0
back
 

diskuze k tématu: Atraktivní vůz za 80 000 Kč

category of topic classification: poradna, jaké auto koupit, servisní náklady, technické dotazy, francouzská vozidla, italská vozidla
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 08.08.2006 18:49, RE: bezpečnost
Hony posted by:
No pokud jde o bezpečnost určitě na plné čáře vyhrává R.megane 4hvězdy proti 2
Poroto jezdím v Lybře od Lancie
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 08.08.2006 19:35, RE: honda, toyota, hyundai
mysacek- pozor na napravy Fiatku!! posted by:
-pokud na tom Bravu trvate opravdu dobre pred koupi poradne zkontrolujte ujety km(100.000 je nejpodezrelejsich) a stav silentbloku na napravach a stabilizatorech - jeden znamy takhle "naletel" a pak se oprava celkem prodrazi ...

jinak jestli chcete opravdu "tunit" - co neco jako tohle:
http://www.tipcars.com/own/nown/applications/a_start.php?Kodf=1388&Aplikace=1&Lang=cz&RAM=A&RAMS=92&Druh=&VOZIDLO=&ver=1155038978

-mel by tam byt Colt 1.8GTI rv 94 za 90tis uz "vytuneny"....ale to by "bodiky" dlouho nevydrzeli-)))
Corolla je tak sportovní asi jako Felicie....Já osobně bych se bez japonských aut obešel...Brava je super,akorát pozor na korozi....
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 08.08.2006 19:53, RE: honda, toyota, hyundai
anonym posted by:
Corolla je tak sportovní asi jako Felicie....Já osobně bych se bez japonských aut obešel...Brava je super,akorát pozor na korozi....
Šel bych do Civicu, teda asi. Nebo co takhle ALFA 146? Sportovní duch asi lepší než Brava, spolehlivost podobná a spotřeba jak se na to šlape.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 08.08.2006 21:32, Bravo 1,6
Tak co se týče Bravo 1,6 16V (103PS) můžu jen doporučit.Vlastním ho zhruba 8 měsíců a šlape jak hodinky.Po koupi jsem udělal komplet rozvody a zatím bez problémů,(najeto asi 20000). dá se s ním jezdit při klidné jízdě do 100km/h za (7l/100 ) ale i za 10 když se mu naloží.Bravo 1,4 12V nebrat, je to líná mrdka!!!
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 08.08.2006 21:44, RE: Pane Vaculík stb x blablabla
StB..czx posted by:
Hele, ty anonyme, co se tu navážíš do Brava 1,6 16V - nejdřív se podepiš, (schovávat se za anonymitu internetu umí každek kokot), pak nám pověz, kam na ty krávoviny chodíš. 1,6 16V je nejpovedenější motor, montovaný do těchto Fiatů, co se poměru výkon/spotřeba týče. Dá se s tim jet i pod 7 litrů!

