0
back
 

diskuze k tématu: Koupit dieselový Mégane nebo raději Focus?

category of topic classification: poradna, jaké auto koupit, jaký typ motoru vybrat, servisní náklady, technické dotazy, francouzská vozidla, německá vozidla
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 19.03.2008 20:48, rada
Megana jsem měl 2x a pokaždé byly nějaké problémy. Netvrdím že je to špatné auto ale jestli chcete jezdit za rozumné peníze a servis navštěvovat pouze na servisní prohlídky Focus bude jasná volba.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 19.03.2008 20:59, rada
Dobry den, muj prispevek/rada neni moc o autech, ale kazdy komu zalezi na nasi vlasti by mel videt toto video:
http://hyde-park.tvcom.cz/video/484-nasli-jsme-za-vas-special-ne-ameri
... a na konci se dovite proc Renault neni tak spatna volba (ikdyz fandim audi), mel jsem moznost videt co vydrzi Megane combi a o kolik je jizdne lepsi nez laguna tim si ume udelal velke + a to uz jsou s videem dva duvody pro francouze ikdyz Ford umi ale nemci sou nemci (ale nechaji si to tezce zaplatit)
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 19.03.2008 21:54, rada
Podle toho kde mají hezčí hostesky .....dělám standu, FOCUS.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 20.03.2008 08:31, rada
Focus má kdejaký buran, Megane hatchback je nejpovedenější designerský kousek za poslední léta.Mám ho už tři roky , semtam zlobí,ale ten pocit výjimečnosti ....
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 20.03.2008 12:36, rada
to je jasny ze focus...bakelit od renaultu koupi snad jen blazen
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 20.03.2008 13:34, rada
Jestli chceš jezdit stále do servisu, tak si kup megana. Vydržel jsem to takto 1 celý rok. Každý měsíc jsem byl min. 1x v servisu - cívky, silenbloky na motoru díra ve svodech atd. Taky jsem uvažoval o FF, máme ho v práci, je to bomba, hlavně řazení je skvělý, u megana je to jako když člověk stojí u šporáku a míchá vařekou ). No ale nakonec jsem šel do japonského nissan note 1,6 a jsem ten nejštastnější člověk. mám ho už rok, je jasný, že nemůžu očekávat že bude mít nějakou poruchu, prostě žádnou nemá a je to hlavně investice do budoucna, chci aby mi to auto vydrželo minimálně 8 let. A tady u tohoto auta se bát nemusím
Ale z těchto dvou bych volil Focuse.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 20.03.2008 15:11, rada
Podle mě je o něco lepší FORD ale záleží hodně naštestí.Já bych šel jedině do hondy nebo toyoty tam je kvalita.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 20.03.2008 15:51, rada
Jak tě takový křápy mohli vůbec napadnout - chceš se odlišovat od většiny to chápu.
Jediná volba je VW.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 20.03.2008 18:48, rada
Tak jednoznačně jak někteří prezentují v příspěvcích, při nestranném hodnocení a potom rozhodování o koupi, to není. Např.: praktická protikorozní odolnost je rozdílná, manuální převodovky (FF má dva druhy odstupňování, RM má 6-ti stup.) . Velice důležitou otázkou je, při dlouhodobém užívání, kvalita (odbornost) a dostupnost servisu. Znám více takzvaných značkových kde hrozí určité riziko.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 20.03.2008 20:31, rada
