0
back
 

diskuze k tématu: Renault Laguna 2,0i 83kw

category of topic classification: francouzská vozidla
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 02.03.2007 07:26, 100km a dost
no na dlhe cesty to urcite nie je po 100 km jazdy neviete ci sedite alebo ste si cupli sedacky su prilis makke a nedavaju dobru oporu telu, inak prijemny voz na kratke trate, len digi klima ma daleko od ergonomie
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 02.03.2007 08:01, Laguna
Myslím, že Laguna z 95 je typicke auto pro začátek, je zde snad někdo, kdo po nich nekoukal? Ten interier je na svoji dobu proste krasny. Uz o nich bylo napsano hodne, ale o motorku nic nevim, diky za recenzi
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 02.03.2007 08:11, RE: Laguna
Martaslover posted by:
Myslím, že Laguna z 95 je typicke auto pro začátek, je zde snad někdo, kdo po nich nekoukal? Ten interier je na svoji dobu proste krasny. Uz o nich bylo napsano hodne, ale o motorku nic nevim, diky za recenzi
Já po nich nekoukal, byl jsem v té době velký fiaťák a o rencku jsem neměl ani tucha)
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 02.03.2007 08:54, motor
Ten motor vypadá dost šíleně. Na to jaký má výkon, má značnou spotřebu. Většina 1.8 s nižší sazbou povinného ručení ho překoná. Můj motor 1.8 uvedený na trh v roce 1998 má výkon 92 kW a krouťák 175 Nm.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 02.03.2007 09:25, RE: Laguna
Martaslover posted by:
Myslím, že Laguna z 95 je typicke auto pro začátek, je zde snad někdo, kdo po nich nekoukal? Ten interier je na svoji dobu proste krasny. Uz o nich bylo napsano hodne, ale o motorku nic nevim, diky za recenzi
Já po něm koukal, bylo to vždycky auto poměrně velké a za dobré peníze. Je to poslední Renault, u kterého se mě líbí interiér. Tato laguna je výborné auto pro někoho kdo začíná a nemá moc peněz a nechce kupovat auto typu corsa, punto.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 02.03.2007 10:06, LAGUNA 2.0i
Ano měl jsem toto auto a musím říct že jsem byl velmi spokojen. Koupil jsem ho v roce 2000 jako 5let starou ojetinu z francie , lehce nabouraný na l.z. dveře najeto 75tkm. Po třech letech ježdění jsem najel asi 60tkm a za celou dobu jsem neměl jediný problém, (samozřejmě klasické investice do údržby) Doufám že pán který ji ode mně koupil je stejně spokojený a ještě stále jezdí.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 02.03.2007 10:09, renault
Měl jsem 21ku ročník 86, 1721ccm 90k, koupil jsem ji jako sedmiletou se 120 na tachu a za 3 roky jsem s ní najel 90 000km. Hned zkraje jsem musel vyměnit poloosu a převodovku (použitou za 10t) a talířový ložiska nad McPhersnama vpředu, jinak pak jen spotřební díly. Měla ještě karburátor. V létě nebylo nic poznat, ale v zimě až do zahřátí špatně táhla. Evidentně utažený šroubek regulující obohacování směsi v nízkých přechodových otáčkách. Ze tří přístupných stran tam žádný nebyl, tak jsem to pustil k vodě. Vedlejším efektem tohoto stavu totiž byla spotřeba, kterou se pyšní dnešní TDI. Pod 5 jsem se nikdy sice nedostal, ale dojezdy kolem 1000 na nádrž 65 l byly pravidlem, rekord 1134 a to nebylo do sucha. Jediné překvapivé zklamání bylo to, že se nedalo sklopit opěradlo víc než v rozmezí 20ti stupňů, když si chtěl člověk na delší cestě odpočinout.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 02.03.2007 10:24, RE: Laguna
mufik.martin posted by:
Já po něm koukal, bylo to vždycky auto poměrně velké a za dobré peníze. Je to poslední Renault, u kterého se mě líbí interiér. Tato laguna je výborné auto pro někoho kdo začíná a nemá moc peněz a nechce kupovat auto typu corsa, punto.
Porovnávat lagunu a corsu, nebo punto mi přijde trochu mimo mísu.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 02.03.2007 10:50, Příprava
Nechci rejpat, ale vydat se na dovolenou za hranice bez kontrolní návštěvy servisu mi přijde s neznámým autem docela hazard. Načnutou poloosu snad odhalí i učeň. Jo a pravda - na ten objem a spotřebu výkon nic moc. Něco to váží, při plném obsazení a zapnuté "digiklimě" je to bez rezervy. (P406 2,0i má 97 kW a je to tak akorát).
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 02.03.2007 11:09, RE: renault
apo posted by:
Měl jsem 21ku ročník 86, 1721ccm 90k, koupil jsem ji jako sedmiletou se 120 na tachu a za 3 roky jsem s ní najel 90 000km. Hned zkraje jsem musel vyměnit poloosu a převodovku (použitou za 10t) a talířový ložiska nad McPhersnama vpředu, jinak pak jen spotřební díly. Měla ještě karburátor. V létě nebylo nic poznat, ale v zimě až do zahřátí špatně táhla. Evidentně utažený šroubek regulující obohacování směsi v nízkých přechodových otáčkách. Ze tří přístupných stran tam žádný nebyl, tak jsem to pust...
Jo jo, Renault 21, 1721ccm, 90k. Toto auto meli francouzsti znami a ja jsem s nim nekolik tisic km taky najezdil. Zrychleni jak S120, ale pocitove konstantni az nekam do 160kmh, maximalka pak pres 180kmh (na tacho). Nebyl problem prejet Nemecko konstantne 170kmh. Spotreba po francouzskem venkove 6l. Tato auta mela vybornou aerodynamiku, a vazila jen asi 1000kg. Proto ta nizka spotreba a relativne vysoka maximalka. Uvnitr uzasny prostor.Vybava minimalni, ale to se odrazilo na te priznive hmostnosti. To mi chybi na soucasnych velkych autech. Chtel bych rozmerove velke auto, ale vybava by mi stacila na urovni male sunky, abych na takove auto vubec mel finance.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 02.03.2007 11:33, RE: Laguna
Martaslover posted by:
Myslím, že Laguna z 95 je typicke auto pro začátek, je zde snad někdo, kdo po nich nekoukal? Ten interier je na svoji dobu proste krasny. Uz o nich bylo napsano hodne, ale o motorku nic nevim, diky za recenzi
Kamarat ma rocnik 1999 a spotreba je udesna na ten vykon motoru. 10/11l to asi je. nic moc :(
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 02.03.2007 13:18, Renault
Sám jsem Renault měl, Scénic 2001 1,6 16v. Po třech měsících jsem ho prodal. Zlobila akorát elektrika, jinak nic. Ale tak šmejdsky udělaný auto jsem neviděl. Při jízdě po městský dlažbě jsem nevěděl, jestli mám držet volant, nebo části interiéru. Všechno bylo jaksi fórově udělaný. Několikrát jsem navštívil značkovej servis, kvůli odstranění poruch na elektroinstalaci a jen tak mimochodem jsem se zeptal na ceny ND. Hrůza. Rozvoďák 15 tis ve zn. servise. Nadruhou stranu, znám lidi, kteří mají Renaulta několik let a nedají na něj dopustit - Ale moc jich není. Laguna asi moc kvalitní nebude, podle toho za kolik se prodávají (neprodávají) v bazarech.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 02.03.2007 15:26, RE: Renault
Vepř posted by:
Sám jsem Renault měl, Scénic 2001 1,6 16v. Po třech měsících jsem ho prodal. Zlobila akorát elektrika, jinak nic. Ale tak šmejdsky udělaný auto jsem neviděl. Při jízdě po městský dlažbě jsem nevěděl, jestli mám držet volant, nebo části interiéru. Všechno bylo jaksi fórově udělaný. Několikrát jsem navštívil značkovej servis, kvůli odstranění poruch na elektroinstalaci a jen tak mimochodem jsem se zeptal na ceny ND. Hrůza. Rozvoďák 15 tis ve zn. servise. Nadruhou stranu, znám lidi, kteří mají Rena...
Kdysi dávno jsem vlastnil R11(předchůdce R 19) Byl v tom motor 1721 a taky to moc nežralo, auto jelo jako z praku. Co se týče spolehlivosti a kvality, to bylo to nejhorší auto, co jsem měl. (prasklá torzní tyč, vadný karburátor,masivní únik oleje z motoru i převodovky, rozbité centr. zamykání a td.) Nikdy více bych si už Renaulta nekoupil a to i přesto, že už je automobilka na lepší úrovni, ale už jim nevěřím.

