0
back
 

diskuze k tématu: Renault Laguna 1,8 RT (je spolehlivý?)

category of topic classification: francouzská vozidla
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 29.08.2007 10:43, kolorit
Ono je to spíš o tom,že s tou fabkou jedou k moři jednou za rok,a taky je tam doveze.Živit zbytek roku velkou krávu jen kvůli dovolené je kravina.A jezdit v Rakousku 160 jako u nás se bojím a nejsem sám,a těch 130 jede bez problémů i felicie.Zajímavé je,jak se každá recenze i diskuse zvrhne k 1,2 HTP,jako nejnižšímu stupni života na zemi.Přitom autor sám píše,že na dálnici točí otáčky a spotřeba letí nahoru enormě,to znamená to samé co HTP.A jen nakonec,soused si koupil Rendu Scenika 1999,2,0 benzin - po měsíci oprava převodovky ,3 měsíce auto stálo,nakonec repasovaná(údajně),cena 40 000 kč.Bazar ho samozřejmě poslal do pr...S frantíku možná citroena,peugeota ,ale v dieslu,ty umí
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 29.08.2007 10:56, Už je to zase tady
Nechápu, proč skoro v každém článku, recenzi a diskuzi se musí někdo navážet do Fabie HTP.
Napadá mě tak jedině snad závist, úchylka, nebo snad debilita?!
A jestli na dálnici předjíždí kamiony Fabii HTP, nebude to tím autem, ale řidičem. Navíc jsem to nikdy ještě neviděl. A to jezdím dost.
Nazdar
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 29.08.2007 10:56, RE:
autor článku posted by:
Tak tak.........nikomu jsem tady Fábii nevymlouval. Jen jsem to zmínil, protože okolo sebe znám dost lidí, kteří musejí mít za každou cenu nové auto a jelikož jsou průměrně výdělečnými občany, tak mají na tu Fábii v kombiku. Přesně jak jste uvedl, za ty peníze můžete mít např. Mondeo či jiný vůz podobné velikosti a nebudou vás na D1 předjíždět zprava kamiony.......
Já naprosto souhlasím, řeším to stejně, avšak moje předchozí příspěvky byly pokusem o nahlédnutí i z jiného úhlu než mého. Navíc lidí kupující nová auta i ojetiny se navzájem potřebují. Jo a mimochodem, co se týče těch HTP Fábií, tak jsem si na dálnicích všiml jednoho fenoménu. Když jedu po dálnici ve svém cestovním rozmezí 130-140 km/h a blíží se zezadu Fabie, tak to vždy je HTP. Možná že s přeplněnou Fábií toto nelze, ale pokud jede sám řidič, tak se snaží všemožně vzepřít povědomí, že má pod kapotou slabý motor. Já litrovou Fábii neřídil, takže mohu pouze konstatovat, že mě na dálnici předjíždějí, což je dáno mírou ochoty porušovat předpisy.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 29.08.2007 10:58, RE:
autor článku posted by:
Tak tak.........nikomu jsem tady Fábii nevymlouval. Jen jsem to zmínil, protože okolo sebe znám dost lidí, kteří musejí mít za každou cenu nové auto a jelikož jsou průměrně výdělečnými občany, tak mají na tu Fábii v kombiku. Přesně jak jste uvedl, za ty peníze můžete mít např. Mondeo či jiný vůz podobné velikosti a nebudou vás na D1 předjíždět zprava kamiony.......
Přesně jak jste uvedl, za ty peníze můžete mít např. Mondeo či jiný vůz podobné velikosti a nebudou vás na D1 předjíždět zprava kamiony.......

Takhle ale problém v řadě případů nestojí - oni si samozřejmě mohli koupit za polovic několikaletého Mondea koupit několikaletou Fabii.

A vůbec - proč máte tu snahu řešit kdo s čím jezdí a kádrovat je ?To je příznačné pro kryptokomunisty a postbolševiky.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 29.08.2007 11:07, RE: Už je to zase tady
Peet posted by:
Nechápu, proč skoro v každém článku, recenzi a diskuzi se musí někdo navážet do Fabie HTP.
Napadá mě tak jedině snad závist, úchylka, nebo snad debilita?!
A jestli na dálnici předjíždí kamiony Fabii HTP, nebude to tím autem, ale řidičem. Navíc jsem to nikdy ještě neviděl. A to jezdím dost.
Nazdar
"Nechápu, proč skoro v každém článku, recenzi a diskuzi se musí někdo navážet do Fabie HTP"

Coby - píšou to zamindrákovaci.

