0
back
 

diskuze k tématu: Renault Mégane II Sedan

category of topic classification: francouzská vozidla
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 17.08.2007 16:50, RE: nic moc
anonym posted by:
Názor toho co opravuje V6 a V8. Podtáčení těmto motorům škodí. Ničí se tím zejména hlavní ložiska. Optimální otáčky jsou tak od 1500 RPM. Dále nepřeplňované motory mají optim. průběk kroutáku od 1800 do 3800 RPM. V této oblasti mají rovněž t.zv. nejnižší specifickou spotřebu g/kW/h. To ale platí pro většinu motorů. V dnešní době i přeplňovaných dieselů. V motory jsou velmi t.zv elastické. Nenutí uživatele často řadit. Výjimku tvoří ty s automatem. Ty mají provozní otáčky navolené. Řada motorů j...
Zdravim, opravdu velice zajímavý a poučný příspěvek, bylo by možné dostat na Vás nějaký kontakt, třeba mailovou adresu, rád bych o tom něco napsal do odborného časopisu. Předem velice děkuji. Tomáš Dusil.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 17.08.2007 21:03,
Moc hezky napsaná recenze..Jen si myslím, že ta 1,4 na Megana je asi dost slabá motorizace..No a další věc je ta spolehlivost..V práci máme nový Fiat Dublo (prvada, není to renault ale myslím, že to vyjde nastejno) a už po pár tisicech km samé problémi jako centrál, el. okna atd..Prostě sice auto jezdí ale když se bloknou dveře nebo nejdou zatáhnout okna tak je to prozlost při novém autě..A když se na to podívam z pohledu člověka co najede 10-15tis km vezme si leasing a auto splácí cca 5-6let párkarát doroka s tím jede do servisu a po záruce už má smulu a nehledě že až to splatí tak to auto nikdo nebude chtít byl bych naštvaný...No nevím zatím mám nejlepší zkušenosti s Toyotou a Octávii I Tdi ( ikdyž taky tam byl problém s imobilizérem a oknem ale to bylo vše za 3roky) ..U hondy a Nissanu jsem nějaké ty porochy měl alternátor, veliká spotřeba oleje ale to bylo špatnou udržbou a stářím předchozího majitele...Libor
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 17.08.2007 22:33, RE: nic moc
Ráďa posted by:
Tak do 65 -70 tkm by snad mělo fungovat každé auto, i Záporožec )) Jinak pro pána s Meganem, věřte že taková V8 se většinou nevytáčí. Při výletním tempu to jede po rovince klidně na 1000 ot, do kopce to podřadí na 1500 ot (benzín). Stačí však lehce přišlápnout a hned zakceleruje. Vytáčí se to pouze ve zvláštních případech, když je před nějakýma slečnama demonstrovat sílu motoru, nebo bezpečně předjet. A nebo když vás ve 170 musí velmi velmi zuřivě vyblikávat oktávka TDI. Pak je třeba ji ne...
jak tě tady tak pozoruju Ráďo, tak tobě musel někdo ze škodovky udělat něco hroznýho. Ačkoliv tady o této značce není vůbec podstatná zmínka, znovu sis neodpustil do ní trapně rýpnout.Myslím, že řidič octavie tdi není automaticky magor, který jak ty píšeš problikává ve 170, magor jseš spíš ty, jestli na to reaguješ způsobem který uvádíš.Doufám, že tebe na silnici nikdy nepotkám VOLE
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 17.08.2007 22:35, RE: bez předmětu
anonym posted by:
Moc hezky napsaná recenze..Jen si myslím, že ta 1,4 na Megana je asi dost slabá motorizace..No a další věc je ta spolehlivost..V práci máme nový Fiat Dublo (prvada, není to renault ale myslím, že to vyjde nastejno) a už po pár tisicech km samé problémi jako centrál, el. okna atd..Prostě sice auto jezdí ale když se bloknou dveře nebo nejdou zatáhnout okna tak je to prozlost při novém autě..A když se na to podívam z pohledu člověka co najede 10-15tis km vezme si leasing a auto splácí cca 5-6let p...
tak já jsem vlastně za 2 roky byl v servisu 3x, z toho ta výměna žárovek byla spíš v kategorii spotřebních součástek, a když se člověk zeptá (což jsem já samožrejmě zapoměl), jak se k těm pojistkám dostat, snad to zvládne i sám
hodně majitelů renaultů si tady i na jiných stránkách stěžuje na problémy s elektrikou, mně se tyhle naštěstí zatím vyhýbají, tak snad to vydrží
a k té 1,4 motoru - jak jsem psal, není to žádný zázrak, jezdit se s tím dá v pohodě, myslím že provoz určitě nebrzdím, jenom na těch okreskách si prostě musím předbíhání dvakrát rozmyslet, pro takový vůz (hmotnostně) bych taky jako nejslabší motorizaci navrhoval spíš něco kolem té stovky koní (což je v současné době už realita)
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 17.08.2007 22:39, RE: nic moc
anonym posted by:
to už je národní sport tady psát o oct. tdi, už to není ani moc vtipný...
jojo, souhlas. Jinak, kvalitní recenze bez zbytečných urážek majitelů ostatních značek aut (zvláště koncernových), což tady není bohužel příliš obvyklé. Jinak, já Renaulta nemám rád. Myslim, že ve stejné cenové relaci existují i spolehlivější značky, což mi potvrdili i mechanici ve značkovém Ren. servisu, kde se to záručními opravy jen hemží. A to nemluvím o velmi drahých originálních náhr. dílech a servisní práci.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Saturday 18.08.2007 00:47, RE: nic moc