Kamarád měl taky Scénika 1,4 16V, měl docela problémy s cívkami na zapalování. Byla na to snad i svolávací akce a mělo to bát zdarma vyměněno. Bohužel některé servisy si za to nechaly zaplatit. (Vysoké Mýto) Jinak už neměl závady, ale ten podvozek byl už po 50.000km, tak vytřískaný, že jsem to ještě neviděl. Vnitřek je kapitolou sám o sobě. Nyní má Mazdu 6 a je max. spokojen, i když jsem na ni tady taky četl nějakou kritiku, tak podle mého je neopodstatněná.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 02.03.2007 19:20, RE: 100km a dost
nstar posted by:
no na dlhe cesty to urcite nie je po 100 km jazdy neviete ci sedite alebo ste si cupli sedacky su prilis makke a nedavaju dobru oporu telu, inak prijemny voz na kratke trate, len digi klima ma daleko od ergonomie
mýlíš se, jel jsem s tím do chorvatska ve čtyřech, seděl jsem všude a pohoda.
Po zkušenostech fabia v zadu nebo octavia vzadu jen 80km se nedá přežít jak je to tvrdé.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 02.03.2007 19:23, RE: Renault
Šakal posted by:
Kdysi dávno jsem vlastnil R11(předchůdce R 19) Byl v tom motor 1721 a taky to moc nežralo, auto jelo jako z praku. Co se týče spolehlivosti a kvality, to bylo to nejhorší auto, co jsem měl. (prasklá torzní tyč, vadný karburátor,masivní únik oleje z motoru i převodovky, rozbité centr. zamykání a td.) Nikdy více bych si už Renaulta nekoupil a to i přesto, že už je automobilka na lepší úrovni, ale už jim nevěřím.