Majitelů nových či zánovních Fabií HTP znám řadu - vesměs spokojenost. Všichni samozřejmě seděli ve větším či silnějším autě - ale oni to prostě nepotřebujou. A nový auto si kupujou asi tak stejně jako nový oblečení, novýho mobila, novou ledničku a nechodí po všelijakých second-handech. A na dovolenou jezdí s cestovkou a nikoliv aby polomrtví únavou jezdili na odpočinek do Chorvatska.

Bohužel tohleto nejsou někteří lidi schopni pochopit - oni k tomu dospějou, až budou mít víc chchtáků (možná) a získají trošku nadhledu.

respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 29.08.2007 11:10, RE: Nevidite si do vlastni huby, tak nepoucujte
anonym posted by:
Když na to nechceš reagovat, tak nereaguj. Tady se ozývají potrefené husy, ale ono to opravdu nedělá moc dobrou reklamu na rakouské, či jiné dálnici. Fabia Combi, nacpaná lidmi, do auta nevidíš, protože je naložené po okraj a přijde mírný kopec a HTP dochází dech, ale za každou cenu se nechce vzdát levého pruhu. Jak tady někdo píše debilní poznámku o tom koloritu, tak podle mě ten kolorit spočívá hlavně v tom, že si česká rodina koupí Fábii a pak ji nacpe k prasknutí a vyrazí na dovču. Osobně s...
Souhlasím s autorem: Já mám taky své děti rád a nechtěl bych je cpát na zadní sedačky fábie.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 29.08.2007 11:17, RE: kolorit
anonym posted by:
Ono je to spíš o tom,že s tou fabkou jedou k moři jednou za rok,a taky je tam doveze.Živit zbytek roku velkou krávu jen kvůli dovolené je kravina.A jezdit v Rakousku 160 jako u nás se bojím a nejsem sám,a těch 130 jede bez problémů i felicie.Zajímavé je,jak se každá recenze i diskuse zvrhne k 1,2 HTP,jako nejnižšímu stupni života na zemi.Přitom autor sám píše,že na dálnici točí otáčky a spotřeba letí nahoru enormě,to znamená to samé co HTP.A jen nakonec,soused si koupil Rendu Scenika 1999,2,0 be...
Jojo - mně facinuje to že recenzent je zjevně švorc a jezdí zatím bez katalyzátoru. Což je projev naprostýho zoufalství.

Proč si proboha místo Laguny nekoupil nějaký menší a levnější auto, kde jsou nižší sazby povinného ručení, levnější gumy, nižší spotřeba a tak dále. Možná by mu zbylo 7000,- na ten katalyzátor.

Jinak na dálnici mě nebzrdí majitelé HTP (ti jezdí naopak překvapivě svižně), ale spíš majité takovýchle Lagun a spol., co to valí 100 v levém prphu vedle kamionu, protože úplěnlivě šetří každý decilitr benzínu.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 29.08.2007 11:18, RE: ABS
anonym posted by:
Mám Clio výroba 32/2007 a dělá to taky, je to nepříjemný ale dá se na to zvyknout. Odstranit nebo přeseřídit to údajně nejde.
mně to na Meganu II dělá taky, právě když třeba vjedu na rozbitý úsek cesty s dírama a chci přibrzdit, okamžitě tam naskakuje ABS
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 29.08.2007 11:22, dotaz laguna kombi 7 míst
mají všechny laguny kombi samostatně výklopný zadní okno?a někde jsem viděl i verzi se 7 místy máte s tím někdo zkušenost?
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 29.08.2007 11:23, HTP
To oznčení HTP znamená Hovno To Pojede
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 29.08.2007 11:24, RE: Pěkné počtení
anonym posted by:
Nevím co je na tom objektivního vychvalovat 11 let starej pekáč.
Známý měl to samý 5dv.
1- koroze lemů
2- podpálený ventil
3- žádný místo nad hlavou vzadu, atd.....
Nakonec mu před nedávnem kvůli vadný elektrice v palubovce chytla a vyhořela. Takže bezva auto.
Radši jezdit Fabii, která dobře brzdí, nerezaví, světla mi posvítí na cestu, v zatáčkách neplave..................
A jestli někomu vadí, že ve Fabii jezdí lidi v pěti a mačkají se, nevím co na to říct. To je přece jejich věc.

a určitě byla koupena jako nová a pravidelně servisovaná + měla najeto necelých 100 tis. KM, že?
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 29.08.2007 11:26, RE: Už je to zase tady
anonym posted by:
"Nechápu, proč skoro v každém článku, recenzi a diskuzi se musí někdo navážet do Fabie HTP"

Coby - píšou to zamindrákovaci.