V prosinci 2006 jsem řešil podobné dilema.Nakonec jsem se rozhodl pro Focus 1.6 TDCI 66kW r.v.2005 cca 49000 km.Souhlasím s kladným hodnocením jízdních vlastností,řazení,řízení atd.Ani Focus není zcela bezproblémový.Záhy po koupi mi odešel MAF senzor (váha vzduchu)-3800 Kč a asi v 68000 km odešlo ložisko pravého předního kola cca 2200 Kč (tady se ukázalo,že jsou opravdu cenově přijatelné orig.díly Ford,kde jsem ložisko zakoupil-měnil mi ho známý mechanik a ten mi zjišťoval ceny které byly někde až dvojnásobné).Nyní mám najeto asi 73500 a zatím je klid.I přes tyto závady nelituji a Ford neztratil moji důvěru.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 20.03.2008 20:57, rada
Rozhodně doporučuji forda.Mám desetiletou zkušenost z fordy a zatím mne nikdy nevypekly.Focuse mám již devět let najeto přes 300000km a zatím žádná nákladnější oprava.diesel je skvělá volba akorát zvaž zda se ti to oplatí ( vzhledem k nákládnější nnáhradním dílům oproti 1.616V 88 Kw.Za dobu co jezdím jsem měl tu čest (nebo spíše smůlu) jezdit ve více vozech.Renault, stejně jako další francouzké auta, nejsou špatné ale pokud budeš jezdit týden ve fordu a týden v renaultu vrátíš se z 95% k fordu ( pokud nejsi jeden z těch blbečků z octavia klubu).Rozhodně bych nešel do VW nebo Škody což jsou ta nejhorší auta s kterýma jsem kdy jezdil.Už jenom při pohledu na ceny je jasné že tito dva výrobci trochu přehánějí.Vždyť za cenu VW passat 2.2 TDDi a Superb 2.0 FSi koupíš dneska v plné palbě F Mondeo 2.2 HDCi nebo AUDI A4 3.2 FSi ( 207kw ) a to si myslím že mluví za vše.Takže na závěr jsem byl rád, že po celodenní dřině z VW jsem si rád sednul zpět do fordu a užívám si každý kilometr užasné jízdy.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 21.03.2008 06:04, focus
Přesně před týdnem jsem jel se známím pro focuse 2006 benzín v kombíku. Co se týče auta, tak to je opravdu super. Měl jsem možnost ho cestou zpět asi 300km řídit a musím ho od té doby jen chválit. Řízení, řazení, podvozek, byť trochu tužší tak super. O něco menší kufr (rozdíl vetší tašky) podle mě není vůbec problém. V novém méganu jsem nikdy nejel a ani o tom po pravdě nějak netoužím. A nehledě na to, že fokouše se třeba za tři roky člověk v pohodě zbaví, kdežto mégana nebude nikdo chtít, jestli ano tak určitě s velkou slevou. Vím o čem mluvím měl jsem mégane kombi DCI a opravdu ho při dalším prodeji nikdo nechtěl. A ještě k těm dílům, originál ford je leckdy levnější než náhrady od kelly, a určitě o řád nižší než u renaultu. Osobně nemám žádnou se značek ve zvláštní oblibě, ale některé bych si určitě nekoupil. Renault patří mezi ně.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 21.03.2008 06:11, dieslový Renault Mégane