Kamarád měl taky Scénika 1,4 16V, měl docela problémy s cívkami na zapalování...
Zapalovací cívky mi u Scenica zlobily taky. Jedna stála origo 1700,-. Každou chvíli to jelo jen na tři válce a značkovej servis měnil a měnil a měnil..........
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 02.03.2007 19:45, RE: 100km a dost
michalcj posted by:
mýlíš se, jel jsem s tím do chorvatska ve čtyřech, seděl jsem všude a pohoda.
Po zkušenostech fabia v zadu nebo octavia vzadu jen 80km se nedá přežít jak je to tvrdé.
mam lagunu i octaviu a octavku si vyberiem vzdy na dlhu cestu v jej sedackach sa da sediet a nebyt dolamany a to potvrdilo viac ludi ta laguna sa mi paci na kratsie trasy lebo je makka a sedacky su tiez moc makke ale to je na plentanie po meste fajn no ist s tym do HR to nie v tej Octavke je to pohoda
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 02.03.2007 19:51, RE: Příprava
Pepe posted by:
Nechci rejpat, ale vydat se na dovolenou za hranice bez kontrolní návštěvy servisu mi přijde s neznámým autem docela hazard. Načnutou poloosu snad odhalí i učeň. Jo a pravda - na ten objem a spotřebu výkon nic moc. Něco to váží, při plném obsazení a zapnuté "digiklimě" je to bez rezervy. (P406 2,0i má 97 kW a je to tak akorát).
bez kontroly a na lagune ist von je ozaj celkom odvaha inak 83 kW mi pride dost ja mam lagunu combi 1.8 66kW a pohoda ziadne nahanacky ale optimum len tie sedacky to je hrozne dobre akurat tak do mesta
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Saturday 03.03.2007 13:17, Laguna a Renault
Snad nejlepší Renault všech časů byl R4, vyráběl se v sedmdesátých letech a bylo to auto pro ženy, mládež a řemeslníky. Byl tak jednoduchý, jako tehdejší dóševó , čili 2CV od Citroena, ale bylo v něm dost místa i na nářadí nebo zboží, řadilo se také deštníkovým držadlem jako u 2CV.
Na jeho opravy stačila sada klíčů a kladivo.
Později začali Renaultáři stavět náročnější vozy, tam už ten úspěch nebyl takový. Sedadla sice také velmi měkká, brzo se prosedí, ale všechny Renaulty mají jedno společné, po 80 -100 tisících je všechno už hodně rozviklané. Podívejte se, čím jezdí taxikáři v cizině. Renaultů je u nich minimálně, v severní Africe jsou to staré Peugeoty 504 nebo Mercedesy, v jižní Evropě je i dost Nissanů, třeba Bluebird.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Saturday 03.03.2007 20:53, RE: Laguna
láma posted by:
Porovnávat lagunu a corsu, nebo punto mi přijde trochu mimo mísu.
To nemělo být porovnání laguny a corsy nebo punta, ale spíše poukázání, když chce někdo levné auto a nechce kupovat auto malé.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 05.03.2007 09:18, bestdrifter
To že majitel měnil u Laguny z 95 dotažený z rajchu jenom víceméně poloosu je malý zázrak. Pakliže je takové dítě štěstěny, měl by zkusit štěstí v Sazce, určitě by vyhrál Jackpot. Tydle "super káry" se se*rou nepředstavitelně, co znám znám z okolí, tak Laguna je za trest ostatně jako každej rendl. Známej je taky hazardér a tak s tim jel taky k moři. Cestou tam se mu vysypala převodovka a cestou zpět jako náhodou taky poloosa - nevím o nikom kdo by měl dražších 10 dní v Chorvatsku.
O žalostném výkonu a obrovské spotřebě radši vůbec nemluvim. Je to možná fajn auto pro mladý na začátku, ale jedině když máte bohatýho fotra a každopádně by jste se v tom neměli moc zdalovat z dosahu svýho mechanika.
respond
1 2


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, all rights reserved.