0
back
 

diskuze k tématu: Koupit Lagunu nebo Vectru pro čtyřčlennou rodinu?

category of topic classification: poradna, jaké auto koupit, jaký typ motoru vybrat, servisní náklady, vše o spotřebě, francouzská vozidla, německá vozidla, americká vozidla
anonymous
number of posts-
date of registration-
Sunday 01.06.2008 16:32, RE: bez předmětu
anonym posted by:
Jo díky za připomínky, ale tohle taky vim, že se V40 vyrábělo v Nizozemsku, že mělo společnou podvozkovou platformu s Carismou, že používalo NĚKTERÝ diesely od renaultu. Ale, taky sem zdůraznil že brát JEN MODEL PO FECELIFTU! JEN S MOTOREM OD VOLVA! ANI OMYLEM NEBRAT MOTOR 1,8 GDI OD MITSHUBISHI! - protože se u nás oficiálně s timhle motorem neprodávalo!!! a tak se sem dostávali třeba dovozama ze zahraničí, je to totiž přímej vstřik, ale po letech provozu už je úplně na hovno (potřebuje totiž ...
Toyota Avensis? Nic moc, vůbec se mi nelíbí.Japonec nakonec. Známý si to koupil ve 2l benzín,ale že by to byl nějaký tichošlápek to nee.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 02.06.2008 07:47, roupik
Jen maličká připomínka...dvoulitr po faceliftu měl 103kw a je celý od Renaultu.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 02.06.2008 09:10, RE: Corrida
anonym posted by:
Mam dojem,ze oba vozy jak Opel-Vectra,tak i R-Laguna jsou vozy ktere bych jako ojete nedoporucoval.Jedna-li se o potrebu obou pro rodinne ucely.Trpke jsou vsak chvile po 100.000 Km(potize jiz zacinaji u obou tak jiz v 65-80.000Km).
Jednoznacne rici,ze Francouzi sice dovedou milovat(snad),ale dobre auto vytvorit nedovedou.Sice komfort maji OK,ale vnitrek vozu je jen pohodli.Ten zavrhovany Ford Mondeo TD,je nejlepsi reseni,protoze 500.000Km je u neho normalni vydrz.,coz oba predesle zminene vozy n...
Á, pán je znalec.
No, oproti mě sedí kolega, též mechanik, jsme od fordu, a umíráme smíchy. Fordem do práce fakt nejezdíme.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 02.06.2008 09:22, RE: bez předmětu
anonym posted by:
Vlastnil som Lagunu 1,6 16V mal som ju dva roky a bol som maximálne spokojný a to som sˇnou obehol pol Europy.Okrem oleja a platničiek som na nej nič nemenil.
Vlastním první Lagunu Grandtour, 1.6 16V. Mám ji dva roky (a dva dny). Jsem s ní maximálně spokojený. Neoběhal jsem s ní zatím půl Evropy, ale kdybych tak chtěl učinit, tak tak učiním bez obav. Měním pouze spotřební materiál, během 1000 km vyměním olej. Auto mám plné elektroniky, chybí jen tempomat, vyhřívaná sedadla a čelní sklo. Nic se mi nekazí. Autem jezdím i pečuji o něj. Doporučuji.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 02.06.2008 10:02, RE: Corrida
anonym posted by:
Á, pán je znalec.
No, oproti mě sedí kolega, též mechanik, jsme od fordu, a umíráme smíchy. Fordem do práce fakt nejezdíme.
To je zajímavé, znám mechaniky od Fordu, kteří si Mondeo pořídili a zrovna s motorem 1.8 TD. Moje předchozí Mondeo 1.8 benzín si ode mě koupil automechanik pro svou přítelkyni. Takže buď kecáte, nebo jako mechanici stojíte zaprd (takové jsem už taky potkal).