anonym posted by:
Názor toho co opravuje V6 a V8. Podtáčení těmto motorům škodí. Ničí se tím zejména hlavní ložiska. Optimální otáčky jsou tak od 1500 RPM. Dále nepřeplňované motory mají optim. průběk kroutáku od 1800 do 3800 RPM. V této oblasti mají rovněž t.zv. nejnižší specifickou spotřebu g/kW/h. To ale platí pro většinu motorů. V dnešní době i přeplňovaných dieselů. V motory jsou velmi t.zv elastické. Nenutí uživatele často řadit. Výjimku tvoří ty s automatem. Ty mají provozní otáčky navolené. Řada motorů j...
Podtáčení ano, ale každý motor má asi míru co je podtáčení jinde. Navíc záleží při jakém zatížení. Třeba klidná jízda na tempomat po rovnice 70-80km/h. To přijedu a kapota je doslova ledová, motor ani neví neví že něco táhl. Ke všemu řadí automat, já do toho nezasahuju. Čím víc se kvedlá do automatu, tím se to víc kurví (byť Češi kvedlají a kvedlají v domění že tomu pomáhají). Dát déčko a neřešit, na to je to tak postavené, aby si to poradilo samo. Lidi co mají stejné auto se stejnou motorizací, těm to řadí +- stejně. Ještě mi to pak potvrdí slovně že ano, tak to má být. Tak zas nemyslím, žeby to z fabriky bylo nastaveno blbě a odborníci tomu nerozuměli. Navíc je třeba asi dodat, že žádný 3000ccm V6, ale opravdu 5000ccm V8. Těch 1000 rpm už byl extrém, jsem říkal že většinu času 1500-1800 rpm. S krouťákem a hlavně křivkou g/kw/h na tom něco je no. Při střední jízdě to žere o cosi míň, než při vyloženě pomalé. Proto je třeba jezdit středně )) Nene motor má přes 200tkm a přede konzistentně jak kočička. Jedno zda na studeno startovat s uchem na bloku pod kapotou, nebo pořádně projet. Ale abych měl vašich 3800 rpm, ty jen tak nedostanu. To by se ani musela udělat akcelerace z 0-100 za těch papírových 7sec, nebo pak rozjet na čtverku ke 200 km/h. Myslím že se to nevysype, že porovnáváte sice dobře, ale na základě menších aut. Jaguar V8-V12, S-klasse V8-V12, Bentley, Lincolny atd jezdí prostě jinak.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Saturday 18.08.2007 19:21, RE: nic moc
anonym posted by:
jak tě tady tak pozoruju Ráďo, tak tobě musel někdo ze škodovky udělat něco hroznýho. Ačkoliv tady o této značce není vůbec podstatná zmínka, znovu sis neodpustil do ní trapně rýpnout.Myslím, že řidič octavie tdi není automaticky magor, který jak ty píšeš problikává ve 170, magor jseš spíš ty, jestli na to reaguješ způsobem který uvádíš.Doufám, že tebe na silnici nikdy nepotkám VOLE
taky mi připadá, že ráďá má nějaký komplex,není článek, kde by nepřidal něco "vtipného" o škodovce.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Saturday 18.08.2007 23:43, Pěkná recenze, jen na něco mám jiný názor
I když s pár věcma nesouhlasím. Občas se vozím Meganem sedan z 05, 1,6 + nějakej akční paket kde byla klima. Co se týče materiálů tak mi přijdou v pohodě. Pokud jde o velikost tak vepředu byl Megane I sedan (Clasic) větší. Vzadu mam se svými 190cm také problémy, ale to u všech značek v této cenové kategorii (místo na nohy je mi fuk, ale hlava se mi tam moc nevejde). Díky nárůstu bezpečnosti se změnil sklon předního okna a zvětšily A sloupky, takže na křižovatkách jsou občas problémy. Další vadou jsou pravotočivé zatáčky - do těch prudších není vidět, protože člověk místo na cestu čučí do zpětného zrcátka (dal bych ho výš). S výhledem dozadu problémy nemám a je podle mě Ok. Pokud bych kupoval nové auto tak je Megane jasná volba - cena a velikost (já radši sedan než kombi). Jen pár věcí mě zarazilo: 1) zkoušel jsem bezúspěšně měnit žárovku v předním světle. 2) Do zadního světla se dostala moucha a chcípla tam...Jinak co mě absolutně dostalo je spojení loketní opěrky a ruční brzdy (UFO páky). Loketní opěrka je super věc a jinak řešenou ruční brzdu bych k ní nechtěl.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Saturday 18.08.2007 23:55, ad alternátor
auto musí i vyrábět elektriku. Pokud nemáte zapnuté nic volnoběžné otáčky jsou nízké. Pokud zapnete všechno zvýší se. Pokud auto vyhodnotí, že má málo šťávy tak zvedá otáčky - proto výměna altíku.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Sunday 19.08.2007 19:46, RE: nic moc
anonym posted by:
taky mi připadá, že ráďá má nějaký komplex,není článek, kde by nepřidal něco "vtipného" o škodovce.
škodovek je plno, navíc hodně lidí z ní má zbytečně modlu. se nediv že každá druhá narážka bude na ni.
respond
1 2 3


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, all rights reserved.