0
back
 

diskuze k tématu: Jaký vůz doporučíme řidiči trpícímu na problémy s páteří?

category of topic classification: francouzská vozidla, italská vozidla
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 19.11.2012 06:59, rada
Pokud Vám nevadí celková velikost, a to s ohledem na agilu asi nevadí, tak nemáte co řešit a kupte Fiata Pandu 1.2 8V (benzin). Výběr ojetin je dostatečný, spolehlivost příkladná, motor je nesmrtelný a celkově je auto jednoduché, takže jako mechanik si cokoliv vyřešíte sám. Díky relativně široké nabídce na trhu si můžete vybírat jen z kousků, které mají příplatkové výškově stavitelné sedadlo řidiče - tím si nastupování ještě zjednodušíte.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 19.11.2012 07:03, rada
Tady zrovna jedna pěkná panda je: http://www.tipcars.com/fiat-panda/12-i-1maj-ser-kn-cz-klima-26230949.html
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 19.11.2012 07:26, rada
Z osobní zkušenosti mohu doporručit Renault Modus s motorem 1,2 a výkonem 55kw. Je to velmi jednoduché, spolehlivé, úsporné, servisně levné a přitom bezpečné auto. Má dvě nevýhody: 1) výměna žárovek v předních světlometech se neobejde bez demontáže nárazníku, 2) nabídka ojetin je relativně malá. Rozhodně bych o něm uvažoval více než o Pandě - Panda je mini auto, Modus je o třídu jinde.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 19.11.2012 08:33, rada
Podíval bych se přece jen po té Agile.Opel je jednoduchý a docela spolehlivý.I s motorem 1.2 se nechá sehnat bez problémů a v zachovalém stavu.Je pohodlný na nastupování.Modusu bych se vyhnul,kvůli výměně žárovky nárazník dolů,děkuji pěkně.Panda je dobrá,ale do Opla se nastupuje lépe.Prodávalo se u nás také Suzuki Wagon R,je to dvojče Agily a pár jich tu jezdí.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 19.11.2012 08:46, rada
tchán ma Moduse, dokonce snad s litrovým motorem, zatím ho nenechal ve štychu, nastupuje se mu do toho dobře a pochvalovala si to i jeho 70letá sestra...
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 19.11.2012 09:57, rada
Další z variant by mohl být Ford Fusion, ale ten by vyšel cenově jen tak tak do limitu. Popřípadě jako alternativu zvážit auta jako Berlingo, Partner, Connect atd.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 19.11.2012 10:18, rada
To Artemio: ta výměna žárovek je sice otravná, ale cca jednou za rok to není tak hrozné a není to moc pracné (renault alespoň zkonstruoval jednoduché uchycení náraznííku). Je to práce na cca 15 minut - značkový servis si bere 200,- Kč za práci.
Tuhle otravu, alespoň pro mě, bohatě vyvažuje podstatně větší vnitřní prostor i variabilita proti agile i pandě (modus je o třídu větší a je to pravé MPV) a také nesrovnatelně vyšší bezpečnost.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 19.11.2012 11:58, rada
Je otázka, jestli tazatel to auto o třídu až dvě větší skutečně potřebuje (podle mě ne, jinak by si nevybral tu agilu). Na margo bezpečnosti a jejími rozdíly danými velikostí tu diskutovat nebudu. K Euro NCAP se nedá ale přihlédnout ani v rámci jedné třídy, protože agila zkouškou nikdy neprošla. Nicméně s ohledem na konstrukci a počátek produkce o 4 roky dříve bych usuzoval na lepší šance pandy. Ostatně právě to, že je agila jak zvenku, tak hlavně zevnitř poplatná přelomu milénií, mi na ni vadí asi nejvíce. To ale nemusí funkčně orientovanému nenáročnému uživateli až tak vadit.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 19.11.2012 12:32, rada
Jako spokejený majitel, který ví, o čem píše, mohu pánovi jednoznačně doporučit Pandu, popř. pokud by chtěl jezdit v něčem trošku větším a prestižnějším,velmi snadno a příjemně se nastupuje i do A-Klasse od MB.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 19.11.2012 12:50, rada
To Giorgio: Je otázkou, zda potřebuje větší auto, ale zmíněné vozy jsou z venku +- stejně velké. Hlavní rozdíl je ve vnitřním prostoru kde Modus nabízí podstatně více ve všech směrech. Modus je totiž, jak jsem již psal, skutečně MPV - má posuvnou zadní lavici, kterou lze sklápět, překlopné sedadlo spolujezdce, atd. Servis a údržba bude za přibližně stejnou cenu - pro Modus stojí roční (nebo 30 tisíc km) servisní prohlídka 2400,-Kč u značkového servisu.