Majitelů nových či zánovních Fabií HTP znám řadu - vesměs spokojenost. Všichni samozřejmě seděli ve větším či silnějším autě - ale oni to prostě nepotřebujou. A nový auto si kupujou asi tak stejně jako nový oblečení, novýho mobila, novou ledničku a nechodí po všelijakých second-handech. A na dovolenou jezdí s cestovkou a nikoliv aby polomrtví únavou jezdili na odpočinek d...
Sám bych to líp nenapsal
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 29.08.2007 11:27, RE: kolorit
anonym posted by:
Jojo - mně facinuje to že recenzent je zjevně švorc a jezdí zatím bez katalyzátoru. Což je projev naprostýho zoufalství.

Proč si proboha místo Laguny nekoupil nějaký menší a levnější auto, kde jsou nižší sazby povinného ručení, levnější gumy, nižší spotřeba a tak dále. Možná by mu zbylo 7000,- na ten katalyzátor.

Jinak na dálnici mě nebzrdí majitelé HTP (ti jezdí naopak překvapivě svižně), ale spíš majité takovýchle Lagun a spol., co to valí 100 v levém prphu vedle kamionu, protože úplěnlivě...
Taky mám pocit, že největší brzdou provozu jsou majitele starších dvoulitrů, kteří jezdí "úsporně". Teda kromě kolečkářů (tím myslím 2 šlapací kola na střeše, dost často v ceně vozidla). Tyhle starší vozidla jsou velká loterie, někdo si to koupí a v podstatě jen spotřební materiál, jiný mění a platí jak šílený. Ne každý na to má nervy a odvahu.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 29.08.2007 11:29, RE: Už je to zase tady
anonym posted by:
"Nechápu, proč skoro v každém článku, recenzi a diskuzi se musí někdo navážet do Fabie HTP"

Coby - píšou to zamindrákovaci.

