0
back
 

diskuze k tématu: Renault Laguna 1,8 RT (je spolehlivý?)

category of topic classification: francouzská vozidla
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 29.08.2007 22:21, RE: kolorit
anonym posted by:
Naprosto souhlasim. Nove auto je se zarukou, ale neni to levna zalezitost. Znam vice tech co koupili funglovku a pohrdali ojetinama do te doby nezli auto po nekolika letech prodavali a videli co za ojetou funglovku dostali. Ja sam jsem resil pred pul rokem vymenu R19 za vetsi auto pro rodinu a zvazoval jsem i Lagunu I po faceliftu. Nakonec zvitezila Primera P11 hatchback. Designove se mi libi vice, tvrdsi podvozek, klima abs ve standardu, motor 2.0 . Nadprumerna spolehlivost. Spotreba 8-9,5. Jez...
Jasný a ještě se zapnutou klimou, ale to už je kurva příplatková verze!!!
Ti blázni, co se tady vychvalují novými auty a co píšou, jak by nikdy nešli do jetého auta jsou většinou zoufalci, co nemaj ani vlasní barák. Znám jednoho takového, co se mi smál, že jsem si koupil ojetinu (Saab 9-5 za cca. 350 000,-) Ano koupil, ale já jsem ho prostě chtěl a navíc mám na rozdíl od toho blbečka, co se mi smál nově postaveno, tak proč ne. Paradoxem je, že ten co se mi smál jezdí v O 1 po faceliftu)))


To je vůl, cooooo???
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 29.08.2007 23:30, PROBUĎTE SE
Tak si sedám zase večer k internetu a opět jen zírám, co většina lidí tady dokáže vyplodit za názory.
Musím souhlasit s PEETem.
PROČ se musí pořád napadat Fabie a nejlíp s HTP???
Čtu recenzi na Lagunu, poznámka o HTP.
Čtu recenzi na Mercedes od Vaculíka, poznámka o HTP.
Otevřu skoro jakoukoliv diskuzi o čemkoliv, poznámky o HTP.
Copak je to projev ubohosti mít Fabii HTP? A nebo sem jen chodí samej VIDLÁK...............................
Zajímalo by mě, kdo teda ty nejprodávanější auta Fabie kupuje, když podle většiny nikdo "normální" by si ji koupit nemohl.
Asi sem chodí jen samí chytrolíni co si "nechávají dotáhnout káru z ciziny skoro zadarmo". A blbečci ti nemají přístup k internetu a dál kupují HTP.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 30.08.2007 00:00, RE: dovolena
anonym posted by:
Ja zas velmi rad ridim na dovolenou auto, z auta rozhodne nevylezam polomrtvy, a letadlem na dovolenou proste nepoletim, i kdyz je to autem v podstate drazsi. Velmi rad jezdim do itl - Napoli a pak pres louzi Ischia. (tam uz jsem byl i se starou cromou tdi, mareou jtd, kappou, vectrou C 2.2 DTi (cca 12h - 18h) Ja si za volantem odpocinu, v pripade krize si holt treba na dalnici na hodku zchrupnu, nebo frci mlada. A do Dolomit s lyzema taky , tam letadla nelitaj a pokud bych fakt letel do treba ...
Na Ischii se nedá moc jezdit, hlavní silnice okolo ostrova je často obehnaná zdmi a šířky na jedno auto.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 30.08.2007 00:11, a je to tu zase
to se fakt neda cist,souboj HTP,TDI,DCI a nevim ceho jeste ) ,ale k veci,ac jsem zastancem tdi,musim konstatovat,ze laguna 1 je docela povedena.ma ji moje zena a to 2,0 benzin.mame ji od 96 roku koupenou jako novou a dneska ma nejakych 150000km bez jedineho problemu.jedine co se menilo byly kotouce lozisko a zadni dil vyfucku.pokud si nekdo koupi lagunu s 350000km,byt na tacho je 120 tak si dovedu predstavit,ze ma problemy.ja osobne to auto rad nemam,ale nemuzu na neho rict kriveho slova.jo a ten co psal,ze je v lagune malo mista pro hlavu ji videl max z venku)) je to ,ale jen muj nazor tak mne nekamenujte))
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 30.08.2007 07:58, RE: dovolena
anonym posted by:
Na Ischii se nedá moc jezdit, hlavní silnice okolo ostrova je často obehnaná zdmi a šířky na jedno auto.