O bezpečnosti nemá cenu diskutovat, jsou ve stejné třídě (oba testováni 2004) a přitom, Modus má 5*, Panda má 3*, Modus váží 1200kg, Panda 850kg.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 19.11.2012 15:55, rada
Už tady někdo přede mnou doporučuje Pandu, já se přidávám. Má vyšší posez super posilovač, malou spotřebu, jen ten kufr není na přepravu kočárku, ale to Vás jsko důchodce snad netíží. Doufám. Za 75 000.- dostanete auto v dobrém stavu.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 19.11.2012 16:26, rada
Bratříček Agily je Suzuki Wagon R+. V rodině mám dobrou zkušenost s Toyotou Yaris VERSO. Je to sice starší model, ale dobré nastupování, všude spousta prostoru a zadní křídlové dveře.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 19.11.2012 17:09, rada
Skuste FIAT IDEA je o tršku víc lepší než PANDA,nahradní díly taky za rozumnou cenu.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 19.11.2012 17:26, rada
Pavlik > 26 centimentů rozdílu není "+- stejně velké" auto (panda má na délku 3 538 mm, modus 3 792 mm). Modus, ať chcete nebo ne, konkuruje u ojetin Fiatu Idea (doslova, protože stejně jako idea je i modus nedoceněné auto a propadák značky), který tu taky někdo zmiňuje a z rodinné zkušenosti ho mohu doporučit, nebo Opelu Meriva, tedy malým autům odvozených ze segmentu B. Že se jedná o auta jiných tříd je jasné i z rozvorů (2 299 vs. 2 482 mm) a v neposlední řadě i oné hmotnosti. A s ohledem na to, že pán je mechanik a chce si servis dělat sám, spíše ocení nesmrtelný motor, který se mu "nepotká" ani po přetržení řemene, ale postačí na něj nahodit nový, než servisní prohlídku za 2 400 Kč v autorizovaném servisu, když si ji může doma udělat sám za cenu materiálu do tisícovky (včetně originálního oleje od Selénie).
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 19.11.2012 18:04, rada
To Giorgio: 30 cm nepovažuji za propastný rozdíl ve velikosti, u těchto relativně malých aut se to celkem ztratí. Co se tak snadno neztratí je větší šířka vozu jak vně tak uvnitř. Stejně tak vím, že konkurentem Modusu je Idea, bohužel je jich na výběr snad ještě méně než Modusů. Cenu servisní prohlídky jsem uvedl pro ilustraci ceny běžného servisu, vím že se dá udělat doma za cca polovinu. To že se motor 1,2 od fiatu nemůže nepotkat slyším poprvé (ale budu tomu věřit), nicméně Idea se vyskytuje hlavně s motorem 1,4. Doporučitelná je i Meriva, ale za danou cenu nic moc nebude. Dobrá byla i zmíněná Yaris verso, ale dnes je to již staré auto (nemohl jsem sehnat slušné ani v roce 2007 natož dnes).
