!
nepleteš se řek bych že jezdíš 2,5l/10km
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 26.03.2008 20:59, RE: Rozporuplné autíčko
Borik2 posted by:
Recenze čtivá, nicméně tento vůz já vnímám rozporuplně. na jednu stranu hračka do města - zde ho toleruji, ale na stranu druhou - na dálnici nemá co dělat. Občas jezdím s kamarádovou R5 (spíše jezdil jsem) a na dálku to je bída. Spotřeba OK, ale vážnější kolize bude znamenat vážné zdravotní problémy. Na dnešní provoz absolutně NE. Neříkám jezdit v tanku, ale když si představím např. střet Fábie s R5 - nechtěl bych být v R5. Stejně tak nepochopím š120 na dálnici.
Že jo dyť ta známka je pomalu dražší jak to auto.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 26.03.2008 21:37, auto ma svoju R5 rad :-)
Priatelia, ak zohľadníme že autor má svoju R5-ku naozaj rád, myslím že táto recenzia bola príjemným spestrením a malou nostalgiou :))) Tiež som chvíľu jazdil s R5 a aj keď ho nepovažujem za super auto, svoje čaro mal...
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 26.03.2008 21:38, RE: R5
anonym posted by:
Takovy kary jezdi nejvic na slovensku, čobole zajebana...
Ne, ve Francii :))
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 26.03.2008 22:23, RE: Rozporuplné autíčko
Borik2 posted by:
Recenze čtivá, nicméně tento vůz já vnímám rozporuplně. na jednu stranu hračka do města - zde ho toleruji, ale na stranu druhou - na dálnici nemá co dělat. Občas jezdím s kamarádovou R5 (spíše jezdil jsem) a na dálku to je bída. Spotřeba OK, ale vážnější kolize bude znamenat vážné zdravotní problémy. Na dnešní provoz absolutně NE. Neříkám jezdit v tanku, ale když si představím např. střet Fábie s R5 - nechtěl bych být v R5. Stejně tak nepochopím š120 na dálnici.
Je to vždy o řidiči, podle mne zase nemají na silnicích co dělat magoři ohrožující ostatní neúměrně vysokou rychlostí a je mi jedno, jestli jsou v "limitu" (viz poslední velká bouračka na D1). Ale k autu, R5 je typický Renault té doby, stejně jako R19 a R21 je to lehké auto s opravdu malou spotřebou, pohodlný, se slušnou akcelerací na křižovatce, protože motory jdou pěkně odspoda. Ale s horší bezpečností pro posádku, nic moc brzdami ale určitě jezdí po silniích spousta horších aut. Už jek kvůli korozní odolnosti na tom budou tato auta líp než stejně staré Opely, Fordy neboi VW. rzr
respond
1 2 3


update
you watch this topic

stop watching this topic

similar vehicles on offer:


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, all rights reserved.