Ale da, zapomenout na to, ze domu je to cca 1600km a pres mora a vzit za to. Tam jsem se opravdu svezl, pravda, obcas to bylo akorat, predjizdeni je tam trochu problem, ale da se. Zvlast se mi libila cesta pres tusim Fontana( kolem kopce Monte Epomeo). Ale je treba davat bacha a reagovat okamzite. Super svezeni bylo s Vectrou C, kam se hrabali mistni s jejich autickama. Jo, jezdim tam tak zacatek az pulka zari, to je provoz uz minimalni, bez zacpy i po ostrove se da jezdit.aPravda, cesta kolem pristavu na severni strane je nudna, tam se neda jet jinak, nez v kolone a pomalu.Mam to tam rad, skoda ze to neni za humny.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 30.08.2007 10:18, RE: Laguna 1,9dTi
anonym posted by:
Je to vždycky hlavně o tom, jak se k autu chováte. Já měl novou L 1 v pomlouvané motorizaci dCi koupenou také v r. 2000. Kromě prasklé hadice k turbu a křivých předních kotoučů po pár kilometrech od převzetí (vyměněny v záruce) bez problému. Pak ji od firmy koupil kolega, jezdí s ní už další 4 roky a kromě výměny jedné trubičky v okruhu klimatizace a plynové vzpěry zadních dveří opět jen mění spotřebák. Ale ! Auto mělo vždy pravidelný servis, nejprve značkový, potom u garážového mechanika, ale s...
jestli jste z Prahy, a jestli to není tajemstvím, mohl bych poprosit nějaký kontakt na dotyčného "garážového mechanika" dík

kupkatomas@centrum.cz
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 30.08.2007 12:16, RE: ještě světlomety !!!
autor článku posted by:
jo taky mě to napadlo, ale nejsem si jist zda budou lícovat a zda je stejná elektrika. Jinak po faceliftu byli určo lepší !!
S mensimi upravami sedi i konektory sou ok.Jinak www.lagunaklub.cz.Jo a k tem majitelu 2litru taky mam 2litr a nemusim setrit benzin ono tech 8litru na 100 neni az tak moc,taky jezdim bez katu,mam sice jeden v garazi ale nemuzu se nejak dostat k vymene
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 31.08.2007 22:46, RE: PROBUĎTE SE
anonym posted by:
Tak si sedám zase večer k internetu a opět jen zírám, co většina lidí tady dokáže vyplodit za názory.
Musím souhlasit s PEETem.
PROČ se musí pořád napadat Fabie a nejlíp s HTP???
Čtu recenzi na Lagunu, poznámka o HTP.
Čtu recenzi na Mercedes od Vaculíka, poznámka o HTP.
Otevřu skoro jakoukoliv diskuzi o čemkoliv, poznámky o HTP.
Copak je to projev ubohosti mít Fabii HTP? A nebo sem jen chodí samej VIDLÁK...............................
Zajímalo by mě, kdo teda ty nejprodávanější auta Fabie kup...
proč se tu pořád píše o Fabii HTP, že je to shit? Za prvé asi proto, že je to pravda (co se motoru týče), jinak by se tenhle názor tolikrát nevyskytoval, a řekl bych taky proto, že pisatelé mají k majitelům Fábek HTP averzi. Soudím tak podle sebe, protože sám často vidím, jak na dálnici HTPčkaři ty svoje rakety ždímají ze všech sil, nečekaně se před vás bezohledně vecpou, protože ví, že když jednou přibrzdí, tak se zas budou rozjíždět 2 kilometry a způsobují tak dost nebezpečných situací. Nechápu, proč si radši nekoupí 3 roky starou silnější ojetinu, když jezdí rádi svižně. Na koupi ojetiny nevidím nic špatného, auto je spotřební věc a nemusím nikoho ohromovat tím, že mám nové auto. Spočítejte si, kolik peněz proděláte na Fabce HTP, až ji za pár let budete prodávat. Tolik do údržby 3 roky starýho auta nevrazíte, a i kdyby jo, tak za tu bezpečnost, výbavu a svezení vůbec to stojí. 100 końová šestnáctistovka bude navíc žrát úplně stejně jako paskvil HTP
Pavel
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Saturday 01.09.2007 10:02, RE: PROBUĎTE SE
anonym posted by:
proč se tu pořád píše o Fabii HTP, že je to shit? Za prvé asi proto, že je to pravda (co se motoru týče), jinak by se tenhle názor tolikrát nevyskytoval, a řekl bych taky proto, že pisatelé mají k majitelům Fábek HTP averzi. Soudím tak podle sebe, protože sám často vidím, jak na dálnici HTPčkaři ty svoje rakety ždímají ze všech sil, nečekaně se před vás bezohledně vecpou, protože ví, že když jednou přibrzdí, tak se zas budou rozjíždět 2 kilometry a způsobují tak dost nebezpečných situací. Necháp...