mám rok starý Mégan, diesel, a ze zkušenosti mohu jednoznačně doporučit NEKUPOVAT. Za rok provozu, mě stály opravy přes sto tisíc a na většinu Reklamací Renault reaguje, že na to se nevztahuje záruka, nebo je omezená. Podvozek - po 61.000 kilometrech výměna přední nápravy (záruka je prý do 60.000 km) po 87.000 km kompletní výměna rozvodů motoru, egr ventilu, ... (prý standardní opotřebení), řízení vibruje a u Renaultu nejsou schopni zjistit proč (standardní výmluva - máte sjeté gumy - prohlásili i čtrnáct dní po přezutí Závěr - zoufalé auto pro zoufalé řidiče, kteří si mohou dovolit vytáhnout ho jednou za měsíc a bát se co se zase podělá
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 21.03.2008 06:55, RE: dieslový Renault Mégane
anonym posted by:
mám rok starý Mégan, diesel, a ze zkušenosti mohu jednoznačně doporučit NEKUPOVAT. Za rok provozu, mě stály opravy přes sto tisíc a na většinu Reklamací Renault reaguje, že na to se nevztahuje záruka, nebo je omezená. Podvozek - po 61.000 kilometrech výměna přední nápravy (záruka je prý do 60.000 km) po 87.000 km kompletní výměna rozvodů motoru, egr ventilu, ... (prý standardní opotřebení), řízení vibruje a u Renaultu nejsou schopni zjistit proč (standardní výmluva - máte sjeté gumy - prohlásili...
No když máš za jediný rok najeto 87 000 km,tak ho asi těžko vyndáš jednou za měsíc z garáže.Ono jde také o to,jak s tím zacházíš.Pokud se budeš chovat k dieselu jak dobytek,budeš mít problémy i s Passatem.Máme v práci služebního Megana,každý den vozí 5 lidí 100 km tam a 100 km / řidiči / zpět po práci a nevzpomínám krom oleje a běžného servisu na problém.Je v tom diesel 1.5 dci a má k dnešnímu dni ujeto 178 000 km.Tak nevím........
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 21.03.2008 08:28, RE: dieslový Renault Mégane
anonym posted by:
mám rok starý Mégan, diesel, a ze zkušenosti mohu jednoznačně doporučit NEKUPOVAT. Za rok provozu, mě stály opravy přes sto tisíc a na většinu Reklamací Renault reaguje, že na to se nevztahuje záruka, nebo je omezená. Podvozek - po 61.000 kilometrech výměna přední nápravy (záruka je prý do 60.000 km) po 87.000 km kompletní výměna rozvodů motoru, egr ventilu, ... (prý standardní opotřebení), řízení vibruje a u Renaultu nejsou schopni zjistit proč (standardní výmluva - máte sjeté gumy - prohlásili...
doporučuji se soudit. Standardní záruka na jakékoliv zboží v české republice je 2 roky a přes to myslím nejede vlak.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 21.03.2008 08:59, RE: dieslový Renault Mégane
anonym posted by:
mám rok starý Mégan, diesel, a ze zkušenosti mohu jednoznačně doporučit NEKUPOVAT. Za rok provozu, mě stály opravy přes sto tisíc a na většinu Reklamací Renault reaguje, že na to se nevztahuje záruka, nebo je omezená. Podvozek - po 61.000 kilometrech výměna přední nápravy (záruka je prý do 60.000 km) po 87.000 km kompletní výměna rozvodů motoru, egr ventilu, ... (prý standardní opotřebení), řízení vibruje a u Renaultu nejsou schopni zjistit proč (standardní výmluva - máte sjeté gumy - prohlásili...
Posledni 2 roky jsem vlastnil Megana Grandtour 1.5 DCI, 74 kW.
Za 2 roky a cca 40 tis. zadna porucha, jen zaneseny EGR ventil.
Koupil jsem ho za jako ojety, 1.5 roku stary s 27 tis. km.