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 02.06.2008 15:31, RE: Mondeo - zavěšení zadních kol
David Hrdlička posted by:
Ano, omlouvám se za chybu. Konstrukce zadní nápravy sedanu je přesně taková, jak popisujete. Příště si své zdroje ověřím
No, to by jste měl
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 02.06.2008 17:37, RE: bez předmětu
anonym posted by:
Toyota Avensis? Nic moc, vůbec se mi nelíbí.Japonec nakonec. Známý si to koupil ve 2l benzín,ale že by to byl nějaký tichošlápek to nee.
Dobrá a schválně bys taky mohl zmínit něco o tom, jakej to byl rok výroby, kolik měl vůbec nalítáno, co přesně to bylo za motor atd..... a potom by se dalo bavit dál. Říct jenom, že si známej koupil Avensise kterej třeba zrovinka stál za prd, je trošku moc jednoduchý. Zmínit se blíž o typu a pod. tak ba se dala diskuze víc rozvinout a hnedka se lidi můžou na to daný téma, nebo o tom určitym autě bavit.
Moje zkušenosti s Avensisem sou dobrý - rok výroby 2004, 2.0 D4-D kombi. Na diesel má tichej a klidnej chod.
A navíc, to jestli je motor hlučnější z něho ještě nedělá trosku. Co takhle ostatní jeho vlastnosti...........?
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 02.06.2008 18:13, RE: bez předmětu
anonym posted by:
Toyota Avensis? Nic moc, vůbec se mi nelíbí.Japonec nakonec. Známý si to koupil ve 2l benzín,ale že by to byl nějaký tichošlápek to nee.
Jo a ,,Japonec až na konec" ? To je právě jeden z těch blbejch zažitejch názorů z poloviny devadesátých let!
Někdo, kdo nemá s Japonečkama pomalu žádný zkušenosti, nebo jen ,,známej si koupil tohle a tohle..." a nikdy těm autům nedal ani šanci, tak by měl radši mlčet. Nezlobte se ale je to tak.
A moje zkušenosti? Mitsubishi Galant 2,5 benzin (r.v 1987) - M Galant1,8T diesel (tušim že taky nějak r.v.1988) - Mazda 323F 1,8 (r.v. 1992) - Mazda 626 2,0 (r.v. 1992) - Nissan Primera diesel (r.v. 1993) - Mazda 2 (r.v. 2007) - Honda Civic 1,4 (r.v.1996) - Nissan almera 1,6 benzin (r.v. myslim 2002) - Auto s velkym A Mazda 6
,,Evropa" to aby se neřeklo: BMW E30 2,5 diesel a 2,5Tdiesel - BMW E36 1,8 benzin - VW Passat 1,9TDI (rok už nevim) - Renault 21 2,2 benzin - Opel Vectra A 1,6 (r.v. 1992) - Vectra B 2,0 diesel - Vectra B 1,6 16V - Volvo V40 1,8 Benzin (r.v. 2000) - Favorit ) - Fabia 1,4MPI s červenym I ---->malá sranda pro rejpálky(r.v. 2002) - Opel Zafira 1,8 16V - na konec mnou naprosto nemilovaná značka: Ford Mondeo a Ford Focus - tyhle auta mě naprosto zklamaly, už co sem do nich sednul, měl sem chuť rychle vylézt, pocit z jízdy totálně smíšenej a nechápal sem co na nich mnozí recenzenti vidí dobrýho. Nevim, přiznávam, že sou i horší auta a to samozřejmě mezi těma, se kterejma sem měl tu čest, ale tyhle dvě mě.......... nevim, sralo mě je řídit. Promiňte všichni forďáci.