Ano Pavle, nevím, kdo jsi, ale napsal jsi jako jeden z mála rozumný příspěvek. Když si to každý spočítá, tak koupě nového auta je pěkná sebevražda. Pokud bych podnikal a mohl odepisovat z daní, tak mi to je jedno, ale jelikož jsem v zam. poměru, tak si taky raději koupím 2-3 roky staré vybavené a nezhuntované auto, které mi poslouží daleko lépe, než nová fábka. A s těmi dálnicemi a tím ždímáním je to prvada.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Saturday 01.09.2007 10:21, RE: kolorit
autor článku posted by:
Obvykle v diskuzi nikomu netikám, zde ovšem udělám vyjímku.
1. bez toho katalyzátoru jsem jezdil cca týden, než jsem si mohl dovolit auto odstavit - ne z finančních důvodů
2. možná si vydělam víc než ty, jenže do auta, které není nic jiného než dojička prostě neinvestuji - nemusim mít nový vůz za 700 000,- abych ukázal sousedům svou ekonomickou sílu - já to prostě nepotřebuji ukazovat na autě
3. v levém pruhu stovkou určitě nejezdím (nebloukuji) a na benzínu také nešetřím.
Až se budeš chtít pří...
najlepsie je ze ja mam taku istu lagunu a kamarat na Fabke SDI bol na odpich rovnako rychly takze HTP cervene nas oboch predbehne a v rakusku budeme obaja robit hanbu to aby sme tam viac nesli
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Sunday 02.09.2007 08:03, RE: ABS
kuko posted by:
mně to na Meganu II dělá taky, právě když třeba vjedu na rozbitý úsek cesty s dírama a chci přibrzdit, okamžitě tam naskakuje ABS
Stejnou zkušenost s citlivým ABS jsem měl u CLIA . Nyní mam NISSAN a tam mi naopak připadá že ABS "zapíná" příliš pozdě.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 04.09.2007 09:12, Stejná Laguna
autor článku posted by:
Ještě jsem zapomněl uvést příšernou účinnost světlometů !!! Jedno světlo mám originál a druhé druhovýrobu, ovšem ani to orig. prostě nesvítí. Na to se opravdu těžko zvyká. Zkoušel jsem i 100W a modré žárovky, ale asi jsou špatné z výroby paraboly nebo co..........máte někdo tip???
Děkuji autorovi za zkušenost s Lagunou. Mám totožnou Lagunu (rok výroby, motorizace, karoserie, výbava), kupovanou 2,5 roku zpět, při koupi 125 tis. km, nyní 200 tis. km. Svítivost předních světel mizerná - potvrzuji. S ABS problém nemám, a nemyslím si, že bych nebrzdil zprudka. Motor poddimenzovaný - potvrzuji, předně při rozjedu má s hmotností auta práci, a je přetěžován. Vypozorováno, že přestože se rozjíždím s plynem na podlaze, mají Fabie stejný odpich. Nicméně při nevalném výkonu 66 kW se teprve na stupeň 4 a 5 projeví objem motoru 1,8 l, a to už vidím ve zpětném zrcátku, jak se Fábie vzdalují. Takže Laguna nejen kvůli motoru není příliš pro městský provoz. Je pravdou, že při vyšších otáčkách (nad 3 tis.) je zvuk motoru více slyšet, ale při předjíždění krásně lahodí mému uchu. Karoserie - můj názor je, že Laguna je skvělé rodinné auto, ať už pro rodinu s malými nebo s velkými dětmi. Nemusí se řešit každý centimetr. Já jezdím každodenně do práce 40 km a vozím vzadu bezproblému 3 dospělé osoby - ještě si nestěžovaly na nedostatek prostoru, a ani v zimě nemají potřebu si kvůli nedostatku prostoru sundávat kabáty. Co se prostoru nad hlavou týká, myslím, že osoby s výškou nad 190 cm se mohou cítit méně pohodlně. U