Majitelů nových či zánovních Fabií HTP znám řadu - vesměs spokojenost. Všichni samozřejmě seděli ve větším či silnějším autě - ale oni to prostě nepotřebujou. A nový auto si kupujou asi tak stejně jako nový oblečení, novýho mobila, novou ledničku a nechodí po všelijakých second-handech. A na dovolenou jezdí s cestovkou a nikoliv aby polomrtví únavou jezdili na odpočinek d...
A zase ta Fabia HTP. Kouknu-li se na ni objektivně, pak je třeba říci, že vlastně existují motory HTP dva. Slabší s dvouventilovým rozvodem není opravdu žádný dravec, avšak kdysi jsem s ním a poslední VW Polo absolvoval cestu do Sosnové u České Lípy a po té jej používal celý víkend. Ve městě se tato verze jeví jako dostatečná, ikdyž samozřejmě na kličkování v zácpě to určitě není. Naprosto staršná je ovšem jízda na okresní silnici plné zatáček, kde jakákoliv snaha o předjetí vyžaduje opravdu dlouhou rovinku, jelikož pružné zrychlení je opravdu bídné. Motor má sice vcelku krátké převody, avšak v nějakých 4000 otáčkách najednou naprosto a neočekávaně zvadne, jakoby ztratil dobrou polovinu výkonu. Naopak na dálnici se vcelku držel a to zase díky kratším převodům. Trvale s ním šlo udržet rychlost 150-160 km/h dle rychloměru, ikdyž se ručička otáčkoměru v tomto režimu dotýkala pomalu červeného pole. Právě díky kratší pětce se tak motor na ni dokáže dotočit až téměř na doraz povolených otáček. Čtyřventilová verze je v tomto naprostoi stejná, avšak ve 4000 ot zdaleka tolik nevadne a tudíž předjíždět s ní už není naštěstí takové dobrodružství. Vlivem převodů se také zejména silnější HTP vcelku ochotně rozbýhá třeba na 140 km/h z čehož právě pramení jeden zde prezentovaný příspěvek, že se někomu může zdát, že vidí HTP dosti často v levém pruhu. Co je u těchto motorů objektivně špatné, je kultura chodu a to asi i díky obřímu setravčníku, který je nutný z důvodu vyvážení pouze tří válcového motoru. Nedávno mi zrovna jeden kamrád psal, že s Fabií Kombi HTP se čtyřmi ventily na válec udělal na rovině a s jední spolujezdcem tachometrových 180 km/h. tudíž reálných jel tak mezi 162-165 km/h. Je fakt, že jízda v tomto režimu neprospívá ani posádce, ani motoru samotnému. Není to žádná Honda, nebo Alfa Romeo. Shrnuto: Komu Fabia s motrem HTP stačí, nechť si ji koupí, já osobně používám technicky horší a starší auto, ale i tak bych si raději koupil větší, ikdyž třeba o dost starší auto a to nejspíš japonské značky. ). Tomáš Dusil.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 29.08.2007 11:29, RE: dotaz laguna kombi 7 míst
anonym posted by:
mají všechny laguny kombi samostatně výklopný zadní okno?a někde jsem viděl i verzi se 7 místy máte s tím někdo zkušenost?
O 7-mi místné verzi jsem nikdy neslyšel. To výklopné okno nemají všechny - zřejmě příplatková výbava.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 29.08.2007 11:37, RE: HTP
anonym posted by:
To oznčení HTP znamená Hovno To Pojede
ne ne hyper turbo power
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 29.08.2007 12:13, Mates
Laguna první generace není úplně nejlepší auto,ale zas úplně špatná volba to není,hlavně pro ty co chtějí za malo peněz velké a pohodlné auto.Ovšem motor 1.8 bych nedoporučoval,zatímco lehký renault 19 s tímto motorem létá jak dábel,tak těžká Laguna se vyloženě trápí,navíc spotřeba také není nejlepší,prostě ideální motor je klasický dvoulitr.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 29.08.2007 12:18, RE: Mates
anonym posted by:
Laguna první generace není úplně nejlepší auto,ale zas úplně špatná volba to není,hlavně pro ty co chtějí za malo peněz velké a pohodlné auto.Ovšem motor 1.8 bych nedoporučoval,zatímco lehký renault 19 s tímto motorem létá jak dábel,tak těžká Laguna se vyloženě trápí,navíc spotřeba také není nejlepší,prostě ideální motor je klasický dvoulitr.
Naprosto správná úvaha
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 29.08.2007 12:25, RE: Mates
anonym posted by:
Naprosto správná úvaha
Mal som možnosť porovnávať priamo Xantiu ´97 a Lagunu ´97. Jedine v čom vyhráva Laguna je lepší dizajn hlavne exterieru. Inak potom už len Xantia. Celkovo je kvalitnejšia a keď už pohodlné auto tak poriadne a to je Xantia. Celkovo Xantia s 1.9TD 66kw je prekvapivo celkom svižné a hlavne tiché auto s dobrou spotrebou. Napr. keď ju porovnám s Golfom IV 1.9 TDi Xantia aj napriek tomu že je staršia je vo všetkých smeroch tichšia!!
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 29.08.2007 12:29, RE: Pěkné počtení
anonym posted by:
Nevím co je na tom objektivního vychvalovat 11 let starej pekáč.
Známý měl to samý 5dv.
1- koroze lemů
2- podpálený ventil
3- žádný místo nad hlavou vzadu, atd.....
Nakonec mu před nedávnem kvůli vadný elektrice v palubovce chytla a vyhořela. Takže bezva auto.
Radši jezdit Fabii, která dobře brzdí, nerezaví, světla mi posvítí na cestu, v zatáčkách neplave..................
A jestli někomu vadí, že ve Fabii jezdí lidi v pěti a mačkají se, nevím co na to říct. To je přece jejich věc.

nedá mi to a musím reagovat: koroze lemů, na osm let starém éčku to samé, ad 2:ventil: když někdo motor podtáčí tak se není čemu divit
ad3:místo nad hlavou není ve většině současných vozů adekvátní pro osoby nad 180cm, snad mimo MPV
ad 4:kdyby si sám nezapojoval rádio či HF sadu a neušetřil tak pár stovek mohl ho ještě mít...
ad 5:radši dvacet let starý Scorpio s DOHC motorem než novou Fábii
respond
  1 2 3 ... 5


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, all rights reserved.