A nejlepší pocit, nebo chcete-li radost z řízení, když tak zavzpomínám, mě z tohohle výběru tehdy přisěl starej dobrej Galant, oba dva, pak Mazdy, samozřejmě i M6 uoooou. Starý Báwa taky překvapili - sednul a jel, jakobych to auto znal už dávno.
Vim že to nikdy nebyly nic moc auta, ale sem obyčejnej člověk. Žádnej magor s kšiltovkou dozadu a tuc tuc.... Schválně kolik kecálků, který tady žvatlají ,,Japonec až nakonec", řídilo alespoň nějakýho Japonce.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 02.06.2008 20:47, RE: bez předmětu
anonym posted by:
Jo a ,,Japonec až na konec" ? To je právě jeden z těch blbejch zažitejch názorů z poloviny devadesátých let!
Někdo, kdo nemá s Japonečkama pomalu žádný zkušenosti, nebo jen ,,známej si koupil tohle a tohle..." a nikdy těm autům nedal ani šanci, tak by měl radši mlčet. Nezlobte se ale je to tak.
A moje zkušenosti? Mitsubishi Galant 2,5 benzin (r.v 1987) - M Galant1,8T diesel (tušim že taky nějak r.v.1988) - Mazda 323F 1,8 (r.v. 1992) - Mazda 626 2,0 (r.v. 1992) - Nissan Primera diesel (r.v. 199...
No, ty jsi ale chytrolín, tolik aut jsi už hodil ze skály? A určitě během dvou let? To jsou ale zkušenosti.Už jsi viděl nejakej motor od japonce? Ty plechovky, čemu říkají válce?Například?Už jsi na nich něco opravoval? Asi ne,pak bys mluvil jinak.O micinách mi ani raději nemluv a o nissanech už vůbec nee.Do japonců už děláme od r.1991, asi malá zkušenost,no.A pořád tvrdím japonec nakonec.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 02.06.2008 20:49, RE: bez předmětu
anonym posted by:
Toyota Avensis? Nic moc, vůbec se mi nelíbí.Japonec nakonec. Známý si to koupil ve 2l benzín,ale že by to byl nějaký tichošlápek to nee.
Rok výroby 2004 , 2l benzín a kupoval ho jako nový,takže se o něj před ním nemohl nikdo starat.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 03.06.2008 19:14, RE: bez předmětu
anonym posted by:
No, ty jsi ale chytrolín, tolik aut jsi už hodil ze skály? A určitě během dvou let? To jsou ale zkušenosti.Už jsi viděl nejakej motor od japonce? Ty plechovky, čemu říkají válce?Například?Už jsi na nich něco opravoval? Asi ne,pak bys mluvil jinak.O micinách mi ani raději nemluv a o nissanech už vůbec nee.Do japonců už děláme od r.1991, asi malá zkušenost,no.A pořád tvrdím japonec nakonec.
Ty plechovko, tys zase neviděl pořádně Evropu ze vnitř co? To čemu ty u Japončíka říkáš plechovka, je ocel! radši se neptej co najdeš u Evropskejch aut ve válcích, páč nechci bejt sprostej. Navíc ty chytrolíne: to, že Japonečky vydržej mnohem víc (mam na mysli technický části a jejich pověstnou spolehlivost!) se nedá popřít. Takže ten válec (pardon, pro blbce plechovka), asi nebude zrovinka z másla viď? Japonská motory snesou mnohem víc, sou daleko víc předymenzovaný, tam kde ti Evropánek lehne popelem Japonec jede a jede dokud z něho doopravdy neuděláš šrot.
Jo, to známe zkušenosti s Japoncema, o droku 91, dovol abych se zasmál. S těma zkušenostma to asi tak horký nebude.
Nepoučuj kamaráde starýho konstruktéra závodních motorů! Vono bejt jen mechanik někde v nějaký zapadlý garáži, to neni zkušenost. Ale znát ty motory kde mají svoje hranice a pod, to je kurva zkušenost. Neříkam že všecky made in Japan značky sou super, např Mitshubishi už k nim napatří, Nissan(Renault) k nim nepatří. Takže ty tvoje zkušenosti si umim představit.
Kurňa, nějak mě bere dojem, že mezi na špici kvality a spolehlivosti (nemam na mysli nějaký ankety apod.) sou jen Japonský vozy, ale čim to, že si vypracovaly jméno? Právě těma ,,plechovkama" kterejm říkaj válce. Podvozkama na kterym je ocel, která jediná tam patří! a ne nějaká hliníková slitina. Fajn, Reznou, no a co? Každý auto zrezne. Tvrdý plasty? To zajímá laiky.
Fajn, zkušenostma můžu ještě pokračovat, žádný auto sem ze skály nehodil, prostě obyčejný auta pro obyčejný ježdění, co byly v rodině a pod, na který člověk zrovna měl, s čim ho bavilo jezdit, jako mladýho kluka i teď jako staršího pána kterej ty auta zná. Mezi další zkušenosti (ne jen blbý svezení na 15km, ale pěkná řádka km a to i s auty který měli na tacho třeba přes 300 000 km a světě div se, Japončíci byli po takovym nájezdu v sakra lepším stavu, než Evropská elita), na který sem nevzpoměl patří taky Subaru Legacy, Impreza, Hondy Accord, Mazda RX-7, Starší i novější Corolly a spousta dalších - všecko našlapaný nebo jen civilní varianty.