Fabie, je i základní manipulace s dítětem při ukládání do autosedačky "problém". Podvozek - měkkost mi tak nevadí, jako "plavání" v zatáčkách a vůbec schopnost poradit si s podélnými nerovnostmi na vozovce. Také výmoly jaksi "cítím" více jak u jiných aut (hlavně srovnání s Fordem Escort r.v. 98). Na autě jsem už měnil všelicos a to předně teď, při 200 tis. km). Byly to klasické spotřební díly, snad jen výjma uložení nápravy vepředu, hned po koupi dvě brzdové hadičky, a problémy s elektrikou (dle autoelektrikáře u francouzů klasika) - přecvaklé a spojené drátky v místě přechodu z karoserie do pátých dveří, systém pojistek nehodlal fungovat. A dále vyhřívání interiéru je málo účinné. Spotřeba je při již zmíněném dojíždění do práce v centru Brna 7 až 8,2 litru v závislosti na častosti pojezdů ve městě. Náhradní díly - tady musím oponovat autorovi článku. Opravdu nejen z vlastních zkušeností vím, že ceny náhradních dílů pro Rencky jsou hódně vysoké (údajně to samé platí u Pažoutů).
Už podle mého srovnání s Fábií může být jasné, že Fábie není mým idolem, ale ať si každý kupuje, co je podle jeho představ to nejvhodnější. Mým představám o autě neodpovídá, a to kvůli ceně ojetin, prostornosti v autě a výkonu motorů (s vyjímkou TDI - proti tomu žádná). Jen můj úsudek - má žena má Escorta kombi, motor 1.6, výkon 66 kW. I když se jedná o 16ventilový Zetec, nemůže se výkonem srovnávat s Lagunou. Od spodu sice pěkně táhne a dá Laguně "na prdel", ale 4. a 5. stupeň, to je slabota, pokud nechcete motor vytáčet, a nedá se předjíždět jinak než na trojku. Spotřeba je stejná, ne-li vyšší jako u Laguny, a to se jedná o motor 1.6 a auto lehčí snad o 200 kg. Nemyslím si, že je Zetec stejný jako HTP, ale řidiči Fábií mě přesvědčují o tom, že motor jejich auta nedosahuje jejich ambic. Minimálně je to otravné, když Vás na konci dědiny před cedulou začnou předjíždět, protože nerespektují povolenou rychlost v obci, dýchají Vám při projíždění obcí celou dobu za krk, a hned jak je v dohledu cedule, už přejíždějí do levého pruhu v momentě, kdy začnu zrychlovat já - kdo koho asi v tom momentě omezuje, hm? V horším případě nedostatečným výkonem svého motoru ohrožují bezpečnost na silnici.
Neřekl bych, že styl jízdy má nějakou souvislost s tím, jak to komu žere, jak tady zaznělo. Já se snažím jezdit šetřivě, i když to neznamená, že se za někým potáhnu 80 km/h. Mám "svou rychlost" v obci a mám "svou rychlost" mimo obec. Koho dojedu, toho předjedu, vyloženě nerad se někoho držím. A stejný styl jízdy budu uplatňovat, ať už budu sedět v TDI, který si vezme 5 litrů nebo v 2.5 Duratec, který bere jednou tolik benzínu. Proč bych měl dávat za benzín třeba jen o korunu více kvůli pár minutám, které "našetřím", nemluvě o vyšším riziku bezpečnosti.
Jak již někde psal p. Vaculík o problému na silnici v podobě řidičů, kteří dostanou služební Octavii a prostě se v ní potřebují vyřádit, řekl bych, že díky tomu, že se možná i častěji v dnešní době jako služebních aut využívá Fábií, platí obdobné právě u Fábií, které jsou na tom ovšem o kapánek hůře s výkonem. No ale na druhou stranu, služební Fábie mají aspoň pár koní navíc, protože vezou pouze řidiče, oproti Fábii, která veze celou rodinu.