Ono se dá vlatně říct, že benzínový motory Fiatu mají +- stejnou spotřebu, jen to jinak jede - viz motory 1,4 12V, 1,6 16V a 1,8 16V - spotřeba při normální jízdě je u všech kolem 7 litrů. Při potřebě...
Hlavne ze ty jses podepsal uchyle stb nebo co blablabla
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 09.08.2006 15:30, RE: Pane Vaculík stb x blablabla
Josef Ulrych posted by:
Hlavne ze ty jses podepsal uchyle stb nebo co blablabla
ty ses uchyl josefe ulrychy:)
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Sunday 13.08.2006 23:58, RE: Pane Vaculík
Jack posted by:
Tak nevím, jestli jste někdy s F. Bravo jezdil, ale dostat se se spotřebou pod 8L je docela umění, každý ví, že tato 1,6 žere i trávu kolem cesty, já jsem s ním najezdil skoro 20 tis, a spousta mých známích ji měla jak v Bravě, Marei tak v Bravu a každý byl spotřebou velice zklamán. Po městě se dá jezdit tak za 10, na dálnici za 8 s lehkou nohou. Když už tak rovnou 1,8 nebo 1,2 16V - ten má dobrou spotřebu a 80 koní na Bravo bohatě stačí. Ale pokud můžu poradit tazateli, tak ať jde do japonce i ...
Jo jo,muzu potvrdit,mam Carismu,nekolikaty japonsky auto a bez zavad,predtim Mazdy.1.8 s automatem 8 litru.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 22.08.2006 10:59, RE: Pane Vaculík
StB..czx posted by:
A kdyby si do mě chtěl někdo rejpnout, doporučuju se na to rovnou vykašlat - vím toho o těchto modelech (Bravo/Brava/Marea) víc, než většina čtenářů tady.
www.stb-czx.ic.cz/FIAT
Takže pak určitě víte, že se tady ty lidi co se spotřeby motoru 1,6 16V týče hádají o nesmyslu.Rozdíl a to docela zásadní je v použití řídící jednotky. 1,6 měla od roku 1999 velmi vyspělou jednotku od Magnetti Marelli (Jedná se o obdobu moderní Bosch MED 7). Ta je vybavena funkcí zpětného učení (tzv selflearning). Jedná se o to, že jednotka vyhodnocuje styl jízdy řidiče a přizpůsobí mu svůj program řízení motoru s ohledem na spotřebu a co nejnižší emise. S gradací výkonu, tak skvělou pro starší motor je to již horší. Trochu jí chybí takh z nízkých otáček, v čemž byl tenhle motor nadprůměrný.skoro bych řekl jeden z nejlepších 1,6.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 31.08.2006 17:50, výběr
Tomáš posted by:
Takže pak určitě víte, že se tady ty lidi co se spotřeby motoru 1,6 16V týče hádají o nesmyslu.Rozdíl a to docela zásadní je v použití řídící jednotky. 1,6 měla od roku 1999 velmi vyspělou jednotku od Magnetti Marelli (Jedná se o obdobu moderní Bosch MED 7). Ta je vybavena funkcí zpětného učení (tzv selflearning). Jedná se o to, že jednotka vyhodnocuje styl jízdy řidiče a přizpůsobí mu svůj program řízení motoru s ohledem na spotřebu a co nejnižší emise. S gradací výkonu, tak skvělou pro starší ...
Jak jsem psal ze začátku bral bych civica pokuid chci spolehlivost, dobré a především sportovní jizdní vlastností. Ta cena pane Vaculík je příznivější. Za 80 000Kč najdete r.v. 97 1.5 možná i s klimou. Měl jsem 1.5 r.v. 94 a prodal jsem ji s klimou, plně v elektrice za 60tisíc a byla v dobrém stavu. Problém u civicu je, že především mladí kluci včetně i mě s tím jezdí co to dá ale malokdo tomu dává odpovidající udržbu takže pak se musí hodně pečlivě vybírat...S corolou neám zkušenosti jen s kamarádem který ji má tak spokojenost taky ikdyž už moc na tuning není a za 80tisíc se sežene stejný rok jako u civica... No a abych tady nekecal tak zítra jedu vyzkoušet Bravo 1.4 r.v. 99 co si koupil kamoš tak jsem zvědav...
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 05.09.2006 21:19, RE: výběr
libor posted by:
Jak jsem psal ze začátku bral bych civica pokuid chci spolehlivost, dobré a především sportovní jizdní vlastností. Ta cena pane Vaculík je příznivější. Za 80 000Kč najdete r.v. 97 1.5 možná i s klimou. Měl jsem 1.5 r.v. 94 a prodal jsem ji s klimou, plně v elektrice za 60tisíc a byla v dobrém stavu. Problém u civicu je, že především mladí kluci včetně i mě s tím jezdí co to dá ale malokdo tomu dává odpovidající udržbu takže pak se musí hodně pečlivě vybírat...S corolou neám zkušenosti jen s ...
Tak jsem se projel Bravem 1.4 r.v. 99 3dvéřko.. Opticky vypadalo pěkně, motorový prostor byl cistounky v cetne motoru a vse udrzovane nebo zpíš před prodejem umyté Motor ale byl fakt prcek tolik volnýho prostoru jsem nikdy nevidel . Nicmeně po usednutí za volant jsem zaal vse zkoumat. Sedadla prijemné, boční vedení pruměrné, plasty jsou nic , palubka pekna a prehledná, co me dostalo, že např. na zadních sedadlech chybeli operky na hlavu!! Kdyby to byla 120 tak chápu....Pak že šíbr byl el. ale okna již na kličku a to mi ještě ta lička zustala v ruce při jízdě . Překvapil mě posilovač který byl až nepochopitelně účinný..Asi v tom hraje i váha vozu..Pak spojka byla divná, hrozně kratounká jak kdyby jse jen mackali jen tlacítko ale na to by se dalo zvyknout, mě by to vsak vadilo..Motor hodnotit moc nemohu protože ikdyž kamarád tvrdil že to najet 70tisíc km a vše doložené tak se mi to nezdalo.Nerad se vytáčel do vyšších otáček (muselo se fakt šlápnout až na podlahu a čekat), při volnoběhu byl slyšet chod motoru který zněl jak třívalec s vypadkama otáček..při sešlápnutí plynu pak ve vyšších otáčkách bylo slyšet ostrý charakter jak u pily. Myslím si, že kamarád si koupil již auto které je těsně před smrtí..Abych nezapoměl podvozek byl dostatečně tvrdy a i měkký na pohodlí ale na civica pro sportovní jízdu to zdaleka nemá..
respond
1 2


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, all rights reserved.