Když mluvim o radosti z řízení, mluvim o radosti z řízení, ne o tom, jestli je to auto stará popelnice, jestli jede jako hovado, jestli někde zavrže plastíček apod. A moje malá zkušenost s auty? od roku 1984. Od prvních známejch Japončíků, který se dostávali pomalu na trhy a mezi lidi až do teď. Uznávam, dnešní auta už nemají každý to svoje. Prostě všecky sou stejný, za účelem nějakýho komfortu, aby se zalíbily a nevim co ještě. Hlavně ať se to prodává.
Radši si za vzpomínam za volantem starý podctivý Miciny, Mazdy, Toyoty atd, než novýho Golfa a nevim čeho ještě.

Vybavil sem si stupidní test v Autosalonu na Primě, jak zkoušeli skoky s autem co vydrží. Zarazila mě jejich zaostalost. K testu měli Nissan Primera myslim rok 1992. Po testu se divilli, že je auto schopný jízdy a stále je tak nějak funkční a hlavně podvozek že drží a neutrhal se a nevim co....
Coskočit s Novým Passatem, Octavií, atd.... Ty jejich hliníkový ramena by zaskučely po prvním dopadu.
Celá ta šaškárna akorát ukázala kvalitu tehdejších Japonských vozů (konkrétně Primery) nebo alespoň jejich důležitých částí, který dělají auto dobrým autem.

Až si někdo z vás troufne zkusit, co např. motor skutečně snese, tak se asi budete divit. Věnuju se, nyní už jen Japonským vozům, konkrétně jejich závodním a sportovním (ne tuningovým!!!) úpravám sakra dlouho, a jejich benzíny mají sakra veliký rezervy co se výkonu týče nebo toho co snesou - jenže v dnešní době se už najde málo těch, který doopravdy vydrží obrovskou zátěž. Dneska je to všecko spotřební zboží!!!
Pamatuju, když se upravoval motor, myslim že ze starší Toyoty Celica, a ten už měl na tacho kolem 150tkm a snes toho tolik, že sme tenkrát ani nevěřili, že bude dlouho jezdit a on dal dalších 150 tis km - ,,plechovky" tedy válce se neměnili nikdy za dobu co auto bylo v naší péči (ne prosim vás takový to dětský hraní na pískovišti, v podobě dnešních debilních chiptuningů -,,zvýšení výkonu a snížení spotřeby" no bedilita). Majitel ale taky nebyl prase, který sotva nastartuje, hnedka dupe na plyn jako ty poďobaný puberťáci.

Před tim sem vyjmenoval pár aut, se kterejma člověk jezdil delší, či kratší dobu během života ale jen normálně pro svoji potřebu (nechtějte vyjmenovat ty nadupaný, . Život byl svině, na lepší auta kolikrát nebylo ale jedno vim - i ten nejvíc omlácenej, orezlej, Japončík s najetejma 300tkm mě nikde nenechal stát. Vlastně jen jednou, starej Galant z 80tých let, jenže ten bastard měl najeto 390tkm a ,,život" k němu nebyl zrovna milej, pak rupla ojnice a šel do věčných lovišť.
No, Evropa mě nechávala ustavičně volat kamarádům, ,,přideďte si pro mě", už zase stojim a všecko možný z ,,evropský ocele" praskalo a tavilo se i při směšnejch nájezdech a zátěžích, motory zhasínaly jak byly vylítaný, a bez tlaků, a hlavně bez života. Japonec jede a jede až na doraz, kdy už to má doopravdy za sebou.

Nikdo nemusí věřit, ale za život se dá pohrát si se spoustou aut, když je to váš koníček, máte samozřejmě možnosti a pod. a nechcete bejt jen ,,mechanik od naproti"
Je to napsaný chaoticky, asi z rozčílení. Nejsem puberťák, nebo opravář co přijde s kladivem a šroubovákem, ale člověk, kterej měl pod rukama motory rozebraný do šroubků a ty z Japonska, patřili většinou k tomu nejlepšímu. (říkam většinou, protože vždycky byl přecejenom velikej rozdíl v kvalitě mezi motorem třeba 2,0T pro sporťák a 1,2 pro městský auto, jenže zrovna takovej rozdíl v kvalitě byl taky mezi Evropou a Japonskem)
Děkuji
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Saturday 02.08.2008 15:44, RE: bez předmětu
anonym posted by:
Jo a omlouvám se za chyby, teď, když si to po sobě čtu, tak bych si nafackoval. Psal sem to v zápalu boje no
Tak si nafackuj, neandrtále.
respond
  1 ... 3 4 5


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, all rights reserved.