0
back
 

diskuze k tématu: Renault Espace - Prostor a pohodlí nejsou levné

category of topic classification: francouzská vozidla
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 09.01.2006 09:04, V bazarech možná
V bazarech je tato verze možná hojně zastoupena,ale na silnicích jich teda moc nepotkávám.Nevím,třeba je to v hlavním městě jinak,já su z moravy a tady jich moc nejezdí.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 09.01.2006 09:23, RE: V bazarech možná
Passat posted by:
V bazarech je tato verze možná hojně zastoupena,ale na silnicích jich teda moc nepotkávám.Nevím,třeba je to v hlavním městě jinak,já su z moravy a tady jich moc nejezdí.
Já je v Praze taky nevidim moc často. Ale to bude spíš tím, že to nejsou auta určená na ježdění po městě nebo na krátké trasy. Myslim, že majitel takového auta radši sedne na MHD.
Jinak k těm motorům - případný zájemce, kterému nebude vadit poněkud vyšší spotřeba benzínu (takovýho bych chtěl vidět ) a bude chtít o něco sportovnější svezení, tak by mohl vyzkoušet verzi s motorem 3,0 V6 140kW, který bez problémů slouží ve vozech Renault Safrane.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 09.01.2006 13:41, RE: V bazarech možná
Kybergreg posted by:
Já je v Praze taky nevidim moc často. Ale to bude spíš tím, že to nejsou auta určená na ježdění po městě nebo na krátké trasy. Myslim, že majitel takového auta radši sedne na MHD.
Jinak k těm motorům - případný zájemce, kterému nebude vadit poněkud vyšší spotřeba benzínu (takovýho bych chtěl vidět ) a bude chtít o něco sportovnější svezení, tak by mohl vyzkoušet verzi s motorem 3,0 V6 140kW, který bez problémů slouží ve vozech Renault Safrane.
Aneb jak tvrdí klasik, objem ničím nenahradíš....
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 09.01.2006 18:50,
jo jasně ale turbo nebo kompresor to je věc!!!
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 10.01.2006 15:14, RE: V bazarech možná
Kybergreg posted by:
Já je v Praze taky nevidim moc často. Ale to bude spíš tím, že to nejsou auta určená na ježdění po městě nebo na krátké trasy. Myslim, že majitel takového auta radši sedne na MHD.
Jinak k těm motorům - případný zájemce, kterému nebude vadit poněkud vyšší spotřeba benzínu (takovýho bych chtěl vidět ) a bude chtít o něco sportovnější svezení, tak by mohl vyzkoušet verzi s motorem 3,0 V6 140kW, který bez problémů slouží ve vozech Renault Safrane.
3.0 V6 - o tom tady už bylo psáno, nic moc, raději ruce pryč.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 10.01.2006 21:20, RE. Espace
Možná že tímto p.Martina Vaculíka naštvu ale jeho recenze na Renault Espace je z 50% nesmysl !
Motor 2,2Dti se vyrábí od roku 1996 je to 12 ventil a nemá nic společného s motorem z Renaulta 21.Jen pro info: jsem majitel R.Grand Espace 2,2 Dti z roku 1998 který má najeto 387000 km a s motorem nemám jediný problém (motor je původní a neopravovaný)
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 11.01.2006 11:09, RE: RE. Espace
jaky posted by:
Možná že tímto p.Martina Vaculíka naštvu ale jeho recenze na Renault Espace je z 50% nesmysl !
Motor 2,2Dti se vyrábí od roku 1996 je to 12 ventil a nemá nic společného s motorem z Renaulta 21.Jen pro info: jsem majitel R.Grand Espace 2,2 Dti z roku 1998 který má najeto 387000 km a s motorem nemám jediný problém (motor je původní a neopravovaný)
Vyjímka potvrzuje pravidlo??
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 11.01.2006 11:39, RE: RE. Espace
Aleš posted by:
Vyjímka potvrzuje pravidlo??
Motor 2,2 dT se začal dělat pro modelový rok 1997, jak je v recenzi uvedeno. Spodek je skutečně původní konstrukce R21/R25. Hlava nová 12V. U laguny na něj byla reklama - motor který neslyšíte. Jeho doporučitelnost závisí na úrovni ostatních nabízených agregátů - třeba v safrane je tento průměrný diesel tou nejlepší volbou.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 12.01.2006 15:33, RE: V bazarech možná
Passat posted by:
V bazarech je tato verze možná hojně zastoupena,ale na silnicích jich teda moc nepotkávám.Nevím,třeba je to v hlavním městě jinak,já su z moravy a tady jich moc nejezdí.