Já jsem se před nedávnem rozhodoval, zda nedám Lagunu pryč a nekoupím něco novějšího. Ovšem když jsem srovnal o kolik bych si polepšil při koupi o pět let mladšího auta, rozhodl jsem se raději investovat klidně i 50 tis. do generálky, než kupovat za 200 tis. Kč novější ojetinu přibližně stejných parametrů jako má Laguna. Nemluvě o koupi nového auta, byť i jen Fábie v základní výbavě.
Na závěr. Laguna má své mouchy, už jsem do ní nemálo investoval na opravách, ale svými plusy mě doposud vždy přesvědčila, odpustil jsem jí, a nechal si ji :) (co mě zbývá)
Kdyby náhodou někdo z majitelů Lagun věděl, mám následující problém. Motor mi za studena při rozjezdech "vynechává", projeví se to jen takovým jakoby poškubnutím. Dá se to eliminovat pouze velmi pozvolným přidáváním plynu při rozjezdu. Za tepla to dělá jen na dvojku a trojku při nárůstu otáček vždy při stejné hodnotě, ale zase jen občas, mám pocit, že když předtím dobržďuji motorem, a když se nerozjíždím vyloženě s plynem na podlaze. Svíčky a zapalovací kabely měněny, počítač nevykazuje žádné chyby.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 04.09.2007 10:23, RE: Už je to zase tady
anonym posted by:
"Nechápu, proč skoro v každém článku, recenzi a diskuzi se musí někdo navážet do Fabie HTP"

Coby - píšou to zamindrákovaci.

Majitelů nových či zánovních Fabií HTP znám řadu - vesměs spokojenost. Všichni samozřejmě seděli ve větším či silnějším autě - ale oni to prostě nepotřebujou. A nový auto si kupujou asi tak stejně jako nový oblečení, novýho mobila, novou ledničku a nechodí po všelijakých second-handech. A na dovolenou jezdí s cestovkou a nikoliv aby polomrtví únavou jezdili na odpočinek d...
To navážení do fabie HTP je už fakt ohrany a navíc na dálnici nelítají špatně - Trošku mě v HTP kámoš na otevřené silnici provokoval a na ten obsah to špatnej odpich nemělo s celicou sem ho tlačil a až ve 180km/h tomu došel dech - služny. Ale nemyslím si že fábii kupují lidi s "penězna" jak se snažíte naznačit v diskuzi. Lidi co popisujete si kupují lepší stroje.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 27.11.2007 19:46,
chtel bych se zeptat zda mel nekdo z vas u laguny 1.8 8V problem s unikem vody v chladici.dik marek
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 26.12.2007 01:14, RE: Ja Taky
ToJa posted by:
Mam taky Lagunu a to s tema brzdamam muzu potvrdit mel sem rok 97 vzadu bubny a nic moc,ted mam 94 4kotouce a je to proste parada brzdi super,takze to neni pred nebo po faceliftu ale zadni kotoucovou napravou.S ABS vytahnete pojistku a je po problemu a auto de do smyku
Renault je nejhorší křáp pod sluncem. A je jedno o který model se jedná!!!!
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 08.01.2008 20:29, RE: Nevidite si do vlastni huby, tak nepoucujte
anonym posted by:
Když na to nechceš reagovat, tak nereaguj. Tady se ozývají potrefené husy, ale ono to opravdu nedělá moc dobrou reklamu na rakouské, či jiné dálnici. Fabia Combi, nacpaná lidmi, do auta nevidíš, protože je naložené po okraj a přijde mírný kopec a HTP dochází dech, ale za každou cenu se nechce vzdát levého pruhu. Jak tady někdo píše debilní poznámku o tom koloritu, tak podle mě ten kolorit spočívá hlavně v tom, že si česká rodina koupí Fábii a pak ji nacpe k prasknutí a vyrazí na dovču. Osobně s...
Přesně!!!
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 08.01.2008 20:40, RE:
anonym posted by:
Dovedete pochopit, že člověk co horkotěžko sežene 100 tísíc na desetiletou Lagunu v nejnižší motorizaci se příjmama a vůbec celkovým nazíráním na svět dost liší od někoho, kdo má na to, aby si kupoval nové, byť relativně malé auto za cenu okolo 300 tisíc ?

Já znám majitelů takovýhle lagun asi pět - až na jednu výjimku všichni musí mít velkou káru aby udrželi jakýsi nepsaný společenský status ( skladníka či truhláře..) a 90 % času v tom jezdí sami (do skladu či truhlárny a v nátělníku). Na ko...