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 19.11.2012 18:40, rada
Pavlik > Právě, že u tak malých aut je takový rozdíl (doslova rozdíl třídy) znatelný nejvíce. Jak objektivně, tak subjektivně. Aspoň u mě. Na opačném konci automobilového spektra už nijak dramaticky nerozlišuji, jestli vystupuji z Lexusu LS nebo nového GS (pravda, v novém GS má řidič více místa a není tak obložen jako v LS). Naopak když jsem dnes zkoušel novinku Fiat 500L, tak byť oproti mému bývalému fusionu je ten fiat jen ani ne o 15 cm delší, tak subjektivně bych ho řadil o 2 kategorie výše (hlavně kvůli prostoru uvnitř), přesto se s autem skvěle manévrovalo a parkovalo (bohaté prosklení s rovnými liniemi oken a minimálními převisy karoserie v předu i vzadu). Ad motor - stačí pohledat třeba rezenzi ojetin na Fiat Punto II od Martina Vaculíka či nějakou navázanou poradnu - je to konstrukční vlastnost motorů FIRE 1.1 i 1.2, které jsou v pandě - s ohledem na dynamiku jízdy bych proto doporučoval ten silnější, co do spotřeby tam rozdíl není. Ad Fiat Idea - ony by i byly, ale spíše v naftě. Otec prodával asi před 2 měsíci tu svou (s motorem 1.4, který byl pro ni základní), neohřála se na ploše bazaru ani týden. Co mi na ni akorát vadilo, byly budíky uprostřed, ale kompenzovala to 2 velkými schránkami po bocích. Aspoň ty budíky byly klasické, na ten kombinovaný displej v modusu bych si asi nezvyknul nikdy. Podle mě tak praktické auto nikdy předtím ani nikdy potom Fiat nevyrobil (nejen kvůli nekonečnému množství odkládacích prostor a variabilitě interiéru, ale hlavně tím mixem vlastností velkého malého auta s dobrými jízdními vlastnostmi). Ad Renault Modus - v diskuzi jsme tak trochu zapomněli na jeden podstatným parametr - cenu. Tazatel chce auto do 75 tisíc, a za tuto cenu jsou na TipCarsu modusy 2, idey 3 (všechny na naftu) a pand 25.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 19.11.2012 19:05, rada
Mám 5 let Italy opovrhovaného Fiata 1,6 Stillo. Jsem také důchodce a při hledání něčeho novějšího se parametrově nikdy nevejdu do vlastností a výbavy Fiata. Nastupování v e l m i pohodlné, za dobré peníze super výbava - autoklima,ASR,parkovací senzory, vyhřívaná sedadla, palubní PC, dvojí posilovač řízení. Mám s ním ujeto 70 tis. km (koupeno s 30 tis., dnes 105 tis. km). Mouchy jako každé jiné auto - je to mé 10. auto.Baterie, obložení, výfuk, silentlbloky zad nápravy apod. Jezdím velmi rozumně a se spotřebou se v průměru vejdu do 7 l/100km, dálky pod 6.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 19.11.2012 19:31, rada
Audi A2
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 19.11.2012 19:54, rada
Dobrý den,z vlastní zkušenosti -5 let mohu doporučit Renault Scenic 2000-2002,1.6/16Vpěkný je cca 65000 + 10000 na základní servis-rozvody+oleje,prostor,variabilita a nastupování super,pouze má docela měkká sedadla,což není ideální při problému s páteří,spotřeba 6-dálka rozumná jízda-9-zima město,auto ,pokud není bourané neví co je koroze karoserie,výfuk originál 10let.






respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 21.11.2012 07:54, rada
Koupil jsem Moduse manželce na městské ježdění /provozně úsporný, bezpečný - 5*, pohodlné nastupování, celkově na třídu konfortní/ a dopadlo to tak, že jsme se pohádali o klíče, kdo bude s autem jezdit. Vyhrál jsem a manželka jezdí s tím prvním, velkým, silným autem a já s Modusem a i po roce jsem s pokojen. Panda je malé auto, Fusion tvrdý.
respond
1 2


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, all rights reserved.