No jestli to nebude spíš v tom, že ty auta jsou všude možně po servisech, nebo po bazarech, kde pomalu a tiše reznou Já bych o francouzovi nikdá nepřemýšlel, to radši legitku na MHD. Zlatá Primera!!!
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 17.01.2006 07:25, Espace 2.2 1996
Mám sice starší verzi ale skušenosti zhruba stejné.Po 160 tisících nutná výměna těsněmí pod hlavou vůle na stabilizátoru opotřeb. ložiska kol,tlumiče,vadá gumička řadícího táhla-dost závažná závada-zadřená převodovka.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Saturday 18.03.2006 11:14, RE: V bazarech možná
Roman Janeček posted by:
No jestli to nebude spíš v tom, že ty auta jsou všude možně po servisech, nebo po bazarech, kde pomalu a tiše reznou Já bych o francouzovi nikdá nepřemýšlel, to radši legitku na MHD. Zlatá Primera!!!
Zlatá Primera, jo a to že Nissan a Renault používají stejné motory, na to jsi asi nepřišel,co....
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Sunday 09.04.2006 00:54, Dveře
A co říkáte na těsnění dveří a následné "dobré" zavírání případně otevírání ?
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 23.05.2006 22:39, RE: Dveře
Mija posted by:
A co říkáte na těsnění dveří a následné "dobré" zavírání případně otevírání ?
No pokud těsnění dvěří občas vyčistíš a nakonzervuješ silikonem vydrží v pohodě a zavírání i otevírání dveří je bez problémů...
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 23.05.2006 22:44, RE: RE. Espace
jaky posted by:
Možná že tímto p.Martina Vaculíka naštvu ale jeho recenze na Renault Espace je z 50% nesmysl !
Motor 2,2Dti se vyrábí od roku 1996 je to 12 ventil a nemá nic společného s motorem z Renaulta 21.Jen pro info: jsem majitel R.Grand Espace 2,2 Dti z roku 1998 který má najeto 387000 km a s motorem nemám jediný problém (motor je původní a neopravovaný)
espace 1,9 dTi mám třetí rok, najeto téměř 250 tis. km a bez hrůz zde popsaných. Průběžná péče, solidní jízda a možná i trocha štěstí na kus , který se podařil, nebo ne???
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 24.05.2006 12:06, RE: RE. Espace
Oskar posted by:
espace 1,9 dTi mám třetí rok, najeto téměř 250 tis. km a bez hrůz zde popsaných. Průběžná péče, solidní jízda a možná i trocha štěstí na kus , který se podařil, nebo ne???
Ahojda ja mám Espace 2 jeden na praci a druhý na "povození" oba to jsou 2.0.8V a nemám co bych jim vytknul když se o auto alespon trochu staráte tak je nesmrtelnej a navíc nekvete jako WV nam je už 5 let a přište pujdu do noveho "hranače" vivia la france ps Nissan je taky good
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 16.05.2007 15:28, Petr
Chtěl bych si pořídit Renault Espace IV R.V 2004.JENŽE….jak se tak člověk neustále vyptává a zjišťuje(především internet).Naráží na věci jako Renault servis=totální arogance,drahé díly a především nevysvětlitelné a neodstranitelné potíže s elektronikou.
Druhá věc je ve spolehlivosti tohoto vozu.Podle TUV se umístil někde kolem 100tého místa což není zrovna lichotivé.Z jiného pohledu však zase předstihl většinu jiných MPV.Co mě fakt zarazilo byl report jednoho z mechaniku z Renaultu.Který doslovně řekl….tyhle noví espáče se neustále serou.
Na internetu kolují v podstatě tři názory.První zní…nebrat žádného francouze.Jasné je že tímto se asi řídit nebudu páč to je něco jako japonec nakonec,i když se všeobecně víc,že se jedná o nejspolehlivější vozy
Druhý názor je Renaulta potažmo espáče a nikdy jinak.Jedná se o názor fandů tohoto typu vozidla,a i kdyby se těmto zapálencům espáč vysypal natotal,stejně by na něj pěli chválu.
Třetí názor je poněkud zarážející.V tom smyslu jak bylo uvedeno na začátku.Spousta věcí se sype a v servisu chtějí jen měnit a měnit,žádné dohledání závady nic.Ne že by se toto nedělo i jiných aut,jenže u renaultu se mi toho zdá nějak moc.Na druhou stranu je jasné že většinou napíšete něco na net když se vám to nelíbí,třeba existuje daleko větší komunita,která je s vozem absolutně spokojena,a jen nemá potřebu to vyřvávat do světa pomocí internetu.