Kamaráde ty jsi ale pako! Já znám spoustu lidí, včetně sebe sama, kteří jsou celkem ve vatě, a nové auto, ať už malé, či velké si nekoupí ani omylem. Prostě někdo, kdo si nepotřebuje honit triko, nebo to nepotřebuje s "repre" důvodů vlastního eseróčka, nepotřebuje ani nový auto!Vždyť tou jsou naprosto vyhožené love! Navíc kdo najezdí méně jak 50tkm/rok, nemá pro něho ani nové auto význam. A o přemačkaných fábiích se skutečně o nás čecháčcích, dělají po civilizaci celkem slušný vtípky. Je to skutečné národní ostuda. Ale pamatujete 105? Za zadním oknem plato vajec, plech z buchtama a klobouk? Přece jen malý pokrok tady je...
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 08.01.2008 20:51, RE: kolorit
anonym posted by:
Strašně se mi tady líbí ty zoufalé snahy všechno překrucovat a vnutit někomu názor, že jedině co je nové je dobré.

Soused si před 2 lety koupil za 200 kolíků 4 roky starou Ameru. Auto má kromě vyhřívaných sedaček úplně všechno, co může malé auto mít. Je to člověk, který má peněz, že neví co s nimi, ale říkal, že nebude utrácet za nějaké píčoviny, když mu tohle auto bude sloužit taky dobře. Má ho 2 roky a jenom jezdí, spotřeba (dlouhodobý průměr 6,7), auto je radost řídit a motor není skoro ...
tak! Naprosto přesně!
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 08.01.2008 21:06, RE: kolorit
anonym posted by:
Jasný a ještě se zapnutou klimou, ale to už je kurva příplatková verze!!!
Ti blázni, co se tady vychvalují novými auty a co píšou, jak by nikdy nešli do jetého auta jsou většinou zoufalci, co nemaj ani vlasní barák. Znám jednoho takového, co se mi smál, že jsem si koupil ojetinu (Saab 9-5 za cca. 350 000,-) Ano koupil, ale já jsem ho prostě chtěl a navíc mám na rozdíl od toho blbečka, co se mi smál nově postaveno, tak proč ne. Paradoxem je, že ten co se mi smál jezdí v O 1 po faceliftu)))


To je vůl, cooooo???
No to není vůl! To je jenom další kokot, co akorát zvedá cenu MB ojetin, a tím dotváří naprosto dementní povědomí mezi prostým lidem, že MB jsou děla. I za cena mačkání jak ve F nebo vtý koktě. Já osobně jsem kapinu hezčí postavy spíš do šířky, a do óčka lezu hůř, ne činqvečenta. A to si nedělám prdel! Je tam jistě nějakej pocit bezpečí, ale ten prostor tam prostě není. A u nás to všichni řaděj do stejný třídy jako toho pašíka, nebo C5 atd. Kokoti. Všichni MB: ha ha ha! Už jsi jel někdy autem? 607? C5? Primera? Zafira? Vectra? V8O? s9? 164? atd. Aut je jako sraček. Jen si vybrat, dle svých možností. Ale vyhodit love do hajzlu koupí prostorný káry jako je růmstr (to je ironie jako kráva!!! roomster=fábka PickUp) či fábka nedejbože s tím tříhnrcem! -to může opravdu jen kokot. Nízkej malej českej kokot. Kterýmu nedošlo, že za ty love může mejt super káru 2-3 járu jetou. Nevím co tady kdo mele o spotřebě velkých a silnějších aut? Fábka HTP jezdí fpoho i za devítku! To je národní tajemství. Páč jí musíš pořát honit jako nadutou krávu. MB snad krom SB - děte do hajzlu!
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 08.01.2008 21:16, RE: PROBUĎTE SE
Šakal posted by:
Ano Pavle, nevím, kdo jsi, ale napsal jsi jako jeden z mála rozumný příspěvek. Když si to každý spočítá, tak koupě nového auta je pěkná sebevražda. Pokud bych podnikal a mohl odepisovat z daní, tak mi to je jedno, ale jelikož jsem v zam. poměru, tak si taky raději koupím 2-3 roky staré vybavené a nezhuntované auto, které mi poslouží daleko lépe, než nová fábka. A s těmi dálnicemi a tím ždímáním je to prvada.
tak tak!
respond
  1 ... 3 4 5


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, all rights reserved.