Auto me nikdy nikde nenechalo, je pohodlne, ale jizdni vlastnosti nejsou nic moc.
Duvodem porizeni byla cena, nizka spotreba a velikost kufru.

Ted mam objednaneho noveho Focuse 1.6 TDCI.

Musim tedy doporucit Focus.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 21.03.2008 10:23, RE: dieslový Renault Mégane
Mart posted by:
Posledni 2 roky jsem vlastnil Megana Grandtour 1.5 DCI, 74 kW.
Za 2 roky a cca 40 tis. zadna porucha, jen zaneseny EGR ventil.
Koupil jsem ho za jako ojety, 1.5 roku stary s 27 tis. km.

Auto me nikdy nikde nenechalo, je pohodlne, ale jizdni vlastnosti nejsou nic moc.
Duvodem porizeni byla cena, nizka spotreba a velikost kufru.

Ted mam objednaneho noveho Focuse 1.6 TDCI.

Musim tedy doporucit Focus.
JÁ VÍM, KDOKOLIV SEM NYNÍ NAPÍŠE, ŽE MĚL MEGANA A JAKÉ MĚL ZÁVADY, TAK MU IHNED ODEPÍŠOU POTREFENÉ HUSY, ŽE SE O AUTO NESTARAL A PODOBNÉ CHUJOVINY. JÁ JEN VÍM, ŽE JSEM HO MĚL A A NEUSTÁLE JSEM ŘEŠIL NĚJAKÉ PROBLÉMY, O AUTO BYLO POSTARÁNO V SERVISU MÉHO KAMARÁDA A ZÁVĚR JE JEDNOZNAČNÝ: JE TO FAKT ŠPATNÉ AUTO, NEKUPUJTE SI HO!!!
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 21.03.2008 10:35, RE: dieslový Renault Mégane
anonym posted by:
No když máš za jediný rok najeto 87 000 km,tak ho asi těžko vyndáš jednou za měsíc z garáže.Ono jde také o to,jak s tím zacházíš.Pokud se budeš chovat k dieselu jak dobytek,budeš mít problémy i s Passatem.Máme v práci služebního Megana,každý den vozí 5 lidí 100 km tam a 100 km / řidiči / zpět po práci a nevzpomínám krom oleje a běžného servisu na problém.Je v tom diesel 1.5 dci a má k dnešnímu dni ujeto 178 000 km.Tak nevím........
Vase prispevky opet krasne dokumentuji, jak kolisava je kvalita vyroby u Renaultu (pro Peugeot to plati taky, ale o tom tady neni rec). Jeden ma stesti na "stredecni" kousek, ktery jezdi bez problemu. Druhy (a malo jich rozhodne neni) chytil kus "pondelni" nebo "patecni" a auto uz proslo nejednou velmi drahou opravou. Pristup importera a autorizovanych servisu navic mohu i z vlastni zkusenosti hodnotit stejne, jako ten nestastny majitel nad nami, jejich znalosti a kvalita prace jsou na tom dost bidne. Osobne znam jedineho majitele Renaultu (shodou okolnosti Megane kombi dCi), ktery je velmi spokojeny. Prevazuji bohuzel ti nespokojeni (stary R5, R19, ale i novejsi auta Megane 1999, Scenic 2001 atd.), kteri si sve nazory, zkusenosti a rady sdeluji prostrednictvim webovych stranek. Paklize se autorizovany servis nechova tak, jak by asi mel, doporucuji take podniknout razne kroky.

http://www.renault.czweb.org/
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 21.03.2008 10:45, RE: dieslový Renault Mégane
anonym posted by:
JÁ VÍM, KDOKOLIV SEM NYNÍ NAPÍŠE, ŽE MĚL MEGANA A JAKÉ MĚL ZÁVADY, TAK MU IHNED ODEPÍŠOU POTREFENÉ HUSY, ŽE SE O AUTO NESTARAL A PODOBNÉ CHUJOVINY. JÁ JEN VÍM, ŽE JSEM HO MĚL A A NEUSTÁLE JSEM ŘEŠIL NĚJAKÉ PROBLÉMY, O AUTO BYLO POSTARÁNO V SERVISU MÉHO KAMARÁDA A ZÁVĚR JE JEDNOZNAČNÝ: JE TO FAKT ŠPATNÉ AUTO, NEKUPUJTE SI HO!!!
A ja ho zase mel a problemy nebyly.
Je to kus od kusu, jako u jinych znacek.

Vas prispevek nic do diskuze nepridava.
Zajimaly be me zavady, po kolika km, jake auto, stari ...

Diky M.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 21.03.2008 11:29, Vzkaz pro redakci
Chválím pana hrdličku, velmi dobře zpracovaná poradna a celkem dost obsáhlá. Jen bych možná příště přidal nejbežnější poruchy u daných typů motorů. (co odejde takřka u všech vozo, případně co kontrolovat při koupi)

Ještě bych se chtěl zeptat tento týden psal někdo recenzi na BMW X5 a tak jsem se chtěl zeptat jestli budete dělat do rubriky RECENZE OJETIN NĚJAKOU KOMPLEXNÍ RECENZI O BMW X3 ? Na knoci loňského roku prodělala X3 facelift a myslím že hodně lidí by zajímalo jak si stojí v porovnání se svým velkým bratrem X5kou.
NEBO JE NA NI JEŠTĚ BRZO ? Díky za odpověď
respond
1 2 3 4


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, all rights reserved.