Vždyt podle průzkumů je espace jedno z nejprodávanějších MPV vůbec.Mám v tom guláš,potřeboval bych názor někoho kdo tomu rozumí a dokáže rozumě popsat jak se věci mají.Nejde mi tu o to poradit,jako když se vám líbí tak si ho kupte,jde mi jen o to zjistit zda jsou tyto vozy opravdu tak poruchové….tedy nákladné na pozáruční provoz????
Prosím odpovězte aspoň pár větiček at mám snadnější rozhodování.

Díky PETR
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 29.05.2007 20:23, RE: Petr
anonym posted by:
Chtěl bych si pořídit Renault Espace IV R.V 2004.JENŽE….jak se tak člověk neustále vyptává a zjišťuje(především internet).Naráží na věci jako Renault servis=totální arogance,drahé díly a především nevysvětlitelné a neodstranitelné potíže s elektronikou.
Druhá věc je ve spolehlivosti tohoto vozu.Podle TUV se umístil někde kolem 100tého místa což není zrovna lichotivé.Z jiného pohledu však zase předstihl většinu jiných MPV.Co mě fakt zarazilo byl report jednoho z mechaniku z Renaultu.Který doslov...
Čau petře.
Jsem na tom jako ty. Rozhodl jsem se koupit Espace, a zjišťuji co se dá. Sám jsem automechanik a rukama mi prošlo hromada různých značek aut. jak to vlastně je? Jednoduše. každé starší auto se občas rozbije a každá značka má svoje závady. Sám vlastním R Nevada 2.2 benzin. Je stará 19 let a nebýt koroze nechám si ji. Podvozkové skupiny jako espace jenom jiná karoserie. Najeto 245000 km.(možná). Tovíš dovoz. Mám ji 10 let a mimo pár čepů nějakého výfuku a brzd žádná vážná závada. Takže moje rada zní: jestli se ti nějaké auto zamlouvá kup ho. Já to tak dělám pořád a zatim jsem měl štěstí. Na sráč narazíš i u super značek. A jaště malý dovětek Francouzká auta jsou nejpohodlnější v evropě. Třeba taková Škoda nebo W jsou strašná prkna. tak do něj jdi a přeju hodně štěstí
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Saturday 29.03.2008 21:37, RE: Petr
anonym posted by:
Chtěl bych si pořídit Renault Espace IV R.V 2004.JENŽE….jak se tak člověk neustále vyptává a zjišťuje(především internet).Naráží na věci jako Renault servis=totální arogance,drahé díly a především nevysvětlitelné a neodstranitelné potíže s elektronikou.
Druhá věc je ve spolehlivosti tohoto vozu.Podle TUV se umístil někde kolem 100tého místa což není zrovna lichotivé.Z jiného pohledu však zase předstihl většinu jiných MPV.Co mě fakt zarazilo byl report jednoho z mechaniku z Renaultu.Který doslov...
Ahojda,já mám Espace taky 2 2.0 8V,3.0 V6 24(tkzv.fáze dvě) 2.0 8V-pravda jak písí v recenzi tento motor je i při málé udržbě "nesmrtelný"jeho původ sahá někam do doby R21 tudíž velké množství nahr.dílů a za pár kaček za dobu co ho vlastním mě žádná monsrt oprava nepotkala jen klasika (destíčky,čepy,silnbloky,výfuk)odveze cokoliv komkoliv používám ho deně a nemám problém-ale jak už tady někdo řekl na "křáp"narazíš u každé značky,jinak se připojuji k názoru že FR.auta jsou pohodlná a to platí v tomto případě dvonásob.3.0 to je jiná kapitola to je auto na povození a potěšení z jízdy jezdím s ním jen občas na projíždku,za ta léta mě prošlo mnoho Espaců rukama a znám ho do šroubku proto si dovolím říct že jako rodiný vůz je jeden z nejlepších ale musíš se o něj alespon miminálně starat a upřímě o které auto ne
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 23.05.2008 07:20, RE: RE. Espace
Miras posted by:
Ahojda ja mám Espace 2 jeden na praci a druhý na "povození" oba to jsou 2.0.8V a nemám co bych jim vytknul když se o auto alespon trochu staráte tak je nesmrtelnej a navíc nekvete jako WV nam je už 5 let a přište pujdu do noveho "hranače" vivia la france ps Nissan je taky good
Čus přemíšlím o oupi espace a rozhoduji se mezi jinýmy 7místnými vany a zajímala by mě přibližná spotřeba 2,0 8v díky za odpověd´
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 22.04.2009 10:10, 4x4 ?
Nevíte náhodou někdo, zda se nedělala i verze s pohonem všech kol?
respond
1 2


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, all rights reserved.